Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/30/13 ve všech sekcích

  1. Hlavne pri vypadku nabijeni a po vybiti baterky by nejelo zadne auto z poslednich 20ti let.
    3 body
  2. Mě by určitě graf z brzdy zajímal. Protože na čipu toho můžou napovídat, ale když to není černé na bílém, tak je to podle mě o ničem. Auto si nech určitě změřit a pak se nahoď výsledek.
    2 body
  3. Tohle je pěkná debata, opravdu. Je vidět, že Hravec strávil u odpovědi poměrně dost času a dal si záležet. Snaží se vysvětlit, proč je dobré mít auto v plné palbě a ptá se, proč my s Pawoukem raději nejezdíme stodvácou. Ono je to tak, že když si pořizuju nový vůz, mám určitý strop, tím myslím finanční, do kterého se chci vejít. Pak přemýšlím, které věci jsou pro mě nezbytné, ty si do auta zvolím a pak věci, které by mi mohly k něčemu být a ty zvolím po důkladném uvážení, zda je opravdu využiji a zda se mi investovaný příplatek za ně vyplatí. Pokud zjistím, že parking asistent (věc technicky zajímavá, umí točit volantem, umí zaparkovat) využiji jen okrajově, protože si raději zaparkuji tak jak já sám chci, nevyužiji, nebudu za něj utrácet a do auta si ho nedám. Zde se naskýtá otázka, proč ho nevyužiji a proč raději parkuji sám, že? Je to z důvodu, že v práci třeba parkuji skoro denně u plotu bez vyznačení stání, že parkuju doma za plotem u svého domu a pokaždé jinak s ohledem na auto manželky, také proto, že kolikrát parkuju u nákupního střediska přes dvě stání, aby mi jelimani neobouchali auto dveřmi, nebo si nechávám opravdu velké mezery mezi stojícími vozidly. Co třeba hlídání jízdních pruhů? Mohl jsem ho vyzkoušet v O3, na dálnici mi začal brát volant z ruky, bylo to opravdu velmi nepříjemné a já za jízdy pátral, jak to jen deaktivovat, nepřišel sem na to (auto půjčené jen na projížďku). Když jsem pustil volant, chvilku to řídilo samo a pak napsalo, abych převzal řízení. Nejsem zvyklý na dálnici při přejíždění z pruhu do pruhu pouštět blinkr, takže tohle bych do auta také nechtěl. Start stop, jak píše Pawouk, proč něco stále vypínat, když to může fungovat obráceně (pokud chci - zapnu) Nechci, nebude mě otravovat. Rozpoznání únavy? K čemu? Jezdím kratší trasy, do práce 35km. To se určitě neunavím. Na dovolenou? Sám vím, kdy se cítím unaven a předám řízení manželce, nemusí mi to hlásit, abych udělal přestávku atd. Pochopím spoustu důležitých věcí, třeba vyhřívané přední sklo (parkuji venku a to by mi v zimě denně pomohlo), nebo nezávislé topení, super věc, přijít do předehřátého auta, ale třeba panorama sklo bych si klidně za 35tis odpustil. Co v autě pochopím a chci jsou bezpečnostní asistenti, ABS, ESP, Airbagy atd....tohle ale člověka neomezuje, neví o nich, pokud nedojde k výjimečné situaci.
    2 body
  4. Je to volba mezi tichem a relativní úsporou - a hlukem s dobrým záběrem. Výběr zůstane jednoznačnej pro vyhraněný obyvatele malý vesničky á la Praha, kde sotva napadne pár vloček mokrýho bílýho svinstva, hned vyjedou pluhy a sypače a nadělení je uklizený dřív než stačí roztát, stejně jako pro obyvatele brlohu někde v lese, kde to bílý svinstvo napadne koncem října a ještě v květnu se válí kolem cesty - a nikoho ani nenapadne ho uklízet, protože na to jednoduše "nejsou prostředky"... S ohledem na skutečnost, že u nás mokrý bílý svinstvo sice třeba nenapadne už koncem října, ale někdy až v průběhu prasince, ale organizace a společnosti pověřený zimní údržbou komunikací si s ním hrajou jen na "jedničkách" a v centrech měst, zatímco zbytek komunikací se uklízí jen aby se neřeklo (to znamená skoro vůbec ne anebo se jen prohrnou závěje), moje volba byla jasná - klidně ať jsou hlučný, obětuju i ten půllitr na sto navíc, hlavně když budou držet na cestě jak židovská víra i když se pod nima bude nacházet několik centimetrů sraček z rozsolenejch "bílejch hoven s háčkama" nebo ujetá vrstva podobnýho svinstva a já na nich bezpečně dojedu za všech myslitelnejch podmínek. Cena byla druhý hledisko výběru (používám ne zrovna běžnej rozměr), známost značky respektive její pověst třetí - tudíž jsem zvolil na doporučení sice méně známou značku, ale po jedný odježděný poměrně tuhý a bílým svinstvem bohatý zimě musím potvrdit, že jsem zvolil dobře. Za mne proto Vredestein SnowTrac 3 - sice má třídu E, ale ve všech testech se pohybuje ve špičce, ne možná zrovna na vrcholu, ale vždycky mezi první čtvrtinou "účastníků".
    1 bod
  5. Pořád lepší skládačka z dílů z MB se zárukou, než skládačka z aut a stočeným tachometrem bez záruky... ložiska jsou na našich cestách spotřebním zbožím...
    1 bod
  6. Každé ojeté auto je risk. Ba někdy i nové. Nicméně,toto má alespoň prodlouženou tovární záruku a bylo za velmi slušnou cenu. Takže není co řešit. V mém případě vysypat 540t a 375t Kč je sakra rozdíl.
    1 bod
  7. a veru môžu tie kabely...v prílohe čo som vložil je kábel z 3.valca...auto ráno hlavne za studena potrhávalo,išlo by ako na 3 válce,pamäť závad čistá,v meraných hodnotách žiadne vynechávanie zapalovania... škoda,že som nevyfotil ako vyzeralo trafo,kontakt pre 3.válec nebol pre oxidáciu ani vidieť
    1 bod
  8. Taky jsem měl obavy z 18" ale po vyzkoušení musím říc, že oproti 17" na OII kde to bylo hodně znát jsou 18" na OIII tak akorát. Chtěl bych zkusit 19" ale prodejce mi je rozmluvil, že je to spíš na okrasu!
    1 bod
  9. Tie štítky sú uvedené na pneumatikách keď ich kupuješ, lepšie webshopy to majú uvedené aj na stránke. Na heureka.cz si môžeš filtrovať pneumatiky aj podľa štítkov, ale bral by som to s určitou rezervou. Ak si pozrieš ten odkaz, tak vľavo dole si môžeš rozkliknúť ponuku a sú tam spotreby podobne ako pri chladničkách v elektre. Ak chceš superšetrnú pneumatiku čo sa týka spotreby, tak budeš musieť obetovať iné vlastnosti pneumatiky. Doporučujem ti pozrieť si detailné tabuľky testov ADAC (určite ich nájdeš na ich webe), tam sa jednotlivo bodujú aj úspornosť a ďalšie vlastnosti pneu. Následne si ich tabuľku môžeš upraviť tak, že dáš väčšiu percentuálnu váhu napr. hodnote nízkej spotreby. Tie čísla tam sú, musíš sa rozhodnúť čo je pre teba pri pneumatike dôležité a podľa toho si môžeš postaviť vlastné poradie.
    1 bod
  10. co dodat?, myslím že si rozumíme.... nicméně já jsem psal (pominuli nemalé finance, co to vše obnáší) a snažil se objasnit to, že když na to zrovna nemám, netvrdím že je to blbost a také že jsem psal že je to samo sebou všechno subjektivní.... netvrdím že bych si vše, co v autě mám objednal a chtěl zaplatit jen abych si to objektivně vyzkoušel... také jsem psal, že až když mi ho do auta přidělili - od jisté doby nekupuji nová auta, jak jsem tu již psal, moje je novinářské a mělo najeto 641 km a bylo staré 5 měsíců a za cenu nového s hodně omezenou výbavou proti stávající plné výbavě... nicméně s jídlem roste chuť a moje příští auto bude určitě minimálně stejně vybavené.... ... mimochodem, už mám domluvenou aktivaci XDS,a aktivaci asistenta dálkových světel...
    1 bod
  11. Fascinuje mě, jak můžeš vědět, co a jak jsem kdy vyzkoušel, nebo nevyzkoušel. Ty to nevíš, tak to nesuď. Myslet, neznamená vědět... Že? A ano, výbavu si vybírám podle toho, zda mě k něčemu bude, nebo nebude a finanční stránka v tom zajisté hraje také určitou roli. Nevyhodím tisíce za věc, která je mi k ničemu a nevyužiji ji. Od toho se také odvíjí, že se nepotřebuji kamarádit s něčím (a také s někým), co mě vadí.
    1 bod
  12. Mirdao - mě by zase zajímalo,kolik tato úprava stála a zda se nevyplatí rovnou koupit auto s 1.2 TSI 77 kW,kde nemusíš řešit čipování (záruky atd.) na 80 kW.
    1 bod
  13. ještě jsem neviděl, že by ušmudlanci ve značkovém servise zvedali auto na předepsaných místech a vesele *urví prahy hlavně vpředu jak všichni víme
    1 bod
  14. Ze spodní strany páčky stěračů máš tlačítko - to krátkodobě podržíš a přepneš se do dlouhodobého PP (index 2). Stejným způsobem se vrátíš zpět. Ovšem když ho podržíš déle,vynuluješ si hodnoty PP.
    1 bod
  15. Pěkně napsáno, ale základní myšlenka je, že mě nesmí tito asistenti otravovat - nemám rád, když se auto snaží být v některých věcech "chytřejší", než řidič (já), což evidentně v některých věcech není... Nerozumíme si v jedné věci - chápu, že pokrok se nezastaví (a je to dobře) - někomu různí asistenti vyhovují, ovšem někomu ne a ten již nemá možnost nebýt otravován jejich neustálým vypínáním. Nevím, co je na tom nepochopitelné. Ad plná palba - výbavu si vybírám v rozsahu dostačujícím mému využití vozidla. Plná palba mě nikdy nevzrušovala (jako někoho). Nepotřebuji ji, nevyužiji ji, a nemusím se jí všude chlubit (český zvyk).
    1 bod
  16. no co dodat, na českých silnicích je vetší šance že na tankodrom narazíš než že ne, alespoň mě to přijde, že víc silnic je mizerných než těch pěkných, proto budu radši preferovat tužší bočnice před proraženou gumou nebo rozbitým ráfkem, tím nechci říci že XL guma je všemocná ale trochu snad bytelnější je, až nasadím tak poreferuji.... A ještě něco, já jsem jezdil s OII na 16" a do letních 18" na OIII jsem šel trochu s obavou ale teď jsem opravdu rád protože to nijak tvrdší není, stabilita je nesrovnatelně lepší a proto jdu i v zimě do 17" (úmyslně pomíjím estetický důvod), a žádný nedostatek komfortu nepociťuji, manželka taky nebyla z 18" nijak nadšená, zvláště když ten pitome* prodejce začal vykládat jaká to bude motokára, musel jsem slíbit že pokud ano, tak ty alarisy "zahodím" a pořídím menší kola ale po prvním svezení manželka sama řekla že to jede stejně jako oII a to jsme jezdily v Praze po kolejích, kostkách atd. Já mám tady s toho dojem že ti co jezdí na 15-16 říkají "větší bych nechtěl to je tvrdé" ale je to třeba nejdřív vyzkoušet, a ti co jezdí na větších zase tvrdí že je to v pohodě, Já jsem byl nejdřív v první skupině, potom jsem vyzkoušel a musím dát za pravdu skupině druhé..... Sorry za OT ve vlákně zimní pneu, ale nebojte se velkých kol, jízdní vlastnosti lepší a komfort stejný... Ovšem pozor jedná se o můj subjektivní názor a nechci vyvolat flame na téma velká X malá kola
    1 bod
  17. milý Clinte a Pawouku, už to tu někdo psal... až budete mít někdy možnost jezdit autem se všemi těmi jak Clint píše blbými asistenty, tedy autem v plné palbě jak se říká, pochopíte....,(možná prozříte)....to co teď ani nemůžete pochopit... a raději píšete o ušetření sebe sama.... už to tu někdo psal... proč tedy nejezdíte dodnes Škodou 105 ? popravdě a upřímně, přál bych Vám ty všechny blbé asistenty vyzkoušet. a hlavně si je užít.. ne na 10 km, ale na delší dobu... a delší vzdálenosti, pak byste mluvili (psali) úplně jinak, o tom jsem přesvědčen....i když je pravda že je to všechno subjektivní a lidi, co jsou bez trochy technického talentu či elementární zručnosti nejenže nevyužijí těchto asistentů, ale hlavně ani nebudou vědět že v autě jsou.... nicméně Vás dva mezi ně nechci a nemůžu řadit, to byste nechodili na fóra tohoto typu a nevyjadřovali se fundovaně k tématům (i když výjimky potvrzují pravidlo, jsou tu i tací např. repík bi****a)... beru jako spousta chlapů auto jako hračku (proto i můj nick, který mi byl přidělen již zhruba před dvaadvaceti lety) a brát auto - dobře vybavené auto, jako věc která musí bavit nikoli obtěžovat a pokud se něco tváří jako že to obtěžuje, je třeba si k tomu najít cestu, být pozitivní a brát to jako milou věc a hračku... *) omlouvám se za slovní průjem, studoval jsem kdysi filozofii... krásná toť věda...
    1 bod
  18. Tak to já zas naopak chválím. Když už to rezne jednou, nezachrání to ani lakýrnický bůh a do roka a do dne to pokvete zas. Takhle sis aspoň ušetřil nemálo peněz a příště to dovedeš o poznání lépe. Mimo jiné - auto stejně jen ztrácí na ceně a za chvíli to nebude mít cenu žádnou, tak proč do toho strkat zbytečně moc peněz
    1 bod
  19. 250 ? Jasně že dá, jenže mi to tolik nejede Během pár týdnů se otevírá na R7 další kus dálnice, kterým se propojí úžasná téměř rovinka, v délce ca. 15 km. Pro rychlostní rekordy jak dělaný.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...