Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/06/13 ve všech sekcích

  1. Je to marný, je to marný, je to marný. Ale napíšu to znova . Verze 77 kW má na brzdě většinou kolem 90 kW (viz výše zmiňovaná rezerva fabriky na nestandardní atmosférické podmínky apod). Když SW upravím motor 63 kW a na brzdě mi naměří zase kolem 90 kW - čeho jsem se na motoru dopustil horšího, než sám výrobce když pustí do světa 77 kW verzi?
    1 bod
  2. Ne Stringo, ty ho teprve nebudeš mít :D
    1 bod
  3. Asi tak. Navíc nabídl slevu na úrovni celé marže.
    1 bod
  4. nějak mi přijde proti logice, že by se někdo moc rozdával v případě auta, na který se čeká řadu měsíců.
    1 bod
  5. Paticku, tady nejde o cenu, ale o vyhřívaná ČELNÍ sklo. A 5 000 za použitý sklo je docela dost.
    1 bod
  6. Tak to je hustý, úplně mi utekl začátek tohoto vlákna. To vůbec není špatné mít tohle v autě... Svým způsobem se mi to líbí, nastartuješ v zimě a za chvíli odmraženo a teplo... Částečně to řeší toho bufíka...
    1 bod
  7. Jj manfroto, budoucnost patří automatům... FL podle konfigurace o moc levnější není. Mě to vychází do 10 000,- u outdorové verze. Tím se dostávám ještě k jednomu mému dluhu tohoto vlákna z 24 září. Panákovou seancion jsem musel o 14 dní odložit a využil k tomu léčbu bolesti v krku. Panáci byly nakonec jen 3. Prošel jsem si stránky prodejců všech pro mě zajímavých SUV, fora a testy: Honda CR-V, Kia Sportage a Sorento, Hyundai ix 35 a Santa fe, Mazda cx-5 a 7, Toyota RAV, Ford Kuga, BMW X1 a X3, Audi Q3 a VW Tiquan. Honda CR-V se mi nelíbí, navíc ne všechny testy vyznívají příznivě. BMW a Audi jsou cenově jinde. Stejně tak Tiquan. Za hodně peněz málo muziky. Srovnatelné jsou Kia Sportage a Hyundai ix 35. Víc se mi líbí Sportage, ale nešel bych asi ani do jednoho. Testy vyznívají příznivě, ale mám obavu, jak by to dopadlo s prodejní cenou po 4 letech. Sorento mi připadá už designově trošku zastaralé a cenovka také není příliš srovnatelná. Z SUVéček, která se mi nejvíc líbila zůstala Mazda cx-5, Mazda cx-7, Toyota RAV a Hyundai Santa fe. Mazda cx-5 je cenově nejpříznivější. Co mě ovšem odradilo byl kufr... nevyřešila by můj problém. Toyota RAV, Mazda cx-7 a Hyundai jsou cenově někde kolem 900 000,- - 1 000 000,-Kč. S Mazdou budou asi potíže, tahají se většinou z Ameriky. Designově je mým favoritem Santa fe, vyhrála to u mě na plné čáře. A proč zůstanu po 3 panácích u Yetiho? I když jsou to velká auta, mají malý kufr a ta cena... Asi na to odměnu jako Nagyová nedostanu...
    1 bod
  8. Zrovna to sem jdu nahrát a ono už to tu je:-) Tak přidám aspoň výřez.
    1 bod
  9. já rád déšť, aspon se auto krapítek umeje bez mého přičinění :-)
    1 bod
  10. OK, já to mám taky na obou stranách stejně. Jen před tím to možná na jednom zobáčku bylo. Teď mi to jde taky stejně blbě jako při koupi, jen s tím rozdílem, že nyní ty pístnice už nemají takovej odpor jak byl při úplně novém.
    1 bod
  11. u mne to je nejvic slyset, kdyz jedu pres nejakej kruhovej objezd, kde je jeste idealne rozbitej nebo hrbolatej asfalt. tam se to klepani projevuje nejvic. pri prejizdeni pricnych nerovnosti to je vetsinou v klidu, ikdyz obcas se to to taky ozve, ale jak pise rogerer, kdyz se to rozkejve ze strany na stranu, tak je to slyset fest.
    1 bod
  12. Jak to tu tak pročítám... nevím proč, ale napadá mne otázka... Nemá Manfroto bráchu? Jinak doporučené huštění pneu samozřejmě uvádí výrobce auta, výrobce pneumatiky pak max. tlak. vikyviky: a v tvém příkladu bude mít ta pneu i indexem 88 větší nebo menší tlak než ta s indexem 82?? To je v tvém příkladu docela zásadní údaj, jinak je to příklad nepříklad.
    1 bod
  13. Vcera jsem videl tahle svetla v realu na silnici, jel jsem za OII combi asi 5 km. Musim rict, zklamani. Z dalky ok, uz na pul kilometru jsem vedel, ze na tech svetlech je neco jinak. Jak jsem se blizil, bylo to cim dal tim lepsi, krasna jasna cervena barva, homogenni rozlozeni, vyrazne brzdy. Pak jsem se ale dostal na 20-30 metru, a nadseni me opustilo. Homogenni svetlo se rozhodilo na hromadu malych svetelnych zdroju, dneska se to uz moc nenosi. Diody uz maji v OEM svetlech vlastni optiku, zdroje jako takove uz nebyvaji videt... Videl jsem nazivo LED svetla z cinske OII limo (taky zadna ultramoderni parada) a ta mi prisla zpracovanim a designem o dost hodnotnejsi. Toliko muj nazor.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...