Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/11/13 ve všech sekcích
-
no jo clinte, co bys beze mě dělal, kdybych ti neřekl že nejlepší asi bude vzít kolo kde ho máš uskladněný a otevřít kufr čudlíčkem a zkusit tam dát to kolesko1 bod
-
To s tou prvonáplní je zajímavé - proč je tedy u některých modelů na víčkách od nalévacího hrdla motoru nápis Castrol (mám to na OII i na FII)? Co tam máš /nemáš ty?1 bod
-
Jen bych připoměl, že pro tento motor je předepsaná specifikace VW 507 00 a to jak pro pevný, tak i pro proměnlivý servisní interval. Manuál k vozu udává objem olejové náplně 4,6 l.1 bod
-
teď už to víš.... dokonce nejen s dovážkou domů, ale můžeš požadovat převzetí v Zákaznickém centru v ŠA (tady odvážkou do MB) a prohlídkou muzea a výrobní linky v MB a to vše v ceně vozidla.... + další bonusy na místě.... málokdo o tom ví, prodejci to nenabízí.... můj kolega si takto vyžádal převzetí, prodejce byl nasraný (jde to z jeho provize, ta cesta a odmítnout to nesmí) a kolega nadmíru spokojený, pěkný sobotní výlet pro něj a jeho manželku a domů cesta novým autem :-) ŠkodaAuto a.s., vedena snahou o další zkvalitnení služeb pro zákazníky, otevrela novou moderní budovu Zákaznického centra v Mladé Boleslavi. Zákaznické centrum poskytuje služby predevším velkoodberatelum a cílovým skupinám tj. od objednání vozu až po jeho predání zákazníkovi. Mimo tyto zákazníky mají možnost prevzít si vuz v Zákaznickém centru i zákaznici, kterí si objednají vuz u autorizovaného dealeraŠkodyAuto. Každy z obchodníku Škoda je pripraven zajistit pri objednání vozu ve výrobním závode i jeho následné predání v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi. zdroj: http://www.skoda-auto.euweb.cz/skoda_zc.htm1 bod
-
internetovej obchod s autama jen kvete a je to úplně totéž, jako v každým maloobchodě. Zákazník otravuje prodejce, vozí si prdel za jeho peníze a pak si to dojedná s nějakým podfukářem na netu.1 bod
-
No comment :X jdu si povídat se zdí, ta bude mít určitě větší pochopení než ty1 bod
-
byl jsi rychlejší... o tom to je... naše firma podnikající v pojišťovnictví (nikoli obchod) patří mezi něco málo firem v tomto oboru... pojišťovny v rámci snižování externích nákladů neustále tlačí na cenu našich služeb, vypisují pořád dokola výběrová řízení, když začala "krize", stlačila nás jedna vcelku malá pojišťovna na ceně tak, že už to bylo na hranici rentabilnosti tuto službu pro ně poskytovat, už jsme to brali jen jako referenci... nicméně když s námi podepsali novou smlouvu, členka představenstva nám na jednání při podpisu mezi řečí řekla, že jsme je vlastně 5 let okrádali, když jsme byli schopni jít s cenou dolů o 30 %... nepochopila podstatu věci, že firmy které zisk netvořily už ani tvořit nemůžou, protože skončily a kdybysme netvořili zisk nemůžeme jim ani dát slevu..... a takových v našem oboru bylo přehršel i ičaři.. a vo tom to je, bohužel toto nechápe víc lidí.... odbočím.... další příklad.... znám spoustu restauratérů hoteliérů a jiných podnikatelů v tomto byznysu cestovního trhu a když slyší slovo sleva ve smyslu různých slevomatů a slevových poukazů ježí se jim chlupy na zádech....1 bod
-
Tohle může rozlousknout jenom Kokta, ten má s nárazy do zadku obrovské zkušennosti1 bod
-
buď tak laskav a přidrž se sám vlastního přání. Snad si vzpomeneš o co šlo.1 bod
-
tím bych si nebyl jist, prodejci nemají důvod neprodávat, naopak, kdyby bylo škodovek víc, víc jich prodají a nebuď bláhový i prodejce sebemenší živí flotily a tedy firmy nikoli jeden nešťastník, který si koupí jedno auto za 10 let.... mimo to mají prodejci ŠA jiné starosti, musí do dvou let zvětšit salóny pro 8 stojících vozidel (v zahraničí stačí 6), musí změnit design prodejen, odřezat portýly ze vstupů, změnit loga, nábytek prostě všechno, veř že jsi narazil na špatnou dobu, nyní je třeba tvořit zisk a kdo jej tvořit nebude - nebude!1 bod
-
Hravec : přesně tohle mám celou dobu na mysli. Já taky nerad vyhazuju zbytečně peníze, ale tahle společnost na ty slevy ze slev jednou pojde. Takhle ekonomika proboha nemůže fungovat. Tohle je prostě strašně krátkozraký. Přeci, když někdo prodává (cokoliv), tak musí vytvářet zisk. Bez toho je to jen agónie s jasným koncem.1 bod
-
kdo bude chtít vydělat,ten rád a velice rád slevu poskytne..po revoluci bez internetu a komunikací bylo prodejcům hej..1 bod
-
1 bod
-
plně souhlasím a snad se i zastávám JirkyK - bohužel má v tomto plnou pravdu.... bohužel nebo spíš díky Bohu to tu není o tom čí názor koho zajímá.... už se tu o tom psalo, prvobytně pospolná společnost skončila proto, že začala dělba práce (učivo 1. stupně základní školy) a základem dělby práce byl nejprve výměnný obchod a později obchod za úplatu.. dokonce i komunisté za socializmu tvořili zisk a dávali vydělat druhým protože jinak by společnost nemohla fungovat.... žádná společnost... pokud budeme chtít jen a jen na všechno slevu a nenecháme nikomu vydělat, třeba už příště nebude koupit co a kde....1 bod
-
všechno, co připomíná provizorium, provizorium obvykle je. Tohle budeš používat chvíli a pak to v tom kastlíku definitivně skončí. Takže za mě, vyhozený prachy.1 bod
-
Vězeň radí vězňovi: Otočit se při spánku zády ke zdi ti moc nepomůže, když spíš s otevřenou pusou… doktor k pacientovi: myslim, ze byste mel prestat onanovat… pacient: ale vzdyt jsem cetl, ze to neni skodlive… doktor: no to neni, ale ja bych Vas potreboval vysetrit… Když umřeš, tak o tom nevíš ale pro ostatní je to těžké. To samé platí když jsi debil.1 bod
-
To je přesně ten zvuk, co tam slyším ve svém Rapidu i já! Nejhorší je, že to je nejlépe slyšet pouze od řidiče a hlavně, když je venku kolem nuly! Když to pak chce člověk někomu ukázat, tak se to jako na potvoru vůbec neprojeví.1 bod
-
Nové video (důkaz pro servisy), už mě ten zvuk úplně vytáčí do nepříčetnosti, fakt se tam něco rozkmitá někde 1. v třetí sekundě (už to bylo fakt nahlas když to vzala i onboard kamera - ta to většinou nebere) 2.1 bod
-
1 bod
-
http://www.youtube.com/watch?v=sNnAalz9pzE Tohle je podobně akční1 bod
-
Akorát že norma VW 505.00 hovoří o: For all diesel engines prior to model year 2000 (August 1999). A 1,2TSI je odjakživa benzín....... VW 501.01 je jiná "stará" specifikace oleje s označením VW 500.00 a ten je určen pro starší benzínové a dieselové motory před r.v.2000. Takže do motoru 1,2TSI z roku 2010 (a výše) olej se specifikací VW 501.01/505.00 prostě NEPATŘÍ ! A tím bych doporučoval téma oleje uzavřít, neboť se to pomalu překlápí do tématu http://forum.skodahome.cz/topic/99638-jak%C3%BD-olej-do-12-tsi/?hl=%20olej%20%20tsi1 bod
-
Toto už je vážně na tečku.... Nalij si do svého motoru co chceš, jen to tady nešiř ať to omylem neudělá i někdo jiný.1 bod
-
1 bod
-
Zde jsou fotky z výmeny rozvodu tak jak se to dělat má. http://satas.rajce.idnes.cz/Sup_07_BDG_Rozvody1 bod
-
to máš tak, komplikovaným věcem tolik lidí zase nerozumí, ale kravinu dokáže řešit každej. Proto tolik diskutérů. Já tady kupříkladu určitě vedu1 bod
-
start stop systém je největší kravina na světe od dob, kdy vymysleli dámský kalhotky. Kdo to má to ví. Kurví to jen startér a vypíná v těch nejméně vhodných okamžicích.1 bod
-
na ty mouchy to vliv má, ale bohužel ne každá směs1 bod
-
1 bod
-
A nevíš na kterém místě je kontrolka která ti problikává?Když se totiž podíváš z určitého uhlu na palubku,tak jdou vidět obrysy kontrolek a kdyby jsi řekl která to je,tak se to tu posune možná trochu dále.1 bod
-
alebo cez zrkadlo prevesiť fajný kus údenej slaniny, resp. údeninu podľa aktuálnej chuti1 bod
-
Ahojte, tak ja sa podelim so svojimi skusenostami. Nahodil som zadne repro, pretoze som mal v aute iba 4 repro. Su to Sinus Live SL 165W + NEO 13s. V prvom rade musim povedat, ze ma prekvapilo, ze v zdruzenom konektore pre repro sa nachadzali len 4 dutinky (+ a - pre predne repro - ten hnedy konektor na 1. fotke). Dalsie 4 som musel dokupit. Inak ma po precitani prispevkov vo fore uz nic neprekvapilo. Pouzil som 30mm MDF medzikruzia, ale viac by uz asi opieralo o tapacir. Dal som dole plast dole pri prednych dverach a pri stredovom stlpiku. Kabel som sa snazil tahat popri origo kabelazi. Vyskac je uchyteny v tapacire dveri. Tapacire dveri som (s vydatnou pomocou priatelky a kocura ) vyplnil molitanom. Pouzita bola obojstranna lepiaca paska, ale moc to nedrzi. Co sa vysledku tyka tak zatial velke sklamanie. Zadne repro maju uplne iny zvukovy charakter ako predne original skodovacke TVM. Ked som ich pripojil, tak vzadu su riadne prebasovane (basy mam rad, ale toto je uz neprijemne) tak som musel prestavit ekvalizer a teraz su basy v predu velmi slabe. Takze teraz idem vymenit aj predne repro za Sinusy, ale slim verzie a skusim dvere aj niecim vytlmit, lebo tie zadne maju taky dost neprijemny plechovy nadych. Skodovacke originaly su skratka dobre zladene s origo radiom a interierom. Mam v plane tam aj nahodit neorigo radio (v krabicke caka Sony z predosleho auticka), ale uvidim, co sa bude dat robit s origo radiom. Keby ste mali otazky, kludne sa pytajte. Paulie1 bod