Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/15/13 ve všech sekcích

  1. Je to furt dokola. Volfšpitz bude pořád mlet dokola o 2,5 tuně živé váhy a nejlepším nákupu století. Jinej pacient tady začne s ročníma autama, jak je nesmysl kupovat nová. Do toho přijde téma o předraženosti a jak hojandé má o třicet tisíc levnější něco. No a protože u RS není po stránce ceny a výbavy na co nadávat, tak je zase skandál, že se prodává dobře a dlouho se čeká. Už tady chybí kecy o 66kW TDI jako posledním pořádným motoru.
    6 bodů
  2. No popravde chyba je i trosku v tobe, ze si nechas srat na hlavu. Autorizovany servis ti musi spravit cokoliv. Mas mu dat auto s tim, jaka je zavada, a prevzit ho mas pouze ve chvili kdy bude zcela bez zavady. At si s tim delaji co chteji. Pokud to sami neumi, mohou to poslat do MB. Samozrejme mas po tu dobu, co si s tim neumi poradit, nahradni auto zdarma. Pokud by nechteli, staci napsat/zavolat do Skodovky a ti uz ti to vetsinou zaridi.
    3 body
  3. Jiná nádrž je pro verzi 4x4. Ty mívají většinou vyšší objem, ale jestli tomu tak je i u OIII nevím.
    1 bod
  4. No asi tak trochu i jo....ale fakt by se mi to libilo to videt "live" Hurikane nevadi..... Ale ver mi ze budu rad kdyz na aute zadne zavady nebudu muset resit...snad to uz vse vyresili
    1 bod
  5. Marku, ten Sup nebyl nic moc, ačkoliv jsem ho měl skoro novej, byl děsně rozvrzanej, materiály stály za hovno, spousta věcí se podělávala, spousta věcí z fabriky nedotaženejch. Když mi to ještě i přes aditiva v zimě zamrzlo, šel pryč a já si šel koupit oktávku. Protože moje oktávka je o generaci dál, než jedničkovej sup, lépe se v ní jezdí, je ovladatelnější, elektronika udělala zase kus práce. A motor je bezkonkurenčně lepší, to TDI ačkoliv výkonné mělo děsnej zvuk, v nízkých otáčkách dunělo a rezonovalo. To byl on: (projel jsem s ním Rakouské Alpy) No a tady moje oktávka bejvalka: To jsem byl ještě zblblej zástěrkama, dnes už vím, že jsou k hovnu Nicméně na tom supu to nebyla moje práce, když jsem je chtěl sundat (protože vypadaly strašně), byl už vydřenej lak....
    1 bod
  6. To je jedno,když budou zdarma.
    1 bod
  7. Ja Vam muzu nabidnout firemni 8GB flash disky, pokud bude zajem
    1 bod
  8. pěkný pěkný ozíku, takže k lípě si objednávám paletu čokolad za akční cenu
    1 bod
  9. no to si tady nekteri myslej taky a prave proto je potreba to trochu korigovat pomoci cisel a predikce prodeju
    1 bod
  10. Přesně podobný problém jsme měli před pár lety na Fabii I, auto stálo na sídlišti kousek od místa, kde jsou popelnice a na vlastní oči jsem viděl přeskočit kočku z popelnice na auto a začala to okusovat . Také by mě zajímalo, co do toho dávají... asi si někdy zkusím kousnout ..
    1 bod
  11. jako sorry, nekupoval jsem si zebrinak, kterej bude stat v servisu a na nemz se budou mechanici ucit. to maji delat ve vyrobe, pred tim nez to prodavaj. ze si nepodchytili testovani a ted se jim to bude sypat, to je jejich problem. bejt to zavada par aut tak dejme tomu, ale ze to tady mame defacto vsichni + jeste myslim vormen co ma toledo, to asi neni nahoda. jasne, ze jsem ochotnej to tam na par dni postavit, ale chci promptni opravu. pokud nevi, tak at si prizvou expertni tym ze skodovky primo na misto a ten at to navrhne a opravi a ne, ze se s nima bude komunikovat buhvijak dlouho s nejasnym vysledkem. uz se tesim, az jim to tam na pondeli pristavim, oni do toho zacnou vrtat, nasledne ve ctvrtek jim zavolam, ze nechci rusit, ale at mi to na patek slozi, ze potrebuju o vikendu nekam jet, a samozrejme jim to tam zas v pondeli hodim, aby mohli pokracovat a zkouset, sluzebnicek. kde jako jsme???
    1 bod
  12. Dnes jsem čerstvě po servisu v 60 tkm, bez problému, motor šlape jako hodinky. Proběhla klasická prohlídka s výměnou oleje a filtru (měním co 10tkm) + výměna filtru sání (co 30tkm) a svíček (60tkm). Svíčky jsem nafotil, myslím, že jsou v pohodě a vydržely by ještě mnohem víc. Měřil jsem odtrh a byl stejný jako u nových 0,9 mm. Zajímavosti je cena, kupoval jsem na škoda díly za 275,-Kč kus, na rozdíl od škodovky, kde kus stojí 405,-Kč. Prohlídka, jen práce stála 1 100,-Kč, materiál jsem měl svůj, filtry od Mann a svíčky origo od NGK.
    1 bod
  13. ...nechci nic řešit, jen mě to zajímalo...klidně to tu smažte
    1 bod
  14. Ještě budete rádi přesedlávat na diesely, mě stačí dolít 0,5-1 litr za 15 tisíc km
    1 bod
  15. Toto je na tom článku nejzajímavější: "Americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) již minulý týden uvedl, že zahájil vyšetřování vozů Tiguan, když obdržel 26 stížností na částečné nebo úplné selhání vnějších světel". Nejezdí v Americe 26 klepajících Rapidů? To by se asi ledy hnuly :-)
    1 bod
  16. Já se objednávám možná dnes, už mě to štve čím dál víc. Tluče to jak stará plečka.
    1 bod
  17. Že jsem tak skromný a že odbočím, jsem tady zahlédl, v rámci diskuse o váhové zkoušce oleje, že se mění při výměně oleje i vypoušťák (šroub) ? Pokud ano, tak ten je součástí filtru nebo se musí koupit zvlášť? Ptám se proto, protože chci o víkendu "nenápadně" bez vědomí autorizáku vyměnit po 15tis olej (dám LL + origo filtr aby to nebylo poznat) tak abych měl vše ok. Do autorizáku pojedu až to bude hlásit tedy 2roky /30tis.
    1 bod
  18. obchodak by to asi vedel, ale jak jsem uz nekdy kdysy rikal, tak ja nejsem obchodak, ale pseudo ajtak no uvidime, jestli sezenu vic nez jednu cokoladu pro Pawouka jo a Mazlinaa ty se bat nemusis tvoji uz mam v kufru...
    1 bod
  19. OZI: ........ ber to tak ze by si nam privez nejaky moc dobry cokoladky .... drahy a chutny cokoladky,.... treba piskotky od milky pak ruznyty celozrny placicky, jestli vim co sem videl a byli od milky a dalsi veci,.... ber prazsky sraz jako takovu predvadecku od MILKY .... nevim jaka je presne tva pozice,... ale treba jako obchodak by to snad vedet mohl,... ale jak rikam,... nevim COCACOLKA IVANKA by mohla dovalit nejakou COLU ..... Pawouk nam trochu zatopi, ja vam smontuju malyho srace z Kolina chlapci od skodovky ci koncernu nam dovaleji nejaky OIII RS na vyblbnuti, o zbytku lidi s povolani nevim no a na zaver nam to kuba vsechno natoci a sestriha ....... rekl bych ze by to mohla byt prima prvni adventni nedele takovy nase srazovy VANOCE
    1 bod
  20. To jsou zase perly... Jsem si nějak nevšimnul, že bych byl moderátorem i Kia a Dacia fora. Manfroto stále hledá nějaké mouchy na nových škodovkách a nakonec si koupí Dustera? Mno, nekoupí, on o něm jen sní.
    1 bod
  21. jojo, zlatá 1,6 MPI byla nahrazena 1,2 TSI...... menší spotřeba benzínu + větší spotřeba náhradních dílů....
    1 bod
  22. Výkonnost jednotlivých specifikací si můžeš ověřit tady http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA/RelativePerformanceTool/default.html
    1 bod
  23. Tak po dlouhé době konečně IVAnka doma. Resp. Alpine IVA-D105R. A k tomu můj vysněný procesor a dokonce PXA-H701. Vynikající na tom je, že k té 701 nepotřebuji RUX, protože IVA ho umí ovládat. Jelikož bude velká změna v kufru, ale až z jara, tak jsem radio napojil jen tak ze srandy narychlo na aktiv SINCHema. Co se týká kvality, poskočil jsem zase o krok vpřed. K procáku mám samozřejmě Ai-NET a optický kabel. Jediné, co mi trochu vadí, je podsvícení, které neladí, což se ale samozřejmě vyřeší
    1 bod
  24. Hlásím, že jsem provedl úspěšnou výměnu Z nového airbagu jsem odepl žlutou svorkovnici s červenou pojistkou: A dal tam fialovou svorkovnici ze starého + jsem ještě neměl na novém bagu pérka, tak jsem tam dal také ty ze starého: Nešel mi povolit šroub na volantu, ukázalo se že nářadí z lidlu a pod. není na pořádnou zátěž stavěno , naštěstí kladivo pomohlo Tak jsem tedy prohodil volanty, nasadil airbag, zacvakl, otočil klíčkem. Šel jsem zapojit baterku a teď můžu mít klidné spaní Děkuju všem za technickou podporu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...