Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/25/13 ve všech sekcích
-
Forum byvavalo jeden z nejlepsich zdroju co se tyce informaci. Bohuzel je uz plny hov*en a v naprosto kazdem vlakne je dohromady cca na jednu stranku hadek, ktery pak rusi zajemce o ty jiz jednou zminovane informace. Staci se podivat viz vyse9 bodů
-
Vysokej startovací proud je dosahovanej velkou plochou elektrod, aby se plošný proudový zatížení dalo udržet pod hranicí nadměrnýho ohřevu. Důvodem je vnitřní elektrochemie aktivní vrstvy desky - ta má bez ohledu na velikost desky poměrně stálou hodnotu vnitřního odporu, takže průchodem proudu se na 1cm čtverečním plochy vyvíjí na každej ampér odebíranýho proudu poměrně stálý množství "joulů" tepla. Jenže aby se ta velká plocha elektrod vešla do formátu malý pixličky, dělají výrobci ty desky tenký - a jejich vývody pro vzájemný propojení taky. A pak stačí trochu elektrochemický koroze (ta je kyselinovýmu prostředí v baterce vlastní) - a desky se buď rozsypou, nebo se poruší jejich vzájemný propojení. Baterky s tlustšíma deskama = s menší celkovou plochou = s menším nejvyšším dosažitelným proudem vydrží odolávat elektrochemický korozi delší dobu, mají proto větší životnost. Je to prostě něco za něco - pokud má baterka o velikosti obyčejný 40-44Ah baterky (běžně startovací proud 250-300A) mít startovací proud stejnej, jako mívala stejnou technologií vyrobená "devadesátka" (tedy zhruba 500-600A), která byla ale skoro dvojnásobně tak velká, tak se to někde negativně projevit musí... Navíc výrobci "ušetří" na olovu - neboli nejdražší položce v nákladech na výrobu, tenčí desky samozřejmě obsahujou menší množství olova = baterka je lehčí, což se výhodně uplatní jako obchodní argument ve smyslu "... jsme ekologičtější než konkurence, náš výrobek obsahuje míň škodlivýho těžkýho kovu a navíc auto poveze míň mrtvý váhy = bude mít menší spotřebu...". Jenže nikdo už neřekne nahlas, že ta (samozřejmě patřičně drahá) "tenkodesková vysokoproudá" baterka má životnost tak mizernou, že za dobu životnosti tý "starší, horší, těžší a míň ekologický" (ale LEVNĚJŠÍ!!!) baterky se musí vyměnit minimálně 2x...2 body
-
2 body
-
On ti doteď nikdo neřek, že Ježíšek dárky nenosí? To se pak nesmíš divit, že marně koukáš z okna.2 body
-
1 bod
-
Tam je problem že prevodovka ma už vôlu a je hlučna kym sa motor nezohreje. Mnohkrat ticha prevodovka takto začne chrastiť po vymene spojky. Sôsobuje to odpruženie lamely nie tie velke pružiny ktore su viditelne ale vnutri su štyri take male. Ta tvrdosť tych malych pružin je zavisle od vyrobcu ake tam dava. A to tlmi kmity motora na volnobehu. (napr. ako dvojhmota u diesel)1 bod
-
Myslím, že to tu řešil rkonf. Koupil si za 3000Kč spojkovou sadu Sachs, namontoval a chrastilo, pak koupil novou spojkovou sadu Sachs přímo ale od škoda auto za větší peníz a chrastění přestalo. Ačkoliv obě sady byly od Sachs se stejným číslem, tak říkal, že tam byly rozdíly v tlouštce tlumících per.1 bod
-
Učební pomůcky Superb I: SI - představení vozu, 1. část SI - představení vozu, 2. část Motor 2.8 V6 142 kW Motor 2.5 TDI V6 114 kW Automatická převodovka Tiptronic1 bod
-
Tři lidé dokážou udržet tajemství, pokud jsou dva z nich mrtví.1 bod
-
1 bod
-
Jeje, to kdybych měl kvůli každému hov*u na autě běhat s hadříkem, tak snad abych si postavil u auta rovnou stan .. Také stojí pod stromem1 bod
-
Zaloz. Nejaku fotku sem mozno hodim. Len dufam, ze sa nezlaknete alebo s nou nebudete strasit deti -- Z mobilu1 bod
-
Když OT tak pořádné: wolfspitz - Jiříku N. Ty haníš OIII i na konkurenčním webu, projdeš se kolem auta a hned víš všechno, hlavně z fotek, jezdi s ním aspoň měsíc a pak porovnávej s těma vašema šlupkama! Jinak postoj Kie je někdy opravdu tragickej co jsem tak četl! Chce se mi z tebe blejt, hlavně z těch keců pořád dokola!!! Jo Táta měl taky Kiu Sephiu, jezdila dobře, hodně místa, žádná porucha 999 999km, jen tlumiče, občas za 500 000km vyměnil výfuk aby se neřeklo A prosím Ježíška, aby jsi nám sem už nepsal!!! Děkujeme a s pozdravem1 bod
-
1 bod
-
Test od pjandy je tradičně skvělý. Pohlížet na RS TDI jako na GT mi přijde hodně relevantní.1 bod
-
Hravec: Prosimte a ty jako beres za smerodatne to, co rekne prodejce jakehokoliv vyrobku? Pak uz se nedivim nicemu, co tu pises, a je to uplny nesmysl. Zrovna u aut to plati jeste dvojnasob a fora jsem daleko nejlepsim zdrojem informaci.1 bod
-
To moje už skoro 14 dní stojí na místě, kdyby byla soutěž v tom, kdo má na autě nejvíc hoven od ptáků, vyhraju :-D1 bod
-
Ano diametrálně jiné auto to opravdu je, jenže z pohledu razantního nástupu úsporných řešení. Někdy je to zaštítěné snižováním hmotnosti kvůli spotřebě a produkci CO2. Jenže po seznámení se s prvníma OIII u prodejců jsem zjistil tolik ošizení že bylo rozhodnuto o mém nezájmu. Cena byla jako za Superb v akci a ten byl i líp vybavenej. U OIII mě zarazily tenkrát díry v motorovým prostoru že bylo vidět až na zem. Zlobil kastlík na přístrojovce, koberec v kufru byl horší kvality než ve veteránu Škoda 110. Dále kryt okolo zadního tlumiče vejfuku byl okousanej jako od myší. Je tam i spousta dalších ošizení které nejsou bežnému uživateli na očích a jsou skryty v konstrukci auta. Sice se něco od té doby změnilo ale i tak je OIII udělaná jako normální spotřebka s určitou životností. Proti tomu OII měla více přidané hodnoty.1 bod
-
Hmm, myslím, že tomu sám nevéříš (nemyslím nápravu), a kdyby toto četl někdo ze Škodovky, byl by zklamán a nešťasten.... a možná by zase někdo letěl.... doporučuji studijní literaturu v PDF, která tu někde, Pawouk bude vědět kde a ujmout se samostudia..... pak bys věřil, že je to diametrálně jiné auto.... A to že se někde ubere nemusí být krok zpět, ale prostě vývoj a požadavky trhu...1 bod
-
Tak jsem koukal celej večer, kdy mi Ježuch přiveze to nové RS-o, tolik jsem si ho přál....a nic, hoši, to mi nebudete věřit, on se vůbec neukázal. Takže příště už ztrácet čas čtyřhodinovým vyhlížením z okna nebudu...1 bod
-
Aha , tak ti ich neukazuje tak len zamky alebo horsia vec zlomeny kabel dakde . mozna aj vo dverach v tej gume teoreticky ...1 bod
-
1 bod