Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/14 ve všech sekcích

  1. možná má chlapec základní vzdělání, ale tvůj "počin" teda nebyl hodný ani žáčka první třídy Ubylo by tě, kdybys zpomalil a bliknul na něj? On by si zacouval, poděkoval by ti a tebe by zdržel jak moc, dvě tři vteřiny?? Fakt nechápu A víš proč jezdí pozdě? Třeba i kvůli takovejm maňasům, jako ty, kteří mu to tam tahle za tou plechovou krabicí střihnou. U nás v satelitu mají popeláři štreku zhruba 150km denně s tím, že se musejí několikrát denně otočit na skládce to celé vysypat. A to k nám zajížděj jen v pátek; jinak sjíždí celý týden okolí.
    2 body
  2. Jirko na pěstírnu trávy?
    1 bod
  3. úplně slyším ty jména, co Koktovi ten popelář nandal.
    1 bod
  4. Tvojí povinností je pokračovat v již založeném vlákně (a je jedno, jestli se tam něco vyřešilo, nebo nevyřešilo) a ne zakládat nové... Vlákna jsem spojil.
    1 bod
  5. Chlapi na silnici je to prostě každodenní boj,chytřejších s těmi hloupějšími či vyčůranějšími.... Někdy bych to rovnou střílel.... A kdybych chtěl tak můžu každý den někomu pocuchat plechařinu aniž by to byla moje vina.
    1 bod
  6. Na jaře to tam bude a ještě pár vychytávek:-)
    1 bod
  7. panove tak znovu napisu sve zkusenosti a je zo tak, na srazu mohu predvest: O1 elegance 2002 strikala ihned... obcas az tak po pul sekunde - mozna v lete, proste se to odparilo, detekce hladiny kapaliny, sterace lehce zpomaleny, takze na stojaka uz i krapet kap. odtekl, za jizdy perfektni casovani! v zime jsem obcas musel trysky hladit, zamrzala tam kap. - chtel jsem vyhrev, ale jinde v hadicce no problem a to nikdy felda 99 social strika po mikrosekunde, sterace stiraji ihned, na rychlosti nezalezi - furt je to konstantni, zadni ostrik jsem za 2 roky nezkusil... kdyz si vzpomenu tak zkusim. Nikdy nic nezamrzlo. ostriky nemaji kuzel, ale strikaj jak z pistolky na 4 mista, takze prvni setreni je polosuche (na houno). V ramci moznosti spokojenost. Detekce hladiny neznama. 02 tour ostrik trva tak 2s (poprve jsem totiz ostriky vzdal a sel dolit kapalinu v domneni, ze tam nic neni; takže to mozna trva dele jak 2s), sterace jedou ihned, takze prvni setreni je na sucho.... o to horsi za jizdy, kdy jedou rychlejs, kuzel perfektni, nikdy nic nezamrzlo. Reklamace uznana, po 3 tydnech neopraveno (zkouseli nove dily)... aktualne kuzel na houno, jak tam davali puvodni dily, tak to neni ono. Bude se resit v lete, uz jsem auto potreboval a posledni mozny termin vraceni auta vedeli uz pri objednani a i pro odevzdani si to znovu psali - takze vse vedeli a meli dost casu, to ze zacli makat az na muj druhy dotaz na stav vozu a 4 dny pred odevzdanim je problem jejich. Mel jsem to tak nechat a za tyden bych pozadoval vraceni penez - houno by vyresili a ze zakona maj max mesic. Ps nemam problem drzet packu 2s, ani si pripadne ostriknout a stirat sam (jako to mel P 309), mam problem s tim, ze sterace jedou na sucho a jestli mi daj doktora ventila nebo master hekra je mi jedno. Detekce hladiny neni.
    1 bod
  8. No hold každému to stříká jinak, to platí jak u aut tak v životě.
    1 bod
  9. LucasCZ: - brácha má pořád ještě Felicii combi a teda hned mu to nestříká, ale jinak bych se nedivil, když nádržka na vodu byla mnohem blíž s čerpadlem oproti Octavii, kde je nádobka dole v blatníku a od čerpadla to vede o dost dál k tryskam než u Felicie Petrrr: - když zapneš stěrač, tak funguje hned i u Octavie, stejně tak, jako je tam malá prodleva cca 1s při držení ostřikování, jen pocitově u Rapida kvůli absenci ventilu ti to trvá cca jednou tak dlouho
    1 bod
  10. To ahres: jestli myslíš, že je to jenom o těsněních za litr, tak se mýlíš. Jakmile se jednou hlava sundá, tak by se měla zkontrolovat a dorovnat Šance, že bez kontroly to bude OK je tak 50/50. A bylo by dobré si zjistit, kolik to stojí My třeba hlavy vozíme do Slaného a cena je od 3 do 5tis za jednu Nevím, kolik motorů jsi už udělal, ale určitě víš, že každý druhý/třetí šteft na výfuku zlomíš nebo ožvejkáš, ať máš sebelepší vercajk Ale jdi do toho, však je to tvoje kára, jen se snažím lidským hlasem podělit o svojí zkušenost Psal jsi: Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím ! Tak ses dozvěděl. A když tu koukám na ty kluky, kteří Ti odpovídali, tak to jsou známá jména, čili kluci, kteří už mají Superba zmáklého, nikdo z nich Ti neradí špatně
    1 bod
  11. Taky jsem před casem na tyhle stránky koukal. Ale je to stejne,jako když v autoskole pousteji následky dopravních nehod. Všichni doufají, ze jim se to vyhne a snaží se tomu předcházet,cim jen mohou.
    1 bod
  12. Párkrát povolíš a necháš přísát vzduch a jeto! Používám několik let bez problémů.Nafta je lehká!!! Hlavně nikde ani kapka mimo!!!
    1 bod
  13. Problém je v tom, že podle blokové vyjímky mi servis během záruky může dělat jakýkoli servis pokud dodrží postupy dané výrobcem automobilu bez ztráty záruky. Stačí když při tom řádně vede servisní knížku a používá adekvátní dily (nemusí být ani originální). Jedné s čím tedy do autorizáku musím jsou záruční opravy.
    1 bod
  14. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.
    1 bod
  15. cau lidi ja uz mam odrazeny okno od kaminko asi 3 roky.Policajti me s tim stavely Xx a nikdy nic a to to mam v zornym poly. dokonce sem s tim udelal i STK :plol
    1 bod
  16. ak mas rs tak tam mas znak seriovo, ak rs nemas naco si tam chces dat znak?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...