Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/20/14 ve všech sekcích

  1. Hele wolfspitz nedávno se měl tu čest projet se s tím tvým zázrakem. Jako do lesa a do terénu asi dobrý, ale jinak tvoje nadšení nesdílím a myslím, že skoro každý kdo má Octavii by měl názor podobný. Tak už nás prosím ušetři věčného připomínání toho co za super výrobek máš, páč to je jen tvůj názor a už to dost nudí a otravuje čéče
    5 bodů
  2. Brečíš na špatným hrobě - tuto metodiku nevymyslela ŠA a platí pro všechny stejně. Běž si stěžovat svému europoslanci. Víc tady nemá smysl řešit.
    3 body
  3. Jirko N. (wolfspitz-čokle) to už si zase děláš z nás prdel že srovnáváš Soriho VS OIII 1.6TDI spotřebou!! I já se dostanu pod kombinovanou spotřebu 6,2l papírově a mám 5,8l reálně a kdybych jezdil jenom mimo město tak tam určitě mám i papírových 5,3l takže z toho plyne že i s tou 1.6TDI se dostanou na moc pěkná čísla a Meveric by mohl vyprávět Ta tvoje svině těžká 2,2t a líné crdi ti žere podle tvého fora 8-10l nafty...a už mě moc nebaví pořád dokola číst témata na Kia foru, nestartuje, chrastí, žere, kouří, nefunguje, nemaže vesměs na to vaše forum píšou zoufalí lidi maj tam spotřeby od 9-15l nafty krása!!
    3 body
  4. Samo, že máš info hlavně z fóra a pak FCB, bohužel oni tyto zdroje berou jako neodborné a třeba servisy nad těmito zdroji ofrňují a je to pro ně agentura JPP. Oni jsou přeci ti odborníci, co vědí vše nejlíp, když jim to Teda ŠA vůbec sdělí. A přitom je to zdroj informací, co dělat lépe nebo naopak na čem ušetřit a co se porouchává na autech, co už nejezdí do autorizáků. Holt čím větší firma, tím složitější struktura a nebezpečí, že informace se nedostanou tam kam mají.
    2 body
  5. klinte, pojisti si auto na co nejvyšší částku a zavolám umělci co mě naboural, jestli ti nechce udělat trvalou.
    2 body
  6. A opět ŠA kouzlí. Ti co reklamovali a nevyměnili za provizorium, dostali VIP H-čko. My ostatní rychlíci holt budeme čekat na klepání nebo na libovůli ŠA, až se uráčí silentblok dát oficiálně do ND.... .
    1 bod
  7. Až dnes jsme v reálu viděl šedou steel na RSku a dobrý, moc dobrý! Kdybych ji viděl dřív a chtěl benzín, byl by to vítěz. Co mi pořád nejde na rozum, jak může počítač ukazovat spotřebu nafty při 150kmh mezi 5,5 - 6 litry. Ta spotřeba vzhledem k výkonu je nepochopitelná.
    1 bod
  8. Už hotovo,byli to vstřiky. Koupili se jiné ty se tedy přetěsnili a hotovo Auto šlape jako hodinky
    1 bod
  9. měl jsem v prvomontáži Matador elite2 a už nikdy s touto značkou nechci mít společného, kilometrový výkon zoufalý, na vodě hrůza
    1 bod
  10. Že já blbec ho nechal měnit.
    1 bod
  11. Hele ten bazmek stojí 4200,- ted ho dávají do toho Paket "RS CHALLENGE" za 13200,- + černá kola(ty chci), černý paket, mult. volant, lap timer(dík ozi) lišty...takže se mi zao opravdu nechtělo dávat ani těch 4200,- i když bych si to taky rád poslechnul! Radši jsem to dal do Bolerka.
    1 bod
  12. Nový renaultí motůrek dCi ("jednoduchost sama", to bude v budoucnu dobrá ojetina...): http://www.auto.cz/renault-energy-dci-160-twin-turbo-novy-turbodiesel-ma-118-kw-380-n-m-79655
    1 bod
  13. Jenže háček bude nejspíš v tom, že oni to podle té metodiky EU měřit musí.
    1 bod
  14. To asi ano a máš umělý sound výfuk zvuk a my máme pravý sound chřestění rozvodových řetězů a to ty nemáš. Heč. Tzv. tovární tuning.
    1 bod
  15. otázka tedy zní, jsou takové? silně pochybuji, neb je to zásah do konstrukce a vozidla a jeho parametrů.... nevěřím tom, že by výrobce vozidla takovou úpravu kdy dovolil...
    1 bod
  16. Kokta: a já si pak vysmátej půjdu pro nové RS :D
    1 bod
  17. Za to může ten saharskej písek,jak psali v novinách, byl na autě, ráno námraza, já oškrábal a bylo vymalováno. Teď abych do všech skel hodil šutr a křičel, co mi to ty cikáni provedli!
    1 bod
  18. Nad podložkama taky přemýšlím. Jestli se ale nepletu není poměrně mnoho podložek homologovaných pro provoz na českých komunikacích. A co si budem povídat. Kdyby se stala nějaká opravdu "rána" a došlo na vážná zranění auto půjde na expertízu a pojišťovna nasadí armádu právníků aby vinu hodila na řidiče a nemusela platit miliony postiženýmu až do smrti (příklad) a to už se pojišťovně vyplatí si myslím. Jednoduše si myslím že auto s podložkama nesplňuje technický stav pro provoz na komunikacích a něchtěl bych pak řešit důsledky. Takže hledat jen homologované. Je to jen můj názor.
    1 bod
  19. Takový ? :-) http://www.lucerny.cz/lucerny/eshop/12-1-AUTODOPLNKY/0/5/1096-RASY-NA-AUTO
    1 bod
  20. Tak jsem psal na infolinku víceméně stížnost na to, že ekonomické hledisko zvítězilo nad technickým řešením konstrukční vady silentbloku a má se čekat na to, až to bude zase klepat. Nelíbí se mi, že do auta dávají díl uložení hnacího agregátu, kde není ověřená kompatibilita s ostatními dily uložení a může způsobit jejich poškození. Odpověď je, že mi namontuji H-čkový, až bude skladem a nebude se čekat, až to začne klepat. Jsem zvědav, kdy ho budou mít ...... .
    1 bod
  21. Bohužel... Nepodařilo se mi nikoho sehnat, tak jsem koupil origo sadu a polepil sam. Viz niže... M.
    1 bod
  22. Tak 10/5 do Krušovic taky dojedu a i kolega POKY.
    1 bod
  23. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...