Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/27/14 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
1,8Tsi mám a fakt nevím o jakém cukání tady všichni píšou. Zejména do kopce, parkování atp.? Asi mám nějaké jiné auto....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
I o naftě je tu pár témat. Proč to tam tedy tankuješ, když se to nelíbí motoru? A odpověď je jednoduchá: dávej tam normální naftu a ne nějakej Optimal , W-power a podobné názvy. A víš proč? Protože tyhle pohonné hmoty nikdo nechce, resp. sem tam někdo a leží v těch nádržích někdy i rok, dva (u méně frekventovaných pump i déle!) a za tu dobu se z toho stane méně kvalitní palivo, než obyč nafta, jejíž výtoč je několikanásobně větší. Ale teď koukám, že to už napsal Doktorone.1 bod
-
tak já mám třeba zkušenost známého, ten si objednal tuarega po tom roce 2010 jak přišel nový model, dostal to v němčině. ovšem mu to dopředu neoznámili až při převzetí si všiml, že má vše v němčině... tohle je běžné ale i u mercedesu... tak mu slíbili, že až vyjde oficiálně čeština , že mu to přehrají... tak mu to přehráli a chtěli po něm 10000kč, tak sranda s autorizáky, ovšem jim ty peníze nedal.1 bod
-
Ekkar_z_Bastlírny: Přesně tak, právě kvůli tomuhle bych třeba já mohl mít diesel jedině v automatu (už vidím, jak to poruším ), protože já si s tím motorem nejsem jistý, co je pro něj nejlepší na rychlé předjíždění... Samozřejmě si člověk průběh motoru osahá, já jsem jezdil v kuse s dieselem v manuálu nejdýl něco málo přes týden, navíc jen s Fordem Focus Turnier 1.6 TDCI 66 kW z autopůjčovny (lenoch), s lepším motorem bych třeba mluvil jinak Nějak tomu nerozumím, ale v poslední době se mi kola škodovek vrcholné výbavy nějak nelíbí (O2FL L&K, O3 L&K, tak S2 L&K)... Ještě vytáhnu něco, s čímž tu občas otravuji - fotku xenony bez diodového denního svícení, které podle mě v Čechách přijdou na řadu u nějakého akčního modelu Pro nás netypický model, takže přidávám pro zajímavost Já prostě považuju trochu na škodu, že O3 nemá v základu čočková světla jako O2FL. Zároveň není žádný mezistupeň mezi obyčejnými H7, které vypadají z mého pohledu dost levně, přitom příplatek za xenony není úplně malý (cca. 25 000 + 5000). Ale to bych se již opakoval1 bod
-
1 bod
-
Tak tak, vyškubnout ven, jde to ztuha, ale jde to . Pak tam nahmatáš za mlhovkou páčku, kterou zmáčkneš a vysuneš celou mlhovku...1 bod
-
1 bod
-
neboj se zabrat prostě to vyškubni rovně. Jde to dobře. Mám na mysli tu mřížku vedle světla. Uchopte mřížku v místech označených šipkami obr. 171 - vlevo a vyjměte ji. – Do otvoru po mřížce vložte ruku a stiskněte pružnou západku obr. 171 - vpravo. – Vyjměte mlhový světlomet.1 bod
-
1 bod
-
Vždy to tak bylo,že se měnil olej po prvních 5tis. a pak po 15tis. a když už to mělo nalítáno statisíce tak se přecházelo na 10tis. a celkem s tím souhlasím z vlastní zkušenosti z TDI,vždy po výměně byl motor podstatně klidnější.Každopádně vyměním olej a až to udělám tak dám vědět výsledek. Každopádně změním servis.1 bod
-
ak na akýkoľvek problém (nielen DSG) je potreba prehranie SW,tak sa nemusí čakať na schválenie ŠA ....stačí zadať VIN do systému a pozrieť či sa dá daný problém týmto vyriešiť.... ...SW sa však neprehráva len tak preventívne napr.pri akejkoľvek návšteve servisu1 bod
-
1 bod
-
http://www.navratdoreality.com/index.php?p=view&id=18950 odtahová kompilace :-))1 bod
-
1 bod
-
ja ne, uz jsem psal... jinak Pawouku, nevim jestli si videl tohle, ale celkem se mi to libi http://jalopnik.com/the-volvo-concept-estate-is-an-unfathomably-gorgeous-sh-15317776781 bod
-
Diki snad to us vyriesim konecne dam vediet potom lebo us mam nervy behat do servisu ako keby inaksiu robotu nemam dpc1 bod
-
Třeba takhle... http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=34872-nakopal_mu_prdel.htm1 bod
-
Když máš na stejnej rozsah rychlosti jízdy i otáček motoru k dispozici 5 kvaltů nebo 7, kdy budeš mít lepší využití pásma maximálního krouťáku = lepší využití výkonu motoru? Celej našeptávač se může jít vysrat, když budeš mít 7Q manuál a budeš jen trochu mít auto "naposlouchaný", budeš se od automatu lišit minimálně. Největší rozdíl mezi automatem a manuálem je u řidiče, kterej dupe na plyn jak ruskej voják a neposlouchá, co tomu ten motor říká... Tam automat prostě bez ohledu na řidiče přeřadí podle určitý předvolený křivky, aby se podle konstruktéra co nejlíp využil motor = palivo. U manuálu to záleží na umění tvora mezi sedačkou, volantem a pedálama.1 bod
-
Nemohu než jako vždy dodat, přijeď ověřit na brzdě. A možná zjistíš zajímavé věci.... Nebudeš první.1 bod
-
Krabička ojebe signál pro ŘJ z tlakovýho čidla (jako by čidlo signalizovalo nižší tlak), regulace tak zabere pozdějc = z turba jde do spalovacích prostorů vyšší tlak = hustší vzduch než bez krabky, s větším váhovým množstvím kyslíku na jednotku objemu než před ojebem. Lambdasonda ve vejfucku načenichá zbytkovej nespotřebovanej kyslík, tlakový čidlo přes ojebávací škatulku hlásí do ŘJ "tlak OK", tak si oblbnutá ŘJ myslí, že je málo beneli - a přidá. Výsledkem je stav, podobnej "stavu před podložkou" - turbo tlakuje víc už v nižších točkách motoru, než by tlačilo podle programu určenýho továrním softem (a podložkou v regulaci)...1 bod
-
No žiarovky ti pozriem akonáhle ho budem mat k tým sedačkám VarioFlex sa mi páči strašne inak veľmi dobrá výbava ja mám menšiu ale vieš peníze ale inak máš aj disky ? ja som zvolil AVIOR1 bod
-
Vyrostl jsem bez auta, obyčejného telefonu, počítače, barevné televize, apod - stejně jako většina z nás. Držet se tvého hesla - tak nic nekoupím, páč by se to mohlo rozbít. To není rozmazlenost - to je pokrok a "zvyšování životní úrovně". Auto bez automatické klimatizace už bych nechtěl - jde o komfort cestování - stačí jak se jí naučíš používat a pak už na ni nedáš dopustit.1 bod
-
Já s žádnými ledkami v autě problém s jejich "prožhavováním" nemám, jak v interierové lampičky, tak i světýlka v kufru nebo v přihrádce spolujezdce zhasínají úplně a neprosvěcují. Ale je to záležitost auta od auta, v některých ledky prosvědcují a když se dají do mého tak nesvítí.. Osobně bych to ale vůbec neřešil, nikdy nesvítí tolik, aby to nějak rušilo a než abych se někde drbal s odporem to klidně nechám svítit, ledce to neublíží a autu také ne1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
http://www.skoda-auto.cz/news/Pages/2014-02-25-autosalon-zeneva-2014.aspx1 bod
-
Takže trocha ti chrastila spojka, servisák ti skoro až "nanútil" výmenu a po výmene to chrastí ešte viac? Že sa ti vôbec nehanbil dať späť to auto,,,,1 bod
-
Myslím, že ta poslední Honzova věta je nejdůležitější - mám obavu, že se pár jedinců najde, co si tyto systémy vyloží po svém - a to tak, že auto za ně "vyřeší" kde co.1 bod
-
1 bod