Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/14 ve všech sekcích

  1. Představuju vám moje řešení plynových vzpěr kapoty pro RAPIDa. Protože je zatím nikdo nenabízí, na OI jsem je měl a konstrukce je mým živobytím, navrhl jsem si kinematiku vč.výpočtu potřebné síly dle podkladů dodavatelů vzpěr. Vzpěry tím pádem nejsou použity standardní, jsou zakázkové. Držáky jsou uchyceny pod matice pantů kapoty, spodní kloub je našroubován místo šroubu blatníku. Síla plynových vzpěr se mi podařila vypočítat velice přesně, kapota jde velice lehce zavírat díky tomu, že vzpěry nakladou příliš velký odpor, jako tomu bylo třeba u vzpěr na OI. Díky nižší síle vzpěr se kapotě se musí lehce pomoci asi do 1/3 - 1/2 zdvihu. Ale to není nic, co by vadilo. Při návrhu dostala přednost jistota, vzhledem k subtilnosti provedení kapoty a jejích pantů nedochází k jejich namáhání či koucení při zavírání. A video zde:
    3 body
  2. Přidám zkušenost.... zatím na yetině 1,2Tsi najeto cca 176 tis km... a vše šlape jak má, řetěz měněn jednou při 126 tis. Občas si to zavrčí při studeném startu tak na vteřinu, ale to je tím, než se to promaže. No krom 5x napadení kunou a jedné závadě upáleného přepouštěcího ventilu (popsáno viz motor 1,2tsi v sekci yeti). Je všechno v naprostém pořádku. Není si na co stěžovat....
    2 body
  3. Všechno marketing, dělají z těch sraček víc než to je. Kubáň se bude rozplývat nad křivkama, Pečínka (nebo kdo tam teď je místo něj) ukápne slzu jak je to nejlepší auto co kdy vyrobili, ty si to pak koupíš a časem zjistíš, jak ti tu vrže interier, jak ti tu klepe silentblok popř. další detaily v podobě simply úsporných opatření, ale to jsem trochu odbočil. kde, že jsme to skončili
    2 body
  4. kamarád dělá prodejce v toyotě a říkal minimálně reklamací.... jenom jeho zákazníkovi přestala topit toyota, tak to vyřešili... jinak tohle je sranda největší :D radši nejezděte, auto za x milionu http://www.autoforum.cz/bleskovky/porsche-zastavilo-dodavky-horicich-gt3-a-majitelum-vzkazalo-at-radeji-nejezdi/
    1 bod
  5. jj, tohle jsem myslel... nikdy jsem si toho na autosalonu nevšiml... Ještě mě napadlo, že je to zase nějaké "super" držadlo - do těžkého terénu
    1 bod
  6. Clinte ja totiz narozdil od tebe v takove R Thalii 3 roky stare jezdim obcas. A muzu rict jen toto. Ano technika v porovnani treba s Rapidem je uplne nekde jinde, nebe a dudy. Ovsem pocet reklamaci narozdil od Rapidu 0 za cele 3 roky (zaruka 4 leta) a cena o 120 tis nizsi. Tedy ac auto delane na cenu jako Rapid je proste spolehlivejsi a to je tak poskladana z vybehovych dilu Renaultu ostatne jako Rapid u Skody. Tedy ta bude jezdit zatim co Rapid uz bude davno na vrakovisti. Jinak s tebou musi souhlasit ze dnes uz je uplne jedno co si koupis, vse poskladane obdobnymi technologiemy na obdobnych linkach nekdy ze stejnych dilu s vyrazenym jinym logem. Vse jsou sracky. Co si tedy kupuji u Skody, WV? Pouze znacku a viru ve spolehlivost a asi nostalgii. Mozna nekdy vyspelejsi techniku i kdyz o tom by se dalo polemizovat. Co mi teda brani si koupit korejce, koupit si stejny srac jako u koncernu, ale dat za nej alespon mene penez. To jen takova uvaha.
    1 bod
  7. jj, ta zářivka (trubice) je dodatečné osvětlení používané na autosalonech.
    1 bod
  8. Ty myslíš tú väčšiu žiarovku, tak sú nasvecované interiéry áut na autosalónoch.
    1 bod
  9. JJ teď jsem zase jedno koupil za 6000 Kč r.v. 2003 1.2 12V už podle toho jak se drží ceny je jasné jak je ten motor spolehlivý. V AAAauto v Ostravě jich stojí 25 a každému když po startu pootevřu víčko oleje, tak nahodí chod alla Wartburg. No paráda proti motoru 1.4 8V OHV který je hrozně osekány, chybí mu například ta vymoženost jako je EGR ventil nebo super cívky na každé svíčce, a ten ubohý řetěz krátký a ne ten luxusní jako u 1.2 HTP s vodicími lištami a tou super napínačkou. A co tomu chybí úplně je ten parádně pověšený katalyzátor na svodech, které nikdy neprasknou. Ať žije motor 1.2 HTP a konstruktéři, kteří takový fajny motor vyvinuli!
    1 bod
  10. jojo Michalovi to jezdí jako čert a kdyby měl takovou zátěž tak bych ho stíhal i já a to by se mu nelíbilo....
    1 bod
  11. 50 kg ti robi 400stovky? ja by som ho zobral len po ceste by z neho ubudalo :-D
    1 bod
  12. Vidíš to bych mohl vůbec by to mou osobu nenapadlo děkuji
    1 bod
  13. By mě zajímalo, jak by Kokta Logana čipoval Já jsem teď bez vozidla, je v autorizáku na výměně skla a senzoru. Rovnou jsem jim řekl, ať omrknou silentbloky, něco se mi na zadku nezdálo. Prej při těch km už začínají někdy odcházet, guma zpuchří a natrhne se.
    1 bod
  14. Jo jo .. Poslední dobou si ty kilometru trochu šetřím, jezdím druhým autem, ať má někdy delší než městské trasy.
    1 bod
  15. Přes celou republiku sebou nepovezu sud to se vážně omlouvám (to by se ty 4-stovky o co bych to měl levnější prodražili ) !!! Navíc ani pivo nepiji .........
    1 bod
  16. nepýtaš sa mňa ale pochválim sa Dnes som prekročil 6000 Konkrétne, ked som doma zaparkoval tak bolo 6002
    1 bod
  17. určitě se po tom poptam a zjistím uvažoval sem jestli není něco čím by to šlo upravit trošku ale asi bude lepší varianta hnedka to na hotovo opravit škrábance se tomu asi nikdo nezabrání sou občané který trošku závidí a rádi se obehnou s klíčkem kolem auta
    1 bod
  18. A vidíš. V tý mojí nebyl ani tempomat. Top je dnes A8L W12.
    1 bod
  19. To by bylo celkem divné, protože to by bylo dražší jak RS a co tam je navíc oproti tomu, když vezmu v úvahu třeba ten stejně výkonný TDi se 135kW... jiné sedačky a jinak je to tak na stejno... Resp.když nakonfiguruje člověk v eleganci všechno co jde, tak se dostávám na stejnou cenu a to by pak L@K nemělo význam prodávat... Tak buď musejí nabídnout výbavu, která není možná dokonfigurovat nad rámec elegance, nebo musejí dát silnější motory... A ten nabízejí jen jeden a to zmíněný TDi 135kW a to je TOP motor v L&K tudíž by cena slabších měla jít níž...
    1 bod
  20. dik za tip, ale: strávil jsem nad briskoda pres dve hodiny a kromě výstupního výkonu jsem nenašel nic konkrétního. Pokud nepočítám fotku štítku výrobce na CD mechanice, která mě až tak nazajímá. Možná jsem hledal špatně nebo jsem měl hledat ještě dýl, ale pokud už toto info na jejich webu někdo našel, proč to nezkopčit sem a ušetřit ostatním čas? Proč nemít možnost dostat se k infu na více místech? Proto se znovu ptám: je zde někdo, kdo by sem mohl dát fotku z nějaké servisní příručky nebo co jávimčeho s technickým popisem rádia bolero a standardní reprosoustavy? A klidně i jiných rádií a cantonu... Toto srovnání přeci zvedne informační hodnotu tohoto webu... ani daleko obsahlejsi briskoda ho nema. M.
    1 bod
  21. Nejde asi. Ale normálně kolem 12ctý ho spouštím. ;-)
    1 bod
  22. Je mi jasné, že s tím člověk musí sžít a na to je potřeba čas a najeté km. Ale i při možná poněkud neurvalém zacházení to nebylo nic hrozného, jak se tady někde na foru popisuje. To jsem tím chtěl říct.
    1 bod
  23. Pri automate si treba uvedomiť, že ak sa začneš rozbiehať a necháš nohu v nejakej polohe na plyne niekde nad 2000 rpm, tak auto bude naberať rýchlosť dovtedy, kým na poslednom prevodovom stupni nedosiahne tieto otáčky. A toto je problém väčšiny vodičov, ktorý sú zvyknutý na narábanie s plynom ako pri aute s manuálnou prevodovkou, hlavne v kombinácii s atmosferickým motorom. Na začiatku moc tlačia na plyn, a DSG to vyhodnocuje tak, že je potreba svižne zrýchliť. Ono to aj začne, len pri tom počte prevodov si človek potom uvedomuje, že to je moc, dá dole nohu z plynu a zrazu DSG vyhodnucje že ideme úsporne a začne oveľa rýchlejšie hádzať vyššie stupne. A keď do toho niekto zrazu zase prudko pridá plyn práve keď sa zaradil vyšší stupeň, tak to trochu cukne. Tak ako písal hadak11, treba o niečo viac citu a ľahšie nohy. Pri DSG totiž nie je možnosť dodatočným jemnejším narábaním so spojkou zjemniť plynulosť radenia a "vyžehliť" cuknutia tak, ako to je možné pri manuálnej prevodovke. Toto pochopiteľne väčšine vodičov s ťažkou nohou na DSG vadí, ale je to iba otázka zvyku.
    1 bod
  24. ... Kazdej den novej ridic tomu den starymu seberou papiry
    1 bod
  25. Známej to měl taky, a nakonec měl v motoru zanesený nějaký odtokový kanálek a začlo mu to téct do interiéru. Mrknul bych pod kapotu jestli tam něco nemáš.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...