Dite s renckama do... nejlíp toho jejich znaku! Onehdá jsem musel jako řidič sednout do megana a měl jsem pocit, že mi někdo strčil do ruky silikonovýho robertka, tak byla ta šaltrpáka gumová....
a klint je jak ženská, čumí jak vypadá kastle, nevím co je na S2 nemoderní... dyt je podobný jako v O3 a sedačky jsou úplně totožné. za 2 - 3 roky s 100 000km za něj dostaneš furt min 200 000kč, za svoji oktu co máš teď dostaneš 230-270 tisíc, TSI chce pár lidí, naftu každej.
je mě jedno jak to vypadá,a ať si každej říká co chce..jezdím denně a nechci mít auto hned osekaný a v létě od asfaltu zadělaný....za mě zástěrky ano...
Přesně clint si musel najít zápory, aby si mohl pořídit RSko trojkové.
Petrr, já bych to mel stejne rok zpátky bych neváhal a kupoval. Ted už mám CarCOOLcu
245-247 tacho 2.8V6 na lpg.. po rovine, drzel jsem to asi minutu a vic uz to nejelo, tocilo to 6200ot.
a nic moc v ty rychlosti, celkem se to klepalo a vsude foukalo, asi bych potreboval seridit usazeni dveri, pak me pri 230 vyblikal mercedes at uhnu
Na první,druhý,třetí pohled si většina lidí zástěrek ani nevšimne.
Jinak myslím,že to vzhled nijak nekazí a když to plní svůj účel,tak já jsem jednoznačně pro.
Navíc je to jen přes zimu,tak když někdo přežije plecháče, zvládne i zástěrky.
Toť múj názor.
apropó zástěrky mám vpředu i vzadu no vevadí, znaky jsou vyměněny na záruku, při demontáži se folie oloupala a servisní prohlídka pro LL za cca 1200,. (náplně vlastní).