Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/28/14 ve všech sekcích

  1. A co třeba 2.8 a LPG? I když osobně si myslím že když má někdo na opičku musí mít i na banány
    3 body
  2. Stačí odšroubovat torx T-30,vyrvat ven filtrbox z pryžových čepů a na číslo je u H-čka dobře vidět.
    2 body
  3. Ale u tohoto nevybereš piest aby nemusela kluka von. Na foto vidieť že sa nedostať k ojnici ked je iba vana dole.
    1 bod
  4. Ak ma Bolero linkovy vystup (na zosilnovac) nemal by byt tom ziadny problem. Neviem si predstavit, ako to suvisi so zarukou... Ak je vsetko sravne elektricky prepojene, nemyslim si, ze by to malo mat vplyv na zaruku.
    1 bod
  5. Tak co mu na to chceš říct? To ani jinak nejde. Stejně si myslím, že si z nás neustále dělá srandu. ČEZ chvilku vydrží i bez té turbíny.
    1 bod
  6. čERVENÁ u otáčkoměru funguje na Koktu jako červený hadr na býka. Jakmile vidí červenou nezná bratra, je jedno jestli 2válec, tříválec, čtyř, šesti nebo třeba deseti. Jestli se jedná o motor auta, lodi, letadla či benzínové sekačky. Koktovo motto zní: "Motor je od toho aby se točil" . Tuhle Kokta říkal, že by si nejraději na otáčkoměru liháčem obtáhl na červeno všechna čísla včetně stupnice aby byl spokojený, ale že to prý neumí rozebrat.
    1 bod
  7. Pawouk: Hele ridil jsi nekdy O1 TDI? Z toho co pises tak ne, tak nerozdavej rozumy. Pokud rikas ze ot pod 1950 je dira, tak prosim, ja tomu rikam spektrum nepouzitelnych otacek. Na tyhle otacky se jet neda, motor duni a chcipa. V tom pripade je ale nutne rici, ze 1.4 TSI ma diru taky min do 1700ot, zde se deje to same jako u dieslu... vrceni a nic z toho. Bezne taky jezdis na 1000tis otacek? At mame stejne prirovnani? U o O2 , se da bezne jet na 1550ot, cim to nevim, ale pod tim je taky "dira", duneni a chcipani motoru. Pak to jen tahne do 3tis. Kokta: Hele a co te vede tocit diesel do cerveneho? Kdyz budes kopat do mrtveho a chtit po nem heslo k sekove knizce, tak budes asi uspesnejsi. Diesel a 4tis ot, to je maximum. Cervene pole se tam dava snad jen kvuli emisim, abys mel i vizualni kontrolu
    1 bod
  8. Také mám stejný názor, ale zase na druhou stranu proč bych měl platit za litr benzínu 36kč když můžu platit 17kč za LPG, já osobně bych si 2.8 V6 koupil pouze s LPG
    1 bod
  9. Já jsem podlepil a spokojenost.
    1 bod
  10. tak to je hodne zcestny nazor :-)
    1 bod
  11. já mám spíš strach z toho "co jednou rozebereš, to už ti bude vždycky vrzat" ale taky bych bral lepší repro...
    1 bod
  12. Takové auto si nikdo nekupuje na nájezd 17t. za rok. A když už si to auto koupí a tyto kilometry najezdí, nikdy se nedostane do ruky takovému překupníkovi. Podívej se na další jeho inzerát na bmw se 100t. km......to už snad mluví za vše (jestli ovšem věříš že za 21roků najel 100t. km neberu ti to¨)
    1 bod
  13. Nejde o to,že třeba pošlou něco špatně(to by se samozřejmě stávat nemělo),ale pokud pak zaujmou takový postoj,výšše uvedený,tak to už působí značně odpudivě.
    1 bod
  14. Tak včera navštívena
    1 bod
  15. Torx 20. Torx 6 je tak na šroubky v mobilu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...