Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/09/14 ve všech sekcích

  1. Z alba O II L&K

    nové světla více zde
    1 bod
  2. Holá OIII je děs, dovýbava pak stojí peníze navíc. Rapid v této konfiguraci je vybaven prostě líp a vypadá za stejný peníze (+/-) o dost hodnotněji. Pokud nejezdíš dlouhé štreky, ve více lidech, třeba s kolama nebo lyžema, pak je RAPID jasnou volbou - je menší a zaparkuješ s ním o něco líp než s přerostlou Octavií.
    1 bod
  3. měla by být, to asi zajistí nejklidnější spánek, to bez diskuze
    1 bod
  4. Tobě dávaly nové rozvody a takto vypadají po tisíci? Vypadá to, že ten řemen sjel hodně na stranu a tam ho bralo druhé kolo. Proč ale sjel ... ?
    1 bod
  5. nechtěj, je to tvoje vec.. ono je rozdil za rok projet 40t nebo 20t korun....uživatelsky příjemnější... aha.. pokud máš na mysli ,,porodní problemy,, neustale zde dokola a dokola diskutovatelne, tak to jo.. ja mam auto na jezdeni po silnici, ne ze servisu do servisu.. za mě 1,4..
    1 bod
  6. tak k tomu muzu rist asi toto 1-rezervu nevozim uz cca 15t km.. je to sice sazka do loterie, ale v dnesni dobe neni problem na skorokazde benzince koupit spray na opravu gumy, ktery mimochodem taky nevozim. Pokud bych pichl v praci, tak asi 10 dalsich lidi ma fabku/roomstera, takze by nebyl problem si od nejakeho kolegy pujcit rezervu.. na delsi trasy -1x za 2,3,4 mesice? rezervu beru, ale zatim jsem ji nepotreboval.. 2-jak jsem jiz zminil, neni problem koupit v cene 3-4sta kc spray na opravu pichle gumy, notabene pokud se clovek pohybuje po meste, kde je kapacita 1 benzinka na kazdych 5 km a na kazdem rohu je pneuservis, tak je to nepodstatne resit.. 3- pri cene 1,30 kc na 1km jizdy s timto motorem a to auto honim a nejedu na spotrebu a aktualni cene lpg 16,20-17,90 jak kde misto 34-37kc za benzin se divim lidem, kteri jeste lpg nemaj, ze se dobrovolne nechaj okradat. 4-i pri najezdu 15t km za rok se lpg vyplati a to o dost... ja sam mam s timto motorem najeto 45t km na LPG od rijna 2012 a jediny vydaj byl cca 300kc za revizi a z dobre vule jsem posunul vymenu svicek ze 60t km na 45tkm+vzduchovy filtr.. jinak normalne jezdim. Moje uspora na palivu je pres 45t korun. Pokud odectu cenu za prestavbu 26500+300kc revize, tak jsem usetril i tak dost a s kazdym kilometrem setrim dalsi penize, protoze do prace nejak jezdit musim, kor kdyz jezdime 2. Urcite bych se LPG nebal a vozeni rezervy v kufru je naprosto ta posledni vec, kterou bych resil.
    1 bod
  7. Ty vole proč to sem dáváš jako příklad hlučného moitoru, když to tam zrovna řeší, že je nějakej vadnej. Takhle přesně se mate veřejné mínění. Doporučuji ti kurz ruštiny, než sem zase něco dáš
    1 bod
  8. To je samozrejme uplny nesmysl. Zejmena u aut, kterych je na kazdem parkovisti deset podobnych, coz je tento pripad, jakekoliv pouzitelne zabezpeceni sanci na ukradeni znatelne snizi. Pojistka neni zabezpeceni, pojistka je samozrejmost.
    1 bod
  9. S tým motorom vo videu musí niečo byť pretože klepe
    1 bod
  10. Připojuji obrázky po montáži vzdálenost otvoru pro světélko od bilého těsnění (které je v původní poloze) je cca 2,8-3,0 cm
    1 bod
  11. jj, vysouvací na rooma asi těžko - to nvm kam by se dalo přidělat. Každopádně tu klasickou v madle, resp. spínače zámku 5.dveří ma nový Yeti ne? Ale asi tu na foru s kamerou na novém Yetim nikdo není, aby se podělil o zkušenosti se špiněním. Jinak se příští týden v úterý přidám k Maltovi a Aspirovi do rodiny chromovaných konečníků na Roomovi Koncovka už je doma
    1 bod
  12. Já neměl problémy dokavaď jsem Vás nepoznal.:'> Teď mi rezne haupna, odpadává lak u přední RZ, hadice k turbu je od oleje a nespím kvůli napínáku.
    1 bod
  13. LEtňáky jsou letňáky:-)
    1 bod
  14. Podle mého názoru, když budeš jezdit krátké trasy, popojíždění se studeným motorem atd, tak tě při proměnlivém intervalu výměny oleje tě ŘJ pošle pro nový olej mnohem dříve než po 30 000 km nebo dva roky. Vyhodnocuje to podle spotřeby paliva, teploty oleje atd.
    1 bod
  15. takže si to můřme shrnout Tsi- selhavajici rozvody,napínák, chrastění při startu, pronikání benzínu do oleje, selhávající turba, kabely nakousané od kun... no hlavně že to má o sekundu lepší zrychlení a ,,točák,,... no záleží jaký má kdo priority, já najedu za rok 25t km a nemám čas řešit výše zmíněné nedostatky. ale pokud někdo najede za rok 5000km, tak proč ne...
    1 bod
  16. Tak promin ale origo je origo a nějaké bastlení neorigo diod je u mně prasárna.. zapojoval jsem přesně podle DP, dávál jsem origo konektor a zamotal jak origo do svazku... škoda že nemám foto.. mám to jak originál a nic jiného u mně v mém autě nepřipadá v uvahu... doby S120 už jsou dávno pryč..
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...