tak k tomu muzu rist asi toto
1-rezervu nevozim uz cca 15t km.. je to sice sazka do loterie, ale v dnesni dobe neni problem na skorokazde benzince koupit spray na opravu gumy, ktery mimochodem taky nevozim. Pokud bych pichl v praci, tak asi 10 dalsich lidi ma fabku/roomstera, takze by nebyl problem si od nejakeho kolegy pujcit rezervu.. na delsi trasy -1x za 2,3,4 mesice? rezervu beru, ale zatim jsem ji nepotreboval..
2-jak jsem jiz zminil, neni problem koupit v cene 3-4sta kc spray na opravu pichle gumy, notabene pokud se clovek pohybuje po meste, kde je kapacita 1 benzinka na kazdych 5 km a na kazdem rohu je pneuservis, tak je to nepodstatne resit..
3- pri cene 1,30 kc na 1km jizdy s timto motorem a to auto honim a nejedu na spotrebu a aktualni cene lpg 16,20-17,90 jak kde misto 34-37kc za benzin se divim lidem, kteri jeste lpg nemaj, ze se dobrovolne nechaj okradat.
4-i pri najezdu 15t km za rok se lpg vyplati a to o dost... ja sam mam s timto motorem najeto 45t km na LPG od rijna 2012 a jediny vydaj byl cca 300kc za revizi a z dobre vule jsem posunul vymenu svicek ze 60t km na 45tkm+vzduchovy filtr.. jinak normalne jezdim. Moje uspora na palivu je pres 45t korun. Pokud odectu cenu za prestavbu 26500+300kc revize, tak jsem usetril i tak dost a s kazdym kilometrem setrim dalsi penize, protoze do prace nejak jezdit musim, kor kdyz jezdime 2. Urcite bych se LPG nebal a vozeni rezervy v kufru je naprosto ta posledni vec, kterou bych resil.