Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/19/14 ve všech sekcích
-
Stribrna mi prijde takova... takova lehce nudna, ale chrompaket to asi zlepsi ;-) ale rozhodne alespon cerny kola ;-) nebo jinak barevny, i kdyz chapu, ze zas nemusis byt stredem pozornosti ;-)3 body
-
Divíš se? Já ne. Fantomové napájení jo jo - má to většina VW group, ale je separátor je nesmysl, páč nová autorádia si s tím prostě poradí Kdybys aspoň poslechnul mě a neposlouchal nesmysly o debilním separátoru, který je v Tvém přápadě k ničemu. Vždycky se při nějaké chybě využije přeci postup od nejlevnější varianty, což je proměření. V Tvém případě je závada na kabelu/ant.konektoru/anténě-nikde jinde Hlavně ať někdo zase nevymyslí další zbytečnou kokotinu, kterou hned musíš koupit Proměř koaxiál k anténě- od "pinďoura" až ke šroubu prutu!!! Však návod jsem Ti dával... Nebo vydrž na sraz, já Ti to změřím a řeknu, čím to je. A separátorem si můžeme zatopit ohniště A jestli to nevydržíš a chceš přeci jenom něco kupovat, aby mohl poslouchat, zatím si tam dej třeba toto: http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&zboid=44823 S tím rozhodně uděláš pokrok, než se separátorem a bude Ti to hrát Schovat někam k palubce, pod okno, kde to nepřekáží a po odstranění závady hodit do šuplete vedle separátoru2 body
-
Po pravdě, nejraději bych byl, kdyby do obyčejné stříbrné O3 v eleganci šlo šoupnout ten 2,0 TSI z RS-a.... Lidi jsou právě strašně závistiví a já sem tam parkuju také na obyčejných parkovištích, nepotřebuju, aby to hned nějakej magor vobjel...stříbrná se ztratí v řadě2 body
-
Přesně o to mi jde, aby to zas tolik nevynikalo z ostatních oktávek a já to mohl v klidu zaparkovat u Lídlu....Ta tmavá kola jsou nutnost, protože stříbrná je jediná barva, kde klasická ALU kola svojí barvou zanikají....Chromu se nebráním, nevypadá to pak tak lacině a u stříbrné je to pěkné. Ty barvy jsou problém, ne že by se mi jiné nelíbily, ale postupem času se mi okoukají a ta stříbrná je taková neutrální, na slunci krásně vynikne, na silnici je vidět a na údržbu nejlepší.2 body
-
xjohnnyx a vis ze mas pravdu? Nekdy si tak i v 31 letech pripadam. Nejlepsi bezstarostna leta za sebou, ted uz jen makat, makat a umrit. To jedinej Clint je v poho, za 100 klacku mesicne na letisti, zadnej stres, v praci se vyspi kdyz chce jde se projed na rampu a v podstate si jezdi do prace jako ja na dovolenou2 body
-
a to fakt uz nikomu nevoni klasicke atmosfery, ktere se musi tocit a maji linearni nastup vykonu? Mam velice rad turba, ale klasicka atmosfera ma taky neco do sebe2 body
-
Navic jsem se nabizel tak si mohl rict bych Ti pujcil. Jsem nabizel i koktovi ale ohrnoval frnak , tak ze zase vnucovat se nechci pac vase chyba, nevite o co prichazite. To zase Clint z toho 3 dny nespal a po pravde on to sice neprizna ale mel dilema jestli Rapid nebo O3 RS2 body
-
Dnes jsem měl možnost krátce otestovat Spaceback 1.2 TSI 63 kW Ambition Fresh. Začnu motorem, kde to částečně srovnám s FII FL 1.2 TSI 63 kW. Oproti Fabii mně přišlo, že je lépe odhlučněn, hlavně na volnoběh je to v interiéru nejvíc znatelné. Při zátěži a při jízdě po dálnici je TSI trošku hlučnější, ale nic extrémního. Tato konkrétní motorizace je ovšem výkonově pouze dostačující, při předjížděcích manévrech v rychlostech nad 80 km/h je to cítit nejvíc, pak samozřejmě na dálnici, kdy se rozjíždí na vyšší rychlosti dost váhavě. Taktéž točit motor nad 5000 ot. nemá prakticky smysl (omezovač pak zasáhne zhruba v 6200 ot.). Ale toto jsem znal už z výše zmíněné Fabie. Brzdy jsou docela jedovaté - bylo potřeba zacházet z brzdovým pedálem obezřetně (a to byly vzadu bubny). Ovšem toto je jen otázka zvyku. Řazení rychlostí přesné, bez nějakých zádrhelů. Interiér - palubní deska Rapidů se mi docela zamlouvá, jiné je to ale s výplní dveří. Ty plasty se mi nelíbí, čiší z nich lacinost na sto honů (bohužel, toto neminulo ani OIII...), ovšem je třeba přiznat, že funkčnost to nijak neomezuje. Neodpustitelný přešlap je ovšem seřizování opěradel předních sedadel páčkou a ne otočným kolečkem - seřízení opěradla tak trvá věčnost a třeba doladit si ho za jízdy je děs. Sedáky jsou ok, jen opěradlo mně nevyhovuje z hlediska prakticky nulového bočního vedení. Ale s tímto mám problém skoro ve všech škodovkách (kromě OII a sportovních sedadel). Místa v interiéru je celkem dost - nejvíc mě překvapila velikost prostoru za sedadlem řidiče, po tom, co jsem si ho seřídil na svou figuru (174 cm), zůstal za mnou skutečně královský prostor, srovnatelný s mojí OII. Volant byl tříramenný a je to nejpodařenější část interiéru. Kufr samozřejmě nelze srovnávat z liftbackem, ale jeho velikost je v této kategorii běžná a dostačující. Exteriér - přední část Rapidů, ale i OIII je pro mě taková neslaná, nemastná. Ale asi se kvůli tomu brzo neokouká. Z profilu nemám námitek, zadní část je taky v pohodě. Podvozek - auto bylo na kolech rozměru 215/45 R16, při jízdě na rozbitější vozovce možná trošku tvrdší, ale to jsou škodovky obecně asi všechny. V zatáčkách na slušném povrchu sedí celkem dobře a ani hvízdající Dunlopy ho nijak nerozhodí. Resumé: s motorem 1.4 TSI 90 kW (ovšem s manuálem, což bohužel není možné) a v nějaké vyšší výbavě a jiné barvě, bych si ho dokázal představit i v mé garáži. PS: a teď jedna perlička - otázka pro ty, kdo mají motor 1.2 TSI - při vypnutí motoru se ozval z pod kapoty zvuk znějící přibližně jako mňoukání kočky. Takže jsem nechal bráchu nastartovat a následně vypnout motor s otevřenou kapotou. No a tento zvuk se linul přibližně z místa škrtící klapky. Takže nejspíš skučí její servomotor. Setkal se s tím už někdo?1 bod
-
Repas napravy, GO motoru atd. Na nasich srazech s francouzskyma krabickama se treba i demontovalo LPG :-)1 bod
-
Sup na zraz ber výbavu uz vidim co sa bude robit ked budeme "pod vplivom" ...a rano budeme skladat auta dokopy1 bod
-
No čoveče tak bych řekl, že se pouštíš na tenký led... není to autopilot... nechci malovat čerta na zeď, ale vem si, že na silnici bude část čáry chybět, nebo bude vybledlá... přejedeš do krajnice a srazíš tam např. dítě na kole ... no zodpovědnost máš jako řidič pořád ty a máš držet volat a koukat se před sebe... neriskoval bych to.... LA je bezpečností výbava, má to sloužit v situaci, kdy jako řidič selžeš (např. mikrospánek) ap....1 bod
-
Já teda nemám z LA žádnou zkušenost,ale připadá mi,že od něj chceš něco k čemu není určený1 bod
-
1 bod
-
Já jsem včera na ty koncovky RS koukal, no žádná paráda ty trubky nejsou, ale nějak by mi to nevadilo. Navíc na RS se zezadu nikdo v provozu dlouho nekouká1 bod
-
Jojo, on provokuje, ale jak dojde na závod do Krušovického kopce, tak prosí o minutovej náskok1 bod
-
Ondrero, vždyť je to jedno jakou plechovkou typu Octavia přijedeš, primární je přátelské setkání a pokec. PS: a když tam bude jeden rapiďák provokovat, šoupnem mu to do potoka.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kokta: tak to mas fajn, jel jsem vcera na chalupu a po dalnici krom typka v Pasovci klid, ale jakmile jsem sjel z dalnice, tak hned za Hradcem se mnou na tech cca 30km chtelo zavodit 5 lidi... je zajimavy, jak je kazdej na rovince hrdina, ale prijde zatacka a vsici zacnou plakat :-D Clint: jo jasny, chapu. K te stribrne by se hodila modra pastelova barva na tech kolech :-D1 bod
-
Jj, i kdyz stribrna je prakticka a vse je pravda co pises, uz se mi tolik nelibi, je to okoukane. To me se z tech nenapadnehsich barev libi docela ta steelka co ma myslim Hurikan. Ty kriklave barvy RS slusi, ale jak pises moc na sebe upozornuje a lidi jsou zavistivi. Navic je lepsi moment prekvapeni kdyz nekde nekoho budes chtit strihnout ( nemyslim nejakou buchtu ) on si bude rikat posrana skodovka a ty mu pak natrhnes prdel ( opet mysleno obrazne )1 bod
-
1 bod
-
Hmm, L&K sice levnejsi nez u O2, ale v cene oproti minulemu modelu neni dost veci, dokonce ani uboha metaliza, priplatek za Columba 10x vetsi nez u O2. Za Traveler Assistant dokonce 55000? WTF. Takze v konecnem dusledku o dost drazsi. Osobne jsem zklaman. V pripade O2 bylo v cene L&K mimo navigace za smesny priplatek a nezavisleho topeni v zasade vse, co to auto nabizelo (nepocitam drobnosti za priplatek v radu tisicikorun). Tady je potreba dokoupit v podstate komplet vybavu (mimo ACC), kterou ma O3 oproti O2 navic. Dokonce je za priplatek i takova ptakovina jako SunSet. Probuh vzdyt to ma v zakladu kazda blba akcni Fabia. Ne ze by zrovna na tomhle zalezelo, sam bych to ani nechtel, ale hlava mi to nebere. A to uz vubec nemluvim o podivnosti, proc jde u liftbacku 1.8TSI pouze s manualem a 1.4TSI pouze s automatem, kdyz u ostatnich vybav jde normalne oboji.1 bod
-
1 bod
-
Dopojit kabel "K-Line" na pin č. 3 černého ISO konektrou. Jeden jeho "uzel" je pod popelníkem. K-Line je v celém autě šedo/bílý. Vyndáš popelník, zašmátráš rukou a nejdeš ho.1 bod
-
1 bod
-
Forum snese kdeco, třeba také povýšené žvásty ve smyslu - já mám L+K, tak o něm smí diskutovat jen majitelé L+K? A když na toto napíše svůj názor nemajitel (a ó bože, jeden dokonce namá ani Octavii! Co si to vůbec dovoluje sem psát, ba dokonce kritizovat L+K!), tak je hned oheň na střeše. Ovšem toto není forum jen majitelů L+K, takže se zde může vyjadřovat každý svobodně v rámci jeho pravidel.1 bod
-
5. Clintův sraz Octavia Místo konání: Restaurant U Lípy, Krušovice privátní salónek Datum konání: sobota 10.května 2014 Čas příjezdu: 12:00 hodin Zveme tímto všechny majitele a přátele vozidel značky Octavia všech generací. Parkování přímo před restaurací zajištěno, čeká na nás dobré jídlo, pití a příjemná zábava Program setkání: 12:00 Příjezd účastníků, zaparkování mazlů do řady a focení 12:10 "Focení s Clintem" 12:15 Odchod na oběd 12:20 Slavnostní uvítací řeč pronese Stanmar, smát se bude Kokta 12:30-14:00 Oběd a pití dle vlastního výběru a peněženky každého účastníka 14:00-17:00 Volná diskuze na toto téma: - Benzín versus nafta - Lift versus myslivec - Bílá versus ostatní barvy - Koktův výklad všech výhod atmosférického motoru 3,6 V6 a spojky Haldex - Radiusův výklad všech jeho nových záručních poruch a jejich řešení - Další nezávazné debaty 17:00 Kódování vozidel s Koktou a Ozim Prohlídka vozidel a potrhaných kožených sedaček na voze Kokty 18:00 Nezávazný odjezd Chystají se nové klubové samolepky na vozidlo Účast již potvrdili: Clint Kokta Ozi Torreto Pawouk Radius Hurikan88 Arlo Stanmar Pancho DuK Moocher Louda Motosman XJOHNNYX Waren (odcizili mu oktávku) Stringo Petrrr Bigbopp Luman ? Pasat Poky Tdernux Chleidy Ondrero Tomiikk Jardakulich Pany Elvíno ? Xstorm1 bod
-
andy mal by si sa zamyslieť hlavne nad sebou ako jazdíš tvoj štýl mi pripomína jazdu 18 ročného pubertiaka ktorý dostal práve vodičák a myslí si že je majster sveta vieš pustiť ludí na prechode,alebo človeka ktorý stojí na vedlajšej a nemože sa dostať na hlavnú cesta nie je Hungaroring a nemusíš byť za každú cenu všade prvý ani ja nejazdím pomaly ale snažím sa ohladuplne a ked stretnem človeka za volantom tvojho razenia by som mu najradsej strčil tú trúbu do ...... no ved vieš kam1 bod
-
Já myslím, že stačí zveřejnění videí s bezohlednou jízdou majitele kamery. Všude v civilizovaných zemích platí, že při vyjíždění z vedlejší můžeš omezit, nesmíš ohrozit. K ohrožení nedošlo na videích ani jednou. Slušný řidič umožní vyjetí z vedlejší například sundáním nohy z plynu, to ve většině případů bohatě stačí. Základní poučka do života, ne jen za volant "chovej se k ostatním tak, jak chceš aby se oni chovali k tobě". Přestaň si zkracovat život nesmyslným rozčilováním, nevytvářej nehodové situace, nesmyslným vynucováním přednosti a uvidíš budeš žít klidně a dlouho, ne jako vzteklý cholerik.1 bod
-
pod jakym oznacenim se daji koupit ty diody, napr. v GME? diky1 bod