Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/11/14 ve všech sekcích
-
10 bodů
-
Děkuji všem účastníkům + i těm kteří na nás mysleli, ale nemohli se z rozličných důvodů srazu zúčastnit. Sraz to byl dle mého názoru vydařený, diskuze proběhla na různých úrovních a v neposlední řadě jsem rád, že přijeli i kolegové z OC a hlavně obdivuji nejstaršího automobilového účastníka...to je prostě Octavia jak má být ! Těším se již na další sraz a setkání s vámi4 body
-
3 body
-
Myslím, že i podle ceny příplatku to není metaliza..... to je až Bílá Moon... je to jen bělejší bílá Mimochodem na tom odkazu, co sem dal Hurican je výbava Active a opět mě to utvdilo (to samé platí pro OIII), že je to opravdu rozdíl... to auto vypada jako parodie na interiér, např. ten volant je hrozný ... vypadá jeko odlitý z jednoho kusu plastu (jako hračka pro děti)... už chápu, že když někdo uvidí tohle, tak vedle stojící Hyundai v nějaké ruzmné výbavě vyzní jako super auto...2 body
-
2 body
-
No já tedy mmj. prověřuji palubní počítač jak měří, a to třeba i vyjetím tří i více nádrží a pak teprve výpočet aby to bylo přesné. U zánovního mi to měří kupodivu přesně, ale u čtvtmilionóvé fábie se projevila nepřesnost palubního PC která roste s najetými km, a zde se mi to rozchází se skutečností o 0,5l, auto je před vyřazením(snad už) takže nebudu nijak za korekci investovat. Jinak potvrzuji shora uvedené razantní jezdci jedou svižně, předjíždí i když před sebou vidí nepřekonatelnou kolonu, pod plynem jedou málem z kopce, a nakonec se po 20 km sjedeme na nějaké velké světelné křižovatce. Výsledek je jasný, vzdálenost, čas, km atd stejný, spotřeba-rozdílná. Jezdit se musí umět :-)1 bod
-
Co by se asi po 10000 mohlo změnit? Spotřeba možná trochu klesne, ale nebude to nic zásadního. Záleží na stylu jízdy. Jestli máš dřevený nohy nebo cihly v botách, nediv se, že jezdíš za 9. Je to o řidiči. Když si půjčím tchánovo auto, není problém jezdit minimálně o litr míň než má na počítači. A to proto, že zbytečně a často podřazuje, ale přitom nějak výrazně rychleji než já nejezdí. Možná tímhle problémem trpíš taky, viz diskuze o krouťáku motoru 1.4 16V.1 bod
-
Petrrr:je to trochu až hamba za co všechno se připlatí, ale tak to bohužel je. Mám v Pavlově kámoša,chodím mu občas pomáhat na barák,ale i s vinem, takže dveře jsou mi tam pořád otevřené.Jooo, pár hezkých akcí už se tam zažilo...1 bod
-
Není město jako město někde jedeš po hlavní na zelenou nebo párkrát červená, a jinde i na zelenou ale samej neřízenej přechod pro chodce po cca 100m, a spotřeba rozdíl i 3L takže nelze paušalizovat. Výlety (20 - km)s klimou za cca 6,2l nejsou problém. Přes zimu popojížďky (školka 3 Km) ve "městě" za 9L a není co řešit. Do práce (12 km) dokážu dojet za 5,8l ale zpět nedokážu dojet pod 7,2l rozdíl v nadmořské výšce je cca 45m.1 bod
-
VŠAK BUDEŠ PRAVIDELNĚ DOLEJVAT OLEJ A VODU, JAKO HURIKÁÁÁÁÁÁN KLUK JAKO TY OHEEEEEEEN HURIKÁÁÁÁN1 bod
-
1 bod
-
Možná bude Superb zítra, sice jsem už do něj nechtěl jít ale celkem za zajímavé peníze a je v plné výbavě. Sice žravej benzín v automatu, takže Tarantulas zajásá ale vyzkoušet se má vše, bude to chvilková záležitost, pak půjde o dum dál, uvidíme zítra.1 bod
-
A bez plastů bys tam měl NEpořádnej svinčík - minimálně 2x takovej. Co se týše výměny filtru a oleje, nemůžeš srovnávat přístup k výpustný zátce a k filtru u TSI a u atmosky - ten je úplně jinej, přičemž tazatel má objednanou právě atmosku, kterou jak ses už přiznal, ty prakticky neznáš.1 bod
-
Tak ja urcte ne mam radeji komornejsi akce , ale tu akci 1.8 2014 si nenecham ujit.1 bod
-
Ok. vemu radci oba. uvidim az budu skladat veci ale myslim,ze nebude problem.limuzina je dosti velka.1 bod
-
1 bod
-
Však kachýnka se zelím a houskovým knedlíčkem byla také vynikající (Motosman: já u tebe viděl ale taky kachnu )1 bod
-
Ahoj,no nějak jsem to teď flákal a nebyl čas a vůbec.....tak teda asi jedu taky,co? :-)1 bod
-
není, ten motor je konstrukčně ze 70 let, ale to ještě jde, 1.4 8V od Škodovky je konstrukčně z 30 let minulého století1 bod
-
1 bod
-
Ja bydlim na Cernaku ;-) Auto sme predjizdeli na rovince, kde videt bylo a najezd do zatacky byl ze sirky, aby sme se na cisto vesli do pruhu ;-) A prece Te nepovezu tak, abych Te vyklopil. Myslel jsem na Tvyho psa :-D1 bod
-
Mám Roomstera 1.4, zatím najeto 2700km se spotřebou 6,08. Víceméně při dodržování limitů. Řekl bych totiž, že přesně na to je Roomster s 1.4 stavěný. Na závodění ten motor nemá a je blbost ho dřít z kůže. Za rozumně klidnou jízdu se odmění hezkou spotřebou. Po okreskách se při rychlostech 80-100 dá jezdit za 5,5l, ve městě za 6. Při delší jízdě po dálnici ho kvůli hluku nemá smysl honit nad 120, holt ta šestka..., asi jediná výraznější slabina auta. Jinak ho konstruktéři vyladili perfektně, řízení a řazení je vyložená lahůdka. Rozdíl ve spotřebě mezi zimními 15" a letními 16" nepozoruju. Počítač, zdá se, proměřuje asi o 0,5l. Jak psal froggy, rozumně úspornou jízdu musí člověk umět, mít cit pro motor a nechtít od něj, co dost dobře nemůže poskytnout. Celkově jsem motorem příjemně překvapený, není to zdaleka takový lenoch, jak se všude píše, předjíždět se dá relativně dobře.1 bod
-
1 bod
-
Zejmena to video s ESP - tedy ESC by melo byt povinnou "cetbou" pro vsechny experty co tvrdi, ze oni to nepotrebuji a ze je to k nicemu, bo oni umi udelat volantem a brzdou to same.1 bod
-
Kde, kdy a co dostala škodovka dřív, do výroby a prodeje, než VW? Konkrétně, jinak je to zavádějící.1 bod
-
Panove srovnaval jsem se 5-7 let starym Audi. Zrovna ten side assist mela uz predchozi generace A6. Nevim jestli uplne od zacatku ale kolem roku 2007 uz jo. Priplatek za to byl cca. 30k. Neni bez zajimavosti, ze za lane assist byl priplatek stejny. Kdyz si vezmu, ze dnes po 7mi letech stoji v O3 jen polovinu, pricemz jak jste sami rekli, je to uplne jina liga auta a elektronika za tu dobu sla asi desetinasobne dolu, tak je to dosti ubohe. Jsou to veci s vyrobnimi naklady nula nula nic a podle me by to klidne mohlo byt alespon u vyssich verzi v zakladu. Ale je fajn, ze alespon neco uz vubec do Skodovky doslo. Kdo pise, ze asistenti jsou k nicemu tak nevi vubec o cem mluvi. Chapu, ze jsou mezi nami jedinci preferujici archaicka reseni a nejradeji by asi nemeli ani posilovac brzd a rizeni, ale drtive vetsine lidi pomahaji a jednou za cas nekomu zachrani zivot.1 bod