Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/22/14 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Jako moc se mi sem nechce zasahovat Ale měl jsem na víkend i30 Combi a ix35 a nemůžu jako říct že by to bylo tak extra špatné, jasně srovnávám vůči FI která už má svoje roky ale i tak si myslím že za ty peníze je to dobré, má to svoje mouchy ale tak co nemá.. OIII má taky určitě svoje chyby2 body
-
mám dotaz, za chvíli mi přijde Rapid 1.2TSi 77kW, zřejmě tam bude prodloužený interval na výměnu oleje, ale já budu chtít mít pevný - každý rok měnit. Ale co jsem tak pochopil, tak olej pro prodloužený interval a pevný má jinou specifikaci. Mohu tam pak nalít olej pro pevný interval, když z výroby tam bude pro prodloužený ?2 body
-
a kde budou kroupy? mám gap havarijko, hodil by se celelolak. lítaj kroupy i do dveří, kapoty, nárazníku atd?1 bod
-
A podle tech cisel si vyberes i na tech mych strankach pokud by si trval na origosich.1 bod
-
Pěkný! Já přijedu v sobotu před obědem, budu slyšet na celý kemp Hoďte sem někdo tel. číslo, kdyby náhodou1 bod
-
klinte: bremba brzdy dozadu: 2x kotouče 1073kč a destičky 717, totální pohoda.. origoš sou tuším TRW, ale bremba mají antikorozní ochranu či co!!!! http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni-41 bod
-
Stříbrné doplňky jsou ukrutné, ovšem na podobné úrovni jsou ubohé plastové tapecy dveří u OIII.1 bod
-
Jasne retez vycisti v technicaku a da si ho na pamatku na krk a napinak jako privesek. Bude to nosit jako nejakej Hip Hoper. Popr. jako privesek misto ruzence na vnitrni zpet. zrcatko.1 bod
-
Fíha, to je tedy cenovka... Ty rozvody bych rád viděl live, můžeš je pak někdy vzít na nějaký srázek?1 bod
-
Tak vyrešené išel sem po tem jak sa ríka od základu najskur sem zistil která pojistka jde na relé vetráku , byla to 40 amperova poistka na releovej deske za hlavnu releovu deskú , byla vypálená , podle mne z duvodu stáleho chodu ventilátora na sahare, to je další závada teda špatný spínač tlaku klimatizace. spínač tlaku taky vymenený a ted to jde jak má1 bod
-
Masáž! Ráno kolem 5 jsem se minul s Vickem a Airmanem na R46 před Vyškovem. Jel sem ještě pracovně. Zítra v 10 vyrážíme s Ghostbuster z Brna a do 14:00 jsme u Vás. Supům zdar!1 bod
-
Stejně je platforma jedno, teda aspoň 80% lidem co si to půjdou koupit, bude je zajímat barva, spotřeba a jestli to má rádio1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jsem známý tím, že kritizuji zvuky bez dalšího bližšího upřesnění. Nebude tomu ani dnes. Zvuk je zvuk, takže od někud jde, že ano?! Když se to stává při těchto nízkých otáčkách, tak si vezmi nějakého kolegu, který bude šlapat na plyn a ty se u motoru podívej, odkud ty zvuky přeci vychází. A ať mi nikdo nezkouší tvrdit, že nejde pořádně zjistit, odkud ten zvuk jde. Jde, jen se trochu snažit. Pískání může způsobovat naprosto cokoli1 bod
-
1 bod
-
Daj si tú aditivovanú 504-ku do starého HTP, začni jazdiť svižne dlhé trasy a nakoniec môžeš ten olej vyškrabávať zo zadrhnutého motora. Alebo poviem ti to inak. To, že niektorý olej má schválenie iba 502, neznamená, že má horšiu aditiváciu ako 504-ka. 504-ka iba definuje nejaké parametre pre výrobcov oleja, ale to neznamená, že iná 502-ka ich nemôže plniť alebo aj prekonať. Stačí sa pozrieť na ponuku olejov Millers Oils. Myslíš si že by ich EE LONGLIFE C3 5w30 ktorá je ACEA C3-10 a zároveň spĺňa aj MB 229.51 mala problém splniť zároveň VW 504.00? Alebo si rovno pozrime radu olejov CFS NT. Myslíš si, že sú do benzínového motora horšie ako oleje ktoré majú najnovšie schválenia VW? Určite nie, len nie sú "eco", a nemajú na obale všetky možné schválenia ktoré prekonávajú, lebo pre človeka ktorý dá 20 € za liter oleja, to sú viacmenej zbytočné parametre. On tam ten olej aj tak nebude nechávať 30 tisíc km. Ale ako to už bolo spomenuté, môžeš dávať do motora aj 5W-30-ku, ničomu to vadiť nebude (sám jazdím teraz na 0W-30), len za tie peniaze to nie sú najlepšie oleje na každé použitie. Ja jazdím väčšinou krátke trasy, v meste, s motorm kotýr v zime mám problém dosiahnúť prevádzkovú teplotu, preto dávam 0W-30, ale nie každý ma takýto motor a jazdí takéto trasy.1 bod
-
Kokta je z Golfu uplně vyjetej, to je jasné. Tak ono je to určené pro starší děti, aby se vyblbly1 bod
-
Nejak mi tenhle Golf R neprijde nicim atraktivni... To samy RS3, tam byl alespon zajimavej motor... Nevim, asi sem starej, ale klasickej Evolution 9 bude stat mene a bude to vetsi dravec1 bod
-
1 bod
-
Upřímě jsem čekal, že se zopakuje něco jako když po felicii přišla první Fabia. Ale to byla jiná doba, Škoda se drala nahoru a mohla si v rámci koncernu dovolit daleko víc. Pamatuji si na mého strejdu - hrdého novopečeného majitele VW Polo (toho technicky shodného s FI) jak užasle zíral na provedení interiíru (ambiente) - měkčené plasty, čalounění... To Polo nemělo. Pak si s tím i - poprvé s fabií 1.4mpi - sjel a proti jeho HTP 40kw se zapnutou klimou jen chválil. No jo ty doby jsou už asi pryč. Dnes už se holt nestaví bytelná auta na věky s nezničitelnými motory. Ale stále pevně věřím, že v rámci třídy bude FIII jistě celkovou kvalitou (pokud se povedou nová TSI) čnít vysoko nad konkurenci z itálie, francie, z východu...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
klidně at sem buzerant, ale je to mooc pěkny http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/vw/model/golf/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:vw,mdl:golf,frn:2011-01,ful:petrol,ger:manual_gear,pwn:185,drc:four_or_five,dmg:false/pg:vipcar/193380692.html1 bod
-
1 bod
-
majkl sup: super, tak to bude pecka a žádná bouře nás nerozhodí, hlavně je musíme pořádně ukotvit tak masíčko naloženo, klobásky a špekáčky nakoupeny, takže paráda, ráno ještě drobné úpravy na voze, zbalit a tradá, vypadá to na cca 10-11 vyjížděčka z prahy1 bod
-
Já se na nikoho nepovyšuju, ty jsi mi napsal na hloupou otázku hloupá odpověď......a ať to tu naplevelím klidně mi napiš sz.1 bod