Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/29/14 ve všech sekcích

  1. Na to, aby sedačky fungovali defakto napájení,tedy + a -. Jsou to normálně servomotorky přes spínač. Horší už je to s funkcemi komfortními (paměť a nastavení při odmenktnutí dle čísla klíčku). Já sice elektrické sedáky mám, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby byly manuální, ba naopak. V autě si stejně většinou jezdíš sám, tak netřeba nastavovat x-krát za den. Max semtam sklopíš opěrku na nějaké to řádění u lesíka a i tam je lepší manuál, protože než to elektricky sklopíš, tak frajerka už nemá chuť
    3 body
  2. Tak každé auto má brzdy a zpátečku, tak nevidím problém. Nás bude víc Líbí se mi ale spíš varianta s Tatra muzeem. Kohútku bych nechal asi až na nedělu. Nebo na pátek.
    2 body
  3. 14 aut a 22 dospělých :-) no to už začíná být pěkné :-)
    2 body
  4. Není na to žádnej spešl návod. Neposlouchat kecy co vykládá prodejce. Auto si prohlídnout pořádně sám, nechat si ho zvednout. Pokud máš cash, usmlouvat aspon slevu, většinou nějakou tisícovku slezou. Pokud chceš úvěr, nechat je to spočítat a alespon 3x -4x odmítnout. oni to přepočítají. Dá se tam dostat na dobrý úrok.. ale musíš je odmítat, ale jevit zájem... ideální je odejít s rozhodnutím, že si to musíš promyslet. Oni pak většinou volají ještě s nějakou nabídkou. Pak se hlavně nenechat ojebat, všechno přečíst a spočítat. Splátka x doba splácení (základní škola) ... nic složitého. Hlavní je se řídit selským rozumem a neposlouchat prodejce.. vše co řekne je lež Jinak zdravím Karla, at jsi co nejdřív zdráv a snad se uvidíme na podzim.
    1 bod
  5. Zitra ma jeste dorazit jedna varka samolepek. Takze budou
    1 bod
  6. ja vim jak ji sundat ja sem mel chromovou a ze sem davat ruzne doplnky do cerne tak sem dal i tu listu cernou ale jinak vim jak to bezpecne sundat aniz bys neco urval ale ja uz neresim jakou mam listu ja sem udelal s naraznikem toto
    1 bod
  7. Kokto, používej selský rozum - myslíš, že VW svoje motory, spojky atd., tak předimenzovává (navíc v dodě řádění cost cuttingu), aby toto vydržely? Nějakej exhaust ti motor, spojku, převodovku nezachrání. Jako 350 Nm vs 481 (nebo 490) Nm je poněkud přehnané.
    1 bod
  8. V piatok vecer iba ak niekto donesie. V sobotu tam bude urcite, v nedelu tam vela ludi neostavalo -- Z mobilu
    1 bod
  9. Jak jsem naznačil na jarním srazu tak Bystřičku mám(e) v plánu. Určitě co nejdříve potvrdím.
    1 bod
  10. jen si vemte, že Golf R, kupříkladu, kterej má 300 koní a 380 Nm, je u koncernu v současnosti nejsilnějším TSI dvoulitrem. A někdo takříkajíc mávnutím kouzelnýho proutku za pár minut udělá z RS auto o 124 koní a 110 Nm silnější. Asi blbost, žejo. Ale jak jsem už řek, ono to jde, ale na jak dlouho ?
    1 bod
  11. jj jde to ... STG 17 Funkce 10 Anzeigekorrektur Verbräuche und Reichweite základní hodnota je 100 nyní můžete vše nastavit v krocích po 1 %, příslušné maximální hodnoty 85 (%) a 115 (%).
    1 bod
  12. Ajooo to je luxus :-) Tak U Mokrošů můžem poobědvat a na Kohůtce bychom se mohli dorazit dezertama popřípadě si dát druhý chod hm ? :-)
    1 bod
  13. Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-)
    1 bod
  14. Jak vidíš na mém případu (olej vždy vlastní za cca 170 Kč vč. DPH!), výrobce s tím nemá problém!
    1 bod
  15. Zdravím! Mám nabídku od jednoho nejmenovaného pražského autosalonu Škoda, že si mohu objednat Octavii RS (sestavit si ji na míru - nový vůz), jako referenstký vůz (téměř 100.000 kč sleva). Tzn. že si jej objednám, zaplatím, potom jej budu 6 měsíců využívat "jakoby v pronájmu" a po 6 měsících jej bezplatně přepíší na mě. Vše bude zajištěno budoucí kupní smlouvou, že mi vůz musí po 6 měsících "prodat" (v podstatě pouze přepsat). Co si o tom myslíte? Strašně mě láká tato nabídka. Máte s tím zkušenosti? Nechci raději jmenovat prodejce, ale jedná se o poměrně známý, velký a na trhu již zavedený autosalon. Díky za názory!
    1 bod
  16. Jo jo, už jsem si s ním psal na FB
    1 bod
  17. Nedalo mi to a po napsání příspěvku viz výše, jsem zavolal technikovi, jak to vypadá s opravou. Bylo mi sděleno, že Škodovka odsouhlasila výměnu motoru, na tom původním najeto 80 tis, stáří necelé 4 roky. Snad ten nový pošlape bez chuti na olej.
    1 bod
  18. Zdravím, také se mi to v autě teď ozývá, dělá mi to přistrojovka dole u dveří, když ji přitlačím směrem k motoru tak přestane. Asi je to tam nějak špatně uchycený. Co mi na autě vadí: - posilovač - auto je přeposilovaný, kazí to požitek z jízdy - navigace a mapy - drahé aktualizace - nastavení sedadel - páčka působí nejistě, toto se jim vůbec nepovedlo - dekorativní rámeček u prostředních výdechů ventilace - pokaždé co svítí slunce hází nepříjemné odlesky do očí. (nakopat do řiti ze předu) - ovládání ventilátoru klimatizace - někdy musí prosit kolečko aby se ventilátor víc roztočil. - el. ovládání předních oken - někdy mám strach, že to tlačítko urvu, jakou na to musím působit silou. O dojezdech se bavit nebudu a ani o tom, že nejde ovládat zadní okna. - řazení R rychlosti - i při jemném a pomalém řazení se ozývají docela hnusné zvuky z převodovky, u tak starého auta mi to přijde hodně divné. Jinak OK Auto mám Rapid Elegance 1,6 TDi 77kW, 17-ky kola
    1 bod
  19. Pochybuju, předchozí OII byly většinou 1.6 MPI 75 kW, zbytek 1.8 TSI.
    1 bod
  20. sešel bych se ve Vysokém Mýté na benzínce shell hned na začátku města, číslo na mob. ti pošlu soukromou zprávou
    1 bod
  21. to je zase kurva názor :D
    1 bod
  22. Pokud myslíš tohle auto uprostřed fotky, tak tomu patří za stěrač text "Nelze tě ani nazvat čurákem, protože ten čurák se aspoň umí postavit!" Jinak zde na sídlišti podobný jev v multinásobku provedení - lajny tam nejsou, protože radnice vyasfaltovaný cesty mezi domy ve stavebním plánu města neoznačila jako "Parkoviště". Kdyby tak učunila, musela by totiž platit údržbu jak těch ploch, tak i toho značení a hlavně z nich v zimě nechávat uklízet sníh. Tudíž parkování naprosto na divoko, jak se komu zachce, vynechaná mezera 1,5m nikoho nesere (teda sere - ale jen toho, kdo přijede pozdě a už kvůli takovejm píčám a vocasům nemá kde zaparkovat), naopak, ještě je tu o barák dál jeden blázen jezdící na babetě, kterou si občas naprosto provokativně postaví do prostoru, kterej by jinak stačil na auto. A přes mnohonásobný intervence na radnici, aby se s tím parkováním něco udělalo je naprosto tichi po pěšině...
    1 bod
  23. Veškeré testy a měření prováděj na benzin! Vidím LPG a je mi na zvracení to proste nemá v autě co dělat za mě. Auto je na benzin tak ať na nej jezdí.
    1 bod
  24. Já mám nakej čip? Jezdí to furt stejně od koupi. Vypadá lépe než v o3, lepší zpracování co Ma i golfik. Takže kdy si jedes zkoušet seata jako vážný kupce
    1 bod
  25. Stejně je platforma jedno, teda aspoň 80% lidem co si to půjdou koupit, bude je zajímat barva, spotřeba a jestli to má rádio
    1 bod
  26. to bych zamáčnul snad slzu kdybych nedorazil, tak ale jen předběžně...
    1 bod
  27. Taky se hlásím. Jezdím kolem je to hned vedle dálnice sjezd Jihlava - H. Brod.
    1 bod
  28. hlavně jsem si četl recenze a i jsem to zkoušel, viz moje vlákno a jelikož můj čas je drahý a ty prostředky taky a auto beru opravdu jen jako spotřební zboží i když ho mám rád, je pro mě levnější si nechat auto umýt, než se s tím jebat, výhoda jsou třeba ochotné děti, jako to má zařízené viewer...
    1 bod
  29. opraveno,děkuji Shaarkymu za houkačku...
    1 bod
  30. Tak včera jsem dokódoval Bicistovi k jeho spokojenosti: -Corner -protočení ručiček -sklopení zrcátka při zpátečce -množství paliva k dotankování na maxidotu -zobrazení rychlosti ventilátoru klimatizace v poloze auto -odstranění AM pásma na Boleru
    1 bod
  31. *** Deaktivacia AM pasma na radiu/navigacii *** Jednotka 5F, v kodovani byte 14, bit 1 zapnut *** Zmena citlivosti cidla vlhkosti *** Jednotka 08, v kodovani byte 14 zmenit na 08 *** Coming/leaving home cez hmlovky a nie stretavacie svetla *** Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit: -Comfort illumination-Coming Home Leuchten nastavit na Fog Light -(x) Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 nastavit na Not active -(x) Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 nastavit na Not active Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony *** Zadne obrysove svetla spolu s dennymi vpredu *** Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit: -(6) DRL Tagfahrlicht Dauerfahrlicht aktiviert zusatzlich standlicht nastavit na Active -(x) Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 nastavit na Tagfahrlicht -(x) Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24 nastavit na Tagfahrlicht Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony *** Naklopenie praveho spatneho zrkadla pri spiatocke *** Jednotka 52, v kodovani byte 4 bit 2 a bit 3 zapnut Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit: -(15) Access Control 2-Spiegelabsenkung nastavit na Active -(20) Access Control 2-Menusteuerung spiegelabsenkung nastavit na Active
    1 bod
  32. tak sem si překopal ty mlhovky. Samotná výměna vyžaduje torx, nůž a mozek obě mlhovky sem vyměnil asi za 5 minut a stálo mě to zatim 1000 Kč, ještě nemam mřížky a ty konektory
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...