Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/04/14 ve všech sekcích
-
Sakra tento příspěvek svědčí o tom že asi sorento kameru nemá protože kdyby ano, tak by to byla naprosto nepostradatelná věc...4 body
-
klinte tady máš kamaráda do chatky, rád má na gauči polštářek aby si opřel hlavu :¨)2 body
-
2 body
-
I ja mam videjko zo zaveru. Nakladanie RS2000 a Citigo Rally do kamionu Nakladanie Skoda RS2000 do nakladiaku: Skoda Citigo Rally nalozenie do nakladiaku: -- Z mobilu2 body
-
Konecne se objevil ten pravy duvod, proc s tim Skodovka tak dlouho cekala. Temer vsichni totiz vozi denne za autem tuhle hruzu, takze je to v podstate zbytecna vybava.1 bod
-
1 bod
-
Takže ve finále já budu spát na zemi a šampión Gregor bude chrápat na podušce v pyžamu. Brácha nakonec do toho OL asi půjde, vezme sociálku Yetiho s 1,2 TSI, to ho spráská i tvůj Gregor Koukal sem na tu výbavu Active, to je hodně vočesaný, samé plasty, žádná koženka a kůže a žádnej chrom. Vzadu švihadla a páčky z UH. Bude tam mít packet s rádiem, MF ukazatelem a dálkou. A aby nejezdily jenom pastelky, tak tam Škodofka milostivě dává metlu Tak na čaj o páté do Krušárny ho pozveme potom....1 bod
-
ak myslíš ten základný balík,tak nie.... ....veď to tam je presne popísané ŠKODA Service Care Basic: Pokrýva náklady spojené so základnou údržbou vozidla ŠKODA, a to presne podľa predpisov výrobcu s jasne definovanými úkonmi a materiálom.1 bod
-
Tak vzpěry už dorazily do Německa, 8 dnů jim to trvalo, jsou namontavány a téma o nich se objevilo i na německém škodováckém fóru.1 bod
-
1 bod
-
Zdarec chlapy, omlouvám se za odmlčení. Nicméně, dnes jsem mluvil s výrobcem. A dobrá zpráva. **** UŽ JE HOTOVO **** :kol-27: :kol-147: Vyrobeno pět kousků nárazníků. Jsem trochu časově výtížený, tak na firmu jedu až příští týden. Vyzkoušíme na místě zda je vše OK. A hned je všem odvezu. Takže Vás prosím, ozvěte se mě jak jen to půjde a doladíme způsob předání a placení. Díky moc. Jarda. Ozvat se můžete: * soukromou zprávou tady na forum, * emailem: jardasverma@seznam.cz * mobil: +420 776 697 173.1 bod
-
petrrr: Koukal jsem na ten OL a máš recht, přesně jak jsem čekal. Nejlacinější výbava (sociále) s nějakým packetem, aby se neřeklo a s metlou, to aby nejezdily samé bílé a motory jen ty nejslabší....A ceny žádná hitparáda. (kalkulačka je novinka) Bohužel jak jsem psal, musíme nejdříve doplatit fábii, pak mohu i já, že, uvažovat o svém mazlovi To už bude možná FL1 bod
-
1 bod
-
Kokto, jak myslíš že jsem kupoval rapida, 70% složil, zbytek splácím na max. min. dobu 3 let (2 roky při 70% nešlo) a i tak jim nic nepřeplatím.1 bod
-
1 bod
-
Přes víkend to není taková divočina jako v pracovní dny, jel jsem tam v sobotu dopoledne a bylo to v klídku.1 bod
-
caw v prvom rade najskor hladaj! par temat nizsie sa rozobera len to!!! je tam postup aj foto. http://forum.skodahome.cz/topic/83996-parkovac%C3%AD-senzory-zadn%C3%AD/page-81 bod
-
Já jsem si tu couvací kameru vyzkoušel v Mazdě 6, ale zjistil jsem, že couvat se jen podle ní nedá, musel jsem se stejně podívat dozadu. Tak nevím, asi bych se bze ní tedy obešel, ale nemám s ní zkušennosti. Vyloženě naprd to není, ale nějakej zázrak, bez kterého bych nemohl být asi také ne. Stačí pískačky v nárazníku.1 bod
-
1 bod
-
Rodina se už smířila, že šetřím na nové RS-o Proto jsem zavedl přísnej režim, mám veškerou kontrolu nad výdaji (manželka nemá naopak kontrolu nad příjmy) . Jakýkoliv rodinný výdaj musí projít hlasováním, kde já mám 2 hlasy, manželka jeden a malej má jen půlku hlasu. Výhledově hodlám realizovat tuto praxi profesora Burchenmayera: http://www.youtube.com/watch?v=pwonRGInTxU1 bod
-
Hoši, před více jak 4 léty jsem to zde někde popisoval, že na mne vybalili u "TUKASE" pětikilo za tuto informaci a tak jsem si řekl, že na ně prdím a najdu si někoho levnějšího. Potom jsem řádně pročetl návod k radiu, resp. k navigaci a tam je doslova uvedeno, že při ztátě uvedeného pinu "Vám odborný servis zdarma sdělí tento kód"! To mne tehdy nadzvedlo a volal jsem do Bolky a tam mi potvrdili, že tuto informaci má servis sdělit zdarma! Ptali se mne kde po mě chtěli tu platbu a tak jsem jim to sdělil. Netrvalo snad ani 2 hoďky a už volal vedoucí servisu TUKAS a že se moc omlouvá a takové ty řečičky! Poslal jsem ho do patřečných míst a pin mi sdělili bezplatně v jiném autorizáku! Jsou to drbani a zkoušej to na lidi.1 bod
-
i30 byl pred rokem a pul jednim z mnoha kandidatu na nove auto a jedine co bylo opravdu slabe, byly motory. I ten nejvykonnejsi jel pocitove znatelne hur nez tehdy moje Fabie s atmosferickym dvoulitrem a ucelem vymeny auta bylo i polepsit si motoricky. Nebyt toho, tak bych u Hyundai mozna skoncil. V interieru je mozna hodne tlacitek, ale pouzite materialy jsou (alespon u nejvyssich vybavovych verzi) uplne na jinem levelu. Ten otresny levny plastovy vzhled O3 me opravdu vadi. V L&K jsem zatim nesedel, ale podle fotek to bude nejspise temer stejne. Jizdne me Hyundai neprislo horsi a cenove je o tridu vyhodnejsi. Nemluve o tom, ze do nej lze poridit vetsinu moderni vybavy, ktere O3 koncern zatrhnul, i kdyz nutno rict, ze se postupne doplnuje. Pres to vsechno bych asi i ted nevolil jinak a opet by vyhrala Skodovka, nicmene naprosto chapu, ze to mnoho lidi muze videt naopak. A najit tucty chyb na O3 je opravdu snadne.1 bod
-
Protože nejde o instalační manuál, ale spíše o obeznámení se zámkem nádrže formou obrázků s popisem, budu pokračovat na tomto místě. Předem upozorňuji, že v případě montáže zámku porušujete záruční podmínky, ve smyslu zásahu do konstrukce vozidla. Ale začněme. Na obr. 1 je pohled na detail boku vozu s vyjmutou kapsou víčka nádrže, sejmutý z úhlu, kde je dobře vidět místo budoucího výstupu táhla motorku zámku. Na obr. 2 je totéž místo po vyvrtání příslušných otvorů. Na obr. 3 je detail místa s již namontovanou podložkou se šrouby, držící z druhé strany držák motorku zámku. Na obr. 4 je první vývrt v témže místě viděný z kufru, v kterém je pro orientaci vsunuté táhlo motorku. (Ona plstěná věc, je stržené odhlučnění podběhu). Na obr. 5 je stejné místo s již vyvrtanými otvory pro držák motorku. Na obr. 6 je již držák motorku namontovaný. Na obr. 7 je vše již kompletně smontované a funkční (v poloze odemčeno). Na obr. 8 a 9 jsou detailnější pohledy na držák s motorkem. Na obr. 10 je pohled na samotnou kapsu nádrže s vnějším víčkem před úpravou. Na obr. 11 je detailní pohled na plastové západky vnitřní části vnějšího víčka nádrže. Na již zmíněné plastové západky se nasune vnější, lakovaná část víčka nádrže (obr. 12). Na obr. 13 je vše již hotovo, funkční, v poloze odemknuto. Na obr. 14 totéž v poloze zamknuto. Na obr. 15 je pohled na vnitřní část vnějšího víčka s otvorem pro táhlo zámku. Na obr. 16 je celkový pohled zezadu. To by bylo ohledně fotek se stručným popisem vše, jen chci předeslat před případnými dotazy pár konkrétních poznatků. Pokud neznáte přesné umístění plastových západek, zajištujících plastovou kapsu nádrže ve voze, je prakticky skoro nemožné tuto kapsu s víčkem vyjmout bez jejího poškození. Právě pro neznalost toho kde a kam zapáčit, mi tato kapsa při vyjímání v jednom místě praskla a musel jsem klusat koupit novou za tři stovky. Za ně mi ale zbyla jedna kapsa na experimenty, pak již byla úprava nové vlastně hračka. Kdo však chce ušetřit, ať je při jejím vyjímání velmi opatrný. Také proto chybí na fotkách vnitřní části vnějšího víčka klasické samolepky o huštění a palivu. Případným potenciálním zájemcům o dodělávku, bych doporučil pro "odladění" tvaru držáku motorku použít tenký, tzv. konzervový plech, podle které lze po natvarování vyrobit finální plech. Tak to jsou základní postřehy, a pokud má někdo dotazy, rád mu je, pokud to bude v mých silách, zodpovím.1 bod