Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/07/14 ve všech sekcích
-
To není pro puberťáky, pro tebe jsem speciálně vyfotil elektrické vozítko na posledním obrázku.2 body
-
2 body
-
Mě se nové BMW řady 3 a 5 líběj moc, ale na nové nikdy mít nebudu a ojeté bez záruky bych nekoupil.2 body
-
Psi kusy mozna delam, ale porad se tomu rizeni venuju ;-) ale tak chapu, ze Te systemy pohlidaji lepe2 body
-
Na krátké stání na semaforu, pokud čekáš, že to blikne, můžeš nechat D a stát na brzdě, na delší samosebou N a případně ručku. Nechápu, co tu stále řešíte?1 bod
-
1 bod
-
Jako s tím oslňováním s Váma souhlasím, ale pokud stojím ve větším městě (Praha, Brno, Vídeň atd.) na semaforu, tak nikdy ručku nezatahuju, a to stejně jako 99% lidí co tam stojí se mnou... tohle není myslím o národnosti, navíc tam nikdy nestojíte déle než několik desítek vteřin...a kolem je spousta jíných světel, takže o oslnění nemůže být řeč.... něco jiného je stání před železničním přejezdem v poli a zhasnutí předních světel, tohle určitě udělám, protože tohle je fakt prasárna1 bod
-
1 bod
-
No u tebe v neděli, jinde nebude Na takové věci se mě nemůžeš ptát, to jsou blbosti, to neví ani koule, spíš by tě mělo zajímat, kdy se ti na auto vysere kosák a kdy ti Žamberskej zatoulanej pes na srazu prackou poškrábe lak na dveřích1 bod
-
XJO nikam neveduca diskusia... ked potrebujes dat zlozeny kocar na dno kufra kup si rapid /toledo, (ak kocar skladat nechces vobec kup si dodavku ked potrebujem manipulovat s velkostou kufra a priestoru vzadu podla obsadensti alebo velkosti nakladu kup si roomster s dobrou koncepciou zadnych sedadiel , ak sa ti nepaci dodavka ale klasicke auto resp. liftback so skvelym pristupom do kufra .. kup si rapid, ak potrebujes vacsiu krabicu napriklad na prevazanie niecoho alebo len pre vacsi priestor kup si rooma, chces auto na ktorom sa setrio a ma neadekvatnu cenu (bez ackie) kup si rapid, chces auto ktore este nebolo tak osidene (ale voci Fabii 1 uz bolo ) kup si roomster. chces potencialne problmemovy motor TSI 1 gen. .. je to jedno ci si kupis roomster alebo rapid. roomster si kup ked ho potrbujes a ked si si kupil rapid / toledo neobhajuj si to pred sebou tym ze room je auto ktore je nanic .. .. dle chuti kazdeho soudruha. ad lebedak, presne moj pripad ked som pred par rokmi (2007) hladal auto pre rodinu, ktore malo nahradit Fabiu Combi 1 tak za dane peniaze bol room asi jedinou rozumnou volbou, dnes uz mam ine poziadavky aj priority a preto dalsim autom je SUV .. a co bude po nom . mozno klasicky kombik, mozno hatch .. v zavislosti od potreib v danom obdobi a case .. podla mna zrovnavat roomster a rapid nieje upne namieste .. kazde auto je ina kategoria (MPV/ osobak) a v podstate aj urcenie , akurat to zdiela rovnake podvozkove a mechanicke skupiny ( elektroniku nie, ta je v rapide na nizsej urovni ako v Roomster/fabii a toje proste fakt ) ad vormen, neviem ako ty ale ja napriklad za sebou v aute nesedim .. nemohol by som pritom soferovat ) priestor vzadu riesim nie pre seba ale pre tych ktori tam sedia a tym ze su posuvne tak je to v podstte uplne fuk, kazdy kto tam v roome sedi si nastavi priestor ktory potrebuje ( a napriklad v rape ked si sadnez sam za seba pri svojej vyske a mas kralovsky priestor na nohy, hlavou do stropu netlacis ? ad M_ike : nastupca roomstera bude .. ved teraz nedavno to bolo medializovane ..tymto prispevkom nehovorim ze roomster je lepsi a rapid horsi .. ! (len upozornenie pre majitelov rapidov aby ma nekamenovali)1 bod
-
Tuhle Hravec psal na nějakém vláknu, že se ve stopadesáti (jeho maximálce) na dálnici oddává snění se zavřenejma očima a rukama za hlavou, řídí prej asistent udržování jízdních pruhů...1 bod
-
kokta7: opravdu nevim kolik jsi toho s DSG najezdil a v jakych autech, ale cukani pri beznem razeni rozhodne bezne neni, naopak v tomto je DSG mnohem plynulejsi nez HDM automat. Jediny pripad, kde DSG opravdu muze cukat je, kdyz uzivatel udela neco jineho, nez automat ocekava tj. napriklad dobrzduje pred krizovatkou, ale misto zastaveni nahle prudce zrychli.1 bod
-
1 bod
-
Prijde mi to tak. Ja miluju BMW, ale jedine do cca roku 2005 max... Tenhle novy design mi nic nerika. Ale takova e21, e28, e30, e34, e38, e39 a dalsi, to proste jsou auta, ktery me umi zaujmout, ktery sou fakt pekny... to co dneska BMW produkuje je takova zmet. Ale je to muj nazor, nikomu ho nevnucuju ;-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky přidám svůj názor. Před 4 roky jsem sháněl auto pro rodinu. Vyhrál Roomster a před měsícem jsem koupil Rapida Spaceback. Takže čerstvé srovnání. Roomster ma pohodlnější nastupování , lepší kufr na převoz kočárku a podobných větších věcí ale Rapid lépe sedí na silnici ale to je dáno vyšší stavbou Rooma. Neporovnávám motor a brzdy protože v Roomu mám 1, 4 63 kw a v Rapidu 1, 2 77 kw čili 6 ti kvalt a kotouče vzadu takže rozdíl dost velkej. Ale Rommster zůstává v rodině a nedám na něj dopustit i po problemech s motorem1 bod
-
1 bod
-
Pojišťovna nabídne auto majiteli, který ho buď přijme a vrátí peníze z pojistky a nebo odmítne, auto si nechá pojišťovna, která ho prodá v aukci za minimálně cenu, kterou dali majiteli z pojistky1 bod
-
Blbost!!! nastartujes akurat neotvoris priehradky atd. inak by nemal vyznam ;-) a prave som nim nastartoval!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rachtání vlevo vpředu - nevím jestli je to z interiéru nebo nápravy ale tipuju někde z palubky nebo řidičových dveří.... na nerovnostech kde se auto naklání ze strany na stranu....nemůžu to jít ani reklamovat...dnes jsem to chtěl ukázat kolegovi z práce a na potvoru ticho a že jsem magor ..nechápu...asi to souvisí i s teplotou, nicméně na příčných nerovnostech to nedělá......s otevřeným okýnkem to zvenčí slyšet nebylo..jen zevnitř...kdežto cvakání při puštění spojky je slyšet i zvenčí !!! Ohledně drnčení pátých dveří na extrémnějších nerovnostech: - zkusim poštelovat ty dorazy Stavítka pásů mi zatím nedrnčí (na začátku jsem je dal nahoru a tak jsou pořád)1 bod
-
Filtr DPF nemá žádný ekologický význam. Kdysi to byl komerční tah Peugeotu a ostatní se toho chytli. Hrubé viditelné saze, které občas vzniknou při spálení nízko sirné nafty a nízko sirného oleje, jsou zachyceny ve filtru, ve kterém jsou pomocí vysoké teploty přeměněny na částice mikroskopické, tedy neviditelné. Nikam se neztratí. Jsou pouze menší. Těžké " neekologické " černé saze spláchne déšť a lehké " ekologické " saze z filtru jsou rozptýleny do vzduchu a hromadně vdechovány člověkem.1 bod
-
V Brně? Jsme mohli dát pokec nebo neco... jsi tu ještě dneska?1 bod