Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/06/14 ve všech sekcích

  1. Vonku svieti slniečko , primeraná teplota , vtáčiky štebotajú ... a na SH sa riešia dokola furt tie isté pi*viny ... Závidím Vám toľko voľného času....
    4 body
  2. tak další kufr akce 4 dospělí a 11měs. dcerka a víken na chalupě. pořád jsem házel věci do kufru a čekal jsem, že budu muset jet stejně se sundaným platem, ale všechno vešlo pod plato a ještě bylo pořád místo. na zadních sedadlech 2 dospělí a autosedačka Cybex Pallas 2 FIX a bylo to dost těsný, těch 80 km bylo tak akorát pro ty cestující vzadu, být to auto o 5 cm širší, tak je prostě dokonalý.
    3 body
  3. pořád lepší než problém s únikem moči
    3 body
  4. Ta spotřeba je luxusní (200-800 litránků) Kokta by to ještě vočipoval...
    2 body
  5. ...to prostě oktávka :-D
    1 bod
  6. ja sem i opravoval 21čky, a nekecam. potom to take tak padalo:)
    1 bod
  7. No nic, nemohu to nechat bez komentáře.....Myslím si, že když někdo bude chtít, tak si čas udělá a přijede bez ohledu na to odkud je...! Jezdím autem každý den po celé ČR od severu po jih, ze západu na východ, naše cesty je jedno velké tankoviště, a zácpy jsou všude...a Praha taky není jedna radost. Ale když může přijet RIPER od Mladé Boleslavy, Martínek s Radisem od Čáslavy, pan Kortyzon od Budějic, tak je to jen o lidech a chuti. Holt když je zácpa tak nějakou hodinu vydržím...
    1 bod
  8. Tak jsem tam v pohodě položil Note II i příčně. A to ho mám v pouzdře, tedy všemi směry o pár mm větší. Teď už by stálo za zkoušku tam dát Samsung Galaxy Mega -. Odesláno z mobilu
    1 bod
  9. Zcela bezpochyby máš pravdu,že noční záběry z dostupných kamer nejsou úplně ideální.Je pravda,že identifikace RZ,nebo dokonce tváře je nemožná,u některých dokonce i ve dne :-) To jsou ale záležitosti,které začnou hrát roli v případě,že účastník nehody ujede.Doufám,že většina jich neujíždí,nicméně po nehodě mohou účastníci poskytnout rozdílná svědectví o příčině nehody a potom je záznam z kamery,byť bez čitelné RZ k nezaplacení. Občas se dívám na YT na sestřihy nehod,někdy fakt nestačím zírat,co vše je možné .Pokud potom vyšetřovatel nehody má dva účastníky,dvě verze a minimum stop,i kamera se špatným rozlišením okamžik před nehodou zachytí. Za mně tedy i špatná kamera je lepší než žádná.
    1 bod
  10. Ono to zas tak moc nezáleží na pořizovací ceně toho auta, ale na jeho ztrátě hodnoty po těch dvou letech (kterou ty vlastně platíš). A tu ten Yeti bude mít asi skoro stejnou, jako Rapid...
    1 bod
  11. Súhlasím. V motorovom oleji už sú aditíva, a tým že tam naleješ ešte niečo iné, tak chemickú rovnováju oleja rozhodíš. Možno pridaním aditív jeden z parametrov oleja naozaj vylepšíš, ale všetky ostatné vlastnosti pokazíš. A oleje tých parametrov majú naozaj dosť.
    1 bod
  12. Já bych místo brutálního vykuchávání filtru doporučil jeho vyčištění.Jsou firmy co se tím zabývají.Asi nejlepší čištění je vysokým tlakem vzduchu,saze se prostě vyfoukají.Cena je kolem 15 000 a filtr pak dalších 100 000km dál slouží.To co předepisovala Škoda, výměnu po cca 120 000km je proto,že zhruba po této době je filtr už zanesenej popelem a ten prostě nejde regenerací spálit. Navíc se v poslední době na STK začali hodně zaměřovat právě na vykuchaný filtry.
    1 bod
  13. aktuálně se prej vyjednává počasí...
    1 bod
  14. Petrrr: jen pro upřesnění. Viděl jsi téměř president limusine. A to si člověk muší zasloužit. Svést se můžeš až po Clintovi. Jestli dovolí. Doufám, že stačil sound při odjezdu. [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]
    1 bod
  15. Brisk silver jsem měl v plynové 120,za 4 tis.km byly v tahu,obyč denso vydržely 10 tis.Metabond jsem vyzkoušel v motorce,3 tis km líp řadila,jinak žádný rozdíl.Přečti si něco o těchto aditivech a možná změníš názor ty.Všichni se dušují,že jejich aditiva neobsahují chlor,skutečnost bude ale jiná.Nikdo nedá přesné složení s odkazem na obchodní tajemství,to taky o něčem svědčí.Dáš do auta předepsaný olej a pak to zazdíš něčím o čem nevíš co to vlastně obsahuje.Radši koupím dražší olej než to "vylepšovat" nějakejma opičíma kapkama.Toť můj názor a každý tribonotechnik ti řekne to samí.
    1 bod
  16. Tak jsem se také odhodlal k nákupu černé skříňky. V dnešní době když člověk vidí co se na silnicích děje to určitě nejsou vyhozené peníze. Měl jsem favorita Truecam A5 nebo A3 a nakonec jsem se na základě recenzí uživatelů a videí rozhodl k nákupu zcela jiné jelikož na Truecam ty ohlasy nejsou zas až tak růžové. Full-HD kamera CEL-TEC E07 Recenze na ni jsou celkem v pohodě , cena také v normě a videa se mi líbí.
    1 bod
  17. Flag se svezl Golfem, napsal co se mu více či méně líbilo a že rozdíl na nápravách ani nepostřehl, co je na tom špatného ? Hravec, Ty máš snad nějaký komplex že musíš v jednom kuse někoho poučovat co kam má nebo nemá psát. Pořád se zlobíš, že některé příspěvky nemají žádnou informační hodnotu a radíš pisatelům ať radši už nic nepíšou a podobně ale jakou hodnotu mají ty Tvé podrážděné reakce na kdeco to taky nevím. Nemám potřebu vždy reagovat na každý noví příspěvek, nemusím mít poslední slovo, pokud s něčím nesouhlasím tak nemusím hned každého přesvědčovat že nemá pravdu a moje věci nemusí být vždycky to nejlepší, tak to vidím za sebe....
    1 bod
  18. mira: HTP jsou nesmrtelné motory tak jako staré dobré 1.4MPI. Výkonem to neoslnilo ani jízdními vlastnostmi, ale nikde vás to nenechalo a sice pomalu ale dovezlo kam jste chtěli. Stačí se zeptat v autoškolách kolik HTP jezdilo a jezdí a kolik mají najeto.... když se o ten motor dobře stará tak svou práci odvede. Největší motorový průser u škody si myslím byl nebo i je 2.0MPI, ten první 1.6 SR 55kw, 1,8 20V bez turba a 1.6FSI no a sporadicky TSI s řetezy... U nafty by se taky něco našlo..... Jinak dobré spotřeby k tem DSG... ale stejně , raději ne Jinak u yetiny jsem taky snížil spotřebu skoro o litr s pneu 205/55/16. Ty 215 neměli smysl... sice je to trošku tvrdší, ale nějak mě to nevadí.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...