Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/17/14 ve všech sekcích
-
Hej, ale prečo by to motoru malo vadiť? Desatisíce ľudí jazdia s HTP bez problémov, a brzdia motorom denne, a napriek tomu tu riešite takéto renaultoviny.4 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak pasovat bude, proc by nepasoval, otazka jakej to bude mit vyzledny vyfukovy trakt, aby to treba tomu neuskodilo otazka je na tobe, jestli ho tam dat ci nedat,... stredni tlumice, vyslovene na MPI z druhovyroby nejsou nijak extra drahy1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to úplně není. Zákon je napsaný velmi dobře. Jediná věc, kterou omezuje je to, že obrana nesmí být zjevně nepříměřená útoku. Tedy je to ochrana proti tomu, aby se lidi nezabíjeli kvůli šťouchnutí. Problém je v interpretaci zákona v přístupu soudů k obraně. Nicméně s tebou souhlasím. Jen problém není ve znění zákona, ale v jeho uplatňování.1 bod
-
Tohle ulety vubec nejsou normalni auta na kazdodenni jezdeni Bila byla hodne libiva ta se mi libila nejvic spolecne s cervenou Bila mela stavitelny podvozek prave od KW Cervena je oficialnim autem Skoda Auto a videl sem ji i na koncernovem sraze 33. GTI Worthersee trefen Znak na cervene je normalne nastrikan cervenou barvou jako je auto, proto to z dalky vypada ze je bez podkladu Znak skoda je normalne rozebiratelny na tri casti ..... 1. slepice 2. chrom krouzek 3. spodni cerna cast viz. foto1 bod
-
1 bod
-
Doktorone, já jsem to zahodil ze dne na den po 47 létech imtenzivního "hulení" a to jsem byl hulič min. 3 krabiček denně! Je to strašně těžké se k tomu dokopat, ale čím dřív to uděláš, tím lépe! Věř mi! Jinak letos v květnu jsem završil 6 let bez "jakéhokoliv čoudu"! Jinak k meritu, šíbr jsem nechal montovat již do Chrysleru, mělo to řadu výhod o kterých se zmiňuješ, ale do Supa bych se fakt bál, pokud to nemá originál. Mám jej i se solárem a bezesporu to je velmi užitečná "blbinka", která Ti zpříjemňuje život! Kucí, když šíbr, tak jedině originál a jinak je to mlácení prázdné slámy.1 bod
-
Ono je to možná tím, že už se tu píše tak moc, že to prostě nejde stíhat. já to taky ani nečtu, když na mě po dni vyjede 200 zpráv, tak ani není na co reagovat, když nevím o co jde a číst to ani nečtu...1 bod
-
1 bod
-
Tady chcíp pes, to je fakt, i když ještě nechcíp. To teprve v Žamberku jeden pes asi zařve na Hundgrilu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
to je ale výživné vlákno panečku.... možná to bývalo bylo lepší příště založit spíš jako anketu1 bod
-
Také dlhodobejšie zhodnotenie spotreby OIII 1,8TSI 4x4 DSG: Spotreba sa pohybuje od 6,2 (kľudná jazda) do 9 (mesto). Aj v meste sa dá jazdiť za 7, ale musí byť menej rozjazdov. Ak použijem režim ECO, tak len mimo mesta, v meste len režim Normal. Mimo mesta je kombinácia ECO+ACC pohodová. Režim Sport používam podľa potreby pri predbiehaní "drgnutím" do páky. Spotreba na fotografii je mixom všetkých ciest (od D1 až po cesty III.triedy úzke kľukaté s horskými sedlami). Asi tretina ciest bola obsadenosť 3 ľudia+plný kufor. Klimatizácia išla asi väčšinu času, cca tretinu ciest šoférovala manželka. Spotrebu samozrejme dvíhali krátke cesty do práce (6 km). Vzhľadom k tomu, koľko má auto kW a ako v režime S "cítiť", že zaberá 4x4, si myslím, že spotreba je primeraná.1 bod
-
1 bod