Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/28/14 ve všech sekcích
-
Clint chytí zlatou rybku, vytáhne ji na břeh, a rybka najednou promluví lidským hlasem: Když mě pustíš, splním ti tři přání. Clint na to kouká jako zjara, a ještě než se vzpamatuje z překvapení, vykoukne z vody jiná ryba a povídá: Nepouštej ji, kecá3 body
-
2 body
-
tenhle inzerát nemá chybu a hlavně ten popis http://aukro.cz/favorit-my-vymazleny-facko-i4430194078.html2 body
-
Jak píše Pawouk, občas je třeba hledání věnovat trochu času a ne hned zakládat téma a čekat, až to najde někdo jiný. Jinak např. tady máš podrobný návod.1 bod
-
Opovažte se vypoustet ventilky, musim dojet jeste zpatky bo další den jdu pracovat .. Aspire, pokud tam nebudeš do půlnoci, do Havru tě ten kousek hodím, kdyby ti nic nejelo..1 bod
-
Bude neboj je tam budu drzet nebo jim vypustim ventilky a bude , uz i uvazuji ze prijedu busem abych si mohl dat pivko1 bod
-
Díky za mapu Číslo mám, když tak zavolám . Čtu dobře..zmrzlina? Co takhle udělat spanilou jízdu na zmrzku? I když v pátek večer asi ne no..1 bod
-
Tak se mi to asi povedlo ted nevim zda se to zobrazi spravne http://www.mapy.cz/letecka?planovani-trasy&x=18.3750758&y=49.7835040&z=16&rc=9q62AxWK-HSMgTQ&rl=%C5%A0enov%2C%20okres%20Ostrava-m%C4%9Bsto&rl=ulice%20Za%20pomn%C3%ADkem%2C%20%C5%A0enov%2C%20okres%20Ostrava-m%C4%9Bsto&rp={%22criterion%22%3A%22fast%22}&ri=0 zeleny bod je ten pneuservis a cerveny hospoda. Galvi kdyz tak mi zavolej ti pujdu kdyz tak naproti a navedu neboj vse pujde a pokud pojedes od Ostravy musis za tim mostem odbocit do leva pak do leva na moste a za mostem do prava a dostanes se k tomu servisu.1 bod
-
Když já když tu svoji 63. rozpálím nad rychlostní limity, už abych brzdil, protože jsem už v práci a to motor není ani zahřátej. Jo, holt jsem jen popojížděč. A pak to doháním výletem do Vídně a na dovču do Hrvatska......1 bod
-
Teda Miklis, 15tis jo? Tak to je palba, to už aby ses porozhlédl po novém, tolik km. Konečně si z toho vyklepal Pawouky a prach, i když jen lehkým vánkem při 90km/h co? To se musí jednou taky pořádně protočit, rychlost ne max. 130, ale min. 130 a otáčky do plnejch ne méně jak 2500 a z brzd se musí čoudit. Jako v jedné písničce, " Ať je jak vítr" a to i v peněžence při tankování. Prostě, řetez musí vědět, že ještě žije, že neumřel a turbo nesmí zívat nudou, že se tam točí rychlostí kejty nad grilem. Taky jezdím seniora, ale cca v poměru 3:1, tedy tři seniory na jednu provětrávací.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem volal do CC autodílů kvůli těm deskám. Vezmou mi je nazpátek a pošlou prašule. Prej ty Zimmermanny bejvávaly na hovno před dvěma roky a teď prej celkem OK. Co jim prej teď vrací jsou právě Bremba, ty nedoporučuje vůbec. Kokta: hele koukej si dát jinej avatár, pak si myslím, že jsem ty tvoje bláboly psal já a ještě se mi lidi smějou a píšou mi do SZ, jakej sem blázen1 bod
-
Zdravim vsechny! Pokud mate na parkovisti jedno misto navic - v patek, kolem 17, u Drevjanky tak rad tak prijedu (od Tesina). Mam stribrneho Rapida.1 bod
-
Ekkar, ak nepočítam chýbajúce diakritické znamienka, tak martius to napísal správne. Písmeno F v strede názvu nie je veľkým. Pred tým ako niekoho opravuješ, daj si aspoň tú námahu že si svoje tvrdenie overíš. Stačí otvoriť Google.1 bod
-
1 bod
-
Kdyby si měl čas a kabel, byl bych ti moc vděčný . 1. Srpna jedu totiž na sraz a mám slíbeno, že když budu vědět jak, kde a co, že by mi to tam s-talker vypnul. Já totiž kabel nemám a raději ani nechci, protože bych tam maximálně něco pokazil..1 bod
-
já bych to uzavřel- prostě jsem chtěl Scouta , protože na chatu Hana s eresou nedojede z důvodu světlé výšky. Celou dobu tam jezdím jen služebákem a občas škrtnu. Pořídili jsme si bydlení s docela strmým příjezdem a cesta do vesnice je nějaká silnice III.třídy a mám strach jak tam v zimě dojede. Za "trojkové" bavorsko ve stejné konfiguraci (dokonce motor o stejném výkonu) v kůži a s xenonanma vyšla cena 1.229.000 cca. A to mi přišlo jako dost. Takže Scout vylezl, objednal jsem, udělal dvě změny a tím to na 4 roky skončilo. Samo kdyby do Scouta dávali benzín jako do eresy, šel bych do toho. Takhle je to nafta na zkoušku (no na zkoušku-naposled měla jedničkovou Fabii RS kde byl diesel taky to byl rok 2006). Teď 2x po sobě eresu v kombajnu (BWA a pak CCZ) a teď vzhledem k tomu že budem dál od Brna tak k dennímu nájezdu jsme chtěli zkusit naftu. To je asi tak vše. Ego sice utrpělo, Pawouku, ale já to ve spolupráci s psychologem, psychoterapeutem, masérem, sexuologem, kuchařem a nějakým Ukrajincem doufám zvládnu :-) V nejhorším si to hodím a to bude jen důkaz,že jak Scout, tak můj realizační tým stál za houno....1 bod
-
tak palubák funguje .při to drátkovaní jsem zapoměl natáhnout mínus kabel na páčku1 bod
-
Motor to ovlivní tak, že subjektivně ovlivní jak zvukem tak tahem či vibracemi a podobně vnímání jízdy těch testerů1 bod
-
Ja môžem porovnať za seba moju OII a OIII. Východiská: OII je 1.9TDI liftback a má nabehané cca 280 000 km. Pred 3 mesiacmi som menil zadne tlmiče a uloženie (jeden tlmič slzil olej, inak účinnosť bola ok). Predné boli skontrolované a boli OK. Mám na tom 15 palcove 195ky stále. OIII je 2.0TDI liftback a nabehané 28 000 km (mala 24 000 keď som ju bral). Má 16 palcové 205ky. Musím povedať, že tej kľuky som sa bál, ale realita je opačná ako by sa zdalo. Podvozok je aspoň v mojom prípade citelne pohodlnejší - pokojnejší, bucha menej citelne aj počutelne, pri dialničnom tempe je väčší kľud (nepostrehol som potrebu korigovať smer, ako sa písalo v niektorom teste, na rovine sa dá bez problémov aj bez držania ). Zároveň aj v zákrutách sedí lepšie (aj keď teda jazdim denne cez jeden horský priesmyk a je tam jedna rozd.baná rýchla zákruta klopená opačne kde sa mi zdá OII o malý kúsok istejšia). Príklad za všetky; išiel som si vyskúšať moju OIII do Prahy kde som ju kupoval a teda absolvoval som D1cku hore a dole na OII a potom som šoferoval pri ďalšej príležitosti OIII z Prahy domou. S OII to bola tortúra a na konci dňa som mal červené oči a kvalitnú migrénu, no keď som išiel OIII, tak som vystúpil oddýchnutý. Mne pri výmene presne o toto išlo. Chcel som lepšie a pohodlnejšie auto. Asi sa nebudeme hádať, keď budem tvrdiť, že je to do veľkej miery aj vecou podvozku. A teda OIII je lepšia a pohodlnejšia ako OII. Porovnanie nie je vedecký korektne prevedené, nie je zachované pravidlo zafixovania všetkých ostatných parametrov okrem typu nápravy (vlastne sa to ani v tomto prípade nedá..). Ale zato je to porovanie, ktoré asi zaujíma potencionálnych majiteľov OIII. Myslím, že viacero ľudí uvažuje práve o výmene OII za OIII a očakávajú to isté čo ja. Pokiaľ Vám vyslovene nejde o najrýchlešie prejazdy okruhmi a rýchlostnými skúškami, tak sa kľukovej nápravy netreba veľmi obávať. 99% času bude podvozok slúžiť lepšie ako ten v OII.1 bod
-
Tak si připadám jak na diskuzi aut s ujetým čtvrtmilionem km a více. Bouchání a dunění bylo kdysi výsadou dosluhujících aut, bohužel úspory výroby a kompromisy v konstrukci tento jev přesunuly k novým autům. Jenže ty nejsou za odvoz nebo za pár korun jako ty dosluhující. Dříve jsem bral zadní nápravu u OII jako na velice dobrém standartu a byla určená pro celou výrobní řadu. Bohužel velká část produkce OIII se vrátila do podvozkového pravěku a zachraňuje to dlouhej rozvor, jinak by to byla zase klasika veteránská O1. Jenže tam nic nebouchalo. Takže dávat vydělaný peníze za něco co je značně ošizený je nerozum. U služebáku bych problém neviděl, ale u rodinného auta ano.1 bod
-
1 bod
-
každopadně ! mě to nezastavilo, a odvrtal jsem je a nahradil šrouby... nebát se! a nenadávat, bo to stejně neslyší1 bod