Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/18/14 ve všech sekcích

  1. http://www.4home.cz/odpuzovac-ptaku-sova/
    2 body
  2. Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba. Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma). Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí. Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ? Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!
    1 bod
  3. Molczik, budu rad kdyz zjistis v cem je problem, jak jsem psal po reklamaci se mi i dalsi paka zacla loupat, Psal jsem i to co mysli hravec, take se domnivam zda se neloupe nejak barva kterou tu kuzi obarvili. Jinak pro hravce ... nemel jsem to tolik, pac jsem to do takove stadia co ma memory2 nenachal dojit a hned z pocatku jsem letel do salonu. A pujdu tam asi zas, pac to je fakt ohavnost. Uznali to jednou, uznaj to podruhy, auto je v zaruce, i kdyby mi meli dat kazdy mesic novou. Tohle fakt ne. Nekde musi byt chyba a rozhodne to neni moji rukou. Mam na prstu prstnen, ale ten se paky ani nedotkne, zaprve se schova do kozniho ohybu dlane, za druhe zaclo se mi to loupat v miste kde to do styku s prstenem nemuze nikdy prijit. Ve ctvrtek zajdu do salonu a dam jim co proto .. nebo si radicku necham potahnou z prodejcova pytlika
    1 bod
  4. No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO. Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ? Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".
    1 bod
  5. Sjízdné je všechno, záleží na tom, kolik km najezdíš v zimě mimo město. Každej normální člověk v zimě, resp.na sněhu jede tak aby dokázal předejít něčemu nečekanému (na ledu ti nepomůžou ani nejlépe hodnocené prémiové gumy). Takže podle obrázku vzorek nevypadá zle (budou snad vyhazovat dobře), asi bych se toho nebál. Já najezdím do práce denně 100km, samá zatáčka kopečky, takže já beru lepší gumy, pokud bych jezdil po městě, tak bych vzal klidně tohle. Na hory nejezdím
    1 bod
  6. Takže žádný ventil nenalezen :-( někdo nějákou další radu jak dostat tu sovu z motoru?
    1 bod
  7. Ak ma pamäť neklame, tak ho nájdeš v sekcii Octavia II / Ostatné. Čo sa týka toho karbonu a čistiacich účinkov prémiového benzínu, nedá sa jednoznačne povedať, či tankovanie drahšieho paliva má reálny prínos. Motorové testy sa totiž nerobili. Dá sa ale vyhlásiť, že občasným tankovaním prémiového paliva určite nič nepokazíš. :-)
    1 bod
  8. mě ty ručičky aktivovat nejdou - a to mam MR2014 jedine ze se to tam nekde dopisuje v coding ale nemam zase labely
    1 bod
  9. Toto sa mi celkom páči
    1 bod
  10. Nekonečný seriál pokračuje. Ale ta barva je fakt pěkná. Modá Race?
    1 bod
  11. to mi prosím hoď link kde se rozbrečí
    1 bod
  12. Já bych řekl, že to bude, šroub co drží relébox v palubce :)
    1 bod
  13. Netusil jsem, ze jsme se zase spojili...The 2015 Skoda Fabia will be manufactured in Czechoslovakia and in China by the Shanghai-Volkswagen joint venture that also makes the current Fabia.
    1 bod
  14. Tak barva to je hezká, to se musí nechat.
    1 bod
  15. Jen to bude opět chtít žárovku Diadem.....
    1 bod
  16. Hnusně jako u Octy.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Jezdím na 15" alu diskách. Měl jsem nabídku na 17" originál škodovácky alu disky za hodně dobrou cenu, tak jsem chtěl přezout. Ovšem pak jsem mrknul na ceny pneu a tento nápad mě hned přešel. Po dovolených, které mě solidně vysáli, prostě lepší vzhled mého auta oželím.
    1 bod
  19. Zdravím, takže já to mám s největší pravděpodobností vyřešeno. A mohlo být už dávno... kdyby... nemůžu mluvit, nebyl jsem u toho když opravovali. Krátce: v prvním servise dali na diagnostiku a ukázal se "snímač otáček". Tak ho vyměnili. Problém ale trval dále, netušil jsem co, oni zmínili, že mi Ti co vyměnili řemen, že to nenastavili správně, byl jsem u nich, vše správně a diagnostika jim nic dalšího neukazovala. Tak jsem na doporučení šel do třetího a tam pán (ujel jsem mezitím asi 400 km a zvuk z kola zesílil) po 15 minutách říká, že mi dře ložisko levého předního (vyměnil a zvuk je 100% pryč) a nějaké rozšířené testy mu s tím startováním ukázaly: "snímač otáček" znovu. Jsou tam totiž dva :-). Takže snad je toto vše. Projížděl krátké trasy za sebou a vše v pořádku. Takže u mě: "snímač otáček". Hodně štěstí s Tvým.
    1 bod
  20. Přidávám pár dojmů a fotek z akce. Slovo super snad nedokáže vystihnout moje pocity. Za organizaci patří velký dík Myšpulínovi. Klobouk dolů! S Hekim a mojí tygřicí jsme dorazily po půl desáté do autocampu. Heki si ještě před Strážnicí (a já ve zpětném zrcátku) vybral svoji dávku adrenalinu, když se mu před auto složil cyklista. Naštěstí vše dobře dopadlo. Pak už vše probíhalo podle plánu a terénní vložky si všichni užili. Bohužel, jsme přišli na jednu skutečnost: Yetimu se nejlépe vede ve městě. S těžším písečným terénem si neporadil ani Mikeho 4x4... Ale to jsem asi neměl říkat, kluci povídali něco o tajemství... Děkuji všem za milou společnost a nádherně prožitý den.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...