Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/23/14 ve všech sekcích
-
4 body
-
Tak ze diky Motosmanovi za prijemne straveny patek a sobotu. Nyni musim uvest nekolik veci na pravou miru aby ostatni na Zamberku vedeli a nebyli prekvapeni. Tedy jestli Clint priveze slivovici nepijte ji, je to methanolivovice a i ten jeden frtan mi stacil a ne jen me aby me bolela hlava. Za druhe Clint vypil dohromady 2 piva Pancho pivo a kofolu a cest jsem musel zachranovat ja s Motosmanem pac by si v hospode mysleli od kud ze to jsme. Clint s Panchem na hadry jeste jsme je tahli z hospody. Hold uz nejsou nejmladsi a nic nevydrzi. Jinak cesta domu s Clintem, Delsi za to horsi cesta. Dostal zpravu od Rusaku ze se zaviraji Lochkovske tunely a tak jsme jeli cestou necestou, polem nepolem abych se pak dozvedel ze tunely se zaviraly ale az nekdy ve 14:00. Hold Clint posloucha radio Svobodne Rusko a pak to tak dopada. Neverte mu ani slovo.2 body
-
Jo jo a dneska byla ještě luxusnějšì česnečka. Taky jsem pořídil člun i s elektromotorem. Tak už můžu jezdit na pivo i po vodě.[emoji1]2 body
-
Pěkná žranice u Motosmana, ale ti dva borci se k sobě nějak nebezpečně tulí. Koukám, že tady byla samá švanda. Však já vám zatnu tipec. :D Já jsem v rámci duševní hygieny byl skoro týden bez netu, ovšem na Mallorce to zrovna nebylo. Ale to mně vůbec nevadí.2 body
-
Ano, to psal Pavka. Tak jak tedy? Podle mě to popsal Petrrr výstižně: "...zadne cidlo ktere meri vizkozitu tam neni, nesmysl. Je tam cidlo hladiny a mereni teploty oleje a promenny interval PP pocita jen na zaklade algoritmu predpokladu opotrebeni oleje na zaklade snimani teploty oleje, prum spotreby benzinu studeny starty apod. Tedy zadne prime mereni kvality oleje ci mnozstvi karbonu v nem nebo vizkozity se nekona..."1 bod
-
Koukej si zařídit ten Žamberk, žádné výmluvy na vejlety s rodinou, my jsme tvoje rodina1 bod
-
No na Clinta se moc nespokehejte. U nej kdyz se rekne 15h je to ve skutecnosti 17 atd.1 bod
-
Ach jo, resi se to tu furt dokola. Olej jsem si v 15 tis menil sam. Cca dle PP jsem sel ve 28tis klasicky do autorizaku a nikdo nic nepoznal a nerekl. Do autorizaku jsem sel se svym olejem a taky bez problemu, bez jakychkoliv kecu. Ja pise Pawouk zadne cidlo ktere meri vizkozitu tam neni, nesmysl. Je tam cidlo hladiny a mereni teploty oleje a promenny interval PP pocita jen na zaklade algoritmu predpokladu opotrebeni oleje na zaklade snimani teploty oleje, prum spotreby benzinu studeny starty apod. Tedy zadne prime mereni kvality oleje ci mnozstvi karbonu v nem nebo vizkozity se nekona.Vyrazeni cidla hladiny pri zmene na pevny interval, osobne tonu neverim, jakej by to mel vyznam atd.1 bod
-
A to jsi ještě nenapsal, jakou jsem v noci spustil muziku :D To se Petrrr nepochlubil, že chodil v noci každou hodinu z přívěsu ven a jednou sem ho musel hledat po kempu, protože ve tmě zabloudil a jeho orientace podle hvězd zjevně selhala. Našel jsem ho jak se polonahej dobejval do přívěsu k jedné důchodkyni a ta se ze strachu zamkla na pět západů1 bod
-
Tuto přílohu dobře znám, sám jsem ji na forum kdysi dával. A nikde tam není, že to čidlo umí změřit kvalitu (nebo dokonce viskositu) oleje, to bys přece musel dělat někde v laboratoři...Jen se použijí výstupní hodnoty z něj pro výpočet, kdy olej měnit. A to je trochu něco jiného.1 bod
-
1 bod
-
tu aj niekto nedavno predaval vojensku verziu http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/60599-skoda-superb-3000-952-kfz-21.html1 bod
-
Naprosto zbytečné tam dát nějakou vervu 100, jak píše Froggy benzínem to prostě není.1 bod
-
Já ještě otestuju ty kličky, ten immo to byt muže, i když by to dělaly všechny motory a ne jen 16V. Jinak to tipuju na el.mag. ventil od nádobky s aktivním uhlím. Nebo čidlo teploty...1 bod
-
1 bod
-
Myslis jako od mamy? Vidis, ja to v hube nemel, pac jsem z inkubatoru a kojenej jsem nebyl. Kozu jsem mel v hube az o dost pozdeji.1 bod
-
1 bod
-
Absurdni ? Absurdni je ze na dvou O2 na kterych jsem na kazde natocil 130 tis se paka neloupala, a na O3 ano. Asi nejaka chyba v metrixu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak diagnostika akčních členů problěha bez problémů, v paměti závad nic není. Přikládám screenshot z VCDS Zajímavé je, že tlak kolem 9barů tam je pořád i při vypnutém kompresoru. Po zapnutí stoupne asi na 9.4, tak si říkám jestli není vadné to tlakové čidlo.1 bod
-
Na 1,2 63kw jsou vzadu bubny. Popravde rozdil v brzdne sile je temer nula, jelikoz snad 80% bzdne sily jde na predni kola. Co se tyce otazky jestli buben nebo kotouce... nejsem nejak stastny ze mam bubny, ale co se tyce zivotnosti tak jsou na tom mnohem lip nez kotouce [ zkusenosti z predchozich aut ] a treba v zime, na jare nebo pri jizde v nejakem marastu je rozdil v zivotnosti jeste mnohem vetsi. Samozrejme problem mechanizmu v bubnu tady je, ale oprava je za par korun, pokud se tedy se zadrenou brzdou nejede. Kotouce se dle me zkusenosti sjizdi mnohem rychleji a pokud je setrite tak se opotrebi jeste rychleji kvuli koroze.1 bod
-
Po cca 5 mesicich (cca 20t km) drandeni s octou v automatu bych nechel manual ani zadarmo... Takze ja jednoznacne automat. btw je rozdil kdyz se s automatem jen svezes nebo s nim jezdis alespon mesic.1 bod