Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/14 ve všech sekcích

  1. Hů a hů Sovy v mazutu houkaj Hů a hů a hů
    3 body
  2. Naopak, přemýšlím, jak olej rekuperovat Nachytám olej z vejfuku do nádoby a pak to hadicí povedu rovnou do motoru Nebudu muset dolejvat a ještě udělám něco pro životní prostředí
    2 body
  3. Clint uz kupuje na rok olej jedine takhle http://m.heureka.cz/maziva/castrol-edge-professional-powerflow-longlife-iii-5w-30-208l/
    2 body
  4. mno už se ti ztrácela i anténa jinak dle mavericka je prostě O3 pokrok a ten nezastavíš to mě připomíná apple, vždycky když udělá další Iphone apod klintík mě dnes do telefonu povídal, že se chystá na stanmarův motor nebo můj, že ten jeho žere moc oleje
    2 body
  5. Čaute po dlouhé odmlce hlásím úplné vyřešení problému: 1. dlouhé starty s trochou dýmu i po ránu i po stání - vyřešila nová autobaterie. Hned po její instalaci byl znát značný rozdíl k lepšímu. Ráno to chyto hned po zhasnutí kontrolky žhavení a jednou za 2 týdny po dvouhodinovém stání to chytalo trošku dýl. 2. startování po několikahodinovém stání vyřešila výměna kontrolky teploty motoru - dle autonovy vykazovala falešné hodnoty. od té doby - všechno šlape , tak snad to někomu pomůže.
    2 body
  6. mas najeto 300t km, jedes 50km s motorem, ktery evidentne vykazuje tezkou zavadu a stezujes si na kvalitku? kdyby mel tvuj motor nohy tak te nakope doprdele.... mel jsi auto odstavit, odtahnout do servisu a mozna jsi predesel uplne destrukci... pokud s tim jedes dalsich 50km tak se nediv, ze jsi ho totalne znicil..
    2 body
  7. Ahojte, otázočka. Dá sa niekde zakúpiť len logo do volantu? Videl som chalaniska, čo mal vo fábii krásne logo s nápisom Fábia. Ja by som skôr hľadal nové Škoda logo. Je to vôbec možné niekde zakúpiť? Google mi v hľadaní nepomohol. Ďakujem.
    1 bod
  8. Za rozumenj alu bych musel ještě tak 600--700 přidat. To to raději investuji do kvalitnější pneu.
    1 bod
  9. Clinte nech si to patentovat. Rekuperace oleje. To bude pro Euro 8 idealni reseni. Jinak Clintovi huci uz jenom v tom turbu :D:D
    1 bod
  10. No zkusit to můžeš, ale ŠA se pro tyto případy docela kvalitně kryje. 1. Se budou divit, jak to, že to nefunguje a mohutně řešit, 2. si vyžádají soubor, který nefunguje a vrátí ho s tím, že má mnohem vyšší bitrate než 320kb/s, tudíž opravdu nejde přehrát, 3. pokud budeš moc asertivní a vyhrožovat právníky, tak odkáží na poslední stranu návodu: případně se otočí na větě: Ale pokud dopadneš s reklamací nějak pozitivně, tak sem určitě napiš, ať ostatní vědí, jak postupovat. Držím palce a přeji pevné nervy...
    1 bod
  11. Před zimou normální. Za léto se tam zkondezuje dost vody. Jeslti máš v autě sucho a filtr nový, tak by se to mělo srovnat, delším topením... Ale můžeš vytažení vlkosti pomoci, a zabírá to, je to takový polštářek a budeš se divit, jak se dokáže nasáknout (odkaz pouze informativní, dá se to sehnat i za kilo): http://www.mujpramen.cz/produkty-odvlhcovac-do-auta-detail_890
    1 bod
  12. Jo kokto, k tem 320 kackam pridas par tisic a mas auto i s logama. Loga sloupnes auto rozeberes na nahradni dily (neco mi rika ze nejvic na dracku pujdou pisty, ventily a napinak s retezem) a jeste vydelas.
    1 bod
  13. Přesně tak, furt šlechtit ty škopky, stejně ti to nikdo nepochválí a neotočí se za tebou
    1 bod
  14. přesně tak, kinder kár to má i ve fresh edition
    1 bod
  15. Kup si novy auto a mas tam i novy znaky a nemusis to resit.
    1 bod
  16. Buď rád, že už to neodchází jako u jedničkové Fabie. To chce méně naslouchat zvuků a raději si pustit rádio.
    1 bod
  17. Za jízdy se okna se potí když je přepnuto na vnitřní okruh, takže bych zkontroloval jestli se opravdu vnitřní / venkovní okruh přepíná. Zaparkované auto jsem nechával odstavené s "foukáním" směrovaným na nohy a ráno okno nebylo zevnitř opocené. Ale těžko z toho něco usuzovat, protože normálně okno nebývá opocené každé ráno.
    1 bod
  18. Přesně tak na favoritovi jsem měl těsnění pod hlavou a termostat od novoty až po odvoz odvozu na šroťák......jo a řetěz taky původní. Ale je fakt že sem ho neměl dlouho. 20let jenom.
    1 bod
  19. 1 bod
  20. No Clinte, dobrý pokus, ale bez potvrzení výsledku notářem naprosto zbytečný:-) Tohle ti jako jako ortodoxní deheťák prostě neuznám.Teď ještě ty detaily,18", skoro plná, točení, jízda na 5 kvaltů:-D, klima na max i všechny ostatní spotřebiče.Bylo jasné už předem, že pokud s tím dokáže někdo jet za 7l, tak to budeš právě ty:-)
    1 bod
  21. Petrrr: no to je pravda Hele něco pro Harryho:
    1 bod
  22. A to já bych se zase rád svezl v tom novém pašíkovi 2,0 Biturbo. Páč se mi to tady nepovede, nechám to na Clintovi jako hlavním pražském orážeči showroomů všech automobilek.
    1 bod
  23. Tak 2,5 jsem neviděl ani na Babettě To, dokud neuvidím, tak neuvěřím A asi už neuvidím..... Když to shrnu: Jinak Laurin a Dement, trochu mi vadila ta elektrická sesle,než jsem ji vyšteloval, to trvalo. Pak jsem ji chtěl dát dolů a zjistil jsem, že už nejde, připadal jsem si tak trochu jako slepice na bidílku No a o Hravcomatu jsem už psal ....to nechci. (jak reaguje falešně na auta v jiném pruhu) Jo a ještě jedna věc, v závěru jízdy na dálnici jsem vyhodil kvalt podle zvyku a normálně to na mě začalo řvát, ať koukám zařadit! To se palubák asi zbláznil Už to opravdu kecá do všeho, tfuj...... Jo a ještě...ta hnědá v introši moc luxusně nevypadá....lepší černá Co me nepříjemně překvapilo byly zase ty neustále vibrace do volantu, když to stálo, když to jelo, prostě brněl volant. Ale zvykl jsem si a po nějaké době už jsem na to nemyslel. Nicméně, jak jsem přesedlal zpět do svého, to je uplná lahoda, pocit z volantu, že se držím zábradlí, nikde nic, žádné vibrace, ticho v kabině.... Jak jsem psal, 18" kola mě překvapila, nejsou tak tvrdá, jak jsem si myslel, naopak. Co se týče té spotřeby, ukázalo se, že ve vyšších rychlostech TDI dovedou žrát jako všechny motory. Nicméně souhlasím, že na okreskách se s nimi dokáže jet relativně úsporně.
    1 bod
  24. Nevymlouvej se na pneumatiky, ty ti udělejí maximálně pár desetin a ne dva litry. Jde tu o obecný princip, kdy nafťáci nejsou soudní a píšou bludy.
    1 bod
  25. Hele, už se začínají vymlouvat.
    1 bod
  26. Tak pánové, právě jsem se vrátil z testu a výsledky příznivce dieslu asi moc nepotěší. Jak jsem testoval? Vozidlo: Škoda Octavia Combi, 2.0 TDI, 110KW, LaK, manuální převodovka. 1/ Zahřál jsem motor na provozní teplotu a před nájezdem na dálnici jsem vynuloval počítač: 2/ Nasadil jsem tempomat na rychlost 150km/h tachometrově a ujel úsek R6 Nové Strašecí - Praha Ruzyně, cca 35km stále stejnou rychlostí. (jen dvakrát jsem krátce zpomalil, když mi tam vjelo auto z pravého pruhu) Protože trasu jezdím denně, vím, že celkový profil je mírně z kopce. na konci úseku po sjetí z dálnice jsem vyfotil průměrnou spořebu: 3/ Vynuloval jsem opět počítač průměrné spotřeby a najel jsem na stejnou dálnici v opačném směru. nastavil jsem opět 150km/h tempomat a udržoval celou cestu stálou rychlost. Celkový profil úseku je mírně do kopce. Po sjezdu z dálnice jsem zastavil a vyfotil průměrnou spotřebu: 4/ Pokračoval jsem ostřejším tempem (jak jsem zvyklý) na Kladno a auto odevzdal. Ještě jsem vyfotil průměrnou spořebu: (tato průměrná spotřeba zahrnuje druhý dálniční úsek a okresky směr z Nového Strašecí na Kladno) Takže pokud si oba výsledky aritmeticky sloučím a vypočítám průměr, vychází mi průměrná spotřeba na 7,25 l/100km Po pravdě, čekal jsem to kolem sedmi. Tak a teď se ptám, kde jsou ty 4-5 litrů spořeby při 180km/h???? Výsledky mého TSI dodám později, ale předpokládám navýšení spotřeby tak max. o jeden litr/100km. Pozn: musel jsem za dvě kilča vzít ropu, ale konečně vím, co jsem vědět chtěl
    1 bod
  27. Ty plechace už jsem na jedné O3 viděl na živo a hnus. Na bazosi nebo sbazaru sezenes nove originál alu na O3 za slušnou cenu a vypadá to o 100℅ lip.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...