Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/02/14 ve všech sekcích
-
klinte vyprdni se na nějaký RSO http://www.sbazar.cz/kokory.pavel1/detail/8354364-prodam-skodu-favorit-rv1993-135-karburator-pozor2 body
-
....to zase já ho pěkně do měsíce párkrát vytočím až do omezovače, kdy se mi ručička dotkne 6000 ot/min.... ....aby nebyla mrcha lína......2 body
-
2 body
-
2 body
-
Jsem pro LAŠSKOU JIZBU,poněvadž jsem taky bramborový. 15.-17. s S-Talkerem a pak 22. s Galvim. Vymyslel jsem to geniálně.2 body
-
.....za mně můžu napsat jen to, že rozdíl mezi 95kou a 100kou nepoznám.... pro mě by to mělo skutečně placebo efekt..... Vibracemi také netrpím. Asi mám jiný motor2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Miško, v tom odkaze, který jsi tu dal je telefon i email. Určitě by měl být ten e-mail funkční. Autocamp Na Ostrově, Trenčín (Strážovské vrchy / Bílé Karpaty) +421 32 7434 013, mob. +421 905 633 905 campingtn@gmail.com Bája1 bod
-
Mám čisté auto, zkusím sám. A já proč to tak jede. Kašlu na chip, vyndám zbylé žárovky a hned bude víc koníku. DÍKY.1 bod
-
Motosman si ji za 95 kc necha vymenit v AS. Edit: Kokta mi cte myslenky rychleji nez si je ctu ja sam1 bod
-
1 bod
-
Tak dnes som bol pozrieť 1.kemp. Je v Trenčíne na ostrove, má kapacitu 80 osôb, napočítal som 20 chatiek. Kemp bol zatvorený a nebol tam žiadny aktuálny kontakt na majiteľa, tak ho musím získať (kolega mi slubil ze ho zoženie) Chatky vyzerajú v dobrej kondícií, je to priamo pri našej najdlhšej rieke Váh a s výhľadom na Trenčiansky hrad. V okolí je kopec reštaurácií a športovísk od bowlingu cez tenis až po golf... Len v blízskosti prebieha rozsiehla modernizácia železnice (stavajú nový most), tak chcem zistiť či to nejako neovplivní prevádzku kempu na budúci rok. Nenašiel som žiadny web, tak pridám fotky čo som spravil "spoza plota" plus jeden odkaz na nejakú stránku v češtine. Toto je len jedna varianta (najbližšia môjmu bydlisku) ešte je v hre aj Terchová ale to už by som organizoval viac nadialku, prípadne niečo iné... http://www.levneubytovani.net/ubytovani/camp-ostrov-trencin/1 bod
-
1 bod
-
to se mi stalo jednou...sel sem uz byla tma tak pred tydnem...zastavul sem...jdu se vymocit...ostrikam predni a zadni okna..protoze z niceho nic mi vytekla voda v ostrikovacich...a jdu nastartovat...za 5 minut byla nulova teplota chaldici kvapaliny...a ne a ne nastartovat...mam jenom takovou uni diagnostiku a ta nic...za to nic nedam kdyz to vymenim..aspon mne to neprepkvapi v tuhe zime...1 bod
-
som na tom rovnako a preto asi aj slušne ide, má relatívne malú spotrebu priemer 5,6l a to má 197tkm.1 bod
-
Motáte tady dohromady minimálně 3 druhy pojištění - ŽIVOTNÍ pojistka je taková, která se celou dobu platnosti jen platí a vyplácí se z ní jen v případě smrti - neboli když pojištěnej během platnosti pojistky natáhne brka. Má variantu, který se říká "kapitálový životní pojištění", u něj se část pravidelně placenejch peněz v pojišťovně ukládá na zhodnocovací účet a tyhle peníze se pak dají vybrat buď v případě rušení před ukončením platnosti, nebo při dožití se smluvenýho data - o tuhle variantu asi šlo u Aspira. Jinej druh pojištění je ÚRAZOVÝ - to jsou ty výplaty v případě, že se vám povede urazit se a odstonáte to. Vyplácí se po ukončení léčení, velikost částky určuje MUDr.Mengele bodovým ohodnocením podle velikosti a důležitosti uražený části těla a podle dýlky doby, kterou strávíte "na marodce". Další je třeba pojištění schopnosti splácet nebo pojištění velikosti příjmu v případě pracovní neschopnosti způsobený nemocí/úrazem, případně pojištění náhrady výloh na pobyt v nemocnici atd. Důležitý je vědět, že podle pojišťovny a někdy i podle možností sjednavatele = agenta se tyhle pojištění dají nakombinovat a platit najednou, říká se tomu PŘIPOJIŠTĚNÍ - pak musíte mít v návrhu smlouvy přesně uvedený, kolik z tý pravidelný platby jde na ten a kolik na jinej druh (při)pojištění - návrh je ta propisovací tiskovina, kterou s váma vyplní agent vždycky, když si jdete sjednat nový pojištění. Součástí návrhu musejí bejt i "Pojistný podmínky" (bez jejich předání a vysvětlení klientovi se dá smlouva považovat za neplatnou!!! - NA TO JSOU §§§ !!!) platný v den sjednávání. Pojistka je až takovej ten vytištěnej a poněkud ozdobenej glejt, kterej přijde dodatečně z pojišťovny a na kterým je vysloveně napsáno POJISTKA nebo POJISTNÁ SMLOUVA plus číslo a doba platnosti. A v Aspirově případě je dokonce možný, že si pojišťovna tu platbu na starý číslo pojistky "spárovala" s novou smlouvou a že mu ty peníze posílaný pořád na starý variabilní symbol jako mimořádný platby přičítala do kapitálový složky životní pojistky - tý novější. V takovým případě by nepřišel o nic, peníze by se mu úročily na novějším produktu.1 bod
-
Myslíš, že tě bolí za krkem - ale v létě, když je venku 30 a víc stupňů.... Protože v zimě, komprsor možná pracuje, ale rozhodně nechladí, takže zaplá klima v zimě jenom snižuje vlhkost v autě, jinak nedělá nic, teda elektronika topí přes topení a fouká teplý (vlažný) vzduch... což ničemu nevadí. Taky jí mívám zapnutou skoro pořád... maximálně si snížim intezitu v nastavaní na "nízkou"...1 bod
-
Někdo se nechal inspirovat u felicie, pro dokonalé retro chybí už jen zahnutí u "grilu"...1 bod
-
Treba to, ze me z ni boli za krkem a sem tam z ni m dokonce rymu. Povazuju se za celkem odolneho jedince, pomerne i otuzileho, ale klima mi proste nedela dobre1 bod
-
Karle , si zasloužiš metal , hnedka jak budu dom to tam napišu , srazy jsou dva !!!1 bod
-
Ja bych jim dal manipulační poplatek .. To by se divili.. Celých 7 let si z těch peněz vydělávali úroky, případně s nimi mohli dále nakládat a ty z toho nemáš ani korunu, takže prd a ne manipulační poplatek..1 bod
-
To není ani o tom, že jsi "to nepotřeboval", ale až někdy toto potřebovat budeš, tak mu se chtít nebude. A to že se ti zdálo a nebo nezdálo a fakt už byl rambajs věř tomu, že ty motory jsou stavěny na brutus zátěž a těch pár vteřin nikdy žádnému stroji neublížily. Tady mám video pár dementů, až by je jeden nakopal, ale svědčí to o tom co jsem mluvil. A tady se felda držela slušně. http://www.youtube.com/watch?v=x0DZybmUtxU1 bod
-
Karlos Beru me to nevadi mam casu dost. A ted jen pockat co na to zakladatel poradatel tohoto srazu rekne1 bod
-
1 bod
-
Čti, nikde sem nepsal že uvádíš bludy. Smysl toho co sem chtěl říct je po selsku v tom, že víc než na řeči dám na reálné zkušenosti z provozu, takže i když to CSc uvede hezky technicky tak reál v provozu u různých motorů bude jiný a to pozná pan mechanik v monterkách za desetiletí práce víc jak CSc v kvádru a když postavíš vedle sebe origo a pančovanej olej, tak ti panč splní tak akorát hovínko i když bude mít na cejšku sebelepší normu btw jeden z mechaniků s kterým sem se na toto téma bavil je maniak právě do olejů a začal i jezdit na studia kolem olejů (taky selsky řečeno )1 bod
-
Jak říkal klasik: Na každou sviňi se vaří voda. Pak se lidi nemaj divit, že je stále teplo a mlha.[emoji1]1 bod
-
Je pravda že na netu se najde spousta hloupostí a proto sem se začal na popud "bludů" zajímat konkrétně o VW 507.00 a 505.01 ale i obecněji o různé specifikace a jejich vlastnosti. Žádný internetový bludy ale zkušenosti lidí který dělají motory i několik desetiletí. Až na základě jejich práce sem si dovolil o tom zmínit na netu a proto píši co píši viz výš. Cokoliv na netu mě neutvrtídí tak jako praxe ale zároveň si uvědomuji že mé psaní může být i tak bráno úplně stejně jako takzvané bludy, takže to bude pro někoho blud Jak praví klasik: "Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne." Tady se zeptám na význam? Troufnu si tvrdit že nejsme tak tupý a víme že A je A a ne B ale taky si troufnu tvrdit že takhle by to mělo být ale bohužel v dnešní době a v některých oblastech si o tomto můžeme nechat leda zdát1 bod
-
http://www.kreatormocy.pl/portfolioentry/projekt-podniesienie-mocy-w-skoda-superb-3-6-fsi-v6-260-km-dsg-4x4/ http://www.kreatormocy.pl/wp-content/themes/daedra_kr/js/timthumb.php?src=http://www.kreatormocy.pl/wp-content/uploads/2014/03/skoda_superb_36fs_260km_wykres.jpg&w=6101 bod
-
Loňskou zimu sněhu moc nebylo, ale nějaký přece jen. Chtěl jsem vyzkoušet jak funguje ta elektronická "pseudouzávěrka". Postavil jsem se pravou stranou na zledovatělou krajnici, levou stranou na suchý asfalt. Zatáhl trochu ruční brzdu, aby byl trochu odpor při rozjezdu. A kupodivu jsem se navzdory cukání a problikávání kontrolek dokázal rozjet. Podle mě je to úžasná věc. Zažil jsem s Feldou bezmoc, když jsem zapadl v blátě a jen se protáčelo jedno kolo a nehnul jsem se z místa. S tímhle by se to už nemělo stát. Za mě EDS1 bod
-
Ok. Dik kluci... Prislo mi to celkem prasacky udelany. Jinak je v moc hezkym stavu. Vlakno bude [emoji6]1 bod
-
Datum už je v podstatě dané. Sraz se bude konat 22.-24.5.2015 A jak je zvykem nezáleží na datu, jestli je to letní měsíc či podzimní apod. Počasí si nevybereme a většinou, když se sraz koná, tak pršet musí Bája1 bod
-
Tak to gratuluju, já když slyším tříválec tak jen zaběduju co je to za dnešní dobu, vždyť v zahradním traktoru mám dvouválec a tam to ještě chápu. Tedy pro auto, zejména když je skoro 1100 kg těžký a to bez posádky je základ čtyřválec, naštěstí je ještě v nabídce, ale brzy bude hůř. Totiž TSI bude taky tříhrnek a to nebude trvat dlouho.1 bod
-
Tak jo, napiš si mě taky, udělej si to kde chceš. Aspoň to budu mít zase nejdál, začlo mě to bavit1 bod
-
Měl jsem v autě O2 FL čtyřramínko v kůži, teď jsem si tam dal 3r s perfo a musím říct, že rozdíl markantní minimálně 50 koní pod kapotou to přidalo a jak to auto najednou drží v zatáčkách!1 bod
-
1 bod
-
Martinoslav: Tak az budes mit v aute uplne vsechno, vis kde mas pokracovat Jinak ja mam zatim parkovaciho asistenta v podobe pritelkyne. Je to bezdratovy a ani za to moc nechce1 bod