Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/10/14 ve všech sekcích
-
Však je to tajnej, původem STBák Musí jezdit v červené oktě, aby se ti tajní na silnici poznali2 body
-
http://g.cz/8-dotazu-ktere-lide-od-aut-z-duse-nenavidi/ 8 témat na čaj o 5té....2 body
-
Návod na dodělání – Snímače deště Fábia I Potřebné díly: 1. 3B0 845 543 A –upínací deska pro v nitřní zrcátko se snímačem deště ( OI ) 2. 1U0 955 559 - snímač deště ( OI ) lze použít i ze ( SI ) 3. 1J0 955 609 – gleová folie pro čidlo deště (samolepící) lze objednat jen u VW!! 4. vnitřní zpětné zrcátko v provedení se snímačem deště (je možné sehnat samostmívací i nesamostmívací jen pro senzor deště) 5. plastové krytky k zrcátku, jsou levá a pravá a vrchní a spodní díl kabelového kanálu (tudy pak povede kabeláž, buďto jen od senzoru deště, nebo i od samostmívacího zrcátka) 6. 4D0 972 623 - svorkovnice pro senzor deště 7. 4B0 971 833 - svorkovnice pro samostmívací zrcátko (pokud máte smostmívací zrcátko 8. piny do svorkovnice BSG pro snímač deště – (pokud chcete lisovat přímo na kabely) nebo prostě piny z vrakáče http://autokabel.cz/index.php?route=product/product&path=33_84&product_id=375 9. autovodiče FLRY o průřezu 0,35mm2 cca 3ks o délce cca 2,5m 10. šablonu na nanesení primeru na sklo + přenášecí folii 11. primer na sklo 12. lepidlo na autoskla, nebo 2K polymerní lepidlo 13. velkou chuť se s tím poprat Popis činností: Demontujte vaše zrcátko z čelního skla, pootočte s ním silou o 90°. Pak by mělo jít v sejmout z držáku na skle. (nemusel jsem řešit) Teď to zajímavější. Musíte odstranit původní držák zpětného zrcátky z čelního skla. Meze nápadům jak, se nekladou. (taky jsem nemusel řešit) Po odstranění držáku původního zpětného zrcátka, odstraňte zbytky lepidla, pokud jste již neprovedli. Celé místo důkladně očistěte a odmastěte. Připravte si šablonu na nanesení primeru, na folii položte přenášecí folii a opatrně oddělte od papírové podložky. Šablonu přiložte opatrně na čelní sklo v místě původního držáku, spodní hrana šablony kopíruje původní bod pro držák zrcátka. Přilepte a vyhlaďte na čelním skle, pak opatrně sloupněte přenášecí folii, střední kolečko musí zůstat na správném místě (to je místo kde pak bude snímač deště doléhat na sklo). Očistěte místo pro nanesení primeru, a pak naneste primer na sklo. Primer nechte zaschnout minimálně 24h. Po zaschnutí primeru naneste na upínací desku pro vnitřní zrcátko po obvodu lepidlo a přilepte na čelní sklo v místě primeru, překontrolujte správnou polohu a zajistěte lepicí páskou. Nechte zaschnout cca raději 48h. Pokud máte použitý snímač deště odstraňte z něj použitou gelovou folii, nebo její zbytky a nalepte novou. Snímač deště umístěte do středu upínací desky na čelní sklo, vkládejte snímač tak, aby v místě kontaktu gelové folie a skla nevznikla bublina (nebo se o to alespoň pokuste). Snímač zajistěte spodní částí kabelového kanálu zrcátka (ten před samotnou montáží upravte na požadovanou délku ke stropnici, a upravte pak i jeho horní část podle té spodní), protáhněte jím směrem ke stropnici kabel od snímače deště a směrem k čelnímu sklu kabel k samostmívacímu zrcátku pokud ho budete instalovat. Zpětné zrcátko, propojte kabeláží, pokud je samostmívací a následně nasuňte směrem od spoda na horu do upínací desky, musí zacvaknout. Kabel od snímače deště vytáhněte na místo kde je stropní lampička osvětlení, tam si připravte trojici kabelů se svorkovnicí, která povede k BSG. Kabeláž natáhněte nejlépe směrem k levému „A“ sloupku, pak jím dolů směrem k BSG. Snímač zapojte dle el. schémat Polu. Nakonec nakódujte a můžete si užívat automatického stírání stěračů. Doplňte horní kryt kabelového vedení a nakonec boční kryty nohy zpětného zrcátka. Během dneška doplním i nějaké fotografie:-))1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Proč myslis ze Klint tankuje jenom 30 litru, zbytek dává mě. Tim rozšiřuje masivně TSI !1 bod
-
Musis koupit malou cisternu a najit fleka na letisti. Obchody s kerosinem tam jen kvetou. Myslis ze jako hlidac s napisem na zadech Securitas by si nekdy na Octu Clint videlal?1 bod
-
Mbdušan tady máš vyjádření člena A-rod auto má chvíly a co napsal o těch tvých super halogenech když je tak chválíš. Na něco si ale nemůžu zvyknout, jízda ve tmě(xenony nemám), ať nastavuji sklon jak chci, mám pocit že nedostatečně svítí kupředu, spíš do země. Vidím jen lehce před sebe a při vyšší rychlosti nestíhám reagovat a tak musím jet v serpentinách jak šnek a předjíždí mě pak i moje předchozí kára :/ Tohle je u jeho new auta napsáno takže mi netvrď blbosti.1 bod
-
Clint mi půjčí tak možná kýbl s hadrem na letišti, pokud teda se mi zeptá na tu práci v Práglu, abych si vydělal na nové auto během pár let a ne desetiletí1 bod
-
1 bod
-
Člověk je od přírody zvídavý. A proč to tu neuvedeš??1 bod
-
Ja som k Spacebacku dostal od predajcu červený keďže to bola predvádzačka tak som mal gumové koberce a povinnú výbavu.. Zatiaľ som dorobil do kufra háčiky na tašky a schránky do priestoru za kolesá.. na pláne je ešte plastová vaňa a sieťový program do kufra a všetky štyri zásterky.. ostatné plány už nepatria do príslušenstva..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mbdušan právě to sem psal že je důležitá bezpečnost takže u mě jedině xenony a peníze to vyhozené určitě nejsou.Tohle jsou tvé věty-JE nutné zvážit, kolik času strávíte v noci za volantem a kvůli "okrase" nemají smysl. Pro mě jsou zbytečné A já prostě řeknu jen že pro mě jsou docela důležité Xenony prostě lépe svítí jak v dešti tak v zimě při sněžení a žádnýma těma tvýma žárovkama to nenahradíš to mi věř.1 bod
-
Je to tak, jak napsal Petrrr, viz Návod k obsluze: Hodnoty tlaku pro letní pneumatiky jsou uvedené na vnitřní straně krytu hrdla palivové nádrže » obr. 105 - . Hodnoty tlaku pro zimní pneumatiky jsou o 20 kPa vyšší než pro letní. Kontrolu tlaku provádějte vždy u chladných pneumatik.1 bod
-
Napiš na zákaznickou podporu sks.service@skoda@auto.cz (nevím jestli pro SR platí stejné) popiš jim tam problém, přístup servisu atd. a oni už to zařídí. Napiš jim svůj servis a budou se pokoušet je kontaktovat a domluvit nějaký rozumný postup. Určitě nic neměň za své, máš nové auto v záruce tak ať se starají oni. Výměna je na cca 1h, nesmíš se na ně ale zlobit, mají své postupy a musí ověřit, zda-li to tak je. Né, že bych se jich chtěl zastávat, ale ono ne vše jim pak ŠA proplatí, pokud se ukáže, že problém byl jinde. Já jim tam to auto taky musel dávat na celý den a to hned 2x. Za mě ještě problematika silentbloku nebyla min. v servisech známa a nový silent nebyl pořád skladem.1 bod
-
teeda ja som vytvoril vlákno ani o tom netuším... tak potom už viem prečo tie pumpy tečú.. lebo ich nemeníš keď máš..1 bod
-
K tomu pulzování je pěkné téma tady http://www.briskoda.net/forums/topic/303567-low-frequency-boom-in-cabin-fixed/ Angličani to dost řeší (evidentně je to dost s..e), diskuze se motá hlavně okolo pneumatik, nedostatečného tlumení panelů karoserie vzadu, vliv na to má prý i chybějící rezerva v kufru, zlepšuje to trochu přídavný koberec v kufru.1 bod
-
... navíc mě nikdo nepřesvědčí, že pro většinu lidí, kteří si dodatečně mění halogeny za xenony, je důležitější "bezpečnost", než módní záležitost1 bod
-
No hlavně oni na "západě" žijí víc ekologií, než my.... u nás frčí 10 let stará auta s obřímy motory, kdy jak i tady na fóru někteří píší - byl svět ještě v pořádku.... Na západě, jezdí po městě Passatem 1.4 (nebo ještě lépe Citigo 1.0) za zapnutým SS a je jim to putna co to udělá s motorem nebo neudělá, protože to auto stejně za 5 let vymění (možná i dřív)... jiný kraj, jiný mrav....1 bod
-
Smädom a hladom vyčerpaný nomád sa plazí po púšti a už si myslí, že je s ním koniec, keď tu zrazu uvidí, ako sa k nemu blíži kamión. Z posledných síl vstane a začne naňho mávať. Kamión zastaví, otvoria sa dvere a z vnútra sa ozve: - Dobrý den, jmenuji se Karel Loprais. Děkuji, že nám fandíte, ale stopaře bohužel neberem. Zatím naschle.1 bod
-
mas najeto 300t km, jedes 50km s motorem, ktery evidentne vykazuje tezkou zavadu a stezujes si na kvalitku? kdyby mel tvuj motor nohy tak te nakope doprdele.... mel jsi auto odstavit, odtahnout do servisu a mozna jsi predesel uplne destrukci... pokud s tim jedes dalsich 50km tak se nediv, ze jsi ho totalne znicil..1 bod
-
1 bod
-
kucí, díky za rady, za okamžité reakce. Nic méně modul už je zapojen a s tím se má i největší dík panu Leonardusovi, který semnou měl trpělivost a radil mi jak to zapojit. Pro vás který to zajímá mám celý postup který napíšu. Kabely jsem zapojoval na kabely od zámku (konektor). Je tam dobrý přístup, stačí z boku odšroubovat dva tisícihrany a konektor vyjmout. Zapojení kabelů - Modrý + hnědý = hnědý Žlutý = bíložlutý Červený = žlutočerný 2. Žlutý = volný https://www.facebook.com/photo.php?v=3673968663134 pokud máte FB natočil jsem video které by vám mělo jít otevřít. Je veřejné. + jedna fotka, zkoušel sem víc kabelů, proto je tam takový madlajz :-D finální podobu vyfocenou nemám. Stačilo to postahovat exapáskama a hodit zpátky do dveří tak, aby to nevadilo oknu při stahování.1 bod