Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/28/14 ve všech sekcích

  1. Jasný Pražák + pátek = chalupa Bohatý Pražák + pátek = chalupa + zabíjačka zbytek republiky + pátek = dřina v práci do večera To jsou rovnice, kam se na to serou integrály.
    4 body
  2. Petrrr: v průběhu dne Moravské koláčky, ovarová polévka, ovar, teď jsem dojedl pečená žebírka a bude následovat pečené maso. Večer na doražení sekaná a možná tlačenka, jitrnice a jelítka. Záleží jestli to vychladne.[emoji16]
    2 body
  3. Tak si na místo RSa koupíš novej noťas.
    1 bod
  4. Dle katalogu je civka zapalování shodná pro vozidla s motory 1.2HTP 44kW/47kW/51kW, 1.4 16V 55kW/74kW, 1.6 77kW, 1.4TSI 90kW/92kW/132kW, 1.6 FSI 85kW. Proč tedy se píše, že na HTP chronicky odcházejí cívky a na jiných motorech ne ??? http://www.skoda-dily.cz/eshop/036905100c-zapalovaci-civka.html
    1 bod
  5. Za me třeba arlovo 2.0 tfsi bwa. Rotacka TDI 81 a 66 kW. 1.6 benzín 74kw která je bez debilniho epc co ma 75kw verze 1.4 63kw Relativně dobrá je i 4.2 benal U mercedesu za me starý TDI do nejakyho roku 2003, třeba 316 cdi suprovej motor, v ty době už používali common rail. U citronu třeba starej 2.0 hdi Ještě bych zapomněl na 2.5 TDI 75 kw taky geniální motor 5 válec! Felina 1.3, 1.6 55kw nebyl spatnej.
    1 bod
  6. Ten Leon má taky hnusnej papundekl namísto tapecu dveří. Radius tady zase předvedl vrchol demagogie - hledá nějaké trčící šrouby v motoru, nebo co a přitom tapecu dveří se člověk dotýká a hledí na něj pořád, zatímco většina tamtěch kravin je absolutně nicotná, neviditelná a ničemu nevadící. Tvarově je dejme tomu OK, ale použitý materiál je prostě shit. To snad i dveře ve Feldě vypadají lépe. To jsem si nemyslel, že bych toto někdy mohl vyslovit u nové generace Octavie. Ale je to tak, bohužel.
    1 bod
  7. Ja som kupoval Rapida koncom septembra a odpoveď od predajcu na dotaz aká zmes je v ostrekovači bol tento. Je tam asi 1dcl letnej zmesi plus cca liter vody. Zmes do ostrekovačov vždy leje predajca a je to len na ňom, ako je seriózny.
    1 bod
  8. To abych to pořád popoháněl dopředu, když někdo napíše do "OSTATNÍCH". Ale chci, aby jste to měli na očích.
    1 bod
  9. tak jsem objevil na youtube.com nádherné video jak na to. Kdybych jen věděl kde sehnat tento rámeček u nás nebo v americe tak si ho hned objednám. video:
    1 bod
  10. Jojo, člověk si nic lepšího beztak nevybere...za tuhle cenu.
    1 bod
  11. Štěpáne nemusíš, včera jsem s Járou mluvil a je O.K., jen má trochu víc starostí v práci a vůbec. Však Ty to také znáš, je poměrně čerstvý ženáč, tak to je náročné! Milá SUPÍ BANDO, tak Vás mám předně pozdravovat od Ace Ventury - Járy, omlouvá se, má v poslední době dost starostí, ale jinak si myslím, že je v pohodě a svoji účast i s paní potvrdil. Už je to na dostřel, za 14 dní to vypukne!
    1 bod
  12. Ale o tom to vůbec není, pokud se lépe podíváš. Já chip mám a myslím, že dost nad limit a nečekám, že mi motor vydrží tolik, kolik série, problém je, že se tady píšou určité "polopravdy" a to může pak někoho zmást, resp. může mít falešný pocit jistoty a vybrat si třeba APR jen proto, že údajně něco garantuje (opět, nic proti APR). To, že Ty nemáš vůz na to, aby najel 400tis neznamená, že jiní to tak nechtějí, resp. že by ho třeba po půlce rádi prodali, připadně chtějí úpravu ještě před skončením záruční lhůty. Ale jak už tady zaznělo (a snad to bude i na www), tak je to na vlastní odpovědnost a APR prostě nemůže 100% garantovat, že se nestane, že by v případě závady nebyla vypovězena záruční oprava z důvodu odhalení úpravy (resp. nebyl alespoň pokus o vypovězení). A o tom, že namísto zveřejnění jasných pokynů, resp. podmínek užívání, se tu zatím dovídámé určité zamlžené informace (mi to příminá podporu prodeje magnetů na snížení spoťreby a zvýšení výkonu, nebo co to vše umí), ani nemluvě. To je celý problém. Pak to vypadá (a mám za to, že je to záměr), že co se týče záruk a možností utajení, nabízí APR něco extra navíc a tedy je obhajitelná cena produktů (opět, nic proti APR a produktům).
    1 bod
  13. Krásné dobré ráno. Dnes nebudu mít moc času, slíbil jsem kámošovi, že sním strávím celý den.[emoji1]
    1 bod
  14. Kdepaak, on jezdi na Shell aby jeho motor dobre sel, ale hlavne, davaji tam auticka do lega. No a co, ze jsou drahy jako prase a za rok by malému za usetrene prachy pri tankovani jinde mohl koupit to mini auto na baterie co by v nem mohl jezdit. Takhle ma na zaprasene policce 5 auticek z plastu do lega. A to se vyplati, hlavne pak muze tvrdit ze on tankuje u SHELL nelepsi bezin na zemekouli co mu zvysuje vykon a spotrebu oleje. Je to ligicke ze, kdyz Shell vyrabi i oleje, potrebuji prodavat.
    1 bod
  15. Nene, na nové auto není a hned tak nebude. Musí sloužit a i přes tyhle problémy bych stejně dehet nechtěl. Zrovna dneska tam nějaká dvacetiletá kurvička přebírala nové RS-o, bílé s black packetem a černou střechou....Tak sem si jen tak zaslintal na chodník a vrátil se ke své olejové kárce, s kterou musím strávit možná ještě dva roky...kdo ví.
    1 bod
  16. Pod jakoukoli diskusí na téma škodovky jsou ohlasy typu "kia je lepší, fiat je lepší, Hyundai je lepší, trabant je lepší" ... to co se - bez ohledu na to, zda jde o mainstream, či "odborný" online - je to, co je v diskusi pod článkem, naprosto irelevantní.
    1 bod
  17. Trochu jsem zapátral v historii fotek Českomoravského srazu a podařilo se mi rozluštit, proč vlastně se Pawouk s Hravcem tak nesnášejí.... a kde to vlastně začalo:
    1 bod
  18. Petrrr: Ty jestli někdy vyhraješ, tak mě dřív porostou vlasy, Kokta bude prezidentem Volkswagenu a Pančo sežere tři divočáky k věčeři
    1 bod
  19. Das auto - Bratránkovi O2 1.2 tsi asi 2011 rok nějakejch 50000km svítí mu EPC a klepe se celej motor... ještě že to má v záruce
    1 bod
  20. Jak sám Petrrr přiznal, cituji: "Tohodle medvěda jsem už prosázel, kdybych si ty prachy nechal, už jsem v něm jezdil Proto teď už musim zcela zákonitě vyhrát...."
    1 bod
  21. Já si spíš říkám, co by mi přinesla OIII oproti mému autu. Já OIII nejvíc vyčítám dveřní výplně - tam to šetření je už přehnané, čiší z toho lacinost na sto honů a to mi nikdo nevymluví. OII je v tomto v úplně jiné dimenzi. Když tak přemýšlím, zda a kdy jít do OIII, říkám si, co by mi to vlastně přineslo oproti současnému autu? Jistě, motor 1.4 TSI 103 kW (který mě nejvíc zajímá) bych bral hned, ale co zbytek? Elektronické fičury (typu Start/Stop a různí asistenti atd), mě moc nezajímají a neohromují, získal bych jednodušší zadní nápravu (čili krok zpět), podle reakcí majitelů horší standardní audio a já nevím co ještě. Má to vůbec smysl?
    1 bod
  22. To byla sranda Beztak vyhraješ hovno, větší šanci máš na infarkt
    1 bod
  23. Mě by elektrická sesle nelákala, kolikrát ji šteluju? A na co alarm? Stejně na to nikdo nereflektuje....Přepínat dálkové světla si taky raději budu sám
    1 bod
  24. 9mm to je mira, ktera ponuze od vseho zleho cmoudsovskeho. Motosmane za co pane boze za co? Myslim ze uz toho Supa nechci. Trochu nam to rozepis, co stala zavada co to nakonec bylo a co servis. A ja tady brecim nad 10 let starou prackou, kterou jsem mel ted 2h rozebranou. Jj Beco made in Turkay, slouzila verne 10 let a ted je to jen o tlacitku zapnuti pracky, sama se vypina, ale kdyz se zaaretuje tlacitko sirkou v pustenem stavu tak good. Zase jen kvuli tomu se mi nova kupovat nechce.
    1 bod
  25. A nebo mu napiš své číslo klíčem na kapotu, to se ti určitě ozve [emoji2]
    1 bod
  26. Jsou to předváděcí auta pro novináře, ty dostávájí za uši dost Jim je to jedno To ti nepovím jestli to byla MPI nebo něco jinýho
    1 bod
  27. Fabrika je tam nedává, protože nemusí a tím na nich ušetří. Zástěrky poslouží tobe a jsou ohledupné k jiným. Zbývá jen dodat obr. kde je vidět jak je auto zasraný, když nemá zástěrky. Ta špína je písek... jak pod ním vypadá lak asi netřeba dodávat.
    1 bod
  28. když jedu na motorce, v dešti nebo po dešti a přede mnou někdo s autem bez zástěrek, tak ty slova si ani nepřejte slyšet
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...