Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/16/14 ve všech sekcích
-
Ja si opravdu nepamatuju, ze by tu kdokoliv kritizujici traverzu vzadu tvrdil, ze se to kvuli tomu nebude prodavat. Mozna Vlkospicka, ale myslim, ze snad ani ten ne. To, ze je to drtive vetsine zakazniku jedno, vi snad kazdy. Ze to je u auta teto tridy archaicke reseni vi taky kazdy a s prodejnosti to nema zadnou souvislost. Vetsina beznych uzivatelu auta ani nevi, ze nejaky viceprvek existuje.2 body
-
Vetsina tech remcalu, co nadava, jaky je to (kvůli ulozeni zadni napravy) werk, by při jizde ani nerozeznala rozdil od viceprvku .)2 body
-
Jo to je hezký. To dávám jako dýško, aby si mě všimli. Jak říkám, když je to pod 30, tak je něco špatně.[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak pokud má 17-18letá čudilka nějakejch 40 kilo a 18-19letej galán necelejch 70, tak se to furt s prižmúrením bulev dá - to při poměru 4 kluci a 5 holek bude cca 480 kilo, při poměru 4 holky a 5 kluků jen o 30 kilo víc - to furt pořád šáde zmákne... Kdyby se o to pokusila tatáž kombinace například 40letejch lidí, museli by si na to objednat aspoň VW Caravelle...1 bod
-
Z osobni zkusenosti cteni znacek jde plnohodnotne rozchodit jen s Columbusem, kamera nekamera. Jen Columbus umi sloucit informace z podkladu pro mapy navigace a s tim, co sejme kamera. S Amundsenem bude na maxidotu jen to, co jsi skutecne na silnici minul bez ohledu na krizovatky a to, jestli jsi mimo mesto nebo ve meste. Navic to kvuli tomu pri kazdem nastartovani po chvili da hlaseni a akusticky signal, ze cteni znacek je omezene. To prudi nejvic. Amundsen zase bude ukazovat jen znacky z podkladu map. Taky je mozny to nastavit tak, ze se podklady pro mapy potlaci uplne a a info z kamery pak pojede na maxidotu a Amundsenovi stejne. Chybu o omezenem cteni znacek to da ale stejne a bude to na Amundsenovi uplne ignorovat zmeny pri vjezdu nebo vyjezdu z obce a minuti krizovatky. Ja to chvili mel tim prvnim zpusobem, tj kamera na maxidotu a podklady map na Amundsenovi, ale nechal si to vypnout. Chybove hlaseni po kazdem startu mi vadilo. Vic o tom vi Ferda. Robert1 bod
-
Tlumič, asi takhle, i když to sem nepatří. Pokud bys byl zákazník co si to platí z nějakého důvodu ze svého, tak by se samozřejmě museli samozřejmě měnit oba, takhle na reklamaci stačí jeden. zase je fakt, že pokud máš najeto pár tisíc takt o asi nevadí.1 bod
-
sorry som si to nevsimol. posledne dva dni som mal v rakusku akusky odbornej skoly, a vsetko moje sustredenie slo tam. uz to mam dneska za sebou ako treti najlepsi predbehol somi rodenych rakusanov1 bod
-
No upřímně, jsem laik. Mnoho technických věcí jsem se dozvěděl až tady. Škodovky jsem od socíku měl na černé listině (dodo = dodělej doma). S rodiči jsem prošel několik modelů a vím co bylo pořád za starosti. Prošel jsem od revoluce Opel Kadett, Seat Cordoba, Seat Toledo, VW Jetta, takže auta nestřídám jak ponožky, ale také je nejezdím až do šrotu. OIII když jsme poprvé zahlédli na silnici, tak jsme se se ženou shodli, že vypadá fakt hezky. Velmi vzácný okamžik naší shody ve věci jakéhokoliv designu. Pak už padlo rozhodnutí, že vezmu škodovku na milost, tzv. návrat ke kořenům. Mám víceprvkovou zadní nápravu, ale kdybych ji neměl, tak to nepoznám. Po koupi jsem nadšen a zatím velmi spokojen. Jen pro zajímavost jsem si porovnával asi před týdnem se Seatem a VW Jetta. A závěr? K mému potěšení nabízí Škoda nejsilnější motory. Jakoby v rámci koncernu měla převzít tu sportovní roli. Seat má největší model v segmentu limuzín Toledo a to je vlastně Rapid. Pro mě je tak mimo hru. A Jetta kromě toho, že má vesměs slabší motory na těžší auto, nabízí stejnou výbavu za šílené peníze. Kromě toho se u nás ani neprodává. Jenom jsem si potvrdil svou dobrou volbu. Technika, výkon, vzhled. A nedivím se, že se tak prodává. A držím jim palce. A všem vám gratuluji, kdo ji máte. A za nás za všechny i doufám, že hodně vydrží!1 bod
-
no my sme sli z koncertu 9 v mojej starej 120-cine, ale to je tak 20 rokov dozadu ked sme boli vsetci mladi krasny a stihli1 bod
-
Víte co je nejsmutnější na škodovce ve které sedí 4 cikáni a která padá z útesu? Že by se jich tam klidně vlezlo 5.1 bod
-
Něco mi to připomíná... http://forum.skodahome.cz/topic/130853-netop%C3%AD/#entry1984444 zkus to, než rozebereš půl vozu1 bod
-
To bylo keců od "znalců" jaký je to kepl, že se to díky traverze vzadu nebude prodávat a jak byla OII megahvězda. Evidentně jsou ty tendenční kvaky většinovému klientovi úúúúúúplně u zádele a řeší podstatné věci jako je styl a image auta, užitná hodnota vozu a spousty dalšího včetně prodejnosti jako bazarového vozu. Octavia je solidní auto a to je tak všechno co proti tomu lze říct. Bravo.1 bod
-
Měřím nějakých 178cm a noc v Yetim je pro mě něco jako nouzové řešení. Nutnost prvního přespání v autě vznikla krátce po koupení auta při pořádání podnikového večírku. K dispozici bylo jen omezené množství lůžek ve třech pokojích a zájemců hodně, a jelikož spím poměrně hlučně, stejně by mě na pokoji někdo nechtěl. Tak vzniklo nouzové řešení pro přespání, které občas používám do dnešní doby. Mé řešení je značně primitivní, měl jsem na to dva – tři dny, nicméně stále funkční. Základ tvoří dvě dostatečně veliké a pevné krabice na podlaze za předními sedačkami ( dá se do nich v případě potřeby cokoliv uložit, dokonce by se tím i zpevnily) na nich je položen vhodně vyříznutý pravý a levý karton o síle asi 0,8 -1mm ( mohl by být vyříznutý líp, i pro střední tunel ) a pak už jen 10cm molitan složený s prostředního většího kusu a několika menších hranolků pro výplň prostoru u dveří. Přední sedačky posunuty na doraz. Střední tunel lehce překáží. Já se svou výškou spím komfortně lehce šikmo. Ve dvou by se už každý musel trošku uskromnit a nebýt natažený jako žížala. Do auta lezu zadními dveřní, ven bočními. V oblasti hlavy neradno moc skotačit, přeci jen ten prostor není moc zpevněný. To, co má z.docekal, je prakticky to samé v pevnější verzi pro častější použití. Omluvte kvalitu fotek, první dvě foceny mobilem za hnusného počasí dnes po ránu a druhé v únoru 2011. Dodatek - pořádí fotek se přehodilo.1 bod
-
Tak už topí. Velké závady způsobují malé příčiny. Doufám, že to někomu pomůže, pro případ, že něco takového nepotká jen mě. Tady diagnostika naprosto selhala. Chybka v expanzní nádobce. Sice jsem dal nové víčko, ale do původní nádobky a v místě kde dosedá těsnící kroužek expanzní zátky víčka nádobky je dosedací plocha na tělěse nádobky poškozená a v chladícím okruchu se nedokázal udržet nutný přetlak. Přišel jsem na to náhodou při odvzdušňování, kdy při cca 2tis ot. vytékala voda a šly bubliny ale při poklesu otáček šla voda z odvzdušňovací dírky značným tlakem , což byl signál nerovnoměrného nutného tlakování chladícího okruhu. Tak jsem ze starého víčka sundal přetlakovou zátku a vrazil ji do hrdla nádobky nadoraz (bez vrchního dílu) v očekávání nějakého zjištění. Zjistil jsem nic, ale sup začal topit. Dám novou zátku a nic. Zjistit příčinu pak už nebyla až taková soutěž. Jsem na sebe dost naštvaný, taková triviální závada. Ale zas mám nový rozvody, pumpu , rozborku a sborku kastlíku u spolujezdce, rozsypaný osvětlení kastlíku (raději dvakrát měnit motor než dát to podělaný světýlko dohromady), uklizenou garáž - samá pozitiva.1 bod