Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/22/14 ve všech sekcích

  1. Zatím od výměny do výměny nedolévám. Až budu na horách, tak se na něj kouknu. Já na svém autě nešetřím. Když je měrka krátká, koupím delší.
    3 body
  2. Blbost, jen jsem si dovolil tady nahrubo nastínit fakt, že to nějaká jednoduchá úvaha nespasí - jenže tenhle fakt si určitě v Česaně dávno uvědomili taky, přece tam nesedí banda slabomyslnejch dementů... Bohužel pro všecky následný kupce zde okecávanýho agregátu si ten fakt naprosto odmítli připustit cifršpióni, rozhodující o přídělu financí na to životně důležitý předvýrobní testování fungl nový konstrukce - následky pak řeší celá generace motoristů ještě spoustu let po začátku výroby... Ne Česana, ale zasraný a zkurvený zmrdi v účtárně ve Vlkohradě můžou za celej zkurvenej vývoj!!!
    2 body
  3. Jenže stejně v ten moment, kdy to kdekoliv skáče (skákalo), je na těch zubech jen zlomek síly, která na nich je obvykle. Daleko důležitější je právě ztráta napínací síly, která vede k prověšení řetězu a ke vzniku "smyčky", kdy nezávisle na tahový obvodový síle ten řetěz má snahu se nadzvednout. Kde pak taková smyčka vznikne dřív, jestli "dole" na klice nebo "nahoře" na vačce - to záleží na rotačním momentu setrvačnosti i na rotačním odporu obou mechanickejch celků právě rozvodovým řetězem spojovanejch - jestli má větší snahu ke dřívějšímu zastavení se klika (s ojnicema, pístama a setrvákem - a se zahrnutím třecích a kompresních odporů) anebo vačka (plus k ní "natvrdo" připojený čerpadla se zahrnutím jejich čerpacích odporů a odporů ventilovejch pružin "transformovanejch" do rotačního odporu). Potom jednoduše ten hřídel, kterej se dřív zpomalí je víc ohroženej vznikem "bubliny" = nad obvyklou linii opásání zubů nadzvednutýma článkama řetězu, protože ten druhej (v ten okamžik rychlejší) hřídel na něj "nacpe" tu uvolněnou část řetězu nenatahovanou napínákem. A protože ani jeden z dvojice hřídelů klikovej - vačkovej se netočí úplně rovnoměrně, respektive jejich odpor proti otáčení (i setrvačností) v průběhu otáčky dost silně kolísá, tak stačí aby se "potkal" moment právě toho "nadlehčení" řetězu nad obvyklý opásání s momentem, kdy se obvodovej rotační moment toho hřídele s nadzdviženým řetězem právě vinou změny odporu prudce změní - pak se "potká" ten silovej impuls ("cuknutí") mezu zubama a řetězem s faktem, že nadzvdiženej řetěz se o zuby opírá menší plochou (jen o horní části až o špičky zubů kol) - a pak "prostě sklouzne" ... Kdy k tomu skutečně dojde je otázka na rozbor zahrnující skutečný odpory v celým motoru - to znamená i odpory závislý na teplotách konkrétních míst a náplní, protože i ty mají nemalej vliv na odpor proti rotaci jednotlivejch komponent motoru - já na to kapacitu nemám, tohle je otázka laboratorního zkoumání, kdy se změří závislosti dynamickýho odporu a setrvačnosti na teplotě u všech dotčenejch komponent - a jednotlivý závislosti se zkombinujou do celkovýho grafu, ze kterýho by mělo poměrně jednoznačně vykouknout místo, označující ty konkrétní podmínky, při kterejch "to nejvíc skáče" = kombinace teploty oleje, tlaku oleje, teploty chladicí kapaliny, otáček a určitě ještě fůry dalších podmínek - a pak u skutečnýho motoru učunit dostatečně účinný protiopatření - ať už třeba blbou západkou v napínáku, nebo tlakovým zásobníkem v mazacím traktu (obojí by mělo za úkol udržet napínací sílu na nějakým trvalým minimu i po úplným zastavení motoru)... JENŽE TOHLE VŠECKO JE OTÁZKA PRO KONSTRUKČNÍ VÝVOJ A NÁSLEDNÝ (TŘEBA I LABORATORNÍ !!!) TESTOVÁNÍ - NE PRO KONCOVÝHO UŽIVATELE VÝROBKU. TUDÍŽ JSME ZAS TAM, KDE JSME BYLI NA ZAČÁTKU - U ZKURVENÝHO VÝVOJE JEDNOHO TYPU MOTORU VINOU KATOVÁNÍ KOSTŮ A OMEZOVÁNÍ TESTOVÁNÍ VE VŠECH PŘEDVÝROBNÍCH FÁZÍCH - TESTOVÁNO NA LIDECH JE PŘECI UNIVERZÁLNÍ RECEPT JAK UŠETŘIT...
    2 body
  4. ak ho máš ako je tento,tak ho radšej vymeň
    1 bod
  5. Tak já nevím a ten pedál vpravo používat umíš? Když chceš, aby to víc zrychlovalo, tak na něj prostě šlápni. Totéž s odstupem (ale aspon si tak uvědomíš, že se na toho před sebou dost lepíš). Ten tempomat není samočinné řízení, je to asistent, který pomáhá a nenahrazuje řidiče.
    1 bod
  6. Tyhle holky berou tvoji pomoc jako samozřejmost. Viděla starýho vopelichanýho fousatýho vlka s vypláznutym jazykem a schlíplým vocasem, co přijel v nějaký socka pixle, proto ti nedala číslo a taky žádné nebylo Takovéhle samičky vojížděj jenom grázlíci s šestkovým BMW , ti hodní jsou jenom kamarádi Tak alespoň jsi se cejtil jako záchranář z druhého paklu seriálu Sanitka, jak zachraňoval tu princeznu na módní přehlídce....akorát, že ona ti domu králíka nepřinese.
    1 bod
  7. překrásné vánoční svátky a max dárků pod stromečkem přeje jirka -sejis s rodinou
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Pánové veteráni, jsem jen junior, ale to co píšete ... vše se dá řešit, sklo, kola, výfuk ... za zkopírovaný link jsem nic nedal jsem zvědav, jak profesionálně budete postupovat, až někdo ukradne auto vám :-)
    1 bod
  10. Odstup je v pořádku, jen u nás je zvykem jezdit ve 130Km/h tak 10m za autem před náma a v opačeném případně mít pocit, že někoho brzdíme .... náhodou tempomat je dobrá škola se tento zlozvyk odnaučit A to samozřejmě nemluvím o zhoršených podmínkách - déšť, mlha, sníh atd... Na druhou stranu s tou plynulostí máš pravdu, obecně to má na můj vkus hodně opatrné reakce, hlavně akcelerace je s velkým zpožděním...., ale pokud přídáš plyn, tak se tompomat nevypne, takže mu můžeš v případě potřeby pomoct....
    1 bod
  11. Stojí ženská na Nuselském mostu a chce skočit. Dojde k ní špinavý bezdomovec a povídá: "Paninko, než skočíte, co si ještě trošku užít?" Ženská se rozčílí a začne mu nadávat. Chlap se jen ušklíbne: "No, nevadí, já si počkám dole..." V předvánočním čase proběhl průzkum veřejného mínění o tom, jaký vánoční strom má stát v Praze na Václavském náměstí. Lidé si přáli různé druhy stromů. Zvláštní názorová shoda panovala mezi bezdomovci, kteří by nejradši jedli. Myška se prochází lesem a slyší z dálky: "Pomoc! Pomoc!" Jde po hlase, až dojde k jámě, do které spadl slon a nemůže se dostat ven… "Pomoz mi!" prosí slon. "Vydrž," odpoví myška, "hned jsem zpátky." Za pár minut se vrátí v Audi, přiváže k němu lano, druhý konec hodí slonovi a vytáhne ho z jámy. "Díky," řekne slon, "jsem tvůj dlužník." Pár týdnů nato se slon prochází a slyší volání o pomoc. Tentokrát spadla do díry myška a nemůže ven. Aby se jí odvděčil, rozhodne se slon, že ji zachrání. Stoupne si nad jámu, spustí do ní chobot a myška po něm vyšplhá ven. Z toho plyne ponaučení: Když máš velký chobot, nepotřebuješ Audi. Umře rockový bubeník, do nebe ho nepustí a tak musí do pekla. Otevře mu Belzebub a říká: - Upaluj rovně kolem pódia a do zkušebny číslo 5! Doběhne tam, otevře dveře a kouká s otevřenou pusou - v jednom rohu Jimi Hendrix s kytarou a vedle Kurt Cobain s Jim Morrisonem, za nimi opuštěné bicí. Rockeři křičí: - Kdes byl, čéče? Čekáme na tebe. Bubeník je v šoku a říká si: - Tohle že má být peklo? To je ráj na zemi! A sedá k bicím. Hendrix bere kytaru a povídá: - Tak, pánové, jedem! Tři, čty-ři: Jednu bílou orchidej...
    1 bod
  12. Njn. Tak ze zbytku udělej dětem houpačku. Ať to má nějakou přidanou hodnotu. http://www.kovo-art.cz/pruzinove-houpacky/344-pruzinove-houpadlo-auto-cervena.html
    1 bod
  13. A ještě si zapomněl, že když není přítelkyně u Radiuse delší dobu doma (třeba na služebce) tak je kam si šťouchnout, to ovšem chivava pak už koulí očima. To je ta hra na honěnou, bohužel jak pro koho. Aneb teplý návlek pro muže na zimu.
    1 bod
  14. Tady to dnes jede, samy vtipy Pejska sem myl ve sprše samponkem od léta, nejsem jak RADIUS ze mu čistí zuby, otírá zadek a fanfulana.
    1 bod
  15. Asi dostal od škodovky seznam náhradních dílů a rozpočet a poděkováním, že si zakoupil tento moderní dopravní prostředek.
    1 bod
  16. 0,3?....ne, 0,5...ne, to je moc, 0,4....to je hloupost, dolejvám častěji, možná víc....někdy víc, někdy míň.....kolik tedy? Olej...olej...olej.....
    1 bod
  17. Ale ten Jirka, ten je co, už sem ani nechodí a nebaví se s náma, mumlá jen nějaké nesmysly, protože nám auta olej nežerou a jemu ano, jaká to spravedlnost, nemůže to překousnout, je teď nafouklej. Jako, že by měl hodně práce, tomu moc nevěřím, to se ještě v historii nestalo.
    1 bod
  18. No šetřit na svém autě, to by byl hřích, to jako kdyby Kokta svému psovi místo šunčičky, zbytky od jídla dával. Člen rodiny, je člen rodiny, sice tedy na Vánoce nebude kapr, jen opražená strouhanka, ale dám obě pružiny vyměnit, když jsou ty Vánoce. U Rapida bych ani neuvažoval, ale u druhého auta, nyní s nájezdem 10tis/rok netreba mít vše 120%, stačí 99%.
    1 bod
  19. :-) sup papá 95ku, octa 100ku. Ad kolonáda: nedávno jsem koukal jak se tam cpete buřtama. [emoji23]
    1 bod
  20. Motosi, já vím, že ty jsi zvyklý dávat při každém servisu 30, i když né vždy ze svého, ale my se sociálními vozy spodina společnosti denně žebrající na kolonádě aby jsme měli na rohlík to máme složitější víš :-) Já musím uživit 2 auta, s tím, že nemám služební (abych si s ním lítal i soukromě zadáčo a ještě z nich cucal benzín do soukromáčku) Tak že on Sup sice jezdí za 10, ale deklarována je 14, to se pak ty 30titisíce na ten servis šetří.
    1 bod
  21. Ok dik...a hej to som si vsimol, ze niekedy ani neviem ze je nastartovane...to sa musim vtedy uistit pohladom na otacky...pri fabii 1 htp sa mi aspon triasli sedacky ked som mal nastartovane
    1 bod
  22. Myslím, že nám tu rostou adepti na práci v Česaně :-D. Ale jinak máš naprostou pravdu v tom zvýrazněným textu. Doufám, že u nás, co jsme koupili 2013 a výš, testování na lidech bylo dávno ukončeno.....
    1 bod
  23. Od SUPů se tady najdou machři, co ví a umí ledacos, ale já bych to možná raději napsal do elektro sekce OII.
    1 bod
  24. Pravda, trivalce davno montuji vsechny automobilky. To zase jen u nas v Cesku jsou vsichni odbornici na motory a trivalce jsou smejd - nejlepsi do mesta na kratky cesty je prece 15 let stara audina s minimalne dvoulitrem... sice pak obvykle tidle odbornici na motory nemaji ani na pneumatiky, ale ma dvoulitr.
    1 bod
  25. Hmmm. Asi dobrej matroš.[emoji33] [emoji23] [emoji23] [emoji31]
    1 bod
  26. Mám autoradio Dance a dnes se mi stalo, že po nastartování se sice rozsvítil displej, ale zvuk žádný. Přepínal jsem stanice, pouštěl CD, přidával hlasitost, na displeji se vše zopbrazovalo správně, ale zvuk žádný, absolutní ticho. Až když jsem zastavil a vypnul motor, zkusil jsem znovu zapnout radio a už to šlo. Po nastartování to také šlo. Stalo se Vám někomu něco podobného? Nevite čím by to mohlo být? Možná nějaká tepelná či proudová ochrana zesilovače, ale to bych očekával, že to na displeji něco napíše. V autě bylo 35 st.C, myslím že výhledově tam může být ještě víc.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...