Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/18/15 ve všech sekcích

  1. Tak krátky Clasic so silnejším 47kW 1.2HTP stál cca 360 000 Sk a to nemal ani centrál........ Teraz za 11 890 Eur už dostanete s rovnocenným 55kW 1.0 MPI motorom kombi a všetko..... A k tým často kritizovaným "tvrdým" plastom, musel som si znova požičať predvádzačku FIII 81kW Style, aby som si "osahal" plasty, že naozaj ni sú mäkké, potom sadnúť do FII aby som zistil (po takmer 4 rokoch), že aj tam sú tie plasty tvrdé, iba stredná (horizontálne) časť palubky od "odskoku" (cca horná skrinka) je mäkčená zhruba po úroveň spodnej skrinky a nakoniec sadnúť do F1 kde sú mäkčené kompletne........ Samotný fakt, že som za 4 roky neprišiel na čiastočné použitie tvrdých plastov, vypovedá o tom, aký je to veľký nedostatok.........
    4 body
  2. Tak jim nezáviďte. Po pár vínech si říkaj sladké nesmysly. Mates se šlehačkou, pršut s pribiňákem, lovečák se zmrzlinou.......[emoji39]
    3 body
  3. VW Jetta 2015. Zadek je úplně stejnej jako sup 3. +/-
    2 body
  4. Rozhodl jsem se dát takový vtipný seznam, na čem všem zlá škodovka ušetřila: Dojezdy zadních oken a okna spolujezdce (zajímavé je, že FI co znám má dojezd u řidiče, ale tlačítko u spolujezdce má pouze jednu polohu, tzn. se musí držet) Nemá kryt "ze spodu" palubky Je jednodušší roletka v kufru (o něco horší materiál, nezacvákává se tak hezky) Místo poutka pro zvednutí podlahy v kufru je tam pouze prostřižená díra EDIT: Měla prý už FII po FL Výhradně tvrdé plasty Koženka, která zakrývá mezeru mezi sloupkem řízení a palubkou vypadá odbitě Není tam hezký kryt motoru s logem (jak to má VW nebo Audi) Nebudu se rozhodně tvářit, že mi některé body tohoto seznamu nevadí, nicméně tleskám tak mistrnému výběru maličkostí, které jako celek zní naprosto směšně vzhledem k prvkům základní výbavy, výborným motorům (hlavně TSI), podvozku a poměrně nízké ceně dobře vybaveného auta. Nedovedu si představit, že by kdokoliv, pokud by před něj postavili FII a FIII za stejnou cenu, bral starší generaci. A jsem přesvědčený že ani zdejší hateři ne, protože typický hater je buď členem Klubu přátel fluidního hořáku a nebo prostě nemá prachy na nové auto, tudíž neustále píše zkazky o tom, jak je to hrozně špatné, že on nedá dopustit na klasickou starou dobrou atmosféru a z auta, kde musí držet tlačítko aby zavřel okno spolujezdce, by dostal vzteklinu. Za pár let ovšem ti stejní co dnes nadávají, budou FIII považovat za úžasný držák a "poslední" poctivě vyrobené auto (protože se bude dát v áčkách koupit už za sto litrů, že jo mámo). A přitom by stačilo se občas mrknout kolem, nedávno jsem si prohlížel Citroen C4 Grand Picasso, které má nezakrytý kloub tyče řízení hned za pedály. Pokud by měl někdo špičatou botu a trošku by se natáhl, věřím, že by tu botu zvládl nacpat přímo do toho kloubu a trošku si zablokovat řízení a nebo užasná "jednoduchá" a "čistá" palubní deska francouzů, kde člověk musí lézt do menu dotykové obrazovky snad i kvůli tomu, aby pustil blinkr. A co občas vidno v prémiovkách, z toho taky jde rozum kolem (třeba ostré hrany plastů a podobně). A co z toho všeho plyne? Celý automobilový trh hledá kde ušetřit a pokud se někdo tomu trendu nepodřídí, velmi pravděpodobně špatně skončí. Souhlasím s tím, co tu mnozí píšou, že bylo by moc fajn, kdyby si škodovka tyhle věci odpustila, ale řekl bych, že to není úplně v její moci a děkuji za to, že dokázala ušetřit na takových nepodstatných maličkostech.
    2 body
  5. Kubino stačilo napsat,že kryt tam není a ne fůru keců,jak to stejně nikomu nevadí,čímž to obhajuješ.Mě se tyhle věci na Škodovkách líbily,to je ta přidaná hodnota.Absencí těchhle věcí se posouvá ke konfekci a splývá z davem.Čitelné přístroje má dneska kde kdo,kvalitní ovladače jakbysmet.A představ si,že jsou i jiná auta s kvalitními sedačkami.Jestli považuješ příspěvky lidí,kteří vidí na nové fabii nedostatky za bulvár,tak to svědčí jen o tvé zaslepenosti a omezeném rozhledu.
    2 body
  6. 2 body
  7. A možnost si při jízdě pustit zvuk sportovní motoru nebo letadla. Já snad umřu.[emoji23] [emoji23] [emoji23]
    2 body
  8. Já bych si radši vzal FII, čistě z designových důvodů a proto, že se dala koupit s klasickou atmosférou. Ale jinak souhlasím s těmi body, co jsi psal, většina z toho jsou nepodstatné věci, rozhodující je výdrž a spolehlivost. A to se teprve uvidí, jak na tom FIII bude. Její problém bude podle mě hlavně v tom, že je v ní podélně málo místa, takže je nepoužitelná pro rodiny a dál to, že se v ní sedí příliš nízko, proto je nepoužitelná pro starší lidi. A tak jako jediná cílovka zbývají postpuberťáci, kterým je to jedno. A firmy, kterým je to jedno taky.
    1 bod
  9. A to je možná ten problém našeho sociálního státu, každý trouba si myslí, že má na všechno "nárok" a nebo "právo". Nemá a nebude mít ani omylem, hulákat si může někde v lese, pokud přijde do společnosti, měl by dodržovat její pravidla (pokud si je of course ta blbá většina nepřiohne tím způsobem, že třeba začne mít nárok na odpouštění soukromých dluhů jako třeba v Řecku) a pokud jaksi na nějakou diskusi mentálně nemá, neměl by se jí účastnit. Je to stejné jako bych třeba já vtrhl na Žofínské fórum, že mám právo říct svůj názor k měnové politice ČNB. Buď by mě vyhodili rovnou a nebo bych po pěti minutách dostal takovou čočku, že bych si to "právo" přístě rozmyslel. A stejně to funguje i tady, avšak bohužel si myslím, že zásahy moderátorů by měly být tvrdší. Kritika Fabie a srování s ostatními modely je naprosto správná, otřesná je však její forma. Vtipné potom je to, že někdo kdo má Fabii objednanou (konkrétně moje maličkost), dokáže její "neduhy" popsat mnohem lépe (viz. předchozí příspěvek) než horda haterů a členů Klubu přátel fluidního hořáku na pěti stránkách. Jakou má potom taková diskuse hodnotu pro ostatní, když se musí probírat hromadou příspěvků od Franty z horní dolní co pomalu ani nedá dohromady větu jednoduchou, ale prostě měl to jeho "právo" říct si jako vod plic co si o tý škodovce myslí? Žádnou...
    1 bod
  10. 63kW verze by měla být +/- stejná jako tvoje F1. 77kW verze je krapet lepší. Prostorem si polepšíš, středovou konzoli nechápu - F1 + F2 měla s prominutím vypíčenou do strany a člověk měl otlačenou nohu, Rapid to má v cajku. No a spotřeba, záleží na profilu trati a jakým tempem jezdíš. Pokud nejsi rychlík, dostaneš se 100% na stejnou spotřebu né-li méně a víc si to užiješ...
    1 bod
  11. Chtělo by to malé video. Když jsi u mě byl tak jsem to neuměl. První úspěšná akce byla zhruba před měsícem na Roomstru - ESP9.0i (tam, ale tlačítko systém nyní jen zcela vypne ESP i krátkým stiskem, tj. ztráta možnosti vypnout ASR). http://forum.skodahome.cz/topic/128504-roomster-ambition-trumf-12-tsi-2014/page-2
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Já pevne verím že duch sa zachová aj s novými účastnikmi Uvidíme koľko ich vlastne bude :-)
    1 bod
  14. Dneska jsem při náhradě dvou žárovek s paticí T10 LEDkami demontoval část vnitřního stropního osvětlení vpředu. Mám Octavii RS bez mikrofonu v stropním světle, obr. 34A v Návodu k obsluze. Postup demontáže: 1. Černý plastový rámeček s otvory na tlačítka. Celkem 8 zoubků/ západek. Začínal jsem stisknutím obou tlačítek zapnutí osvětlení. V mezeře páčit úzkou část černého rámečku. Jazýčky všech západek směřují dopředu auta až na dvě zadní (směřují dozadu) a jediné západky na pravé straně (směřuje doprava). Pozor na poslední dvě západky nejvíce uvnitř černého rámečku, asi by se nejdřív ulomily. 2.Plexi. Celkem 5 výstupků, začínal jsem vypáčením těch třech vzadu. 3. Stříbrný kryt žárovek. Čtyři zoubky/ západky směřují vždy dovnitř. Jde to celkem lehce. Další viz foto (možná jsou lepší obrázky v Etce):
    1 bod
  15. Tak aby 110 kobyl netahalo...
    1 bod
  16. tak když už se chlapec NEON konečně dočkal, tak je mu konec bůhví kde : http://www.skodahome.cz/skoda-videa/2597-nova-skoda-superb-na-videu.html http://www.skodahome.cz/skoda-videa/2594-skoda-superb-tradice-pokracuje.html
    1 bod
  17. Je to pecka! Těším se až si to auto očíhnu naživo. Ale už teď vím, že nebudu šetřit chválou.
    1 bod
  18. nejspise jen modifikace chipu ..... nevim o tom ze by byl nejak jinak konstrukcne propracovany je to jen marketing a je jen zvyseny vykon chipem
    1 bod
  19. Co říkáte, bude mu ta barva a označení slušet?
    1 bod
  20. Ještě jsem nějaké fotky z AutoLehman Moscow v telefonu našel.
    1 bod
  21. Článek Martina Žemličky v novinky.cz je velmi nezdařený pokus porovnat současnou Octavii III RS a Octavii I RS z roku 2001. Perly jako "Celkově je první generace, o rovnou tunu lehčí, o dost „analogovější” než aktuální „trojka”, "výborný výhled ve všech směrech", "mechaničtější zvuk výfukové soustavy"....prostě dneska o autech píše kdekdo. Tady chválím jen fotky a video, trochu jsem zavzpomínal. Nutno alespoň opravit chybně uvedenou pohotovostní hmotnost. Nemyslím překlep tuna/ metrák, který autor později upravil. U Octavie I RS je opravdu 1325 kg, ale u trojky je 1350 kg! Tedy rozdíl pouhých 25kg (bohužel fáma o "menší, lehčí a hbitější první RSe" je velmi rozšířená). V článku uváděných 1425kg u RS III je pohotovostní hmotnost včetně 75kg řidiče (nařízení EU).
    1 bod
  22. Jako ten Pribiňák u salámů má styl
    1 bod
  23. Ja už toto na superbech řešil několikrát..byl problém v El. svazku svítilny.. vyhřáte patice žarovek a tim pádem přechodovej odpor..pomuže vyměna všech žarovek + toho svazečku zadních lamp..
    1 bod
  24. Kam se hrabe Rkovej Golf a RSo... http://www.novinky.cz/auto/360578-ford-ukazal-focus-rs-ma-320-koni-a-pohon-4x4.html
    1 bod
  25. Ahoj bando. Heh mikinu beruuuuuu !!!!!! Jinak proti chlapcům z tuning srazů nic nemám Když tedy se nebudou povyšovat. To by mi taky mrzelo.:-/ Ale neznám je takže nebudu soudit. . A kdo ví jestli takový vůbec dorazí. . A eště doufám Mišo,že jsem tam taky dopsán JÁ +1 . Děkuji
    1 bod
  26. hlavne cas 10.03 tam je to nejlepsi
    1 bod
  27. Pár fotek, nemám svůj PC, takže bohužel bez úpravy SPZ, pokud bude někomu vadit, ať napíše, smažu to... Díky za fajn pokec jen teda škoda že jsem nestihl pokecat úplně se všema
    1 bod
  28. Oplastované zvýšené kombi bez pohonu všech kol je nesmysl.
    1 bod
  29. Udělal jsi dobře , že jsi nepočkal. Oplastovaný hnus, jako všechny Scouty.
    1 bod
  30. Sice nevím, proč do toho taháš korupci, ale jestli ti to za to stojí, jeslti ti nevadí, že se jednou se svým stylem vymeleš, tak tak jezdi. V tom druhém autě může být žena s dítětem nebo jakýkoliv jiný řidič, který není až tak zkušený a můžeš ho tím klidně dostat do takové situace, že se něco stane. Pokud si ten typ člověka, který se pak bude hájit tím, že ty si nic neudělal, že si nic neporušil, tak si upřímně totální KRYPL a zasloužíš si vytáhnout z auta a dostat přes hubu. Bezpečnost je snad na prvním místě! Starou paní zhodíš ze schodů proto, protože jde pomalu? Jinak ano, jezdíš přes ně rychle (jde to vidět ze záznamů), prostě tam najedeš jak hovado, aby si pak mohl vytroubit auto, které si tvého hovadstva nevšimne. Jinak oni nespomalují, protože do kruháče vjíždí POMALU, narozdíl od TEBE! V předchozím příspěvku jsem proti tobě nic neměl, ale z tvé reakce je patrné, že si klasickej blbeček na silnici, který spolykal veškerou moudrost a myslí si, že je ten nejlepší řidič... Takto se chovají řidiči čerstvě po řidičáku a pak kolem 50ti let. Ty budeš asi ten první příklad....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...