Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/28/15 ve všech sekcích

  1. 6 bodů
  2. Jak, no přijedeš, tam ti všichni ostatní pomluví tvé auto, pak se jde na nějaký ten dlabanec, který jako nováček zatáhneš, pak se znovu pomluví auta a jede se domů.
    5 bodů
  3. 1.4 tsi má mít vypínání 2 válců. Takže to bude 2 válec 700 stovka. [emoji23] [emoji23] [emoji23] A samozřejmě poloviční CO2 a spotřebu. Tím se stane TDI největším žroutem.
    4 body
  4. To zachrání sup 3. Těch 5cm prostě na šířku chybělo.
    4 body
  5. Otázka: Čo je to globalizácia? Odpoveď: Smrť lady Diany. Otázka: Na základe čoho ste tak usúdil? Odpoveď: Anglická princezná so svojím egyptským priateľom havarovala vo francúzskom tuneli, idúc na nemeckom aute v ktorom vrčal holandský motor, auto šoféroval belgičan, ktorý slopal škótsku whisky a pritom ich prenasledoval taliansky paparazzi na japonskej motorke. Následne sa ich snažil zachrániť americký doktor indickými liekmi. A toto všetko poslali tebe, Čechovi, kokotovi, ktorý si oblečený vo vietnamských šatách, čumíš do taiwanského monitoru a v ruke máš čínsku myš. A navyše si to čítaš v slovenčine...
    4 body
  6. Všichni jsou pod tlakem, jak konstruktéři tak ekonomové a manageři, prostě tržní ekonomika. Úspěšná je ta firma, které se podaří nastavit optimální poměry a strategii (podle prodejů si VW vede dobře, to je realita). Až přijde čína bude hůř (cena je velký faktor). Vrátím se ale k jádru naší diskuse - snad si již trochu uvědomujete, že říci "ti konstruktéři motoru jsou tupci" je velice nemoudré.
    2 body
  7. Ondro to je jednoduche dostal by si za ukol hlidat deti rodicum kdyz zrovna budou kostovat mistni urodu z vinice a nebo by si kostoval taky a poznal jak je to dobre piti o proti tem predrazenym limonadam a jim podobnym patokum
    2 body
  8. Nechtěl jsem zakládat nové téma, ale nenašel jsem odpověď. Mám 1,2 HTP 40 Kw najeto 35tkm. Auto je asi 1,5 roku staré. Asi tak 4x za poslední měsíc mi běželo na 2 válce. Stalo se mi to pokaždé, když jsem vycouvával z parkoviště na silnici cca 2 metry, pak při následném přeřazování ze zpátečky na 1. rychl. stupeň (ještě pořád vyšlápnutá spojka) běžel motor na 2 válce. Jakmile jsem pouštěl spojku a přidával plyn, abych se rozjel, tak se chytl a pak už to jede normálně. Stalo se to vždy při studeném startu a nebyla moc velká zima vždy tak kolem těch 0 až +5 stupňů. Auto jsem měl na vagu a nebyla zjištěna žádná závada. Demontoval jsem svíčky a zjistil, že jsou černé jak z diesela a mají odtrh tak 2 mm. Tady na foru jsem se dočetl, že origo svíčky NGK by měly vydržet 60tkm. Já najezdil zmiňovaných 35tkm a svíčky vypadaly, že už hodně přesluhujou, tak jsem je vyměnil za BOSCH(typ přesně nevím, ale kupoval jsem je přímo ve škodovce na tuto motorizaci) a dnes se mi stalo to samé. Auto jezdí převážně dlouhé trasy. Nevím kde může být chyba Nemáte někdo podobné zkušenosti?Nevíte někdo co s tím? Díky všem za rady....
    1 bod
  9. Kokta: a teď mi řekni, kolik lidí jede na dálnici 130 a kolik pojede těch 80. V reálu se pojede s bídou 70 a ještě se bude zpomalovat kvůli idiotům, co neumí přejíždět z pruhu do pruhu.
    1 bod
  10. Hanysek Kocich- ty snad nikdy nedorazíš To by mi neudělal jsem mu na sraze vyfotil auto ze všech stran takže jsem si šplhnul Ikdyž by to nebyl špatný nick
    1 bod
  11. Je to tak. Všichni chtěj diesel, protože jezdí za 4 a táhne jako kráva. To je jediné měřítko. Pak se bavím, když čtu diskuzi pod článkem, který popisuje stav vykuchaných DPF, jak všichni brečí, že nemají na novej a jaký jsou chudáci.
    1 bod
  12. Ze bych toho meho zakonzervoval u nasich v garazi a dal jezdil Berlingem a na duchod budu milionár :-D
    1 bod
  13. Ber to pozitivně, s každým totálně havarovaným roomstrem od teď roste cena zbylých roomstrů. Poslední roomster na zemi už bude veteránsky sběratelská milionářská záležitost
    1 bod
  14. Ondro pozor to bych nerikal nahlas prijde pawouk a zmeni ti v profilu profesionala na to ci si napsal
    1 bod
  15. [emoji106] Už jenom čekám, kdy udělají 3 válec, kdy uprostřed bude třeba 500ccm a po krajích vypínatelné 250ccm. Samozřejmě s elektromotorem a 6x turbo.
    1 bod
  16. Pokud chceš tvrdit, že s ozubeným řetězem je časování rozvodu přesnější neež s válečkovým, tak ti odpovím, že to platit může - ale jen do okamžiku, než se ten zubinec vytáhne jak traky, protože v ten moment je jeho přesnost kdesi 6 prdelí daleko za tím válečkovým - kterej se sice vytahuje taky, ale neporovnatelně pomalejším tempem... A vo vo vvo vo tom to celý je - válečkovej X-plex je možná míň přesnej, ale zato vydrží naprosto v pohodě 150tkm, zatímco ta moderní ozubnicová sračkohousenka tu svou přesnost ztratí rychlejším tempem než válečkáč a navíc je při tom vytahání daleko náchylnější k poskočení, než válečkáč - minimálně proto, že má ve srovnání s válečkáčem poloviční vejšku zubů. Prostě moderní novinky - well, je to dobrá věc, ale dokud se na tom nevychytají mouchy, je to dobrý leda pro armádu, která neví kam s prachama (proudový motory se taky prvních 20 let po svým objevení používaly jen ve stíhačkách a bombardérech, než u de Havillanda přišli s Cometem DH-106 a u Boeingů s první B-707, protože až začátkem 50. let byly motorářský firmy schopný vyrobit motor s dostatečným výkonem a zároveň tak velkou životností, že byly schopný si na svůj provoz vydělat) - pro civilní použití se taková věc musí nejdřív zbavit "military" charakteristik jako je životnost typu "vypusť a zapomeň" - v opačným případě si nezaslouží existenci...
    1 bod
  17. jj, SUP 3 je parádní počin.... Jsem zvědavej na ceny....údajně mají být podobné stávajícímu modelu.
    1 bod
  18. Tím toho jezevčíka stejně nezachráníš.
    1 bod
  19. Tak jsem je tam zkusil dat ve photoshopu, ale nejsem grafik, takze vysledek je spis pro ziskani predstavy... Co na tu kombinaci rikate? :-)
    1 bod
  20. Ptal jsem se u prodejce a zatím k nim nic není.Vydrž do úterý.Je tisková konference škodovky na ženevském autosalonu,tak uvolní víc informací.
    1 bod
  21. to sem nezkoumal :D smal sem se totiz tak, ze sem musel jit radsi fakt pryc nicmene,.... kdyz mu do nich naprsi, tak to nejspis i kouri
    1 bod
  22. do druhého před odjezdem hodí dýmovnici
    1 bod
  23. SEDÍ V HOSPODĚ V OSTRAVĚ NA STODOLNÍ JAPONEC, AMERIČAN,ANGLIČAN, FRANCOUZ A JURA Z OSTRAVY. JAPONEC PLIVNE NA AMERIČANA, TEN SE ROZČÍLÍ A ZAŘVE: TO JSI POSRAL! JDEME VEN! Z VENKU JE SLYŠET: BUM ! BUM ! PRÁSK !PRÁSK! JAPONEC SE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYLO KARATE, OD NÁS. ZA CHVÍLI JAPONEC PLIVNE NA ANGLIČANA, TEN SE ROZČÍLÍ A ZAŘVE: TO JSIPOSRAL! JDEME VEN ! Z VENKU JE SLYŠET: BUM! BUM! PRÁSK! PRÁSK! JAPONECSE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYLO KENDO, TAKY OD NÁS. POTOM JAPONEC PLIVNE NA FRANCOUZE A JDOU VEN. Z VENKU JE SLYŠET: BUM!BUM! PRÁSK! PRÁSK! JAPONEC SE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYLO DŽUDO,TAKY OD NÁS. KDYŽ PLIVNE NA JURU Z OSTRAVY, TEN JEN OTOČÍ HLAVU A KLIDNĚ POVÍDÁ:TOŽ TO JSI SYNKU FEST POSRAL. JDEME VEN. Z VENKU JE SLYŠET JEDINÝ ÚDER.JURA SE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYL HEVER Z MAZDY. TEŽ OD NICH.
    1 bod
  24. Po městě jezdím na maximálně na čtyřku a v ten okamžik mám okamžitou spotřebu při ustálené rychlosti 2,5 litrů, to že tobě auto jezdí za víc já za to nemůžu, zkus se smířit s tím, že jsou i motory které prostě nežerou. Při rychlosti 160 km/h mi auto žere 8 litrů...přeber si to sám a neplácej něco o čem moc nevíš.
    1 bod
  25. Otazka je kolko vam tie motory vydrzia, pri spotrebe 4.3 litra si isiel v obci 60 a mimo obce 68 pri max. 1200 otackach? Dusit turbobenzin na hranici volnobeznych otacok za cenu o pol litra mensej spotreby, no neviem, vasa volba. Este by som mal jednu prosbu, skuste porovnat spotrebu ked budete mat plne auto ludi a batoziny pri rovnakom jazdnom style, vazne by ma zaujimalo kam to az vyskoci.
    1 bod
  26. V eshopu škodovky i v katalogu příslušensví jsou a dal bych krk na to, že jsem je viděl i u dealera.
    1 bod
  27. Ahoj, hledal jsem tady různě na fóru, ale zatím jsem nenašel nic, co by mi pomohlo odstranit závadu. Jde o tohle: asi před 14ti dny auto občas jelo jen na 2 válce. Stačilo vypnout motor, nastartovat a zase bylo na nějakou dobu OK. V té době se ve VAGu objevovalo toto: 16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly P0420 - 006 - zkrat na plus - Sporadicky 17763 - Buzeni zapalovani valce 1 Preruseni P1355 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadicky 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 006 - zkrat na plus - Sporadicky 16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok P0441 - 008 - nesmyslny signal - Sporadicky 16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal P0341 - 008 - nesmyslny signal - Sporadicky Kontroloval jsem: Odpor cívek - OK, Napětí na svorkovnici snímače polohy vačkového hřídele 4,5V, Odpor vstřikovacích ventilů - OK, Svíčky jsou měněné před 15 000km, už před výměnou se občas rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, po výměně se neobjevila, až doteď. Na základě jiných příspěvků šlo auto na kontrolu tlaků ve válcích >> tlaky jsou OK Po dnešní kontrole tlaků už jede auto pořád jenom na 2 válce a na VAGu dnes bylo toto: 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 006 - zkrat na plus - Sporadicky 17763 - Buzeni zapalovani valce 1 Preruseni P1355 - 009 - preruseni / zkrat na kostru 16726 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Signal prilis maly P0342 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadicky readiness 0010 0001 Když jsem dal blok hodnot, skupinu 15, tak v poli 1 při volnoběhu hodnota letěla nahoru jak šílená. Zkusil jsem odpojit cívku na 2 válci, hodnoty se samozřejmě načítaly v poli 2, ale ostatní dvě měly pořád 0 a motor jel zase na 2 válce a ten, který původně vůbec nepálil, jel úplně v pohodě. Víte někdo čím tohle může být? Díky.
    1 bod
  28. Pánové, je to sice trochu mimo, ale zkuste při psaní příspěvků trochu dodržovat nějaké pravidla pravopisu. Po některých je to hrůza číst a připadám si, jako kdyby to psala má 4letá neteř.
    1 bod
  29. Jsou znamy pripady, kdy problemy zpusobovaly zapalovaci civky - spatna serie. Nicmene, to by se skutecne projevilo jen na jedne svicce (pokud by nebyly spatne vsechny). Zkus tankovat kvalitni benzin a sleduj situaci.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...