Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/15 ve všech sekcích
-
....článek + pokračování: S rostoucím množstvím benzinu v oleji roste i tlak par této směsi a odpařování začíná při nižších teplotách. Pokud jste tak na základě váhové zkoušky dospěl k názoru, že po tisíci kilometrech již budete mít v oleji kilo benzinu navíc a po dvou tisících dvě kila, tak to naštěstí není pravda. Přírůstek se obvykle na nějaké hranici zastaví, u motorů 1.2 TSI se zatím zdá, že dřív, než se jeho vlastnosti zhorší kriticky. Ale samozřejmě nelze předjímat, v jaké kondici bude motor trápený naředěným olejem třeba po dalších 200 000 km. Výrobce o tomto problému u motorů TSI ví, ale nedokáže s tím nic dělat. Je to věc principu a zcela mimořádného provozního režimu, nikoliv třeba vadného dílu. My vám můžeme poradit v podstatě čtyři možnosti. 1) Upravit provozní režim auta tak, aby bylo méně studených startů. Například vícero krátkých jízd sloučit do jednoho dne, kdy motor mezi nimi nestihne zcela vychladnout. 2) Urychlit ohřev motoru. Třeba jízdou v záměrně zvýšených otáčkách (po městě při 50 km/h neřadit čtyřku, ale zůstat na trojce). Taktéž s topením po studeném startu je nutné zacházet úsporně, neboť čím víc topíme, tím déle se motor logicky zahřívá. Elektricky vyhřívané sedačky, jsou-li ve výbavě, můžete používat bez omezení. Dalšími účinnými opatřeními, byť finančně nákladnými, jsou vytápěná garáž či nezávislé teplovodní topení. Jejich prodejem a montáží se zabývá vícero firem na trhu, nejznámější je Webasto. 3) Zkrátit intervaly výměny oleje na polovinu. Lze předpokládat, že při takovém provozu v oleji kondenzuje i nemalé množství vody. Jeho výměnu proto doporučíme už po 7500 km. Není nutné dělat celou servisní prohlídku: Postačí jen výměna oleje za jakýkoliv plnící normu VW 502.00. 4) Vůz prodat a vyměnit za jiný s nepřímým vstřikem. Stále ještě je možné koupit Roomster v akční edici Trumf s motorem 1.4i 16V MPI/63 kW, který je sice méně dynamický a má vyšší spotřebu paliva, ale popsaným problémem netrpí. Jeho výroba však skončí v patnáctém kalendářním týdnu tohoto roku.4 body
-
Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl.2 body
-
Baví se dva hluchoněmí (samozřejmě že rukama): "Včera jsem se vrátil pozdě večer domů a žena na mě začala křičet.” "A co jsi udělal?” "Zhasnul světlo.”2 body
-
http://www.skoda-diely.sk/blog/jak-poznat-spravny-palivovy-filtr-pro-octavia-2-tdi-11.html2 body
-
2 body
-
..kdo mohl vedet ze budou takove problemy s TSi?? kdyz jsem poprve cetl o Tsi motorech tak jsem si fabiu s Tsi chtel okamzite koupit-mensi spotreba nez MPi, lepsi zatah, plny vykon od 1500ktacek.. nikdo netusil jak je to zprdele udelany motor.... dneska bych tento motor nechtel ani zadarmo.2 body
-
to je, ale zkusim to vysvetlit. Nemam problem si vzit olej do servisu, kde chcou 500kc/litr. Mam problem si vzit olej k servisakovi, ktery si uctuje oproti SA servisu -smesne penize za material-napr pylovy filtr 240kc oproti 700kc skoda, axialni lozisko cca 240kc oproti 280kc skoda-dily... -smesne penize za olej castrol 250kc/litr oproti pres 500kc/litr skoda -tretinove penize za praci -vim KDO to opravoval, vim ZE to opravil a vim, ZE to udelal kvalitne a vim, ze tam pouzil kvalitni a overene dily a ne nejake ludry z kelly, protoze za tech 20 let co dela servisaka si nedovoli dat do auta nejaky smejd, nasi -a nejen nasi- rodine spravuje nekolik aut napric generacemi. Rad mu tech par korun navic za olej dopreju... Ten olej se da koupit i levneji, ale da se koupit i draze. Kdyz mi pred 5lety menil olej jeste ve felicii, daval mi tam castrol 5w30 a uctoval si za nej 250korun taky..2 body
-
2 body
-
Návody na aktivaci funkcí v rapidu. Seznam budu doplňovat, jak se objeví něco nového 1,Protočení ručicek: funční VCDS --> Instruments --> Adaptation --> indicator_celebration --> change it to "On" and "Do It!" 2,Asistent rozjezdu do kopce: funční • [VCDS] Hill Hold Assist--> Controller 03(ABS)-->Coding 07-->long code helper-->Byte 16-->Bit 0 enable (tick box) 3,Běh stěračů v závislosti na rychlosti : nepotvrzeno 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 7 4,Povolení dodatečného setření kapek předních stěrařů: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 4 5,Vyhřívání zrcátek společně se zadním oknem: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 15 -> bit 3 6, Menu v maxidotu-dotankování v litrech: funkční 17 - Přístroj deska - 10 přizpůsobení- Dodatečný objem k načerpání - povolit 7, XDS : nejspíš nefunkční 03 ABS -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 16 -> bit 2 8, Vypnutí pípání + kontrolky nezapnutého bezpečnostního pásu: funkční 17 - přístrojová deska - 07 kódování - v byte 1 vypnout bit 1 (zrušit fajfku) 9 Změna řízení na sport: funkční Kanál 44, mění se kód nastavení z light (11250) na sport (11220). 10 Dokodování parkovaček (bez osvětlení SPZ) k dennímu svícení: 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 12 -> bit 0 Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak dnes změřeno prodloužení rozvodového řetězu na základě problému popisovaného mnou na straně 57 a výsledek je: řetěz po 3 letech provozu a 35 tis km natažen na 69,7 mm a celý problém způsobovalo zapomenuté druhé těsnění olej. filtru při jeho výměně. Když vezmu, že po výměně je napínák na cca 66 mm, tak mám ještě min další tři roky klidného ježdění :-)1 bod
-
Je zajímavé, že soused TSI má, jezdí s ním každý den do práce 3+3 km, pak na nákup do města 4+4km, a žádný benzin mu nepřibývá v oleji. A to že 1,4 nejede, za tím si stojím, Já jsem bohužel ten blázen co si ji koupil, a dodnes z toho radost nemám.1 bod
-
Dnes zahlásil Lexus nízký tlak v pneu. Všech 5 kol 2,4. Tož jedu k pumpě a na štítku napsáno: 2.5 do 210km/h a 2,9 nad 210 km/h. Tak jsem to fouknul na 2.7. Co kdyby.[emoji33] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
to je prave ono, reklamace. Jako u tehle totalne spotrebnich veci je dobra reklamace alfa omega! Prave zkusenost s reklamaci mam a proto bych nesel znovu do zadne sedivky a uz vubec ne do tohohle shopu...1 bod
-
Já vím, že má pravdu, ale jako majitele tsi mě to ser... a je jasný, že si tyhle rady pro případné nové zájemce škodovka za rámeček nepověsí1 bod
-
jj, dík jinak Vaculík asi píše pravdu a je vidět že se v tom orientuje dobře. a jasně ti napsal, kup si původní atmosféru s mpi, no má ovšem pravdu... a teď si vemte, že to mpi nepůjde kupovat už vůbec, opravdu super pro lidi, kteří takto provozují auto @jirko brno, ale prostě na tenhle typ provozování bych si fakt turbo motor nekoupil... turbo na to trpí taky totálně...1 bod
-
... naštěstí reklamace uznána ( alespoň nemusím platit 2x výměnu oleje ) ... nyní čekám až dorazí čerpadlo a bude výměna čerpadla plus olej. Ale co bude dál netuším. Naštěstí mám díky škofinu prodlouženou záruku na 5 let. Jsem zvědavý co se bude dít na trhu s ojetinami za pár let. V jakém stavu budou tato auta s nájezdem 100 000 - 150 000 km. Co si bude moci pořídit člověk, který nemá na nové.1 bod
-
No jasně, ale tohle vědět při koupi auta tak se mu vyhnu obloukem !!! protože jinak jsem si koupil pěknej šmejd...jak z té reklamy "tááákhle malý soused"1 bod
-
no takze musim pochvalit Moris KE, hlavne p.Ferencza. nakoniec mi ten servis po 60 tis. spravili ZADARMO. vraj s tym bolo viac vybavovaciek a telefonatov, ale nakoniec sa to podarilo aj ked som mal ten servisny interval uz vymazany. menili olej v motore aj DSG, tiez filtre a vizualna kontrola. takze este jedno velke dakujem, usetrili mi okolo 500€.1 bod
-
Přeji dobrý den, jsem dalším hrdým majitel vozu Rapid s výše popisovanými problémy. Reklamace podána při stavu tachometru 4800 km. Při váhové zkoušce zjištěny následující hodnoty: ujeto : 325km nárust hmotnosti náplně: 410g přepočteno: 1,5 l na 1000 km Ježděno při teplotách od 0 po 9 st.C, nejkratší ujetá vzdálenost 6,3 km. Ten článek je bezva, jen si nejsem jist, že trasy 6 - 20 km jsou "zcela mimořádný provozní režim" ... já bych řekl, že se jedná o zcela běžný režim u vozů této třídy .1 bod
-
Tak se můj dotaz ohledně benzínu v oleji dostal i do světa motorů. Ještě než jsem měl reklamaci vyřízenou, ptal jsem se všude možně na názor odborníků. Dotaz je jasný a odpověď je celkem taky logická a z principu pochopitelná, ale autor odpovědi nějak zapomněl na ten fakt, že do oleje teče 0,5l paliva po 500km. Mrzí mě, že je odpověď ve SM zkrácená přesně v místě, kde už to pro případné zájemce tohoto auta nevypadá růžově. Mailem jsem totiž dostal rozsáhlejší odpověď.1 bod
-
1 bod
-
Samozřejmě, že to neprojde, potom by Passat cc ztratil smysl je to jen povedení fotomontáž, spíše jsem to sem dal, že i ten jak píšete "limuzijní" Superb by v tomto packetu vypadal opravdu pěkně. Navíc jak Marek napsal (a souhlasím s ním) 1. Superb se nemůže rovnat se segmentem luxusních vozů a už vůbec ne limuzín, jde ho přirovnat MAX k 5kovému Bávu nebo Audi A5 či Mondeu a všechny tyhle varianty se dělají ve sportovním provedení, tak proč ne Superb 2. Proč by i "luxusní" vůz nemohl mít nádech agresivnějšího sportovního designu (nikdo mu nechce přece nasadit V12 s 500koňmi) jde spíše o vzhled 3. Když mohl mít SII packet Scout, proč by nemohl mít packet RS Samozřejmě že to je o ničem se tu hádat VW by to stejnak nakrásně nepovolil, ale vypadá moc pěkně1 bod
-
1 bod
-
2 Aspire - kdepak feferonky, to co pěstujou ti sebevrazi v těch kelímkách je od feferonek asi stejně daleko, jako vícenásobná termojaderná hlavice určená pro mezikontinentální střely typu Polaris, Trident nebo Peacemaker (MX) od pazourkový sekyry z doby kamenný ... Po feferonce se jen zpotíš na prdeli, ale když se pokusíš sbaštit i jen kousek těch jejich zbraní hromadnýho ničení, nepomůže ti nic - propálí se ti skrz naskrz krkem, žaludkem a střevama, který z tebe s velkým šplouchancem vypadnou spodem a nádavkem ještě to všecko ještě chytne plamenem... Uvědom si - když jen bereš do ruky neporušený feferonky, nehrozí ti skorem nic. Když je krájíš, neměl by sis pár následujících hodin sahat do oka nebo na pinďoura holýma rukama - jinak NĚCO zažiješ. Když ale bereš do ruky ty jejich ďábelský plodiny, už jen vzít je do ruky je dost prekérka - kdykoliv hrozí že nějakou rozmáčkneš a vyteče šťáva. A třeba krájet se musejí minimálně ve dvojitejch gumovejch chirurgickejch rukavicích - a to si citlivější člověci berou radší troje přes sebe, protože je to pálí na holý kůži i přes dvojvrstvu. Nedej Pámbu si šáhnout do oka nebo jinam - TO SHOŘÍŠ JAK TREPIFAJXL....1 bod
-
Jak žlutá auta nemám rád a nechápu, jak si je někdo může koupit, tato limetková metalíza je nádherná!1 bod
-
1 bod
-
Vojín Babočka posílá balíček a na papír pod vrchní obal píše: "Milá babičko, když zatáhneš tady dole za ten provázek kterej kouká ven z balíčku, tak dostanu tři dny dovolenky..."1 bod
-
Starší ale parádní vtip!! Emotikona grin Do kasáren přijde telegram, že vojínovi Novotkovi zemřel otec. Velitel dostal za úkol mu to šetrně oznámit. Ten si tedy nechal nastoupit vojáky, zavelel pozor a povídá: „Vojáci, kdo z vás má otce, tři kroky vpřed. Novotka!!! Kam se serete!!?“1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rapid má tedy do RS hodně daleko. A na méně výkonné motorizace jsou bubny naprosto dostačující. Nějak jsem za ty léta, co jezdím s bubny, nepostřehnul, že bych měl problémy s brzděním.1 bod