Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/10/15 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Roomster - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Roomster (od brezna 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - Montazni prace na karoserii Karoserie - Montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134A Udrzba presne pokyny Topeni, klimatizace Heslo k všetkým častiam: skodahome4 body
-
No ja se u maleho už vykašlal na nějyk harmonogram , kalendař , a asi zahodim i hodinky , čas řidi on ,ale řeknu vam jsou i chvile kdy velky chlap vymekne ... maleho jsem okoupal , namazal zabalil , mamka nakrmila , pak jsme si odgrkli oba , pohrali si, maly me hytnul za prst a usnul ... syncy kurde, pocit k nezaplaceni3 body
-
Clinte tak mas asi rozbít vozidlo, vyměním ho s tebou za starou 206ku nebo felicii, usetris na pojistce, obě auta chata ji na drc, spotřeba je stejný a ještě ti jako bonus přidám zimní. Vzhledem k tomu ze neumíš jezdit tak si rozdílu v podstatě ani nevšimnes. Jo a málem jsem zapomněl ani jedno nejede, vibruje a hluci, takže pro tebe žádný změna a jen budeš mit zpátky benzin :-D2 body
-
Clinte furt vykládá s jak s tim nejde jezdit úsporne, se podivej na Honzu za kolik s tim jezdí....2 body
-
Room časť motor je komplet čo som našiel, elektrika (3 diely) ešte uploadujem...mám tu ešte nejaké školiace materiály, tak možno ich tu hodím tiež. je tam mix od F1 po Supa, od motora až po elektriku...ale to až zajtra a ešte sa možno poteší aj e1. Oleje2 body
-
Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - montazni prace na karoserii Karoserie - montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.4 132 kW TSI Motor 1.5 77, 1.6 55 - 66 - 77 kW TDI CR Motor 1.9 77 kW TDI PD Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD Motor 1.6 77 kW MPI Motor 1.2 44 - 47 - 51 - 55 kW MPI Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.9 l 77 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Automaticka prevodovka Prevodovka 09G Prevodovka 02T (06.2014) Prevodovka 0AM-DSG Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134a Udrzba - presne pokyny Topeni - klimatizace Heslo: žiadne !2 body
-
2 body
-
Můžeš te´d tvrdit, že tě z toho šoku bolí hlava a chtít odškodné , nebo že koktáš....to je jednoduché, to natrénuješ doma.1 bod
-
To je nějakej Photoshop, to my známe Musíš to v pátek přivézt, abych ti uvěřil ... a já si na něj postavím pivo.1 bod
-
Tak to spolu dáme Já tempomat diesel a ty pojedeš per haxna, dáme na otočku letiště A ukážeš mi to... Mám zjištěno, že rozdíl mezi nožním ovládáním a tempomatem je naprosto zanedbatelný, co se dálnice týče.1 bod
-
U me jsou naopak patky good, uz jen tim ze druhy den je sobota. Kdyz se pak nekdo vraci v 1 rano domu z caje. Tentokrat ovsem na 90% tez neprijedu z pracovnich i rodinnych duvodu, posledni 3 tydny jsem furt v praci. Sice je mi jasne ze vsichni chcete ocumovat myho Nota, Clint obzvlast ale pockejte si do priste. Ale ve skutecnosti ho opravdu mam. Nejsem pohatkar Radius. [emoji2] Jinak Johny ten drzak na sklo je super uz ho mam. Je k tomu i disk kdyby si ho chtel prichycovat ne na sklo ale treba na palubovku. Taky je ale pravda ze jen ten drzak je velikosti mensiho mobilu v neroztazenem stavu. Tedy pokud v nem nemas mobila asi je lepsi to sundat. I kdyz zalezi na sklonu skla a dispozici kazdeho auta. Note v nem drzi perfektne. Hold drzak co pojme 5.7 palc. Phone je logicky vetsi i bez osazeneho telefonu.1 bod
-
1 bod
-
By mě zajímalo, jestli bude ta 1.4 TSI s ACT. Krouťák? 250 Nm (stejně jako nová 1.8 TSI) v daleko větším rozsahu otáček než u TDI.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No počkáme si na odpověď od Jozziho Jójo MS kraj je tvrdý,1 den-4 stránky1 bod
-
No lepší načůrat než hodit bobek ale to už odbíháme kepke od tématu1 bod
-
Z instalace fólií? To ať zkusí říct. To by pak měl rezavý každej, navíc ten poprašek vody ti nic ani udělat nemůže, navíc instalace fólií se snad nedělá v poloze zavřeného kufru (v tomto případě by se mohla dostat voda směrem dolů, ale zase tam je ten kus plastu. Pokud by ti to zamítli kvůli fóliím, řekni jim, že si necháš vypracovat soudní posudek na základě kterýho se zjistí příčina, přičemž v případě, že to nebude projevené instalací fólie, tak to zaplatí oni včetně nových dveří.. ikdyž teď si vzpomínám, že záruka na kastlu není soudně vymahatelná :/1 bod
-
No jako to nechapu vzdyt vana je na myti tak nevim co se jim na tom nelibi1 bod
-
Je to tak, že pokud bys jel jen o 2km/h jsi hned na půl roku bez řidičáku a 5-10tis lehčí. Takhle tě může jen uklidnit, že si mohl dostat až 2500 a že jsi o řidičák nepřišel, ovšem nyní musíš jezdit jako beránek, páč máš na 12 měsíců podmínku se strašákem o5 1/2roku bez řidičáku pokud ten samý přestupek spácháš znova během 12ti měsíců.1 bod
-
Tak na takove to domaci myti mam šikovneho souseda z vapkou ... ale mam dojem žeby mě aji Gabka z kolem z vany hnala ?d to už dřiv by asi dovolila litaky1 bod
-
ale houby o papíry, o papíry by to bylo za 90km/h či mimo obec za 140km/h překročení nejvyšší dovolené rychlosti v obci o 40 km/h a více nebo mimo obec o 50 km/h a více no jo, to sou ty kungpání v laurinách1 bod
-
Mno 3 bodíky :-) ano kaju se jsem pirát :-D ale spěchal jsem k doktorovi :-D ani to mi nepomohlo a pak sem měl tlak 200/100 ...... ale měli volavku borec v 50 jel 30 tak jsme ho dal mno a pak na volnoběh z takového brutus kopce se to rozkoulelo :-) a byli krááásně zašití že jsem si jich vůbec ale vůbec nevšim až když na mě blikalo hodně modrého :-D1 bod
-
1 bod
-
Tak treba 1.4/103Kw zmizi a bude nahrazen 1.4/110kw s vypinanim valcu. Jenze tenhle moturek je drazsi, treba u VW o 35tis. coz mi dela caru pres rozpocet, Potrebuji znat co nejdrive ceny, abych vedel zda mam premluvit sefa ze mi ma objednat O3 hned nebo klidne pockame na Novy MY2016 mam totiz financni limit a tim bych v pripade zdrazeni musel ubrat na vybave. Nikdo ale nevi zda 103kw zmizi nebo bude taky zachovan, v salonu si mysli ze bude, jelikoz ten motor je relativne novy. I kdyby to tak bylo tak chci DSG a to zas nevim zda treba skoda navymysli ze DSG pujde jen s tim silnejsim. Jinak ostani zmeny : Od konce května bude emisní normu EU 6 splňovat i celá paleta motorů modelu ŠKODA Octavia. Spektrum benzinových motorů EU 6 u modelu Octavia sahá od agregátu 1,2 TSI/63 kW (86 k) až po motor 2,0 TSI o výkonu 169 kW (230 k) v novém sportovním modelu ŠKODA Octavia RS 230. Výkonnější verze čtyřválce 1,2 TSI má o 4 kW (5 k) vyšší výkon než dosud (81 kW místo 77 kW), u motoru 1,4 TSI stoupá maximální výkon ze 103 kW na 110 kW. Nabídka naftových motorů pro země Evropské unie bude zahrnovat motory 1,6 TDI o výkonu 66 a 81 kW (90 a 110 k) a motor 2,0 TDI s výkonem 110 a 135 kW (150 a 184 k).1 bod
-
kokto, ale jen o litra pri stejnym vykonu - jestli dobre koukam, to je podle me vpoho...1 bod
-
Kompletní S3 ceník je zde: http://forum.skodahome.cz/topic/120336-superb-iii/page-14#entry2020834 No zadarmo ty auta nejsou a ani skoro zadarmo1 bod
-
1 bod
-
Když jsem se u sestřiného 63 kW motoru díval do dat, tak do 4000 otáček a do 75% otevření klapky jede motor lambda 0,998. Když obě hranice překročíš, skočí to do lambda 0,765. Na teplotě katalyzátoru to nezávisí, jen na uvedených dvou parametrech - otáčky, klapka. Jen pro informaci uvádím, že když se na brzdě seřizuje závodní motor, aby měl maximální možný výkon, tak optimum bývá lambda 0,850. Při menším i větším (třeba těch 0,765) množství benzínu má motor výkon nižší. pro orientaci - 2,0 litrová Honda S2000 přijela s lambda 0,780 a po změně dat na 0,850 měla o 17 koní vyšší výkon.1 bod
-
tankuj Vervu a poznas to, aspon u meho je to znat, ale stejne nakonec beru jen kvalitni 95, kdo y daval o ty 3-5 kc na litru vic...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Bože, odpusť mi, neboť jsem zhřešil. Dnes asi po 5ti nádržích Vervičky 100, jsem o5 začal tankovat obyč N95 na Eurooilu (ve verzi adetivované N95E Optimal, tedy né uplně ten základní). Už mě nebaví jezdit tankovat nevím až kam abych měl Vervu. Trochu ze statistik. Spotřeba stejná, jízdní výkon bych řekl taky stejný, nějaký vliv na čistotu palivové soustavy atd. neumím říci.1 bod
-
1 bod
-
Pokud chceš přepinovávat, tak by ti mělo stačit: http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/FAKRA-konektor-VW-Skoda-2011-2 a dvakrát http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-1 Nebo si jich kup rovnou 9 (13 - pokud máš repráky i vzadu), kabely z ISO konektoru ucvakej a nakrimpuj ty nové. Pokud nemáš vypichovák, tak to bude rychlejší.1 bod
-
Jaký barvy mají ty kabely vedoucí do zeleného konektoru? Měly by to být oranžová/hnědá a oranžová/zelená. Pokud ano, tak to jsou CAN/L a CAN/H a ty přijdou do napájecího konektoru. Takže nemusíš řešit třetí konektor a mělo by stačit http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/Kabely-OEM-autoradii/OEM-kabely-autoradii-s-FAKRA-konektorem a dva piny http://www.aunika.com/search.php?f_what=254561&f_=&f_=&f_= který dáš na ty dva vodiče ze zeleného konektoru a vložíš do pozic CAN/L a CAN/H napájecího konektoru.1 bod
-
1 bod
-
to MALTA. Podle toho co tu píšeš máš auto z výroby vybavené přípravou pro radio aftermarket. Na kabeláži máš ISO svorkovnice (3ks). Pro připojení origo radia Škoda jsou dvě možnosti: 1. Koupit ve Škodovce redukci na originální autorádio, cena asi 1700 Kč. 2. Koupit MOST svorkovnici základní díl a do ní ještě jeden vložený díl pro zapojení reproduktorů a další pro zapojení CAN-BUS (tedy jestli si to dobře pamatuji). Z původních ISO svorkovnic vodiče vypinuješ a přepojíš do MOST svorkovnice, jen piny na CAN musíš vyměnit, tj. nalisovat nové, větší. Cena celkem asi 500 Kč. Ten druhý způsob jsem použil i já, je to levnější, a vypadá to jako origo. PS po vypinování ISO svorkovnic ty zůstanou nezapojené vodiče z těchto svorkovnic, nezapomeň je zaizolovat.1 bod
-
no, určitě bude dražší je otázka jestli lepší, zatím se nenašlo tolik věci k "nápravě" jako třeba u Rapidu. Nezakryté kolejnice, úprava podvozku, loketní opěrka, nový motor atd...1 bod
-
1 bod
-
No však jo, ona se možná měnila spojka, ale ne dvouhmota. V sadách nebývá a je docela drahý špás. To, co popisuješ je příznak špatné dvouhmoty Stojí asi tak stejně, resp. více, než celá spojková sada (lamela, ložisko, přítlačák)1 bod
-
No ja ji jednou nahodou našel , bo jak jsem seděl doma z nohou v prdeli tak jsem nemel co robit a hlavně tady to je take razovite a zde is dokonce mužete dělat bordel , ale že si date virtualně přes hubu to ne1 bod
-
1 bod
-
Ale to je minimálně divný, že prodávají auto který nesplňuje vyhlášku a se kterým můžu dostat pokutu po 5 m na silnici. Mě to do teď přišlo samozřejmý, že ta výbava tam je Napalm Neupozornili. Jediný na co mě upozornili, že nebudu mít koberečky a jestli je budu chtít u nich rovnou koupit. Což je divný, protože jsou součástí výbavy Elegance. Nakonec koberečky v autě byly, při předání o nich nepadla zmínka, takže nevím co to bylo za výstřel do tmy. Stejně jsem je pak vyměnil za gumový A ještě dotaz na hasicí přístroj. Je nebo není povinnou součástí výbavy?1 bod
-
1 bod
-
Nejhorší pazvuk je z dieselového motoru, ale to reklamovat nemůžu, to je vlastnost1 bod
-
1 bod
-
Nový poznatek servisu: Výňatek z manuálu k superbu: Pokud je úhel mezi sedákem a zádovou opěrou větší, než cca 102° nní možné z bezpečnostních důvodů toto nastavení uložit do paměti Vysvětlili to tím, že když někdo v sedadle "leží" , nefungují pak správně pásy a airbagy. Já si to vysvětluju tím, že jsem vyhodil spoustu peněz za elektrický sedadlo s pamětí, který je mě úplně na hovno, když mě to moji paměť nechce uložit. Anebo se naučím v autě sedět jak u stolu na židli. 102° je jen o maličko víc, než pravý úhel. To by mě zajímalo kolik řidičů sedí v autě pod úhlem menším, než 102°. Viděl jsem už experty, kteří mají sedadlo i na 60° ale ti sedí přilepení na čelním skle. Ach jo1 bod
-
co se týče toho ukládání do paměti - poloha se neuloží, když je příliš položené opěradlo, pak ani nezazní gong1 bod