Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/15 ve všech sekcích

  1. A já myslel, že kvůli Clintovi. V Bolce to řešili na poradě a prý ty auta jezdí pod 5 litrů a někteří majitelé tankují jen 20 litrů. Málem tam dali 30ti litrovou nádrž, aby mohli mít za 500,- plnou. [emoji23]
    9 bodů
  2. Co Pawouk, ale jak se divil Rádius, když mu dokódoval centrál, kterej tam ani neměl.[emoji16]
    1 bod
  3. Co za to nejpálivější co máš? Hoši neztratil se nám Galvi?
    1 bod
  4. Jo nechtěl by někdo nějakou rostlinku chilli? Už mám svoje nasazené a nějaké mi zbyly (ještě něco dám k naším a tchánovcům ): Aji Lemon Drop (žlutá), 30.000 ~ 50.000 SHU Black Hungarian (černá), 5.000 ~ 10.000 SHU Bolivian Rainbow (červená), 5.000 ~ 30.000 SHU Cayenne Yellow (žlutá), 85.000 SHU Jalapeno Purple (fialová), 2.500 ~ 8.000 SHU Satan Horn (červená), nezjištěno kolik ale silná Tabasco (červená), 30.000 ~ 70.000 SHU
    1 bod
  5. A já myslel, že Pancho tahá cérenky a ne gril
    1 bod
  6. Tak půjč auto psovi, on tě zastoupí. Řídíte oba stejně a kofolu bude chlastat určitě taky.
    1 bod
  7. Clinte nějak se nemáš do aktualizace toho seznamu příchozích v SO na sraz. Kdybych náhodou přijel do té vaší knajpy ta o5 zavřená a jedinej účastník JÁ. Pak by nastalo peklo a Rambo je hovno. Masokombinát Lány (by vznikl) pak Masokombinát N.S. a pak Praha, páč Pražáky já přímo miluji.
    1 bod
  8. Ja som s tým vôbec nechcel začínať, ale keď už odznelo A, tak som za to, aby vrámci objektivity vždy odznelo aj B.
    1 bod
  9. jj, tak hluboka je vic turisticka, ale tyn je klidnej a peknej. ja mam tahle malomesta fakt rad...
    1 bod
  10. Nakonec jsem to vyprstoval přes díru na tažné lano byla to fteřinaB-) Ještě trochu tempa a nikdo nic nepozná.:-D
    1 bod
  11. Přátelé, kamarádi, neřešte to. U aut s ABS je to normální jev. U všech, nejenom u těch našich Rapidů.
    1 bod
  12. Heh, a to se tu najdou borci, kteří tomu slepě věří. Boha, dnes jsem jel poprvé tou chrochtavou popelnicí 1,4 TDI PD - málem mě ranilo, výkon 51 kW, takovou zdechlinou už jsem dlouho nejel. Jede to až od zhruba 2500 otáček, kravál neuvěřitelný a nemá to klimatizaci... Jsem myslel, že jim to ani nepřevezmu. Pak jsem si spravil náladu jenou z posledních jízd s 1.2 TSI - to je neuvěřitelný rozdíl. Nechápu, jak to ti fabiatici mohou vychvalovat. Ten motor (1.4 TDI PD) je za trest.
    1 bod
  13. tak ... a je rozhodnute! Pridem aj s wladim ... este presvedcim kamosa s dalsou 2.8-mickou a dojdeme
    1 bod
  14. To je myslím normálne, myslím že to je oneskorením RJ prechodu režímu na volnobeh, niekedy sa to aj mne stane. FikoCZ: v poslednom čase ako bolo teplo tak som skúšal zapínať klímu a sledoval som aký to má vplyv na zaťaženie motora a aj na voľnobeh. Keď stojím a zapnem klímu tak jedine čo pozorujem je že mi na chvílku žiarovky stmavnu trochu a hneď je to ok, ale keď idem a dám voľnobeh a vtedy zapnem klímu tak otáčku klesnu jednorázovo asi tak na 550ot a potom sa vrátia späť.
    1 bod
  15. Mal som tiež tento problém, Šteloval som ručnú a furt nešla, teda až v hornej polohe a to sa už páky v bubne opierali o náboj kolesa. Pred nastavovaním ručnej je potrebné ako prvé urobiť to, že úplne odpojíš lanká ručnej z páky v aute. Potom zhodíš vzadu bubny, páky ručnej vytlačíš až na doraz, nech nie sú ani trochu utiahnuté, povolíš samostavy na začiatok (úplne ich uvoľníš šrobovákom), nahodíš bubny, niekoľko krát zošľapneš brzdový pedál na doraz, samostavy sa nastavia, môžeš ich potom aj skontrolovať, ako sa pohli a až potom šteluješ ručnú brzdu v interiéri auta. U mňa až tento postup bol úspešný a ručná brzdí ako má. PS: Pre ostatných, čo tu nehľadajú rady, nech si nechajú komentáre tipu "odpovedám na 5 rokov starú tému". Niekomu to pomôže nech je to staré aj 10 rokov.
    1 bod
  16. remare: veď celý popis výmeny tu už máš...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...