Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/25/15 ve všech sekcích

  1. Ležím s horečkou, vidím v dálce auto, asi oktávka, bílá... Ne modrá, nějaká postava se kolem auta potácí v mlze, směje se, steakem čistí auto...už asi blouzním.... Pepř a sůl...pepř a sůl... Chuť masa
    2 body
  2. Bi-xenony OIII jsou jak rentgen, když jsem jel za Pančákem, viděl sem v jeho žaludku ty dvě kila krkovice
    2 body
  3. Jo jo. Když jsem s Clintem mluvil po telefonu, tak jsem slyšel něco jako otočte se a jeďte na východ. Nedostatek paliva, mám najít nejbližší vrt? [emoji23]
    2 body
  4. Nachvíli přestalo pršet tak jsem aspoň trošku povysával a obetřel introš. Rovnou jsem taky vyměnil koberečky za letní a taky jsem poladil tlačítka na středovém panelu za mě ideální den PS: vím že to je obyčejný introš staré Fabky ale i tak se mi líbí
    2 body
  5. Dneska bych tě Petrrre nepřepral...
    1 bod
  6. Pěkný kola. Jdu do města už mě z té lodi hrabe.
    1 bod
  7. Jo, to pak bude tzv. Dejvický dvojboj - nebudou vědět, jestli mají napřed blít, či s.át anebo obojí najednou.
    1 bod
  8. Jste všichni chytrý. Nechcete se stavit na kafe? Pokecáme, pokakáme.. [emoji23]
    1 bod
  9. Na dvojce sou jen krátké. Dálkové sou halogen .
    1 bod
  10. No prostě více elektroniky více blbosti a více to stoji za velký kulový.
    1 bod
  11. Tak předně velká chvála za jednoznačně povedený sraz Jinak Milane - nemo.x , koukám, že toho Pána Boha docela zaměstnáváš, ale také je vidět, že Tě má rád Opravdu to byla velká klika, ale hlavně, že jsi to perfektně zvládl. Jsem rád, že se ta naše SUPÍ BANDA tak perfektně doplňuje, jen tak dál! .
    1 bod
  12. Clinte s tím si nedělej starosti, důležité že vidíš ty a jak vidí ostatní do toho je ti hovno, dokud tedy auto v protisměru díky oslnění to do tebe nenapere, ale to si nemyslím, v rámci pudu sebezáchovi, spíš lidi budou uhejbat na druhou stranu a to do příkopu. Budeš si tam muset dát nějaká Tuzing mračítka, aby ti to ten paprsek snížilo. Tak do půlky světla, O3 bude vypadat jako v polospánku.
    1 bod
  13. Tak vrzání sedadla vyřešeno po druhé výměnou výplně sedadla. Jestli se to zase vrátí, tak už to shodím ze skály a nechám si vyplatit pojistku. Bohužel musím také konstatovat, že po ujetí cca nějakcýh 18 000 se mi z Rapida stává udrnčená rozvrzaná krabice (nyní najeto 31 000). V servise si navíc všimli, že to trošku dělá i sedadlo spolujezdce, takže tu výplň vyměnili preventivně i tam (to mě celkem šokovali, že Škoda servis vyřešil něco navíc sám od sebe).
    1 bod
  14. Dacia zavedla výrobu z pozinkovaných plechů až u nového Sandera. Myslím, že to není dostatečný způsob ochrany proti rzi. Tam, kde je falc, svar a všude na kostře karoserie začne rezavá potvora časem hlodat. Sanderu první generace začly lemy a přední blatníky reznout již po třech letech a malém proběhu (40 tisíc), což se nestalo ani u stařičké Felicie! Mám zato, že škodovka je zinkovaná ponořením celé karoserie do lázně (i když musím přiznat, že mě docela znervóznilo, když jsem viděl, jak novým fabiím vytéká z dutin ochranný vosk - to trochu nechápu, proč ho tam dávají...) Sandero II je proti Fabii jakékoliv generace holt málo kvalitní auto. Proč asi má Dacia záruku na karoserii jen 6 let a ostatní evropská auta dávají 12 roků? Proč stojí Clio o 30 táců víc jak Sandero? Kvalita, antikorozní ochrana... Holt s tím musí být každý majitel dacie smířený. A mimochodem, ještě chápu, že na tomto fóru hledají inspiraci majitelé aut koncernu VW, nechápu však, k čemu je dobrá diskuze o F3 majiteli Sandera.
    1 bod
  15. Ale jo, na hledani lidi na pokec to muze byt dobre.
    1 bod
  16. Rapid je strasne malej na to, aby mohl mit blbuvzdornou prevodovku a motor zaroven. Bud 1.4 v automatu a nebo klacek a 1.2 TSi, zajimave je, ze 1.6 TDi ma klacek (respektive jsem neslysel ze by nemel). Ze by ten motor byl mensi? A myslim si i právem, ze ta 1.4 by nezanedbatelne procento prodejnosti s klackem mela.
    1 bod
  17. Dobře jdu to strčit ze skály, jak je ta socha jelena nad Varama, tam ho strčím. Stringo na to kouká moc jednostranně, já vybíral dle hlediska, poměr cena výkon. A v tomto je Rapid v 1,2TSI -77 (81)kw prostě nejlepší. I když dnes už bych si ho kvůli neustálému zdražování nekoupil. Zase roste mi cena auta co by ojetiny tím pádem a za to škodovce děkuji.
    1 bod
  18. Stringo: To je prostě kinder auto s dětským motorem, které stojí dvě a půl vejplaty a tak se pak člověk nesmí divit, že to nahází do benzínu :D Petrrr má vychytávku, dřevěné dřívko od nanuka pod plynem a tak nemůže dát plnej.... Amundsen, co ho zatím používám, tak celkem v pohodě, nebloudil jsem a chodí jak má. Pancho: v poledne jedu do servisu nechat proměřit ty xeny, kouknou na nivelaci, vejšku nastavení atd. Změří to při vypnutém a nastartovaném motoru a napojí na diagnostiku. Ale mám neblahou předtuchu, že to tak bude normálka a že řidiči přede mnou jedoucí musí používat v noci tmavé brejle
    1 bod
  19. Dneska ráno jsem trochu provětral Rapiďáka...nevím z toho motoru jsem fakt hotovej... Ať jedu jak jedu (pomalu, rychle, prázdnej, plnej) pořád to žere stejně 6-7 l/100km Každopádně, tady jsou údaje z dnešní jízdy: Rapid 1.2 TSi (64Kw nebo tak něco, prostě ten nejslabší motor co do něho montují), pouze řidič (já), jinak prázdné...
    1 bod
  20. ne, lepšího bráchu amundsena, kterej než se probudí, tak už si v Moskvě!
    1 bod
  21. Zase to bylo zdravější, tedy ne ten první kosek masa, kdy Motosman v domění, že kouše extra vypečenej kousek krkovičky, plival z huby dřevěné uhlí.....
    1 bod
  22. Tak hoši, zkuste to: https://www.youtube.com/watch?v=5-1BgWNxpb0&feature=youtu.be
    1 bod
  23. Odtiaľ si stiahni DP pre svoj motor a na strane 193 je postup demontáže
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...