Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/22/15 ve všech sekcích
-
Janka koupí, Janka už má zaplaceno. F2, krátká, 1,4 16V 63kW, ambiente s klimou, původně firemní, 1-2 řidiči, servisováno jen v autorizáku, náš mechanik to projel podle VINu v škodovácké databázi a prý opravdu pěkná servisní historie, vše měněno tak, jak se má. Před x desítkami tisíc km lehce ťuknuté, nahrazeno novými plechy. Od té doby bez závady. Najeto 160 tis, ale ten motor, chvilku se tam něco štelovalo(táta ví co, já si to už nepamatuju), protože to cca 14 dnů stálo, ale potom krásný tichý běh, nic neklape, nešustí, motor bez vibrací, táta se nad tím rozplýval, proti naší staré 1,6 babi, co má nejeto stejně, úplná poezie. Když jsem to projížděla, tak jsem po městě měla neustále 60, protože mám naposlouchané naše auto na 50 na trojku, ale tady bylo furt ticho. Jinak interiér i exteriér odpovídá věku i nájezdu. Proti 1,6 55kW v oktávce to je pěkný žihadlo :-D Budu si muset zvyknout na to, že motor toho tolik nezkousne, ta 1,6, když na to přišlo, auto táhla i na 1800 otáček... Ale je prostě Škoda, vše tam, kde to člověk čeká. A jinak si připadám jak cvok, od té doby, co vím, že ji budu kupovat, nemluvím s nikým o ničem jiném, jediný tatík má pro mně pochopení :-D5 bodů
-
neutekl, ale musel jít po večerníčku spát, holt je to ještě malé štěně :D4 body
-
Kdyby jste si koupili pořádné auto (rapida) tak to máte už z výroby4 body
-
Clinte přesně tak ....člověk jak chuj čeká 6 měsíců na káru a po 5 měsících ti ji borec co nafuka i když prd zruší ...... kdybych to jak blbec neopečovával a a nestaral se .... co už .... Mno AS to bude opravovat prej za 14 dni zase jezdíme (prej všechny 3 Octavky co jsme jim tam dnes poslali).2 body
-
2 body
-
Já mám zkušenosti takové, že originál podvozek je nejlepší kompromis. Všechny jiné kombinace jsou lepší maximálně v jedné věci, ale v dalších naprosto k ničemu. Já se nedokážu dokopat abych zkusil nižší pružiny, aspoň na chvilku. Po zkušenostech z bývalých aut se mně do toho nechce. Stejně vím co bude následovat, tvrdší jak teď-takže kostitřas- a při zatlumení houpačka, protože sériový tlumič nemá šanci. Vždycky se zhoupne, vždycky! Jedině komplet nějaký štelovák, ale to je drahý špás a navíc moc komfortní taky nebude. Navíc tím stejně dřív začnou odcházet silentbloky a vlatně všechno. Rozhodí se odklony atd.2 body
-
aha, tak mravence mám pod zástěrkama u F I , pokaždé když je sundám, je tam takový ten jemný písek a asi milion mravenců ... tak je pokaždé vystěhuji, ale ni ty kujvy se tam furt vrací2 body
-
Tez jsem cumel , ale rade se jak cyp , tri parkoviste jsem obesel a nikde nic2 body
-
2 body
-
Pokud se nepletu já, tak podmínka pro HHC je ESP. A tudíš pokud bys chtěl dodělat HHC tak musíš i ESP a to už by záruka padla. Ale ESP mají u nás všechny rapidy v základu.1 bod
-
1 bod
-
Noju, jediní, kdo tady má ještě nějakej obsah jsme my dvoulitráci...kdo není dvoulitrák, ten jako by nebyl Můžeš mi říkat "pan dvoulitrovej"1 bod
-
tak pokud je servis dobrej a dá si záležet takt o pěkně opraví. auto stálo, tak se nic nepoškodilo mechanickyho1 bod
-
Clinte si piš že být člověkem co by viděl takové fotky bych to auto nechtěl ... ostatně před koupi O3 jsme měl v hledáčku Supa 2 v combi 4x4 DSG. Krásny v AAA ..... no následně jsme se dozvěděli že střelený na zadní pravé kolo jak má octa. Mno nešel jsem do toho pač nikdy nevíš jak moc to bylo atd atd .....1 bod
-
Zmer si tloustky laku i rovnou z vyroby, mozna by ses divil. U me repas laku kapoty a levych zadnich dveri- myslis ze to bude mit spravnou tloustku? Tedy nebud naivka. Posli mi Vinko a asi ti zjistim vyrobni protokol abys mel klidne spani. [emoji1] Pokud to bude opravovat AS dovolim si tvrdit ze 90% lidi vcetne mechaniku to nepozna. A jen tloustka laku nic neznamena, auto mohlo byt jen skrable od vandala atd.1 bod
-
No to víš, opravené auto už nikdy nebude to co nové (i ten pocit už) a také když to budeš prodávat, nemůžeš už tvrdit, že nebylo bourané. Bohužel. Já když prodával tehdy supa a jedničkovou oktu, každej jeliman si přivedl servisáka se čtečkou tloušťky laku, v tu chvíli jsem si myslel, že je snad prodávají ve velkém v Lídlu. Smůla to je velká, myslím že i ten majitel motorky byl na prášky. Člověk se o to stará, odstraňuje každej flíček, každé hovno po kosovi a pak přijede nějakej magor, co ti to rozstřelí a ještě služebákem...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No rapid mi taky dost ubírá z výplaty, ale zatím se to dá. A povolání mám stejné jako ty, jsem strojník.1 bod
-
1 bod
-
fááákt? No já bych spacebacka bral, ale ne a ne sehnat sponzora ... a navíc už mi sebrali z nabídky MPI motor (předělatelný na LPG) , takže z toho asi nic nebude1 bod
-
Zcela normální a u majitele "novýho" autí obvyklej průběh fascinace novým přírůstkem "do rodiny" (minimálně do garáže). Na případný negativa (kterejch taky BXW několik má, ne že ne) se přijde časem, až se člověk vynadívá a začne hledat vešky... Naštěstí na týhle starý atmosféře jich moc nezbylo, tu nejhlavnější už jsi vypíchla sama - nechce se jí odspodu, pořád vyžaduje aspoň 2000 otáček, aby při případným sešlápnutí plynu začala akcelerovat. Ale dá se na to zvyknout a po nějaký době už to i přestane vadit - člověk si toho všimne zase až v momentě, kdy "přesedlá" a najednou má pod kapotou zase něco jinak se chovajícího. Takže hlavně ať dál ve zdraví slouží - zlom vaz!1 bod
-
To si taky ty šrouby nesmíš nechat od nikoho utáhnout klíčem nastaveným metrovou trubkou, ale nejvejš momenťákem na těch předepsanejch 120Nm, jak píše Maverick. Do "lidštiny přeloženo" to znamená, že utahovat to smíš jen takovou silou, kterou vyvolá na konec metrový, vodorovně položený trubky vyvolá zavěšený závaží 12kg. A když má klíš jen 30cm neboli zaokrouhleně 1/3 metru, musí na jeho konci působit síla 3x větší, aby vyvolala stejně velkej kroutící (= utahovací nebo povolovací) moment. U toho klíče 30cm to dělá tím pádem 36 kilo...1 bod
-
1 bod
-
Až bude doma, zatím mi prodejce čistí interiér, musím si pro holku někdy v týdnu dojet, je trošku z ruky, pak nás čeká servis... Ale určitě se pochlubím ;-)1 bod
-
Jasný, však já Ti taky nic nevyčítám, jen taková úvaha. Samotného mě překvapilo, že ti tu informaci vůbec dali. Pohádek o lesu a kapradí už jsem slyšel v autorizacích tolik, že by to vydalo na velmi tlustou knížku. Sám jim nevěřím ani slovo a vše si ověřuji, protože občas nevím jestli to co říkají myslí vážně, že tomu sami věří a nebo prostě ze mě vědomě dělají vola, obojí není správné.1 bod
-
Jojo byla kapku nakřivo to víš radost, tak sem ti to musel hned fotit. Hlavně estetičnost, bo to original oko se jim tam moc nevydařilo, že tak moc trčí. Jozzi: To musíš mít, jezdíme 3 na sraz tak ať to máme všichni .1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No pokud mas i cislo te krytky tak problém nebude. Pak napis mozna tam mate lepsi borce nez tu u me.1 bod
-
Kluci tady se nemusíte stydět, že u nových aut zn. Škoda za 600 a více tisíc vám dělá někde boucháníčko a vrzáníčko. No být simply normal, nevím co by jste chtěli za tu cenu.1 bod
-
1 bod
-
Patriku prace slechti a bez prace nejsou kolace Vsak ja jdu taky zitra do rachoty a dovolena az v srpnu1 bod
-
Jo Darkovicky jsou taky pekne tez se tam muzem scuknout treba no nic dovca konci a zitra zas do pracovniho procesu Na dva tydny a pak dovca1 bod
-
1 bod
-
Long Life nemá cenu, nevyužiješ ho - budeš jen vyhazovat prachy oknem. Dej mu škeblofku Helix Ultra 5W-40, bude spokojenej jak korytnačka. Pro výměnu počítanou co rok a s nájezdem pod 15 000 ročně je kupování dražších náplní doslova nedměrným hejřením - na co ti je Magnatec nebo Mobil za 300,- až 500,- kulatejch/litr, když jejich vlastnosti nevyužiješ? Přitom škebla za 125-130 Kč za litr učuní tu samou službu a za cenu jedný náplně Magnatecu ji pořídíš 2x ...1 bod
-
1 bod
-
V první řadě - cenová politika je taková, že se OIII prakticky nevyplatí kupovat u vyšších výbav. SIII začíná na 600k a skoky k vyšším výbavám/motorům nejsou velký. Takže záleží na tom, po čem se člověk dívá. Mně se třeba líbí Scout, ale cenově (po připlacení co bych chtěl) je dražší než SIII. V druhé řadě - včera jsem viděl SIII na letišti a nestíhám se divit. Jestli tohle prošlo koncernovým schvalováním, tak má Škoda slušně našlápnuto. Zatím jsem nebyl vevnitř, ale co bylo vidět zvenku, tak ok. Podobnost Climtronicu, infotainmentu a knoflíků? To mě nevadí.1 bod
-
1 bod
-
to by jsi se divil, sám se nestačím divit, co technik dokáže vyplodit z huby, hádat se s nima nemá cenu, jediný řešení je jet jinam...1 bod
-
1 bod
-
Není to úplně k tématu a přesto je. Přes brtiské fórum (http://www.briskoda.net/forums/topic/339306-the-stylists-have-got-it-wrong/) jsem objevil toto http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Box-leather-storage-drive-arm-Center-Console-with-USB-accessory-suitable-for-2013-2014/32257914456.html Akorát, že to je pro čínský RAPID, který má asi trochu jiný interiér v oblasti středového tunelu. Ale jinak to vypadá o dost praktičtěji, líp než standardní loketka. Jen to má ještě trochu vzhkled jak dodo.1 bod