Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/13/15 ve všech sekcích
-
Přátelé, vzhledem k tomu, že se mi zhatily plány na zahraniční cestu, těším se na setkání s Vámi na středečním čaji o 5 !!2 body
-
2 body
-
2 body
-
Jedeme S Panchem do Rumunska koupit nějaký holky do klubu, Panchovi teď 4 ubyly, páč je zákazníci sbouchli. Já to říkal Panchovi už několikrát, že použité gumy prát v automatce není dobrej nápad [emoji23]2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
15 let aktivniho jezdeni s manualem najeto cca 600 tis km, jsem si objednal firemni vuz s DSG. Uz bych pokud to jen pujde nemenil zpet. DSG je proste bomba. Jezdeni ma pro mne uplny jiny rozmer, rizeni si uzivam, kocham se, nestresuji kde zas prbrzdim, kde pred prechodem zastavim a nutnosti zase radit. DSG radi ekcelentne a kdyz to clovek umi tak radi i tak jak ja presne chci, staci se naucit ovladat plynovy pedal, pomoci neho lze ridit ja ak se DSG bude chovat, Razeni je exceletni, rychle jako blesk. Krasna plynula jizda, bez cukani a namahani krcni patere pri prerazovani a vypadku vykonu na kola. DSG radi bez preruseni tahu na kola. Kazdemu z okoli kdo nad tim ohrnoval nos jsem pujcil sjet a kazdy si to hned zamiloval. Ano prvni minuty jsou divny, takove neosobni, jizda je nekdy zbrkla, prave proto ze lidi neumi spravne davkovat plyn. Bal jsem se pred objednanim zda nebudu litovat, preci jenom je to velky krok po tech letech jezdeni s fofr pakou a pak neni krok zpet, ale nelituji a jsem nadsen a kazdy den se tesim jak si zase sjedu. Jsem daleko mene unaveny, chca nechca i kdyz clovek radi podvedome zautomatizovane, mozek ale porste musi pracovat a vse vyhodnocovat a to proste unavuje. I pater je na tom lepe jak to necuka kdyz auto pro prerazeni ztrati vykon a jak pak zase vykon naskoci. Za mne DSG 1*. Nekdo rika DSG nuda, no ted mi razeni prijde jako strasna otrava. Ted si vychutnam jizdu daleko lepe. Horsi je prosun do manzelcina manualu. Startuji s nohou na brzde a prvni zastaveni chcíííp, jelikoz nevymacknu spojku ))1 bod
-
Clinte: dneska jsem měl domácí na domácím olivovým oleji a téměř zadarmo. Mamina běhala v upnutém triku a já nevěděl na co mám koukat dřív. [emoji12]1 bod
-
Jj. Díky. Hooters je podnik, kde nosí jídlo holky v kraťasech s velkým výstřihem a kozama od 3 výše. Koukni na web.1 bod
-
Nebojte se nic všechny auta se tam krásně vlezou :-) Kdyžtak se dají vedle do ulice jak píše Bája vždycky se tam stálo tak no stress :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem zpátky. Nakonec jsem odjel v sobotu ve 22:50 a doma jsem byl v neděli v 16:50. 45 min. mě zdržely kolony u Brenneru (BUS v příkopu) a pak za Insbruckem až po odbočku na Regensburg. Spotřebu ještě nemám přesně, ale cesta tam za 7,36 a zpět za 7,6. Nejvíc to žralo po zrušení omezené rychlosti z D do Prahy. [emoji1] K velikosti kufru u aut, mohu dodat, že neexistuje kufr, který by manželka nedokázala naplnit.1 bod
-
No vidíš, ale je to tak, mně to na OII funguje. A je to viditelné i slyšitelné. Ovšem logika tohoto jevu je poněkud odlišná od OIII. Dokonce se liší u předfaceliftu a faceliftu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak svorkovnici jsem našel lehce zoxidovana byla prostrikl jsem jaj tu černou tak i tu v kufru hodil jsem to na VAG a chyba stále stejný. Jak budu mit čas tak to proměřim a ještě si pročtu to tvé vlákno. Akorát teď budu cca týden jezdit jiným autem takže to chvilku potrvá.1 bod
-
1 bod
-
Pozrite, zaradena rychlost vs. neutral je vzdy na dlhu debatu, v podstate kazdy si vie obhajit to svoje. Za mna brzdenie motorom / jazda bez plynu s rychlostou, lebo: 1. Sice neprejdem tak daleko bez plynu ako na neutrale, ale menej nicim brzdy (z hladiska 1000km samozrejme zanedbatelne, ale z hladiska 50000km uz nie) 2. V pripade potreby rychleho manevru (rozumej potreba okamzitej akceleracie) nemusim stracat cas radenim rychlosti 3. V zime alebo na mokrej ceste sa nemusime ani bavit, ci ma lepsiu trakciu auto s neutralom alebo zaradenou rychlostou 4. Rekuperacia energie, pochybujem ze alternator dobija bateriu pri neutrale. A hlavne vyradenie do neutralu by bolo platne na idealnych cestach - bez ostatnych ucastnikov dopravy a bez rychlostnych limitov. Pretoze skor ci neskor natrafite na nejakeho pajaca, co si to sype dole rovnym kopcom 80 a je tam dvojita plna V takychto pripadoch je vhodnejsia nulova spotreba na rychlosti.1 bod
-
A myslíš, že o tom do teď nevěděli, když to svede každej Pepa, co má doma kabel? Mě ta odpověď naopak potěšila, protože jsem čekal, že se začnou cukat a psát, jak se to nesmí, a že je to špatně. Místo toho mi ale férově napsali, že samotné kódování vliv na záruku nemá, což může být pro některé užitečná informace do budoucna... Např. mně totiž prodejce tvrdil opak. (A autorizák ti to samozřejmě nemůže udělat z pochopitelných důvodů.) To, že se jim to nelíbí, je věc druhá. Důležitý ale je, že Škodovka zjevně nepovažuje samotný kódování (včetně aktivací příplatkových funkcí) za něco zakázanýho, a to ani během záruky. A upřímně, kolik lidí si tyhle věci nechává dělat? My z fóra... a pár dalších lidí, co tomu rozumí.1 bod
-
Martin.75 ty tve jevy jsou hodne nestandartni. Videl bych to na reklamaci. JInak u DSG jde radit i plynem (pokud ho pri pridavani (akceleraci) jemne povolis, mala by DSG preradit nahoru)1 bod
-
Ak na tej jedničke nejazdíš celý deň (vieš, ako Američanka ktorá prišla do Európy, požičala si auto, a nevedela, že treba radiť manuálne), tak sa tomu motoru vôbec nič nestane. Ak by to bol pre motor vyslovene nejaký problém, tak buď si istým, že by tam bol určite nastavený elektronický obmedzovač otáčok. Samozrejme so studeným motorom je tomu lepšie sa vyhnúť, ale keď treba ísť, tak treba ísť.1 bod
-
Dneska menší problém, při zahřátém motoru motor naskočil o setinku pomaleji a hned zdechl, po opakovaném stratu chytl hned, ale otáčky vyskočily na 1000 a spotřeba na maxiku 1.0 L. Po dojeti k první křižovatce bylo již vše OK, otáčky kolem 850 cca. Tohle se mi stalo poprvé, co vedlo k tomu, aby se zvýšily otáčky?1 bod
-
Já se radši objednal na pátek do servisu - dojdou-li gumy, budu nazouvat a mezitím to vyčistí, nehodlám dýchat ty spory plísní1 bod