Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/25/15 ve všech sekcích

  1. Jaký je rozdíl mezi pedagogem a pedofilem? Pedofil má děti upřímně rád.
    2 body
  2. Takto to tam pánové vypadalo včera (čtvrtek), jel jsem kolem tak jsem se stavil na měníčko. Krásný volný parkoviště připravené na sraz. Jinak sraz mi opravdu nevyjde :/, akce s kolegama platí. Takže snad příště, očekávám obsáhlou fotogalerii ze srazu. Užijte si to, tiše závidím
    2 body
  3. Asi tam dojedu radeji ve 12 h abych měl kde zaparkovat. abych nemusel stát na vyhlídce a dojít dolů pěšky
    2 body
  4. To vypadá kdo přijede první ten zaparkuje zbytek bude hledat místo po vesnici
    2 body
  5. Vidím že problém z Anarchii je větší než jsem si myslel
    2 body
  6. Hm to bych si dal na veceri. A ja prave dovecerel toto
    1 bod
  7. Ondro zase Havr a návštěva nic?
    1 bod
  8. Jen ten pežot... Ale bude nás tam dost, tak ho kdyžtak hodíme do křáku, ať tam nekazí fotky
    1 bod
  9. Díky za vyčerpávající odpověď. Takže když nechám auto odemčené jedním klíčem který dám doma do šuplíku a dál budu používat druhý klíč tak ten v šuplíku se bude stále vybíjet? :-) Řekni známému z ŠA že by to chtělo spánkový režim klíčků.;-) A nebo tu bezdrátovou nabíječku klíčků a pro Clinta extra klíček do zásuvky :-D
    1 bod
  10. Clinte, to se hluboce mýlíš. Já jsem patriot a velká konzerva. I když si to ti šmejdi nezaslouží. Pro mě férovost a čestné jednání je víc, než cokoliv jiného. A slovo chlapa je pro mě zákon. Nedodržení netoleruji.
    1 bod
  11. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Moja dcérka bude mít někoho s barákem a superbem.
    1 bod
  12. K těmto posledním komentářům bych jen dodal, že dnešní řidiči prostě už nemají svoje ,,srdce" ( ne všichni) a nechají se ovlivňovat médii a tím kdo jim co radí a píše o tom co ,,moderní" motor potřebuje a co mu stačí a jakou má spotřebu. Z vlastní zkušenosti : začínal jsem na Fordu 1.6 D, potom Felicia 1.6 Mpi, pak Thalia 1.4 8V, Clio 1.2 16V, momentálně Mazda 3 1.6 16V a Octavia 1.9 TDi a můžu v klidu říct, že s každým motorem jsem za pár jízd věděl jak jezdit a co potřebuje a to jsou v nich velké rozdíly, takže jde o to co od motoru člověk očekává a jaký výkon chce. Plno lidí jezdí ne podle toho jaký má motor, ale jaký chce mít motor a spotřebu.. rada zní : přízbůsobte jízdu povaze motoru !!
    1 bod
  13. Ty se směješ, ale jak ležel Petrrr na tom lehátku na Slapech u přívěsu, furt po tvé malé dcerce pokukoval, pak říkal, že si na ní počká
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Prý jaká je nabídka....
    1 bod
  16. Kdybych sem dal majitelku v bikinách, tak máte vlhké sny až do rána. :-)
    1 bod
  17. Konkretne u FIII zalezi na tom, kde byla karoserie lakovana. Ptal jsem se na to, protoze jsem to videl u dealera - pokud auto proslo lakovnou v MB, je motorovy prostor lakovan komplet, pokud prosel lakovnu v Kvasinach, kam kvuli kapacite nektere karoserie vozi, je motorovy prostor pouze v plniči.
    1 bod
  18. Dost dobře nelze srovnávat HTP a BXW ani podle obsahu, ani podle průběhu výkonu a krouťáku, navíc každej má jiný odstupňování převodovky i jinej stálej převod - kterej je ještě navíc odlišnej pro fábuli a pro roomstera. BXWéčko je podle dnešního pohledu velice svéráznej motor, ani jeho úprava na €uro5 CGGB ho nepřevychovala - je to prostě atmosféra šestnáctiventil bez podpůrnejch prostředků, který jinak po světě má kdekterá jiná čtrnáctistovka - bez změny úhů otevírání ventilů nebo bez v závislosti na otáčkách proměnlivýho průřezu sacích nebo vejfukovejch kanálů. Na jednu stranu je to dobře, protože to zjednodušuje jeho konstrukci a vypouští to z něj míň spolehlivý pohyblivý mechanismy, na druhou stranu ho to ale vývojově vrací o minimálně 30 let zpátky co se týče průběhu křivky výkonu a krouťáku - proměnný časování rozvodu nebo různý druhy přívěr v sání nebo vejfuku pro zlepšení průběhu výkonovejch křivek byly třeba u japonců naprosto běžným technickým opatřením už v 80. letech - a v motorkách srovnatelnejch i menších kubatur jsou naprosto nezbytným opatřením i v současnosti. Nevím, proč se VW uchýlil k tomuhle umělýmu zkriplování techniky, která by díky právě těm amputovaným technickým vylepšením mohla dodneška konkurovat turbomotorům i v oblasti snižování emisí a majitelům aut tak umožnila volbu koupě míň složitýho atmosférickýho motoru proti složitějšímu a materiálově náročnějšímu turbu. Faktem proto zůstane, že s 1,4 16V se musí jezdit jiným stylem, než s HTP nebo s TSI, neřkuli s TDI - ten motor se prostě MUSÍ TOČIT a jinak už to bohužel nebude. Pokud se přiměřeně vytáčí, tak i poměrně uspokojivě akceleruje a nechá si ledacos líbit - jak ho ale někdo podtáčí, ten motor mu svou nelibost k přehnaně nízkejm točkám dá okamžitě a krutě pocejtit - jednoduše začne zdechat... Já sám jsem to poznal hned při mojí první jízdě s ním (zkušební projetí před koupí v bazaru!!!), kdy jsem naprosto navyklej na dosavadní poměrně pružnou nadčtvercovou OHV třináctistovku (forman BMM 1,3 50kW) vjel v serpentinách do stoupavý vracečky na trojku cca 40km/h a protože jsem byl "kapánek dlouhej", tak jsem v ní ubral plyn aby auto zpomalilo - a když jsem chtěl po projetí největším zákrutem pořád na tu trojku začít akcelerovat ven ze zatáčky, se zlou jsem se potázal, BXWéčko začalo dunivě hučet a jednoduše odmítlo zrychlovat. Vyřešil to přímo v zatáčce navalenej razantní meziplyn s podřazením na dvojku, otáčky vyskočily nad 2500rpm a ejhle, BXWéčko chytlo druhej dech a najednou z něj zase byl ten živej šestnáctiventil, kterej má radost z jízdy pod plynem. Než jsem začal řadit ve vyšších točkách než jsem do tý doby řadil a zvyknul si, jak s tímhle motorem zacházet, uplynulo řádově půl roku. Naprosto stejnou zkušenost s těmahle motorama mi nedávno popisoval kamarád z Jičína - ve fabrice vzali na operativní lízačku několik roomsterů s touhle motorizací jako náhradu za doslouživší fábule 1,9TDi. Skoro okamžitě na ně jejich řidiči začali houfně nadávat, jaký to nejsou zdechliny, protože se s nima ve 4 lidech na palubě nedokázali napojit na nájezdu do provozu na I/35 v Hořicích - prostě nedokázali v celý dýlce připojováku zrychlit natolik, aby se plynule zařadili do proudu jedoucího 90-100km rychlostí. Moje otázka byla jen jedna - při jakejch otáčkách ti šoféři řadí nahoru během toho zrychlování? A po jeho odpovědi, že přibližně na 2500rpm ale určitě před vytočením na 3000rpm jsem mu mohl doporučit jen jedno - AŤ S TÍM MOTOREM OKAMŽITĚ PŘESTANOU JEZDIT JAKO S DÝZLEM A NECHAJÍ HO VÍC VYTÁČET, protože jedině tak mu dopřejou to co potřebuje a on se jim odvděčí tím, že pojede. Tenhle motor se prostě nejlíp chová tam, kde to pro jiný motory není obvyklá oblast otáček - někde mezi 3000 a 4000rpm, tam je jak se říká "spokojenej jak korytnačka" a jízda s ním se dá užívat. Bohužel, kdo je zvyklej na turbo, ať už v dehtu nebo TSI, bude si po pořízení BXW/CGGB na tohle chování muset (znovu) zvykat.
    1 bod
  19. To je přesně to,proč jsem risknul TSI.
    1 bod
  20. Radius: ten motor není vyčichlej, je dobrej. Jede skvěle, ale Ozi byl zvyklej na nadstandart a to se těžko potom leze dolů....Tak je to se vším. Těžko se člověk od masa vrací ke chlebu. Já moc rozdíl oproti 1,8 TSI z OII nepozoruji, jezdí to celkem podobně. (Samosebou ta 1,8 lepší byla - to nepopírám, ale ne nijak znatelně)
    1 bod
  21. To ti jenom VW na dálku spustil emisní test :-)
    1 bod
  22. a to jste ještě nevolali na NASA, aby vám poslali čerstvé satelitní snímky?
    1 bod
  23. ScoutLine vychází z výbavy Style s paketem Plus - plasty včetně několika dalších prvků výbavy vyjdou na 25 000Kč.
    1 bod
  24. Všechny tyto volné radikály postavit vedle sebe a pro výstrahu všem proplesknout.
    1 bod
  25. Se svýma 196 cm mi sedačky naprosto vyhovujou. Jen to auto bych potřeboval trochu přifouknout abych tam nelezl jako za kulomet.
    1 bod
  26. to je fakt, tohle asi bylo dočasné pomatení mysli. Fordem tam, Superbem zpátky.
    1 bod
  27. Já bych zase blil z toho tvého podpisu, co se poslední položky týče, no má to i takovou barvu, vyblitou. No jo, přetíženej Ford s losími testy do polí.
    1 bod
  28. Naozaj predas 3 rocne auto so stratou 50tis? Pri aute za 200tis by som tomu este veril, ale Yeti? To pochybujem.
    1 bod
  29. Ne já ho nebudu mít 7,5 let, já se auta zbabuji po 3 letech se ztrátou tak 50 tisíc. Ale já jsem nechtěl psát že tvoje nabídka je špatná, chtěl jsem jen napsat všeobecně že každá nabídka co automobilka/leasingovka je vždy výhodná i když to tak vypadá. Když jsem kupoval moje první nové auto Feldu na leasing bez navýšení a to jsem opravdu nepřeplatil ani korunu navíc protože jsem měl pojíštění své. Ale dnes se prodejci kolikrát tváří jako že je to super nabídka ale když člověk vezme do ruky kalkulačku tak zjistí že je to nevýhodné.
    1 bod
  30. Já jsem si chtěl koupit Yetiho na splátky bez navýšení první splátka cca. 270 000Kč a 100 000Kč splátky na 24 měsíců bez ,,úroků,, že nepřeplatíte není vůbec pravda protože přeplatíte na pojištění která je součástí splátek. Taková pojistka vychází cca. na 12.000ročně a to po slevách za bezeškodný průběh 180měsíců což je hodně. Tak jsem se na celý leasin vykašlal a raději to koupil hotově a pojištění mám komplet za 5888kč za rok což je polovina toho co při splátkách jako bez úroků. Přoč někde zbytečně platit když nemusím.. Tak stejně to bude i se škodou bez starostí, výdycky to v první řdě musí být výhodně hlavně pro prodejce/leasingovku a potom je až zákazník.
    1 bod
  31. Ahoj,mrkni do kufru k zadnímu pravému světlu. Tam ti vede to lanko a vyskočilo ti z uložení.
    1 bod
  32. Je to zajímavé jak někteří lidí mají problém pochopit pojem "NAHLASIT SE DO NEDELE PRED SRAZEM"
    1 bod
  33. Děkuji pěkně za milion lidí. To bude čekačka na bramborák
    1 bod
  34. 1 bod
  35. Stringo, já hovořím o tom, že obecně auta dneska stojí pár korun, netvrdím že si to myslím zrovna o mé oktávii, kde byla cenovka 720 tis Kč. Ale auto dneska pořídíš už za 200tis. A to není moc. Já nevidím, že by OIII na tom byla poruchovostí jinde, než byla OII. Je to stejné podle mého názoru a O1 jsem také neměl nijak extra spolehlivou. Takhle se to táhne už nějaký ten rok. Je to prostě o štěstí na kus. To říkám stále. Někdo má laciného Hnůje a mění žárovky, někdo BMW za dva mega a v servisu je každej tejden. Obecně ovšem koncern patří kvalitou výše, než jiné francouzské a korejské značky. To mi tu prostě nikdo nikdy nevymluví a zatím si stojím a stát budu , i kdyby se Pawouk, Stringo a Petrrr na hlavu stavěli Jestli bych si znovu koupil Škodovku...ano koupil. Já tu jen prostě vidím, jak každej brečí, nadává a stěžuje si. To je celé a přestává mě to bavit číst. Když jsem tohle zakládal, myslel jsem si, že jsem fandové do Škdovky a ono to vypadá, že vy jste uplně na druhé straně...KURVA TAK TO PRODEJTE A NEBREČTE TU. ...nebo to tady zabalím.
    1 bod
  36. Ty voe, tak si to doma udělej před barákem...to je furt keců tady. Nebo to prodej, kup si Kikiu nebo Hnůje a budeš happy, nebudeš muset furt psát o neschopnosti servisů ŠA a jak je Škodovka na hovno. Já jsem se svým servisem v Rakovníku 100% spokojenej, nemůžu říct jediného křivého slova, všechno jde hned, zítra přijedte, u auta můžete bejt, dáte si kávu? Odvezeme vás domů....takhle to znám já. Tu spojku ovšem řešili na zkoušku u Klokočky (byl jsem v práci a mám to za rohem) a to jsem šlápnul trochu do hovna.
    1 bod
  37. Chyba ve druhém bodě, USA jim totiž udělala ze země peklo...
    1 bod
  38. Petrrr: ty vyprávěj někomu, že máš auto jako koníčka, pomlouváš ho, kam přijdeš. Kdyby to tvůj kinder slyšel, tak tě vyklopí v první zatáčce za Varama
    1 bod
  39. mám takovej možná hloupej dotaz, ale mám na autě orig. alu 16" a na zimu budu kupovat plechový 15" KFZ zajímalo by mě, jak je to se šroubama, vím jenom, že jsou dva druhy hlavy, kulová a kuželová 60st. takže netuším jakou tam mám teď a jestli to bude pasovat na ty plechy.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...