Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/09/15 ve všech sekcích

  1. No, stále tam je možnosť jazdiť v režime S. Kým sa nezapne tempomat, dovtedy drží nižší prevod a vyššie otáčky. Ale treba počítať s tým, že to ide do spotreby. Ale je tu jedna vec ktorú si treba tiež uvedomiť. Síce DSG v režime D drží nízke otáčky, ale v prípade že je auto viac naložené, ide do kopca, alebo len treba výraznejšie akcelerovať, vždy si podradí. Bez podradenia dovolí akcelerovať iba veľmi jemne. Oproti tomu veľa vodičov s manuálom predbieha napr. auto idúce 70-80 so zaradenou 5-kou bez podradenia a ešte do mierného stúpania. Takže to DSG tu má zase navrch, lebo nedovolí robiť blbosti. A keď čítam tie spotreby ktoré tu ľudia píšu na fóre, verím, že je tu veľa takých majiteľov ktorí svoje motory "dusia" ešte viac...
    5 bodů
  2. sobota dopol do neděle...
    2 body
  3. Dušan píše příští rok. Taky bych hlasoval za jaro, třeba květen, kdy už bude šance na pěkné počasí. Ideální by byl geometrický střed republiky (okolí Sečské přehrady?), aby nikdo nemohl brblat, že to má daleko. Druhá možnost - sepsat kdo by jel a odkud je a pak podle toho vybrat "těžiště" - lepší přijít o jednoho Chebáka, než o 5 Ostraváků
    2 body
  4. Tak jinak. Hlavní pohled: Pneumatiky jsou od toho aby byly schopné přenést výkon na vozovku a také byly schopné brzdit. Šíře pneumatiky, tlak v ní a váha vozu definují styčnou plochu. Užší pneumatika má menší plochu a tedy vyšší tlak na vozovku. Proto na sněhu a ledu lépe brzdí a na suchu v podstatě taky. Zkuste se kouknout na WRC na RZ na sněhu a ledu, ty jedou tak na 165 max. Vedlejší pohled. Design a to je každého vkus. Kdyby se nebylo abs a asr, eds, esp a dalších udělátek tak se s těma šikrokýma třeba na mokru ani nerozjedeme a nezastavíme.
    2 body
  5. Chci taky bungalow a ideálně vedle Michala. Vypijeme tatranský čaj, pak budeme dělat bordel, Michal s Léňou se nevyspí a tím pádem si nás budou dobře pamatovat
    1 bod
  6. tak jsem byl u prodejce si objednat přední plácačky ( hroznej debil na oddělení náhradních dílů ), starej dědek kterej mi leze krkem. Říkám mu, jestli maj přední plácačky na Škodu Rapid. A on jo, ty bych tu měl mít. Pak se mě zeptal jestli mám Rapid nebo Spaceback říkám mu že oboje je Rapid ale že mám Liftback a že to je jedno, ty plácačky jsou stejný. Řekne: teda Rapid Pak se mě zeptá na rok. Říkám 2014, ale je to jedno, jsou stejný... Řekne nemám, řeknu jestli mi je objedná... on ano, budou tu zítra v 9:00, říkám že se stavím v pondělí až pojedu z práce a on: nj, zítra je vlastně sobota )) Ale proč to sem píšu, ptám se ho jestli tu je někdo ze servisu, že bych se chtěl domluvit na výměně oleje. On už to začal smažit do PC, ptá se na údaje a že příští týden. Tak mu říkám že OK, ale hlavně mě zajímá jestli akceptujou, když si přinesu vlastní olej, řekl že ne, tak mu říkám tak nic a sbohem, čuměl jak puk co se děje
    1 bod
  7. Aaa první Pražák co to chce tak max 100km od baráku
    1 bod
  8. vorlajz: opravdu věř, že tady ostatní mají pravdu, na sněhu je rozdíl mít 185 nebo 215 gumu a to co píšeš je špatně a právě naopak. Širší guma má v tomto případě sílu rozloženou na větší ploše a tedy ti bude na sněhu více klouzat než guma která je úzká a která vyvine větší tlak na své - menší ploše. V létě je to naopak, tam se ti guma "nezahryzne" do asfaltu, takže potřebuješ vyvinout tlak na co největší plochu, aby ti auto neklouzlo.
    1 bod
  9. Hele je mi úplně u zádele co co si o tom myslíš. Tímto v tomto tématu končím, ať si to řeší každý jak chce. Třeba si tam nalep tapetu s medvídkem PÚ.
    1 bod
  10. Na léto širší, na zimu užší vždy to platilo
    1 bod
  11. Ja koncim. Jdu spat bo zitra musim driv vstat k praci. Preju Vam dobrou noc a Barevne snicky. . Ondro Tobe Taky
    1 bod
  12. Tak dneska mi došla trpělivost a rosení je konec. Zvládl jsem to za pomoci zalamovacího nože, slabých kombinaček a obyčejné horkovzdušné hobby pistole. Náklady 317 Kč {305 spojky a ventilek + poštovné a 22 smrštovačka 9,5/4,5 v elektro krámu}. Kabel nakonec zatejpován obyčejnou elektrikářskou páskou a ventilek jsem ponechal volný. Jen jsem ho připevnil stahovacími páskami k ostatní kabeláž i, aby se ventilek ve spojkách nešponoval.
    1 bod
  13. Jo syncy,podzim je na svadby akorát.My dneska 32 let spolu.Zitra slavime,bo vikend.
    1 bod
  14. citace z Novinek o Hiluxu: Výdrž a nenáročnost teroristy oblíbené Toyoty Hilux demonstrovala britská BBC už v roce 2006. Produkce motoristického pořadu Top Gear pořídila za 1500 dolarů (přes 36 tisíc korun) 18 let starý model, který měl najeto přes 300 tisíc kilometrů, a podrobila ho zátěžovému testu. Redaktoři s japonským pick-upem kromě jiného nabourali do stromu, na pět hodin ho potopili na dno oceánu, zapálili jej, nechali srazit s karavanem i demoliční koulí a nakonec jej postavili na 70 metrů vysoký dům, který nechali strhnout. Když po tom všem hilux pomocí lžíce bagru vylovili z trosek, opravili ho jen se základním nářadím a bez použití jediného náhradního dílu. To je panečku autíčko : : Je pravda že i v tom Thajsku je to dost oblíbené auto. Ale pak mě docela zarazilo kde na to lidi tam berou..
    1 bod
  15. Nejspíš ti zatekla voda ke komfortce -> hledej zatékání.
    1 bod
  16. O zárukách od jakékoliv firmy na motor bychom mohli polemizovat, nikdo neuzná, ale libí se mi tato firma http://www.mereni-vykonu.cz/#utm_source=Vyhledavani-Chiptuning&utm_campaign=Sklik&utm_medium=V1. Měření na stolici před a po úpravě za dobré peníze. Měl jsem od Bitpowru chiplou fabii s nájezdem po úpravě více jak 100tis a vše ok. Podmínka je chovat se slušně k motoru
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...