Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/14/15 ve všech sekcích

  1. Kluci jen tak namtkou, takhle pracuje Pepik '>
    3 body
  2. Sice fotka hrozná ale interiér vozu kterým jsme jeli tam vidět trochu je
    2 body
  3. To je v podstatě zadarmo, to najdeš na ulici nebo u táty.
    2 body
  4. No to on kokta má proč přemýšlet, odešly mu parkovací senzory ( co by kvalitní výrobek ŠA). Bojím se, že už mě s reklamacema dohnal a vzal mi moje prvenství.
    2 body
  5. tak Motos možná, protože má na veterány a protože uhlobaron a Pražák k tomu. Kokta, tam bych pochyboval - kdyby neměl tatínka co dělá pro Krejčíře a dělá Koktovi doživotní sponzoring tak nevím nevím. Jezdil by ve Ford Fiesta 3dv. z roku 1995.
    2 body
  6. Dnes na dálnici bylo dost střelců co jeli jen s denníma a místy je zezadu vážně nebylo vidět. Nebuďte líní a otočte si tím knoflíkem když to automatika neudělá za Vás! Mám na mysli auta všech značek, né jen fábie.
    1 bod
  7. A ještě jedno O tom,jak nenávidí ty co,volají,nabízejí
    1 bod
  8. A takhle nějak to máme v práci každý den Kdo nechápe,tak mluví o své manželce (berte to prosím sportovně)
    1 bod
  9. Jezdit v dešti na denní svícení není dobrý nápad, nesvítí ti koncovky a ty LEDky v dešti nebo za šera pěkně oslňují protijedoucí řidiče...
    1 bod
  10. Když něco na autě odejde po záruce, vždycky se snažím zjistit kdo Škodovce dodává a snažím se ten díl koupit mimo koncern. Je to stejný díl, stejná kvalita, ale za polovic...pač Škodovka si tam flákne razítko a rázem ten díl stojí jednou tolik. Tím chci říct, že jsou věci, které se vyplatí koupit originál (ale třeba jinde), co prodává Škoda, pač je má vyzkoušené. Třeba ty destičky, nebo stírače. Tam už bych prostě neoriginální nekupoval, potom, co jsem se několikrát spálil. Tenkrát mi Kokta poradil nějakej shit a já ho poslechl.... Měl totiž procenta z prodeje a já to nevěděl.... Pak sem to musel vyhodit a koupit origoše. Kokta mi ještě dluží peníze (Petrrr ví, jak mi to pískalo, za jízdy za Motosem na Slapskou swingers hardcore párty si zacpával uši). Ten Kokta, to je lišák, nic mu nevěřte, myslí jen na svůj štrůsok, jak ho naplnit
    1 bod
  11. Petrrr: to se hodně pleteš s těmi výrobky ŠA. Škoda jako výrobce auto hlavně montuje, spoustu dílů a mezi nimi i ty senzory nevyrábí. Vyrábějí je dodavatelé. Něco jako ta moje klapka, výrobek Valeo Rakovník. Takže za to můžou jen částečně, samozřejmě Škoda to zastřešuje a kvalitu jejich dodávek by si měli pohlídat...
    1 bod
  12. tož chalani, sme vám přivezli ňáké brzdy, pry ty vaše vozy nejdo zastavit
    1 bod
  13. já bych to možná spojil s prohlídkou závodu, byla by to rozhodně prdel...
    1 bod
  14. Přesně Petr má na to zase mamku
    1 bod
  15. Víš co stojí času furt reklamovat něco se škodou? tolik času ani nestrávím ročně na hajzlu!
    1 bod
  16. 1 bod
  17. akorát, když máš tu sadu, tak máš jistotu, že tam ten správný ořech bude :-) Mám doma +/- 30 let starou Tonu a je zajímavé pozorovat, jak se postupně začínají "zapojovat ořechy", které dříve nikdo nepotřeboval a naopak význam těch dříve používaných postupně upadá. A samozřejmě polovina z nich je, jak kdyby právě vypadly z linky, nikdy je nikdo nepoužil.
    1 bod
  18. Víš co stojí jenom Koktův kadeřník a vizážista? To ty za rok kinderem neprojezdíš...
    1 bod
  19. Moje řeč. Může to mít výbavu jakou chce, ale furt je to min 10 let staré auto A proč jsou některé 2,8 levný? 1.Lidi nemají zájem o velké benzinové motory 2.2,8 trpí na např.a zejména ztrátu oleje, proto se bojí. Já svojí bývalou A6 s tímto motorem prodal cikánům za 35tis
    1 bod
  20. On to nechává venku v zimě schválně, aby mohl zapnout nové vyhřívání sedaček u svého kindera ....a manželce zdůvodnit, proč malá nemá novou panenku Barbie Takovej luxus ještě totiž nikdy u auta nepoznal, to bylo vždycky pro něj finančně nedostupné a výsadou jen těch vyvolených pracháčů a bussines manů, jako jsou Motos a Kokta....
    1 bod
  21. Tak to aby Petrrr manželku už pomalu obléknul do norka, jestli chce venku něco vydělat, přece jen ty minisukně už do takového počasí nejsou....Holt makat na západě na nového Ramáka není žádnej med
    1 bod
  22. Omlouvám se tedy za můj komentář se slevou na předváděčku, celé vlákno jsem nečetl (přesunuto odjinud), měl jsem za to, že se bavíme na jakou selevu se dá dostat u nové FIII, klidně i za cenu že si koupím auto s nájezdem pár stovek km....
    1 bod
  23. To víte hoši Pražští, drsný život tady na západě. To není život pro Pražáky. Kde si byl? Dalo by se říci, že žiji v hlubinách CHKO Slavkovský les a kousek od jeho nejvyšší hory Krudum (Chrudim 838 m.n.m.).
    1 bod
  24. Tak programovatene rele po dlouhem cekani dnes doruceno. Podle mne nejlepsi reseni pro kutily, Nejmene prace. Tady sem davam video, kde uvidite vhodny princip pro start-stop.
    1 bod
  25. jako ja take o tom take uvazuji:)) ale 105kg 54hp a 600ccm
    1 bod
  26. O to mi šlo, znám hodně případů, kdy prodejce slíbil hodně velkou slevu kupujícímu za to, že si to auto nechají měsíc apod. na salóně, jenom aby ho mohli ukazovat ( konkrétně Octavia RS ) jinak dvojciferná sleva u Fabie už znamená, že v tom musí mít prsty Škodovka ( smlouvy s firmami o odběru určitého počtu aut, za určité období apod. ), nebo prodejce pak na autě nemá skoro nic a je to protislužba... ( pokud se bavíme o zcela novém autě, žádná předváděčka, polepy atd. )
    1 bod
  27. Nevim, co je na supu s v6kou a r.v 2006 za 170tis levnyho..
    1 bod
  28. Tak ako tu už odznelo.. nemiešajme sem predvádzačky, to už rovno vytiahnime referentské, po operatívnom a klasický bazar. Proste normálny nákup nového auta súkromnou osobou. Čím bude dlhšie auto na trhu, tým možno bude vyššia zľava, ale už dvojciferné zľavy sú proste na úkor zisku predajcu (pri fabii) a nie je to len tak, má to svoj dôvod.
    1 bod
  29. Až v půl sedmé zjistil, že je tam sám, do té doby byl zaneprázdněn žrádlem .D
    1 bod
  30. Tak kde stě. Já tady čekam a sem tu sám[emoji45]
    1 bod
  31. Je to všechno jenom velká habaďůra s cílem poškodit VW v USA, začalo se jim tam dařit a to se prostě někomu přestalo líbit....to je vše.
    1 bod
  32. Soupis materiálu, jehož výměnu či dokoupení jsem musel podstoupit: Jednotka BCM s podporou této výbavy, (jednotku Gateway - tu jsem měl už vyměněnou, pro multifunkční volant), jednotka pro naklápění xenonů, čidla nivelace (dával jsem přední + zadní), senzor světla, deště … pod zpětné zrcátko, spínač světel s polohou „auto“, připravenou kabeláž, samozřejmě kompletně osazeny světlomety s xenony a led + jednotky. Co se týče práce, tak vše správně osadit, zapojit, napinovat do BCM, Gateway, nakódovat. Je to výčet toho podstatného, když tak mě někdo doplňte.
    1 bod
  33. Mám wagen bez rezervy a heveru a myslel jsem, že si při výměně zimní - letní pneu vystačím s panenkou. No býval bych si vystačil, kdyby letní byly R16 a ne R17 ... k nasazení letní chybělo cca 0,5 cm ... tak jsem zimní nasadil zpět ... vymýšlet nějaké podkládání se mě nechtělo, bo to bylo podezřele vratké a měl jsem obavu, abych si i přes podložení hranolem a gumou nepoškodil podvozek ... za 1080,- Kč jsem koupil originální hever ... a výměna pneu pak byla nebe a dudy ... pořízení origoheveru tak mohu jen doporučit
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...