Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/06/15 ve všech sekcích

  1. Davide, mrzí mě to, jel jsem jak drak, ale nestihal jsem dřív. Jsem vyjížděl odpoledne od Prahy z práce teprve a ještě jsem měl nějaké jednaní ve Zlíně. Od tama jsem vyjížděl až kolem 20h. Tak snad příště, jestli ho budeš mít .
    4 body
  2. Dneska jsem se zrovna dostal k balíčkům z ali a večer hodím do auta. Já mám ledky z Ali a z e-bay už kolik let a nikdy problém, jsou to kecy . Konečně snad bude interier hotový.. I když na cestě jich mám ještě spoustu . Navíc ty u nás prodávané jsou taky z číny, jen s přirážkou na ceně...
    3 body
  3. Tati?, proč sem dostal k Mikuláši lopatu? Abys mohl uklidit to hovno co dostaneš pod stromeček.
    3 body
  4. jj to co má teď v golfu, měl u toho auta v ostřikovačích
    2 body
  5. Za mě moc malé, ale jinak pěkné. Když už, tak pořádně, jen se to potom blbě myje. Ale to už je dávná minulost.
    2 body
  6. Tak druhá srazová ode mě, i když z půl desáte a od Decathlonu
    2 body
  7. Díky za sraz Více foto nemám,ale fotil Pawouk Klasicky jsem s Pawokem vydržel nejdýl,a to do 20:30 Děkuji Pawoukovi za pokec No a ještě jsem po cestě ze srazu potkal Galviho v Mini,sice blbá kvalita,ale co
    2 body
  8. Tomus: Ha! To je napad. Ondro, tak uvidime priste v jakem budu rozmaru. I kdyz mi manzelka rikala, ze priste jedu Octou, to abych ji to aspon umyl.
    1 bod
  9. No jo ale za Comfort se platí a jak máš na také auto musíš mít na údržbu a zbytek a ne že koupíš a pak doma si rád za suchý rohlík,ale jak si psal tys to neplatil takže jízda byla super tomu věřím.
    1 bod
  10. No každopádně musí příště přijet Octavou,tam taky něco najdem
    1 bod
  11. Jaký je rozdíl mezi Ransdorfem a Rathem? 9 443 000 000 Kč.
    1 bod
  12. 1 bod
  13. To máš pravdu. Já pomatuju, kdy jsem na škodě 100 "profukoval" trysky, šteloval předstih "uchem" a o klimatizaci jsem snad jen slyšel. Bylo horko, tak jsem "zatočil klikou" a větral. Bohužel čas nezastavíš.
    1 bod
  14. Tohle byla hračka pro dnešní den a jak jsem potom sedl do Scouta bylo to takové... mno jak to říct slabší?
    1 bod
  15. Fricoolinek - koleduješ si o Varování. Ty tvoje bláboly mimo téma jsem smazal v obou vláknech o motorech 1.4 TSI.
    1 bod
  16. Tak jsem dnes nafotil štítky na tlumičích!!!
    1 bod
  17. Myslíš v té co nikdo neviděl? Jitrnici jakou svět neviděl
    1 bod
  18. 1 bod
  19. Nechápu tuhle vaši obsesi. Světla nastavit na auto a víc neřešit. Auto si je řídí samo. Pokud je i dešťový senzor, tak za deště samo rozsvítí. Pokud je mlha, stačí zatáhnout, rozsvítit mlhovky a přitom se hned automaticky rozsvítí potkávačky.
    1 bod
  20. Měl jsis koupit TSI tam není potřeba olej měřit. Vždy je ho tam víc než dost.
    1 bod
  21. Hura! Mam to venku. Dostal jsem se tam od podbehu (jak jste poradili ). Diky! Postup pro ty, kteri by meli tento problem: 1) odsroubovat jeden vrut, ktery drzi podbeh - nejblize hrdla nadrze - abyste tam prostrcili ruku. 2) rukou nahmatejte u zamku krytky "gumovy" knoflik, staci zmacknout a krytka je odemcena .. a je to Prace na 5minut... jen vedet jak Oznaceni zamku je: 3T0810773A
    1 bod
  22. Pri ceste stoja dve šľapky a čakajú na zákazníka. Okolo ide babka a pýta sa: "Dievčence a načo čakáte?" " Na cukríky babka, na cukríky." " Tak, to ja počkám s vami." Idú okolo policajti a vidia dve šľapky so starou babkou, tak sa zastavia a pýtajú sa. " Babka a vy tu čo robíte?" "Nebojte sa chlapci! Ja si dám len dva, tri do úst a pôjdem domov." Idú traja upíri do baru a jeden hovorí: "Prosím si ľadovú krv." Druhý hovorí: "Prosím si horúcu krv." Tretí hovorí: "Prosím si horúru vodu." Tí dvaja naňho nechápavo pozerajú. Tretí uprí vytiahne z vrecka tampónik a hovorí: "Spravím si čajíček." Klaustrófobia je strach z uzavretých priestorov. Napríklad: Idem do krčmy, a bojím sa, že je zatvorená... Manželku chceli včera v noci uniesť mimozemšťania priamo z postele, tak som sa robil že spím... Ale hajzli ma prichytili ako sa ujebávam keď tú tlstú sviňu nemohli nadvihnúť...
    1 bod
  23. http://torpeda.cz/450/Mravenec-p-ich-zel-ka-d-den-asn-zr-na-do-zam-stn-n
    1 bod
  24. Dnes som sa odhodlal a rozobral som ten regulator, odfotil som suciastku ktora pravdepodobne urcuje polohu vysunutia tycky, dostala sa dovnutra voda a koroziou sa to cele zdeformovalo a napucnelo... to zapricinilo ze sa cidlo velmi tazko pohybovalo a drhlo.... cele som to obrusil odtranil som koroziu niektore trecie plochy som uplne jemne premazal... poskladal som to a cuduj sa svete prestalo to padat do nudzaku.... uvidim ako dlho to takto vydrzi ale vzdy lepsie ako zaplatit za opravu cez 1000eur....
    1 bod
  25. no mě taky, to je fakt. Spokojím se vždy jen s tím nejlepším (M.Donutil)
    1 bod
  26. Já to zkoušel u SII a úspěšnost byla jen 80%, asi jde opravdu o tu techniku. Zajímalo by mě na jaký pohyb to konkrétně reaguje. Co kdyby třeba pod tím čidlem proběhla kočka? :-D
    1 bod
  27. Tady převažuje tzv. "wolfspitzův fenomén" (tzn. nejlépe každý druhý pátek v období letního času a raději každou středu, když je zrovna v platnosti zimní čas a to už nemluvím o období premenstruačního syndromu manželky či přítelkyně, kde by se měl měnit i v převodovce) a pak to pojede "třistazmístaadvěstěvměstě" ¨. Možné to je, nemám možnost ověřit pravdivost tohoto fenoménu. Nicméně si myslím, že testovací možnosti českých garáží, tabletů,diagnostických kabelů,androidů, iPhonů, trychtýřů, kýblů a fritovacích hrnců jsou objektivně o něco menší, než výrobců motorů a olejů....tím neznevažuji to, že i řízek chutná z čerstvého fritovacího oleje lépe než z použitého. Nějaké různé publikace k tomu existují http://www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti-motorovych-oleju---HTHS-viskozita-a-lehkobezne-oleje znova však musím říct, že nedovedu srovnat s těžko "přerazitelným" obecně platným názorem, že čím častěji, tím lépe.....
    1 bod
  28. Když vypnu start-stop tlačítkem,tak se taky vypne rekuperace?
    1 bod
  29. Je tady i pozitivní stránka věci, když poprvé auto zaregistrujete až v novém roce tak až budete za pár let prodávat bude o rok mladší...
    1 bod
  30. Caute, Moja Octavia RS TDI MT bola objednana 34. tyzden a dodana 43. tyzden.
    1 bod
  31. Tomu rozumím. Já měl předtím VW Jetta s 1,4 TSI a byl jsem unešen. Šel jsem tedy do silnějšího TSI a jsem totálně nadšen. RS je moc pěkná, ale výše popisuji, proč jsem ji nechtěl a nemohl vzít. Možná taky proto, že se 1,8 TSI moc neprodává jsem vybojoval tu slevu. U aut, která se točí v tisícových sériích, se asi taková sleva dostat nedá. Druhá stránka té mince byla, že mi vyhrožovali velmi dlouhou dodací lhůtou právě z důvodu "motorizace". Asi čekali až se sejde dost objednávek. Legrace byla, když jsem obcházel autosalony: "Dobrý den, co pro vás mohu udělat?", "Chtěl bych koupit Octávku". "Jistě podívejte se a případně se zeptejte". A když jsem následně dodal že chci 1,8 TSI v Eleganci tak většinou: "Posaďte se, chcete kafíčko?" A už to jelo
    1 bod
  32. Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???
    1 bod
  33. Zaprel sem se a ani milimetr. Jestli myslis tu cast, kdyz jakoby uz klade odpor, ale jeste to neni " uplne tvrdy" tak to je myslim uplne normlani. A jestli je tohle vlakno o tomhle, tak je to kravina a smažu to. Nekdy mi fakt prijde, ze to lidi moc resite. Je to proste auto. Obcas vrzne, obcas se zaklepe, zaskripe, blikne a v radiu lupne. Pokud to nedela trvale a zasedne to nema vliv na provoz, tak to nestoji za reseni. Jo a me treba vrze zadni sterac, kdyz se vraci. Dela vám to taky ????????????????????????????????????? chjo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...