Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/18/15 ve všech sekcích
-
Peetr byl pryc 30min, to je jedna moje vetsi navsteva toalety. A hned za 30 min vi ze ho berou... Jo v Praze hochu. Pohovor na 4 kola, na kazdym te dusej 2h (pokud maj zajem; kdyz nemaj, tak je to bud chvile a nebo te dusej o to dyl, treba 3h). A kdyz odcházíš, tak odchazis s pocitem, ze jsi k hovnu a ze vlastne jen beres kyslik ostatnim. Na konci ctvrteho kola, kde si clovek puvodne myslel ze jde podepsat pracovni smlouvu, tak se s tebou akorat rozloucej a reknou, jestli se pro Vas rozhodnem (co??? Ja myslel ze me berete), tak se Vam do tydne ozvem. Pracovni smlouvu podepisujes az v den nastupu a az v ten den se dozvis, jestli mas prazskej plat . Cele tohle trva tak 2-3 mesice. Cili chodis 2x denne na pohovory (dokud nemas jisto, tak chodis vsude), takze vlastne 8h sichta bez jídla, piti atd. Videl jsi nekdy prazsky metro a tramvaj? Bud rad. Co vim tak napr. obchodaky (vyssi pozice - reditele, manazery apod) berou do tzv assestment center (ci jak se to pise). To je vlastne takovej tabor (uprchlickej). Je to treba i na 3 dny a je tam treba 20 uchazečů, kteri se snazi byt nejlepsi. Neco jako SuperStar. Obvykle prvni den 50% lidi neprezije, bud jim pomuzou a nebo se psychicky zhroutej. Posledni den zustane fakt jen jeden . Neptej se co tam delaj a jak, to nvm ani ja. Kazdopadne hledaj slabiny a prednosti. Odolnost vuci stresu, znalosti testujou a taky konfrontujou samotne uchazece, aby se i mezi sebou hecovali (pozabujeli?) atd...3 body
-
Má pravdu ta Rádiovka.... V Praze je tvrdej chleba, na slušné místo 500 uchazečů, každej mává diplomem a zkušenostma ředitelů obchodních bank a práci jsou ochotní dělat od rána do večera za 10 tisíc Ve Varech je to jiná....tam je ruská filozofie. Vypíšou místo ředitele a jsou rádi, že jim to dělají vyučení automechanici. Navíc je lákají na dvě dvacetileté asistentky a služební auto. Přemlouvají zájemce, aby to vzal a ten dělá schválně všelijaké grimasy a požaduje 15-16. plat. Stačí si oholit bradu, umejt fousy od ranního kakaa a místo sandálů si vzít čisté polobotky. Proto Petrrr už po prvním kole ví, že ho vezmou...to v Praze by věděl jenom to, že ředitel nechal před vchodem svého mercedesa a že jeho asistentka má ještě zaschlou "smetanu" ve vlasech2 body
-
Hlavně chtěj auto a asistentku dle vlastního výběru. [emoji593] [emoji140] [emoji106]2 body
-
2 body
-
asi tak, tvrdím to samé, po zkušenosti s Rapidem, pokud je nějaká věc které v autě věřím, tak je to motor a to jsem původně kvůli motoru takové auto nechtěl koupit...1 bod
-
1 bod
-
Ale může klepat, i když to ničemu nevadí a s novou generací TSI to nemá už nic společného. Panáček si to totiž cíleně vybírá, aby mohl provokovat.1 bod
-
bobanHTP: nechápu, co by mohlo klepat v turbu Do čeho půjdeš je úplně tvá věc, jen u Kie nepočítej se zárukou 7 let na celé auto - je to jen reklamní tahák1 bod
-
Jen nekecej, me zdroje jsou presne. Prej vysokej s holou hlavou, malej brejlatej a dalsi malej sirokej. Posledni tam prej byl jako prvni a mezitim mel koleno a pak naoko prijel jako posledni ve felde. Zive jsem si predstavil o kom je rec, ale Pawouk mi tam moc nesedi, takze ma nekdo nove brejle a nebo jste me za nekoho noveho vymenili.Do Lan nejedu, tam nevarej dobre. Takze budes mit sluzebni fabcu? A pak prilepsit... v nafte?Jak jsi ten flek sehnal?1 bod
-
No musel jsem se oholit to je pravda a vzít si dokonce i košili. No z prvu si pohorším ale časem bych si měl polepšit o něco.1 bod
-
Tak to gratuluji, čím jsi zapůsobil? Oholil jsi bradu, nebo si vzal čisté kalhoty?1 bod
-
Však já vím, že o tom píšete, jen Petrovi kazim iluze o královském Pražském platu [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Zdravim, tak jak jsem to zatim vypozoroval neni to moc stabilni vec. Nakonfiguroval jsem to tam a ted nevim jak to vyuzit. Prijde mi fajn ziskat propojeni s externi antenou, takze tam proste telefon do prihradky odkladam a doufam, ze ma lepsi signal, nejak jsem to nezkousel merit jetli je na tom prijem opravdu lepe??? Mozna takovy subjektivni pocit, ze kdyz zajizdim do podzemni garaze tak se hovor ztrati pozdeji, ale opravdu jsem to nemeril. Tak a to bylo asi posledni pozitivni slovo Co se tyce SIM to je kapitola sama pro sobe, ta zatim prave smyslu pozbyva, jelikoz vlastne Columbus skoro zadne data nepotrebuje. Aktualizaci dat je lepsi provest pres USB nebo SD, jelikoz data maji 22GB nebo tak nejak(mapy). Bohuzel Columbus nepotrebuje k nicemu data, nebo jsem alespon zatim na nic neprisel. Jake bylo moje zklamani, kdyz jsem zjistit ze pouziva porad jen zastaraly system dopravnich informaci TCM dokonce snad TCM+, oboji k nepouziti ve meste. Z nejakeho, asi jasneho duvodu to umi vozy VW s CarNetem mnohem lip. No takze ta externi SIM ma asi vyznam jen v pripade ze budes v aute vozit nekoho dalsiho komu chces internet poskytovat pres WLAN a neplacat si baterku na tel. Kazdy ma dnes mobil s datama, takze otazka je proc se pripojovat k dalsi SIMce kvuli datum? Tajne doufam, ze sikovne rucicky dokazi nejak dostat funkce z VW do SIII. A nebo ze se ve Skodovce chytnou za hlavu a zapremysli nad tim co vyprodukovali. Mam telefon HTC One M8, ktery dokonce Skoda Auto uvadi ve svych propagacnich materialech a na marketingovych obrazcich, no a cele rSAP jsem prepnul na klasicke HF. Zlobilo to! Obcas se telefon po odpojeni od auta nedokazal prekonfigurovat na standard takze se mi pul dne nikdo nedovolal. Bohuzel asi tim, ze telefon je Dual SIM umi samozrejme pripojit jen jednu SIMku a to samozrejme vzdy prvni, takze kdyz nekdo vola na druhou zvoni telefon a ne handfree. No proste vse funguje stabilneji s vypnutim rSAP a pouzivanim standatniho BT spojeni pro HandsFree. Tak to byla sama kritika zda se, ted prichazi otazka, koupit ci ne? Jestli bys radeji pouzil penize na jinou vybavu tak to udelej(bude stacit normalni HandsFree bez WLAN), jestli chces doufat, jako ja ze to nekdy nekdo da dokupy tak to kup... P.s. Mozna by se mohl vyjadrit nekdo z kodovacu, nevim o co vsechno prijdes,co nepujde mozna pozdeji dokodovat, kdybys o to stal jelikoz zrejme bude chybet nejaka kouzelna krabicka??? 23-2-2016 Update Takze po instalaci noveho Androidu 6.0 na telefonu naopak zacalo chodit rSAP a standardni HF se obcas odpojuje. No zdalo by se, ze trable jsou u konce. Problem s rSAP je ten, ze pokud je telefon v tomto modu, chova se jakoby byla SIM v aute t.z. telefon nema zadne data a tim padem nefunguji ruzne aplikace jako mail, messengery.... takze zase nic moc1 bod
-
Myslím že se zajímavé RZ na přání mohou i "sportovně" krást. Raději ty peníze projezdím1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Olej měním po 15tis,změna absolutně žádná. Už jsem to vzdal. Udělá si to kdy chce, nemá to žádný rytmus. Byl jsem v několika servisech. Servis obdržel oběžník od Škodovky, že pokud to nedělá déle jak cca 10 vteřin není to problém tím pádem to nechtějí řešit. Mám najeto 55tis, za nedlouho mě čeká další výměna a konec záruky. Pokusím se to ještě vyreklamovat, ale nevěřím tomu. Použil jsem tři značky oleje na 15 tis a v tom to není. Každopádně brát olej od servisu jsou vyhozený peníze, je důležitý dodržet normu a olej koupit jinde a levněji.1 bod
-
1 bod
-
Byl jsem zde asi jako největší fňukal co se týče hlučných rozvodů po startu a tím asi i zůstanu. Škoda prohlásila, že tento jev je běžný projev motoru-dobrá beru, už jsem se s tím smířil a pokud to nezačne dělat víc tak to už i možná řešit nebudu (mám 50tis a už se to nezhoršuje). Ale považuji za závadu neudržení tlaku v napínáku, který ho někdy udrží a někdy ne. Když by ho neudržel nikdy a dělalo to od samého začátku tak neřeknu ani popel. Nemluvě o dalších problémech jako neustále stojící voda ve dveřích, rozpadající se sportovní sedadlo řidiče (nezvládá moji váhu 105kg) Vše xkrát řešeno v servisu a žádný výsledek. Auto je to krásný auto, jede na svůj obsah jako čert. Ale tak jak ho mám rád tak i stejně ho za své nedostatky nenávidím.1 bod
-
Ahoj, jak jste na tom s chrastěním motoru po startu. Mám1.2 77kw, řetěz, naj.10tis.km, výroba 12/2014 a za studena 9x z 10 zarachotí na 0,5-1 vteřinu. Dělá to třeba i po hodinovém stání, míň, ale dělá. Dle maxidotu je na olej do výměny ještě 10500km. Včera jsem měl možnost startovat stejnou motorizaci Golfa po 6ti hodinovém stání a ticho. Jak jste na tom u těchto posledních řetězových motorů vy? A co to tedy vlastně je? Řetěz nebo ta tyčka? Přiznám se, že jsem všech 19 stránek nečetl, ale něco ano. Docela mě to hodně znepokojuje, ale co pro to udělat. Do servisu na pokus omyl mě to moc netáhne, ale třeba donutí :-(1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
mne hlási VAG chybu 00529... žiadne závady neregistrujem až na jednu, keď naštartujem motor a vrčí za studena, tak asi 1. minútu ide na otáčkach okolo 2500, okrem toho nič...1 bod