Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/04/16 ve všech sekcích

  1. Ahoj všem. Jelikož jsem dostal od Ježíška krom jiného nové znaky na autí. Rozhodl jsem se Vám ukázat jak jsem postupoval při výměně předního znaku. Třeba se to bude hodit. Jdeme na to : Budeme potřebovat 1. ...........................Nový znak škoda : 5J0 853 621 AUL 2. ...........................Rybářský vlasec 3. ...........................Nůž na koberce 4. ...........................Fén nebo Horkovzdušnou pistoli 5. ...........................Ředidlo,líh,nebo Tech .Benzín 6. ........................... IRON Tak tohle je původní znak : Začneme tím že zvedneme kapotu. Pod kapotou je maska připevněna šroubkem TORX 27 a dále plastovýma cvočkama. Ty opravdu miluji. Rádi praskají. Odšroubujeme Torx 27 (taková ta hvězdička) Dalším krok bude fénem nebo horkovzdušnou pistolí nahřejeme cvočky co drží masku v kapotě. Opatrně je vymačkneme z kapoty třeba kleštičkami nebo jako já šroubováčkem vytlačit. Tak též tyto zobáčky opatrně stlačit proti sobě Chce to trošku zručnosti. Masku odneseme někam do tepla. Další foto auto bez masky. Masku omyjeme a připravíme k demontáži. Nahřejeme znak z obou stran Ze zadní strany opatrně odřízneme roztavené plastové výčnělky. Stále prohříváme z obou stran.Ale opatrně aby jsme nepoškodily chrom masku. Po prohřátí zatlačíme šroubovákem do volného prostoru ze zadní strany masky Znak se trošku nadzvedne Do této škvíry vložíme vlasec. Proti sobě zatáhneme oba konce a několikrát opakujeme než nám znak povolí.(Jako když řežete knedlíky.) A je to dole,teď dokonale očistit od zbytků oboustranné pásky původního znaku. V dalším kroku odmastíme ironem,lihem atd. A teď Nový znak .Nasadit není problém,pořádně přitisknout a je to. ze zadní strany jsem to ještě pro jistotu přilepil pružným lepidlem. Nechtěl jsem to roztavovat . Sedí perfektně. No a teď zpátky na Autíí zacvaknout a zašroubovat Torx 27. A je to ! Můůůj Milááášek!! HOTOVO. :-)
    2 body
  2. Nevidim dovod preco by Car play nesiel, to nie je Android s milion verziami a vseliakymi zasahmi od vyrobcov telefonov, takze na strane telefonu to musi byt v poriadku, a tiez si myslim, ze skoda implementovala vseobecne rozhranie, ktore maju pouzite vsetky auta pre car play, takze by to malo byt v poriadku aj tam, videl som to uz na viacerych videach, ze to slapalo v skodovkach. Idu ale iba tie aplikacie, ktore maju podporu takze je ich tak 15. Ja mam tiez iPhone 6s, tak tiez dufam, ze sa mi to podari doobjednat este a ze to pojde.
    2 body
  3. Takovou baterku máme doma na zdi v hodinách
    1 bod
  4. spíš dnešní auta si fakt žijí vlastním životem.... njn kdybys měl start/stop, tak bys dostal lepší startér, alternátor a baterku pak to krásně vypnu diagnostikou a prodejkyně z toho byla udělaná, co si to tam ladím na notasu
    1 bod
  5. Mozna jen driv vozili oprsvdu potrebne veci. Dnes se vozi rada zbytecnosti, protoze se muze kdyz ma clovek takovy kufr.
    1 bod
  6. Já si užíval s dětmi, po hodině "hraní" jsem byl mrtvej... No není to nádhera mít dětičky? [emoji23] Před hodinou zase cca 1cm připadl...
    1 bod
  7. Takže Ke spotřebě-neřeším A dál Dneska jsem měl jet ráno dodávkou,která stála od 23.12 (!!!) vevnitř na skladě.Tak si to naložím a že vyjedu.Hovno.Ten debilní ital nenastartoval Takže pomohla až FIII ,která celou dobu stále venku Iveco nastartovalo až na potřetí i přes kable. No a když jsem nastartoval tak jsem zkoušet funkčnost ruční brzdy
    1 bod
  8. Vzhledem k tomu, že dle ETKY má FIII stejné madlo jako RAPID, tedy díl 5E0827566, lepší by byla tato kamera v madlu otevírání dveří http://www.aliexpress.com/store/product/Wired-HD-CCD-parking-camera-for-Skoda-Superb-rear-view-night-vision/1487298_32218312593.html Montáž zde:http://forum.skodahome.cz/topic/127811-madlo-otevirani-vika-kufru-couvac%C3%AD-kamera-kompatibilita-s-jinymi-modely/#entry2026832 Fezoj07 snad má nějaké zkušenosti z kompatibilitou s originálními rádii Škoda, kupoval tu samou, ale jestli už má namontováno a zprovozněno nevím....
    1 bod
  9. Nová švédská instruktáž pro migranty: Ubytování uprchlíků ve Švédsku: „Tak, chlapci, tohle je sekera a támhleto je les. V noci bude minus pětatřicet, a to co vyje jsou vlci. Jo, a noc tu trvá půl roku. Tak se tu mějte... Na jaře si pak popovídáme o tom trvalém pobytu.“
    1 bod
  10. Jestli máš na štítku výbavy kód QI6 (je nalapena v kufru a v servisce, http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/servisni-intervaly/servisni-intervaly-rapid/), je 18 měsíců pod hranicí 2 let, kdy je předepsána první garančka, takže proto tam nic není v servisce uvedeno, to je správně, buď v klidu. A jelikož mají Rapidy proměnlivý interval s maximem výměny oleje při 30000 km/2 roky, taky se není čeho bát, že si něco prošvihl. Dál bych být tebou pokračoval buď s tajnou domácí výměnou v polovině toho 30000 km intervalu anebo, pokud bude servis vstřícný k vlastnímu oleji, nech si auto překódovat na pevný interval 15000 km/1rok. Pro motor je tento kratší interval, zvlášť při tvém nájezdu, jednoznačně lepší.
    1 bod
  11. Tady mas k tem "skodovackym" retezum... vyrabi je Pewag a najdes tam i rakousky atest V5117
    1 bod
  12. Ta 40ka je relativně v pohodě. Čím je totiž toto číslo vyšší, tím je olej při provozu automobilu hustší a tím větší klade odpor proti vzájemnému pohybu třecích ploch. Což na dálnici nebo v letních horkých dnech je pak provozní teplota oleje naopak nižší (pro životnost oleje příznívější), než dosahuje olej u 30ky. Možná v ostatním běžném provozu za středních teplot je ale lepší ta 30ka kvůli menším odporům a tím relativně možná nepatrně menší spotřebě. Ale to zase zabíháme to tématu mazivářské poradny....
    1 bod
  13. super , tak hned dva kousky objednám
    1 bod
  14. Ondra koho to potkáváš dívat se na to je zábava a odpor v jednom Já potkávám jen růžového trabanta a na zadním okně má Ružového pantera a jezdí s tím nějaká žena a na trabim je polská SPZ
    1 bod
  15. Naštěstí mám volno U nás taky sněží, máme takovej poprašek.....ale už sem viděl dopoledne auto otočené ve škarpě, lidi neumí jezdit. Sedím doma, popíjím plzeň a koukám na prasárny
    1 bod
  16. Už jsem na aliexpresu taky něco objednal, tak pak taky postnu foto až dorazí.
    1 bod
  17. Hmm to uz vypada lepe. Jinak ty vole od rana jsem nevstal z gauce. Myslis ze pujdu ven v trenkach na ulici kvuli fotce ? [emoji23] Jinak Plzen jede pekne. Posleme jim to do Prahy at je sranda a Clint bude mit konecne co delat v praci. V Praze by s touhle nadilkou i tramvaje jezdily smykem. [emoji1] Nemaji zimni obuti v Praglu.
    1 bod
  18. No to uz jsem si letos uzil z roztrhlym zpetnym ventilkem. Od te doby -30.
    1 bod
  19. Ted jsem vstaval. Do ruzova vyhajany. Jo kokto jeste tam ted ve 3 letech stari jedu naposled. Potrebuji prioadne na kulanci vyresit ten zadni sterac co mi blbne a klimatizovanou schranku u spolujezdce ktera nefunguje vubec. Jinak uz bych k nim asi nesel i kdyz uverem jsem do unora vazany k nim jezdit i kdyz auto uz v zaruce skoro rok nemam. Navic ted budu mit servisni prohlidku za 1kc pac minule to trochu posrali a udelali mi zmatek v servisnim intervalu. Tedy protoze se blizi 60tis a 3 roky bude olej brzdovka, svicky, vzduchac uz jsem menil ninule, a necham asi i geometrii preventivne.
    1 bod
  20. 90 dolárov? to už radšej toho sluhu i keď nápad je to dobrý
    1 bod
  21. Detska postylka + maly kosicek [emoji2]
    1 bod
  22. Bojler, nejdriv tu pises o blbcich a pak svuj komentar zmenis, aha.
    1 bod
  23. Ano, také mám od několika dealerů nabídku na něco málo přes 5% slevu ale Bojler chce očividně hledat kde koho napadnout aby mohl kázat o tom jak se chovat, když sám je přesným opakem. Dle zaujatého postoje ho tipuji na prodejce z Moravy, vzhledem k tomu, jak se vymezuje právě tímto směrem, což upřímně nechápu. Člověk zmíní, že nabídky skladových vozů mi, když jsem je hledal, vyskakovaly nejlevněji právě na Moravě a panáček skáče jako bych mu zapálil stodolu a pokradl z korýtka. Nevím, pokud chceš hrát geografické války, tak prosím, ale se mnou ne, mě je jedno, jestli je člověk z Karlových Varů nebo z Brna, fajn člověk je fajn člověk a blbec blbcem zůstane ať je odkudkoli. K tvým jízlivým osmi procentům ještě jednou a polopatě, přeji Ti je, ale opravdu mě nezajímá kde a jak si jich dosáhl, nejsem detektiv a nežiji životy druhých. K MY2015 se předpokládám, že víš, vážou i změny produktu, stejně tak jako ke KW48. Nejde o žádnou slevu, ale o to, že člověk už nemusí chtít prvky nebo funkcionality loňského modelové roku. Ale sleva se ti hodila do krámu, tak jsi jí použil, chápu.
    1 bod
  24. Měl jsi ho prostě pustit dovnitř, mohl to být krásnej vejlet a takhle ti zbyly oči pro pláč! Teď vážně, to jako jen tak z nudy je okousal, nebo měl něco uvnitř?
    1 bod
  25. Přidávám foto. Levá je led, pravá je klasická originální žárovka.
    1 bod
  26. Nechapem preco mu stale vytikate 1.0... ved ma este dalsie auto k dispozicii, a tym je golf VII variant, motor si uz nepametam presne. Takze ak to ma byt auto do mesta tak preco nie, na to ten 1.0 bude uplne stacit. Ze vas to stale bavi pisat to iste dookola ze vy by ste brali silnejsi motor, a lepsiu vybavu,a taku velkost diskov. Viem ze keby sa to tu neomielalo stale dookola tak by to forum bolo miestami mrtve, ale proste mi to pride stale to iste dookola sa tu pise.
    1 bod
  27. nene...žádný pružný kolík, ani nevím, že by tam nějaký byl. .....ano, pod řadičkou je několik spojů s gumovým kloubem a pak tyč, která vede dopředu k převodovce a ta je tam právě přišroubovaná M8 sřoubem (tj z převodovky vede hřídel s dírou) a tenhle spoj a právě ta díra je vykvedlaná doleva doprava. Převrtat to nejde neb hřídel je myslím průměr 12mm a převrtátí je na M10...tj. 1mm na kraji je hodně málo
    1 bod
  28. ne ne to nemam na mysli to mám nový tam moc vůle není rekl bych skoro zadna mam vuli na spojeni prevodovky a prave toho jak ty myslis toho kloubu
    1 bod
  29. nazdar bazar, problem obycejne býva ve vygrajdaném pružnem členu. je to ta gumová věc dole mezi tou kulatinou jak řikas a táhlem řadici paky. kupuje se to novy, ja to měl taky,ale radši jsem si tu kulisu zařizl akorad na ruku. a problem je vyřešen
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...