Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/18/16 ve všech sekcích

  1. Tak takhle by to nešlo. Ať je uklizeno, než se vrátí. Nemám náladu jezdit po evropě, protože chrápete. ;-)
    3 body
  2. tak pokud se daj sehnat za přijatelnou částku a sehnat někoho kdo ti je namontuje a osadí, tak potom jasně že xenony. Ale jinak s laborováním žárovek už je tak nějak konec. Poměr výkon, cena, barva je asi nejlepší NBU...
    2 body
  3. Někde u protinožců, protože je to focené vzhůru nohama [emoji23]
    2 body
  4. Dobrý den, o Vánocích jsem dostal nečekaně volno mezi svátky, z čehož jsem měl smíšené pocity, bo jsem plánoval dodělávat repro ve svojí Oktě. Naštěstí jsem měl štěstí a podařilo se mi sehnat relativně vytápěnou garáž, kde se dalo dílo provést. Plánoval jsem, že jakožto laikovi , který s tím nemá žádné zkušenosti a budu to dělat podle dostupných návodů na internetu, hlavně zde (http://forum.skodahome.cz/topic/125173-mont%C3%A1%C5%BE-zadn%C3%ADch-reproduktor%C5%AF-do-rapida/ ) a montážní příručky, budou jedny dveře trvat +- 6 hodin (počítal jsem s rezervou). Kdy ve výsledku jsem měl pravdu, celá práce mi i s dodatečným sháněním materiálu a přestávkami trvala skoro 22hodin. Dneska když už vím, co a jak a věřím, že bych to dal za polovinu času. Opravdu důležité je mít zahřáté vnitřní plasty, takže jsem chvíli před tím jezdil s autem s topením naplno (ráno byly mínusy). Co je k tomu potřeba, mám lifta, neměl přípravu na zadní repro, takže jsem musel i tahat kabel. Celý můj seznam, materiálu mám víc, budu ještě pokračovat podlahou v kufru a boky. http://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-m-165-v2.html - 2x (předek i zadek) http://www.ahifi.cz/mdf-podlozky-pro-skoda-volkswagen-seat.html 2x (předek i zadek) http://www.ahifi.cz/sinus-live-nl0-75.html vzal jsem 20 m, pro sichr, stačí i 10m http://www.ahifi.cz/iso-konektor-pin-samice-254082.html 4x tyhle jdou do fakra konektoru u rádia http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-anticor-l-1-8-mm.html 7x ( 3 pláty zůstaly) http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-anticor-s-2-1-mm.html - 2x Kdo to myslí opravdu vážně vynechá 1,8 mm a rve tam jen ty 2,1 ne-li silnější… http://www.ahifi.cz/tlumici-material-gladen-aero-wave.html 6x http://www.ahifi.cz/gladen-z-t-s-2-5mm.html - zajděte do nejbližšího obchodu a kupte jich po 20ti ks SP 2,5mm a SP 4 mm, sem tam se nějakej nepovede, spadne na zem, zbytečná ztráta času pak lozit po kolenou a hledat je, když zbyde, tak je časem taky upotřebíte a cena bude stejná jak v tomto eshopu . Za prvé je budete potřebovat na samotné repro, větší fast on SP 4 mm byl + menší SP 2,5mm -. Za druhé ty SP 2,5mm fast on konektory budete nasazovat i do svorkovnice od dveří do B sloupku (pokud nemáte přípravu na repro). http://www.vdkelektronika.cz/?673,faston-samec-2-8-lvdk939 – toto jsem zjišťoval až v obchodě, je to samec, protikus k těm fast on konetorům 2,5mm, toto nasadíte do protikusu té svorkovnice v B sloupku (je potřeba zdemontovat plastové kryty B sloupku). http://www.aliexpress.com/item/Universal-Car-Radio-Door-Clip-Panel-Trim-Dash-Audio-Removal-Open-Installer-Pry-Tool-For-VW/32368368163.html?spm=2114.01020208.3.10.ipMBld&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_2_10001_10002_10005_301_10006_10003_10004_62,searchweb201560_2,searchweb1451318400_6149 - samozřejmě pokud budete mít možnost sehnat montpáky, jako měl Miklisek použijte je, bral jsem je, protože tam byly i ty dva přípravky na vytáhnutí rádia + dva jsem si nechal podle nich dodělat. http://www.rucni-naradi.cz/tona-expert-e160801t-racnovy-sroubovak-s-6-bity?gclid=CM_7wd7aqMoCFdgaGwodXzQCyQ – já jsem ho měl naštěstí doma, je to opravdu užitečná věc, ty torx šrouby držící tapecy dveří jsou pěkně utopené… Topení nebo fén na zahřátí tlumícího materiálu STP l, S nebo G – lépe se tvaruje,kobercák, stahovací pásky, elektrikářskou pásku, pájku, akučku, tavnou pistoli a nářadí. Teď k samotné demontáži, ve spodu dveří, či spíše ve spodu tapecu je matka, tu otočit o 90° aby byla zároveň s výřezem, zdělat krytku madla, v ní jsou dva torx šroubky, v zadních dveřích mám kličku na stahování oken, takže stisknout plastový kroužek proti sobě, tím vyskočí pojistka a kličku tahem od dveří vytáhnete. Kdo má elektro, tak u horního šroubku v madle vycvaknout konektor od ovladače, samotný ovladač si vyděláte až budete mít zdělaný tapec, je to jednodušší (vydělat ho každopádně musíte, bo by jste ten konektor pak nenasadily nazpět při montáži), tím se Vám uvolní prostor pro odšroubování torxu. Dále postupujete podle montážní příručky, nebo-li vycvaknout příchytky tapecu 6x , dělejte to podle daného pořadí. Pak už zbývá jen mírně odklopit tapec od dveří a vytáhnou směrem nahoru, u okna drží v gumové liště. Vidíte vnitřnosti dveří, takže oddělat záslepku otvoru pro repro, kdo má staré a mění za nové, jsou to roztažné nýty ,měli by jít vycvaknout, mě to ve předu nešlo a nechtěl jsem nad tím zbytečně ztrácet čas, tak jsem je prostě odvrtal menším vrtákem. Vycvakněte plastové krytky, pro lepší přístup při tlumení, jinak stač í ten otvor pro repro. Na sloupku B vycvakněte svorkovnici, stačí šroubovákem jemně odjistit pojistku směrem nahoru napřed jednu stranu, pak druhou, pak to povolí pěkně směr nahoru a vytáhnout od kastle, viz příspěvěk od Mikliska. Protáhnou průchodkou směrem do dveří, je to brnkačka, vytáhnete k sobě, odjistit svorkovnici z krytky, protáhnout husím krkem kabel,zaizolovat, přidat na něj dva fast on 2,5mm a ty vsunout na pozici 20 a 21 (jsou volné a poznačte si na které číslo jste dali jaké číslo kabelu, ujistěte se před tím, že do nich bude pasovat protikus, měl by jít relativně bez odporu zasunout, pokud ne, mírně ale opravdu mírně šroubovákem fast on roztáhněte a vyzkoušejte, stejně tak se ujistěte, že je fast on pevně zasunut ve svorkovnici, jinak se pak nespojí s protikusem). Pak klasika, očistit benzínovým čističem dveře, vytlumit STPčkem, pak nasadit Gladen aerowave, kdo nechce, nenasadí, každý dělá podle financí. Když STP přeložíte nic se nestane, ba naopak, prostě jak vám to bude vycházet, důležité je to pořádně vyhladit. Rukavice jsem nepoužil, plech mi nepřišel tak ostrý ale klidně je použijte. Jakmile máte vytlumený vnitřek dveří,protáhlý kabel, oblepte mdf podložku tím stpčkem, popřípadě použijte nějakou gumu, ať to nerezonuje na kastli. Použil jsem imbus šrouby na upevnění tuším 4x45 din 7984 zn + pojistné matky din 985 + pro jistotu nordlocky podložky. Ve výřezu pro repro je na vrchní straně ještě menší výřez pro kabeláž od repra (je tam proto aby jste jej neskřípli při utahování mdf podložky) pokud budete mít stejně jako já repro, kde je výhybka uprostřed, tedy mezi výškou a středobasem. Takže odchozí kabel od středobasu půjde tím mini otvorem, s přívodní kabel k repru jde od té svorkovnice, co jste si natáhli v minulém kroku. Zapojit repro, vnější piny pro fast ony jsou pro přívod od rádia vnitřní pro kabeláž k výhybce, větší fast on 4 mm je + a 2,5mm je -. Přišroubovat repro do MDF podložky, u Gladenu byly k tomu přiložené samořezné šroubky. Původní výškáč v tapecu drží taky na těch nýtech, odstranit, nový výškáč natvarujte tak, ať ho v tapecu nemáte vytočený zpět na sebe na řidiče či spolujezdce a neřve vám to pak do uší. Postupoval jsem podle Mikliska a taky jsem ho pak upevnil to tavnou pistolí, přišlo mi to jako nejlepší řešení. Pak už jen spojit k výhybce. Opravdu je velmi důležité veškerou kabeláž pečlivě upevňovat, ať nikde není na volno a nemlátí pak při jízdě do kastle. Pak oblebit Stpčkem, co půjde, zase podle možností, zadeklovat a pak dodělat všechny dveře. Samotný B sloupek, začít tak jak je v příručce od vrchu s odděláváním plastů, napřed oddělit krytku s nápisem airbag, pod ním je schovaný torx šroubek, pak vycvaknout smeřem od kastle k sobě a vytáhnout směrem nahoru. Pak oddělat plast pod ním a nakonec prahy. Nyní se před vámi objeví protikus svorknovnice, ten vysunute z karoserie pro lepší přístup a nasadíte ten samec fast on, ujistěte se že dobře drží, vsuňte zase do pozice 20 a 21 barvy, které jste si zvolily. Nyní svorkovnici vraťte do kastle, spojte a veďte kabel podle původní kabeláže až k autorádiu, páskujte co chvíli, jinak pak budete litovat. Až se budete blížit k pod palubku, tak zjistíte, že původní kabeláž vede někam do nitra, kam se nedostanete, tak prostě vybírejte cestu kabelu k rádiu tak, aby ničemu nezavazel a hlavně byl za co přichytit. Vytáhnutí rádia Swing v mém případě byla brnkačka, 4 přípravky zasunout do děr pro ně určené, tím že se zasunou se rádio odjistí a v pohodě vytáhne, odjistit fakru od rádia, vytáhnout anténu, vydělat rádio, podívat se na štítek, kde najdete na fakře pozice pro zadní repro. Pokud jste jak v nekonečným Pánovi prstenů konečně doputovali s kabelem až na místo, odměřte si potřebnou délku pro rádio, pro jistotu přidejte tak 15 cm a zbytek ušmikněte. Nasaďtě http://www.ahifi.cz/iso-konektor-pin-samice-254082.html a vsuňte do pozic ve fakře. Přidávám pár fotek, chtěl jsem to fotit podrobněji, bohužel jsem na to dost často zapomínal, takže fotky jsou focené třeba v polovince práce, jinak to ve výsledku vypadalo podobně. http://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-octavia-3-montaz-prednich-a-zadnich-reproduktoru.htm
    1 bod
  5. Díky No zatím to asi vypadá na Lenovo Uvidíme
    1 bod
  6. Mno na firmě se starám o PC a 3 roky zpátky jsem koupil 4ks Lenovo E430 a do dneška bez jediné závady. Otcovi jsem také koupil Lenovo E430 a OK. Další lenova máme na fy taky a bez jediných problémů. Doma mám Asus G53JW což sic jiná mašinka a za 4 roky OK. Do levnějších Asusu bych ale určo nešel. DELL určo OK, ale někdy ty ceny :-)
    1 bod
  7. Řídicí jednotka spouští regeneraci na základě údajů nejen stavu vlastního filtru (např. diferenční tlak), ale i počtu kilometrů od poslední regenerace. Čím je stupeň zaplnění filtru popílkem vyšší, tím častěji se spouští. Může to být např i co 600 km, ale taky mnohem méně. Mám vypozorované (a z provedených měření dokumentované), že mi regenerace probíhá cca co 400 až 500 km. Záleží hodně i na způsobu jízdy (kratší, delší trasy) apod. Kupodivu počet přerušených regenerací není příliš vysoký, při nájezdu cca 130 tis. km jich mám 16 (pokud se tedy dá věřit údajům v řídicí jednotce).
    1 bod
  8. 1 bod
  9. i já mám již 3 roky služební ntbk Lenovo a naprosto bez problémů, ale je fakt že v práci ho mám v dokovačce a valím přes klávesnici a ext.monitor
    1 bod
  10. Jo, jako mě ta značka oslovila samozdřejmě nemůžu nikomu tlačit svůj názor Můj ntb: Lenovo G570 Můj mob: Lenovo A5000 Můj tablet: Lenovo TAB 2 A7-10F Moji mob: Lenovo A328 Moji ntb: Lenovo G50 Jen pro zajímavost.
    1 bod
  11. Lenovo mám 5 roků notes bez jediného problému naprostá spokojenost. Moje taky Lenovo notes ale levnější kolem 10ti tuším má ho taky nějakou dobu nechcu kecat jak dlouho a bez problému taky. Jinač mám od nich i tablet a mobil a moja taky mobila ještě.
    1 bod
  12. Tak jsem ten můj příspěvek trošku vylepšil;) Jinak nekoukej jen tady, koukni na wiki a tam máš vypsanou spoustu motorů i s kódy, pak už jen zadáváš 1 po druhém a máš to:)
    1 bod
  13. A ta letadla krouží za nimi? To musel být génius, kdo pro tento provoz vybral TDI...
    1 bod
  14. Kdyby se do toho nesrali, nemuseli by to řešit Já filtr mám a je v pohodě, nevím o něm. Průser mají, jak jsem říkal na srazu, na letišti Folowmáci, co voděj letadla. Koupili jim blbci TDIčka a každou chvíli jim svítěj filtry. Protože vedoucí ví, jak je to drahé, tak musí pokaždé jezdit kolečka celou dobu, než se jim to vypálí. To se vždycky směju, jak tam kroužej
    1 bod
  15. Tohle si uložte ropáci: :-) http://stk-bez-obav.cz/
    1 bod
  16. Takže z kinder motoru se stane super kinder motor Neboli 1,0 TSI se třemi válci Dva válce by se ještě mohly vypínat, takže by Rapid jezdil na jeden válec 330cm3 ....
    1 bod
  17. Bodejť by bylo na letišti uklizeno když Jiřík zase chrápe nebo chrápal.
    1 bod
  18. Kurva to je sněhu, abych na oktávku dal radlici a projel ulici ;-)
    1 bod
  19. Ať Ti půjčí do ruky velký TP, najdi poslední STK a zkontroluj si zdarma stav tachometru na těchto stránkách: http://kontrolatachometru.cz/ Funguje to perfektně a možná budeš nemile překvapen Pak jim tam rovnou zavolej ČOI, nebo si vyjednej výraznou slevu Velký TP Ti v áčkách nebudou chtít půjčit, že ho mají někde v archivu, tak na tom trvej. Pokud ne, ani auto neber Nepodceň to, takhle dopadla lustrace jednoho auto, které mi teď nabízel známý:
    1 bod
  20. Pak to není elektrikář, ale vůl jak anděl, kterej se za elektrikáře jen vydává. Není tady místo na vysvětlování principů sběrnice CAN a důvodů, proč nemůže samotný správně provedený připájení nastavovacího kousku drátu na dosavadní přelomený vedení ublížit funkci, ale věř mi, že od takovýhoto kokota bych si nenechal ani vyměnit žárovku ve stropní čtecí lampičce.
    1 bod
  21. Policie: *ťuk ťuk* Já: Kdo tam? Policie: Policie! Já: Co chcete? Policie:Chceme si pouze promluvit. Já: Kolik vás tam je? Policie: Dva. Já: Tak si povídejte spolu! Vejde blondýnka do obchodu a vyhrne na prodavače: "Ale já chtěla tužkový baterky!!" Prodavač na ni vyvalí oči a odpoví: "Však to jsou tužkové baterky slečno.." Bloncka se zamračí: "A proč nepíšou?!"
    1 bod
  22. "Odporníci" na jídlo http://youbo.iprima.cz/video/naservirovali-svetovym-odbornikum-pres-jidlo-pochutiny-z-mcdonald-s-neuveris-jak-jim-chutnalo-40030
    1 bod
  23. Ne ne maly ma jak rodiče roomika
    1 bod
  24. My 1.8 TSI makes the same noise at the engine start.
    1 bod
  25. Stringo jenže jedna věc je technická kontrola a druhá emisní fašismus. A všechno co je eko je na dvě věci. Špatná váha vzduchu=špatná dávka paliva=špatné splodiny=jeden mrtvej greenpeasman. :-)
    1 bod
  26. Teplota oleje kolem 100°C je naprosto v poradku.
    1 bod
  27. vormene, ty máš EA211? Nemáš... Nezaměňujte pořád ty motory, sice mají stejný název, ale stejné nejsou.
    1 bod
  28. Všetci sa opakujete ako obohrate platne proste kazdy nech si kupi auto ake chce ja som mal pred fabiou opel astra uplne ina trieda vybava podobna zastarala technologia alw nebudem tu pisat ze oproti vasim plastom a škoda plastom to bolo niekde inde auto najazdilo 380 tisic co sa nemoze pochvalit asi ani jeden z vas a mozem s rukou na srdci povedat ze bez vaznych problemov ale aj tak som sa rozhodol pre skodu lebo nikto mi neponukol presne to co som ocakaval. Ano presiel o kategoriu nizsie z dovodu financii ale nie len tomu F3 mi ponukla vo svojej konkurencii kombi za cenu ktora je porovnatelna z kratkym i20 ponukla mi financovanie ktore H neponuka. Podla mna ma kazdy na vyber a je zbytocne aby ste sa tu stale dohadovali kto je lepsi aj tak sa neutvrdite ani jedna ani druha strana ze je to najlepsie auto na svete. Kazdy kupi na co ma a co je jeho oku sympaticke popripade ake ma referencie od znamych rodiny a sem na forum pride iba pre rady. Poprosil by som vas aby ste si to uvedomili a pisali len postrehy o konkurencii a nie hadky z toho dovodu ze my na skoda fore si kupujeme skodovky. A fakt ak sa vam nepaci tak nemusite prispievat my vieme ze skoda nie je dokonala len je skoda ze vy si to neuvedomujete. Ani vas H/K/hociaky iny priamy konkuret nie je dokonaly vsetko ma svoje pre a svoje proti. Pekny vecer prajem a peace vsetkym automobilom co by nas otec Ford povedal keby nas videl
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...