Zdravim,
tak som sa na to dnes pustil. Hadicky komplet vymenene. Ked som prezeral tie povodne nenasiel som ziadne vaznejsie poskodenie (praskliny alebo diery). Ale tak aspon mam klud .
Jedna vec o ktorej tu nikto nepise ma dost zaskocila. Neviem ako diesle, ale moja 1,8T AGU to mala dost vychcane spravene, na mnohych hadickach bol iny rozmer cura na jednom konci a iny na druhom (priklad - hadica k turbu, curo na turbe bolo ovela vacsie ako jednosmerny ventil kam siel druhy koniec).
Dalsi nepresnost bola s rozmerom hadic, kupoval som podla toho co sa tu pisalo, ale zobral som pre istotu aj nejake vacsie a mensie rozmery, konkretne:
PUJ425B - modra - 4mm/2.5mm - 3 metre
PUJ64B - modra - 6mm/4mm - 6 metrov
PUJ855B - modra - 8mm/5.5mm - 5 metrov
PUJ1065B - modra - 10mm/6.5mm - 3 metre
PUJ128B - modra - 12mm/8mm - 3 metre
cakal som ze budem pouzivat hlavne tu 8/5,5 ako sa tu pisalo, ale vacsina co som pouzil bola 10/6,5, lebo tu tensiu tam neslo narvat. Pouzival som horucu vodu, hadicka sa pekne zmrstila a vytvarovala podla cura skusal som aj rozoberat uz hotovy spoj a jedina moznost je rozrezat hadicku po dlzke takze drzi super.
Co sa tyka vysledku, tak auto trosku ozilo a hlavne mam pocit, ze zmena akceleracia - deceleracia je bez trhania a auto ide lepsie za plynom, tak uvidim ako sa to bude vyvijat casom
Prikladam aj foto vysledku