Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/03/16 ve všech sekcích

  1. Clinte a nejlepší na tom je,že i když tankuješ jen za 500,tak ti to bude na celou tuhle popojížděčku stačit,holt naše TDI,o tom si Petrrr může nechat jen zdát :-)
    2 body
  2. Rozvážíš humanitární pomoc? Já mám dovolenou, takže pro tebe nepojedu. :-)
    2 body
  3. Ty kraso, ráno smykem do kanceláře technika Škoda auto!
    2 body
  4. Takže pánové, pěkně jste mě nahlodali a šel jsem to zkusit rovnou. Na pomoc jsem si vzal lahev na kytky s pumpičkou a usměrňovačem proudu od rozprašovače po úzký proud. Nejdřív to na nejnižší citlivost vůbec nereagovalo. Asi ta potvora poznala, že jí stříkám proud rovnou do oka... Přepnul jsem na nejvyšší a tam se to už probralo. Žádné sekvence osmi setření. Hezky jednou a za chvíli zase. Přesně jako to znám z dřívějška. Když má málo vody, setře jednou, za chvíli ještě jednou a nakonec ještě jednou aby opět usnul. Při nejnižší citlivosti se to chovalo také dobře. Zkoušel jsem i drobně rozprašovačem a úplně v pohodě, nebe a dudy. Když jsem při nejnižší citlivosti pak dal pořádnou dávku vody, stěrače začaly stírat nejvyšší rychlostí bez přerušování. Když jsem přestal, zpomalily, začaly přerušovat a prodlužovat interval a zhruba do 20 s opět přestaly zcela stírat. Vše hezky postupně. Ještě uvidíme, co reálný provoz. Každopádně již nyní je vidět změna. Nevím, jestli si to nevnucuji, ale přijde mi, že ten držák zrcátka je jiný-větší, s nějakou mřížkou vepředu. Je ale možné, že jsem si toho jen dřív nevšiml. Jak to máš Trautenberku ty?
    2 body
  5. Clinte, já taky lez jednou do auta u Escortu kufrem, ale to byl úplně jinej případ, protože jsem byl nalitej jak cep
    2 body
  6. RO666MAN zabil, urazit pazury takovému koštěti a nepustit za volant takového auta! Vždycky jsem si myslel, že když se někomu líbí nová OIII RS, tak má vkus, styl, ale ten cyp mě vyvedl z omylu Na "vymazlené" feliny jakýmkoli kusem materiálu, který zrovna ležel pod ponkem v garáži už jsem si nějak zvykl, když člověk nemá peníze, tak ať si przní starý vergl, i když to taky není zrovna košér. Ale když někdo má na tak fajnové eReSo, proč tam musí lepit jakýkoliv odstřižek samolepky, co děckám zbyl v kroužku výtvarky?!?!?!
    2 body
  7. Ne tam prej ještě nedělali. Olej naštěstí vychází 1E=L 15w 30 ale ty potomci nám chtěl rozebrat půl mašiny a to by si nechali zaplatit a za jejich chybu. Jestli clinta někde potkám tak mě uvidí jen jako šmouhu protože pojede na spotřebu a pohodu.
    1 bod
  8. A ptal ses jich jestli nedelali ve Skodovce? Jestli ano, tak pak je to jasne. Olej je treba prodavat. 20x 800 = 16 tis. Kde to vemes v Holandsku na zemi. [emoji1] Clinte az ti ten DPF zakejcha naposled tak ti Kinder bude jeste dobrej. A kapitane jestli ho potkas, pridej plyn a delej ze ho nevidis. Ne ze mu das byt jen cuchnout k nasemu zlatu.
    1 bod
  9. Takže to ti brnknu, až budu v nesnázích Díky No Petrrrovi volat nebudu, na kindera bych čekal do druhého dne a ještě riskoval, že mu po cestě hupsne řetěz
    1 bod
  10. Tak jsem byl dneska zase v Áčkách Vypadala relativně ok,lehce přibraný byl PZ bok a obě zrcátka zboku.Nicméně já bych si v áčkách nic nekoupil.Pod kapotou byl ten nejdebilnější motor (co Martine? ) Jelo nás v tom 5 lidí,řídil jsem já,vůbec,ale vůbec to nejelo Pán v áčkách se ptal jestli tak jezdím pořád,jen jsem mu odpověděl,že jo.Už mi neodpověděl
    1 bod
  11. Pancho pirat a necha se predjed nejakym starym Superbem. Mel by se nad sebou zamyslet.
    1 bod
  12. Mohu potvrdit,jeli v tom jak hovada Aha,tím to bude
    1 bod
  13. Sice 2.0TDI 125kw , chorvatsko tam i zpět(2300km) 5,0L , tam +- předpisově tempomat , zpátky po zdržení v kolonách(cca4hodky) svižnější tempo... na kolech 225/45 R17. Po městě přes 7l...
    1 bod
  14. má no. toho starého passata.
    1 bod
  15. tak jak jsem psal loni, měl jsem ventilovaný sedadla na předchozím autě, ale to byly hadráky. Teď mám naopak kombinaci alcantara - kůže a asi bych do těch fukarů už zpátky nešel. Zase to má na druhou stranu výhodu, když ti na to malý smradi něco vylejou, nemusíš to utírat. Krásně to proteče skrz.
    1 bod
  16. Tak to skusme cislami. Chces obiehat pri povedzme 90km/h. Patka ti toci cca 2100, trojka ti toci tak 3600 otacok (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2102763) Treti prevod ma pomer 1.28:1, piaty ma 0.74:1, staly prevod je 3.62:1 (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2103761) Skutocny (vyuzitelny) krutiaci moment, ktory sa prenasa na kolesa, je cca. 155Nm * 1.28 * 3.62 = 718Nm (3st.) vs. 160Nm * 0.74 * 3.62 = 428Nm (5st.). Pri 120km/h mas stale cca. 125Nm v motore, to je stale vyssi prenasany moment ako ked ides na 5st. A absolutne to nie je o zavodeni, ale o bezpecnosti. Cim dlhsie si v protismere, tym vacsie riziko. Bodka. :-)
    1 bod
  17. Tak to Rapid není auto, ale motokára [emoji23]
    1 bod
  18. Okamžitě ABS [emoji1] tak to asi gumy nic moc. Já když to zadupnu se Savama na sněhu, tak hned stojím a ABS začne kopat těsně před uplným zastavením. Ale kdo je nevyzkouší, tak prostě bude dál kupovat drahý jakože značkový s průměrnýma vlastnostma na zimu.
    1 bod
  19. Kdyby se urvaly, tak aby ti to nerustrelilo motor , kufr je fuk. Hele když tu resite packy, proc si myslíte ze VV ma standard a kdo to ma jinak, tak je to blbe? Napriklad Pazout ma dalkace asi 1000x lip resene, nez F2 a 02 pred FL a buh vi jakym autum koncernu se packa taky nevraci. To mohl vymyslet jen nejaky kabat a nebo demizon.
    1 bod
  20. Protože řidiči škoda prý nebrzdi a využívají motor z 10% tak příště už se budou montovat jenom zadní
    1 bod
  21. No však říkám asi 19, to je i 18
    1 bod
  22. Jasně že je Zmizelo jich asi 19, 4 už se našli, tohle bylo "číslo pět"
    1 bod
  23. Co to je za Kakadua [emoji23]
    1 bod
  24. Včera večer mi cestou z bazénu moc pěkně hustě pršelo, tak jsem zkoušel Rapida (na Conti WinterContact 185/60) utrhnout a nepodařilo se. V padesáti na brzu, okamžitě ABS a auto stálo. Zkusil jsem pak ještě trochu ostřeji zatáčku, nicméně to bylo v celkem nízké rychlosti tady za městem (přece si kvůli vám nerozbiju auto ) a taky držel. Led/sníh jsem letos ozkoušet moc nemohl, buď nebyl, nebo se silničáři snažili. Celkově horší chování proti předchozím autům nepozoruju, ale je fakt, že za normálních okolností jezdím hodně volně.
    1 bod
  25. A máš to správne nakódované? Jednotka 37 navi Coding - 07 Byte 7 - bit 1 treba odškrtnúť Byte 3 - bit 1 zaškrtnúť (tento nie je na funkciu nutný ale bude ti písať na diagnostike chyby ak bude nejaký problém s mikrofónom) Tu to máš aj s foto: http://www.my-gti.com/1234/volkswagen-rns-510-microphone-connection-for-voice-control PS: po kódovaní je niekedy dobré urobiť reset navi - naraz stlačiť šípku vlavo, šípku vpravo a symbol repráčiku s i (úplne vpravo hore)
    1 bod
  26. Kapitán má na trajektu dvojité přeplňování, aby ujel motorovým člunům policajtů, když pašuje kradenou ropu ze Sýrie
    1 bod
  27. v německu už mají všichni biturbo to jen mi v ČR žijeme na stromech s jedním turbem
    1 bod
  28. já si nejdřív počkám až klint přezuje a podá nezaujatej raport o letních barumkách, pak je na jeho doporučení koupím a když budou stát za hovno přijedu si k němu zadriftovat na zahrádku.
    1 bod
  29. Zdravim, Fabie 1.2 TSI 66kw mame doma v dvoch kusoch, rozdielne vybavy, obutie aj farby Modra najazdene 30tkm , Seda - cca 10tkm, pri oboch sme zachytili piskanie (mozno lepsie charakterizovat "cvrlikanie") pri jazde ustalenou rychlostou a miernom stlaceni plynu. Pri naslednej kontrole motoroveho priestoru som objavil nezvycajne opotrebenie/osuchanie (asi) zliatinovej "hadice" (nie som mechanik sorry) o ktoru trie gumene puzdro. Po miernom zafixovani (aby sa gumene puzdro nedotykalo "hadice) "cvrilakanie" nepozorujem ani na jednom aute (na Modrej otestovane cca 800km) Pevne verim ze pomozem kolegom fabiakom Prikladam fotky zmieneho miesta. http://s29.postimg.org/i8eqp1x5z/IMG_7963.jpg http://s29.postimg.org/dwq501q93/IMG_7962.jpg http://s29.postimg.org/5d6r2ahwn/IMG_7964.jpg http://s29.postimg.org/t6q078lrb/IMG_7961.jpg Ak budu odkazy nefunkcne, rad prenecham priestor nech ich tu prida niekto skusenejsi samozrejme preposlem.
    1 bod
  30. Podle mého názoru: - omezit jízdy s neohřátým motorem - omezit dlouhodobě nízké (<1500) z kopce nevadí, do kopce nebo při prudčí akcelaraci raději podřadit a vysoké otáčky (>4000). Slyšel jsem názor a souhlasím s ním, že nejlépe se auto zajede ve městě. Mění se otáčky, řadí se (nezajíždí se jen motor, že, ale i převodovka, brzdy atd). Ale kam po městě jezdit. :-) Tak alespoň nejezdit po dálnici, raději okresky nebo státní silnice. A vyměnit olej dřív než při servisním intervalu.
    1 bod
  31. Presne ako Tomiq piše je to hranate Bolero. Iné tam nedáš a je ich strašne malo. Ja som čakal pól roka. (Gracho našiel a Lubino doviezol) :-))))
    1 bod
  32. Tak to bych jim trisknul o hlavu, pokud ti jen nevysroubovaly takove dva plastove cudliky, vlevo a vpravo - coz si muzes zasroubovat sam a rukou, tak to neni takovy problem, ale jestli ti posunovali oko do ktereho zapada zamek a takhle ti ho dotahli tak si akorat zezvejkas tesneni. Takhle se kufr u noveho auta zavirat tozhodne nema
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...