Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/06/16 ve všech sekcích

  1. Pokud ti olej benzínem jenom smrdí, tak ti nikdo v servisu žádné potvrzení nedá. Je to prostě normální jev u auta co jezdí krátké trasy (u tsi víc, u mpi míň). Navíc v návodu nikde nemáš info, že máš očuchávat olej, akorát se ti vysmějou. Neříkám, že to nemáš dělat, ale reakce garančního technika je v tomto případě jasná. Dozvíš se pouze, že to máš občas protáhnout na delší trase, aby se benzín z oleje vypařil. Ale bavíme se tady pouze o min. % které se tam dostane přirozenou cestou (hodně startů se studeným motorem, bohatá směs, chladné počasí). Druhá věc je, pokud ti olej znatelně přibejvá tzn. ředí se benzínem a je to vidět na měrce. Jestli ti, ale můžu poradit, tak si to nejdřív sám ověř, aby jsi do servisu šel s hotovou věcí. Tzn. změřit olej, je jedno kde, ale měřit pořád na stejným místě a nejlépe studený třeba druhý den, aby jsi vyvrátil možnost špatného měření (teplý olej se roztahuje a než steče tak mu to chvíli trvá). Až ujedeš třeba 1000km krátkých tras změř znova. Pokud olej stoupne, je problém a šup do servisu. Myslím, že takových 5mm na měrce už je důvod, ale lepší by bylo, kdyby olej byl nad max. viz návod. A pokud si chceš fakt bejt jistej, že to je benzín v oleji, tak třetí měření udělej po nějaké dlouhé jízdě např. po dálnici, protože pokud olej naopak klesne je jasný, že se benzín z oleje vypařil. Do servisu, je ale třeba jet, když je zjevný benzín v oleji. Takže tohle třetí měření je jen tak pro ověření a budeš muset zase po něm najet pár kilometrů, aby hladina stoupla a měl si v servisu co ukázat. V servisu tě pak čeká vysvětlování, přesvědčování a pokud to bude servis, který problematiku zná, provede ti váhovou zkoušku. Pokud servis netuší, olej ti odpustí a nechaj tě v tom tápat. Buď to budeš dál sledovat a vlítneš na ně znova, nebo se smíříš s tím, že to byla jenom nějaká anomálie. Každopádně pokud by ti dělali váhovou zkoušku, trvej na tom, že s autem budeš jezdit ty, aby jsi jezdil tak jak běžně jezdíš a ten benzín se v oleji opět naředil a na výsledku to bylo znát. Pokud s tím bude jezdit servis, udělaj pár krátkých jízd, na konci jednu dlouhou jízdu a budeš v háji, protože nic nezjistí. Benzín se sice nahromadí, ale poslední jízdou odpaří. Takže výsledek nula. Navíc pokud váhovou zkouška vyjde ve prospěch servisu, budeš jí muset zaplatit cca 2tisKč. Pokud váhová zkouška ukáže nárůst kapaliny, začne servis teprve něco řešit. A i zde není výsledek jistý, většinou je to pokus omyl a ty musíš hlavně vytrvat, dokud nebude výsledek zdárně dokončen. V tomto případě doporučuji kontaktovat zákaznickou linku škodovky, aby si měl jistotu, že se s tím fakt něco dělá. Tolik stručně to co se řeší v celém tomhle tématu Prosím tě, nechci dělat chytráka a vůbec tě nechci strašit, ale sám jsem si tímhle prošel a věř, že není o co stát. A pokud ti benzín v oleji skutečně přibejvá, je lepší bejt připravenej a o problematice fakt něco vědět. Ušetříš čas a hlavně pár nervů Jinak, mě teď napadlo, že jsi se vůbec nezmínil, jak s autem vlastě jezdíš, jestli pouze krátký trasy nebo naopak delší. Kolik oleje ti to ukazuje na měrce a jestli ten zápach je silně cítit benzínem, nebo jen málo. Může to bejt skutečně normální a zbytečně to třeba řešit. Sice máš novou verzi tsi a konstrukčně je vše asi jinak, ale je to přímovstřik, takže základ bude asi stejný
    2 body
  2. Ale taky o třídu vejš - prostorově, ale hlavně cenově ... A v tom si myslím byla hlavní příčina zrušení "projektu Room II" - Roomster jako takovej je dostatečně velkej pro rodinu i pro malýho podnikatele a venkovní rozměry a komfort používání má jako menší osobák, i když je to v podstatě malá dodávka. A tím se prostě a jednoduše "znelíbil" = ubíral zákazníky Caddymu. Caddy už je dodávka střední třídy, rozměrově odpovídající oktávce (myšlený půdorysně, kvůli zatáčení a parkování) - pro ty, kterým stačí velikost v rozměru fábule kombi zbytečně velký vozidlo. Že zrušením takovýho typu MPV koncern přijde o určitou skupinu zákazníků asi nikoho (kromě těch zákazníků) nebolí...
    2 body
  3. Tyhle vodou reditelny laky se tezko strikaj proti chemii. Ale uz z vyroby to ma jiny odstin narazniku od plechu, jelikoz se to strika jinde. Zlaty stary laky a metly.
    1 bod
  4. to bych vyvesil, pekne sepsane
    1 bod
  5. Přijde kapitán letadla mezi cestující: "Vážení, máme poruchu jednoho motoru,už jsme vyházeli všechna zavazadla, ale to nestačí. Musíme obětovat část cestujících, aby ostatní přežili. Nikoho nebudeme diskriminovat pro barvu pleti, národnost, nebo sexuální orientaci. Spravedlivé to bude podle abecedy. Ke dveřím proto nastoupí: Arabové, buzeranti, cikáni, černoši.
    1 bod
  6. Ten dešťový je dobrý, ale musí fungovat správně. Trw jede pěkně, ale to Valeo je o ničem, vyhozené peníze
    1 bod
  7. 1 bod
  8. A zpátky jste se vrátili jak sněhuláci [emoji2]
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Voice: čo sa týka ceny Caddyho je dosť vysoká... Luky: este B Max mi pride celkom velky za dobru cenu,carens ma celkom vysoku cenu no uvidime
    1 bod
  11. Nevyjadřuj se k něčemu, o čem evidentně nemáš páru a pleteš tím ostatní. Není to poprvé. Ušetříš si tím ostudu.
    1 bod
  12. TWL. Vítáj nás tu jak pány. Taky kdo by jim tu nechal tolik chechtáků, aby neumřeli hlady přes léto.
    1 bod
  13. No ja nejsem na horach a snezi tady take. Hold Prazaci, siri se jak virus Zika. Kdyz nejsou na chalupach, tak jsou na horach a zaplavuji celou CR. [emoji38]
    1 bod
  14. Zkusil jsem natočit podobné video funkce dešťáku.
    1 bod
  15. Tomu říkám konstruktivní přístup, ne jen kecy jako u piva. Vyslovuji pochvalu před nastoupenou jednotkou. ;-)
    1 bod
  16. Jsem z vesnice,nevím co je ochranny panel nárazníku.jestli to snižuje spotřebu,tak bych měl zájem.
    1 bod
  17. mám za to,že myslel počiatok vstreku
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...