Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/06/16 ve všech sekcích

  1. Jo turbo slyším. ale to bude tím že tam opravdu je. Jinak se už nedivím tady našemu Petrovi jak tu chválí tu jeho kinderkarku ten motor je fakt v pohodě a s F3 to pěkně cvičí. Včera jsem to jel projet s kamarádem co chystá výměnu O1 1,9tdi 81kW a řek že si pro ní půjde až jí vratim.;-)
    2 body
  2. Bude tam benzin s elektrikou nebo-li hybrid a nemyslim si ze to bude nejaky lenoch
    2 body
  3. Hele znate? Husta kravinka simply clever http://flexifill.cz
    1 bod
  4. Ahoj. Přečetl tento stranů Vašich přispěvků. Ja tankuju ted' v-power racing a maxx motion od omv. Na začatku tankoval jsem jen 98 dynamic od Lotos (PL). Kdy jsem pošel k V-power rancing to byl rozdil ale dřive musel vyjet až 3 nadrže. Na čverti nadrže rozdil už byl. Lepši zrýchleni a trošku menši spotřeba do 0.3L/100 km. Shell ma taky 95 v-power . To je aditivovaný benzin. Tankovani palivá premium k tohoto že stav motoru je lepši popř. svičky, filtr palivá atd Ja se souhlásim s Jirkou Brno že v 95- tce jsou různé sračky Metas > benzina = polsky Orlen . V polsku občas u Orlenu maji 100 vervu . ja netankuju u Orlenu bo nemam ho blizko . Volim shell
    1 bod
  5. původně jsme měli být 22.-24.4. v Maďarsku (pro velký úspěch repete), ale přebukovali jsme si to na týden před tím, tedy 15.-.17.4., takže 23.4. vyrazíme do Polska a na zpátky, jak jinak než na placek ... takže Michale, můžeš mě a moju polovic, připsat na seznam a měl bych prosbičku, zda by mi mohl někdo koupit ty vaše vůně (teď si nemůžu vzpomenout, jak se to jmenuje, ty v té plechovce ... chjo ta skleróza ) do auta (2ks, do Čendy a do Anděly ) ... původně jsem si říkal, že bych to mohl mít od vás jako k narozkám, co budou v sobotu, ale ne, dělám si srandu , nebojte, kdo mi to koupí, tomu to zaplatím
    1 bod
  6. Plachtu... :-) Bude jako příslušenství pro vozy s pan. střechou ;-)
    1 bod
  7. Ne Stringo, to ti po poslední havárce netěsní dveře
    1 bod
  8. To bude kvůli tomu kadle, kadle....
    1 bod
  9. Tohle nemá obecné řešení. Každému vyhovuje místo jinak. Hodně lidí jezdí skoro v leže, takže si za nimi nesedne v koktávce ani dítě. Jediná rozumná rada, kterou tady dostane, je, aby si půjčil vajíčko a sedačku a vydal se do autosalónu si to zkusit.
    1 bod
  10. A slysis houkat turbo? Design je vec vkusu. Ja jsem praktik. Nicmene i20 se mi libi, ale ta moje, ta pred FL neni hezka. Nova je taky pekna. Ja zas neznam hezkyho Renaulta a u Forda si vybavim jen Mustanga, takze nic moc vyber. Pokud je ale auto praktické, tak je mi fuk v cem jezdim. A pokud kupujes staryho mergla, tak o to vic me zarazi, ze vybiras dle designu - bral bych proste co je vyhodne a prakticke. Nez rezavou designovku, tak radsi zachovalou popelnici. Jj, poplacejte si, soudruzi si taky furt placali, jak jsou svetovi a ted je slovo soudruhu zakazane . Nevim jak ty Clinte, ale jak jsem jiz psal stokrat, 2x 307 Peugeot od novoty a jezdi 10 let. Muj korejec jezdi jen na vymeny oleje - taky funglovka. No a pak ma nekdo rocni vuz a jezdi do servisu mesicne. A je jedno jestli to plati nebo ne, vzdy to stoji min. cas, namahu a cestu. Kdyz koukam po jinem aute, tak mi kamos rika, na rocni auta ser, kdo by se zbavoval bezproblémového a nebouraneho rocniho auta? Akorat prodela, mala sance koupit dobre auto. 2 lety vuz to same. 3 lete jsou obvykle leasingovky, to je vylitane. 4 lety vuz je opet leasingovka. 5 lete auto je obvykle uz realita, proste tomu konci zaruka, splatky... je to stare, lidi davaji i dobre vozy pryč. Na to mu odpovidam, jenze petiletka ma uz obvykle dost nalitano a je to kasicka - moje zkusenost. Na to odpovida, vzdy kdyz kupujes jety auto, mas mit min 20% ceny vozu rezervu na opravy. A musim uznat ze ma v tomhle pravdu. Sehnat auto s rozumnym probehem, nebourane a do 3 let veku za rozumnou cenu je temer nemozne, spis mozne jen pres znameho. Znam cloveka jak s Thalii (2 lidi), tak Loganem (1 a drive mela i sestrenka) a vsichni jezdi, pro dany zamer jsou ty auta suprove. Zajdi si k Audi, vytahni mic na stul a uvidis jak pujdete plivat na Superba a Oktavku .
    1 bod
  11. vid. vodu a kafé mě dali taky, ale pak mě řekli že něvědí jak to opravit
    1 bod
  12. Tak jsem akorát v autorizáku, poplácal jsem se šéfem po ramenou, pochválili jsme kvalitu aut a zasmáli se na účet korejců a francouzů. Kafíčko a asistentka je tady samozřejmostí [emoji23]
    1 bod
  13. Pawouku, beru na vědomí a dám si pozor, ale...: 1) Hrubost výraziva jsem snad nikde nepřehnal, budu se tedy snažit ještě mírnit. 2) Odchýlení od tématu si uvědomuji, ale je to jen zdánlivé. Ve stručnosti jsem totiž chtěl říct - pořád k tématu spotřeby: a/ Když se chlubíte nízkou spotřebou, uvádějte přesnější a pravdivý popis terénu, rychlosti a stylu jízdy (abychom měli představu o plynulosti). Jinak jen stresujete nováčky. b/ Nepřehánějte to s ekojízdou na úkor plynulosti provozu. Občas sí říkám, že ukazatel spotřeby je nejškodlivější věc, co kdy do aut přišla. Setrvávám tedy v tématu a jen oponuji Hanyskovy závěry. Chlubit se spotřebou 4,5 je super, ale takové spotřeby lze dosáhnout jen při určitých podmínkách: A/ Při normální rychlosti (50 v obci, 90 mimo) jen extrémně plynulou jízdou. To ale opravdu nesmí být křižovatky, pomalejší vozidla (aby se nemuselo předjíždět) atd... To nejsou normální podmínky a je potřeba to říct. A může to hraničit s bezohledností vůči těm za námi, když se kilometr před začátkem každé obce vykvaltuje a pooomaluu se dojíždí... B/ Při extrémně malé rychlosti. Pak je potřeba to říct - to je brzda provozu. Ten výrok o fičení s tempomatem 110 km/h na dálnici (tzn. tachometrových, tedy něco přes 100 km/h) přesně této variantě nasvědčuje. C/ Při jízdě z kopce. A to je také potřeba říct. Také jezdím trasu asi 100 km, kde se i při překračování rychlostních limitů a bez přehnaného úsilí dostanu i trochu pod 4,5 l. Jenže cíl je o 250 m níž a celkově je na trase pár míst, které mi pomohou (právě na to plynulé dojíždění to dobře vychází). Opačným směrem se při jakékoliv snaze nikdy nedostanu pod 5, při normální jízdě je to 5,5-6,0 (ani to není moc, ale je to venkov). Navíc ta trasa do kopce je na západ, tedy většinou proti větru. Někdo může tvrdit, že má jiné zkušenosti, ale osobně asi zůstanu přesvědčen, že buď kecá, nebo má fakt mylné představy o rozumné rychlosti.
    1 bod
  14. A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci (SIC obr Koloděj z Cimrmanovy pohádky o Dlouhém, Širokém a Krátkozrakém ...) - neboli ČYKLIŠŤY BABETYŠŤY ... Jednak se motají po cestě jak nasraná nudle v bandasce, neumějí ukázat prackou že uhejbají ale přitom kličkujou mezi kanálama jak střelenej zajíc, druhak dokážou zasrat svýma smradlavýma silostrojema mazanýma M2T půlku parkoviště tak, že by je jeden vyházel do pole. Ne aby si ty svý splašený košťata na bicyklovejch kolech postavili kolmo k chodníku a třeba 4 vedle sebe - ne, oni musejí stát na just každej sám buď podél, takže zaberou přesně polovičku parkovacího místa pro obvykle velký auto, anebo tam kde se opravdu nedá stát jinak než kolmo nebo šikmo se postaví samotný doprostřed mezery široký 2,5 metru ... Prostě na zabití ...
    1 bod
  15. Já poptával u několika prodejců. Nabídnuto bylo v rozmezí 3-5%. Nakonec jsem dostal 5,5... 11% se mi už zdá u Fabie dost nestandardní.
    1 bod
  16. Stal sa zazrak a u dealera nam nasli auto presne podla nasich poziadaviek,ale na chlp a prave dnes bolo vyrobene.Takze do 2-3 tyzdnov ho maju rodicia doma.Stastie ako svina a este aj pekna zlava v podobe autosalonoveho bonusu,takze finalna cena 8879 eur,velka spokojnost:-)
    1 bod
  17. Ja neviem... mne to meno furt nejako nesadne...
    1 bod
  18. Pani ja vam dam informacie hned po navsteve servisu jako sa to prejavuje Vo stvrtok tam idem tak som zvedavy
    1 bod
  19. tak už to funguje takže shrnu své problémy a řešení: špatná kabeláž od PDC jednotky k čidlům, zjištěno až z VAS diagnostiky, stačilo přepinovat na obou stranách díky za rady a pomoc všem
    1 bod
  20. SIII Combi 4x4 - 1.4 TSI vs 2.0 TDI.pdf
    1 bod
  21. Tu někdo psal, že to proměřil...neděláš náhodou v autorizovaném servise???
    1 bod
  22. ale zmyslom tohto fóra je aj napísať vyriešenie problémov ...či?
    1 bod
  23. tak sem podle vin zjistil ze tam ma byt 2,3 litru oleje a zepry prevodovka a rozvodovka maji spolecnou napln coz sem si myslel ze ne,a ted otazka,litr stoji 8kil to je raketa jak svina,ma nekdo vyzkouseny ten castrol ? 8kil me prijde nehorazna zlodejina http://www.olejservis.cz/castrol-syntrans-transaxle-75w90-1lt/d-71648/
    1 bod
  24. Byl jsem nasmerovan do teto diskuze. Najeto 194000, vyroba 09/2010, stejny problem s tim ze auto ani netopilo. Jak na svinu jsme jeli zrovna skoro 400 km. Objednavam termoregulator a dam vedet vysledek, ale predpokladam, ze to bude stejne jako u vsech predchozich majitelu... At zije forum :-) vcera jsem byl nasranej jak brigadyr. Vezli jsme trimesicniho prdolku z Beskyd a v aute kosa.... On navleceny jak kdyby jsme ho chteli zahrabat do zaveje :-)
    1 bod
  25. ja som to vyriešil takto
    1 bod
  26. Když nekleknul tdo teď, tak počítám, že vydrží. Ventilů si můžu půjčit v okolí asi 5, ale v půlce ledna jde auto do servisu tak to směruju tam. Tady jsem se chtěl zeptat jestli už to někdo neřešil, abych věděl co mě čeká. není čas se stavit, ale rád bych tě poznal osobně třeba ještě něco vymyslím
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...