Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/06/16 ve všech sekcích

  1. Ta vysoko umístěná světla a pitomý název mě upřímně děsí... Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk
    2 body
  2. Pawoučku kdybys neveděl co s prachama, taky bys to měl a když napíšeš že ne tak lžeš Ano je to auto nahovno ale pro tu srandu je to fajn!
    2 body
  3. Třeba to, že tohle jinde neuvidíš, třeba to, že někdo dokáže něco takového postavit tak, aby to nebyl jen prototyp, ale že to může jezdit po silnici, atd.atd.... Nikdo neříká, že to je praktické nebo více účelné, to totiž není ani jeden z těch strojů co tam je... Všechno to jsou pouze a jen jednoúčelové hračky zbohatlíků a nic víc
    2 body
  4. Zdravím, Nečíst i konkureční fórum, přiznám se, ani bych si této estetické vady nevšiml. Najeto 55tis.km. Zkusím reklamovat, ale asi zbytečně. Jednomu to neuznali s odpovědí, že je to špatnou manipulací s pásem... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  5. Nu můj šálek kávy to není, ale viděl jsem i horší. A to mnohem.
    1 bod
  6. Aaaaa sakra! A pritom tam som bol, ale som si myslel ze to je len na to aby som si nastavil casovac a nie na prepinanie zimneho a letneho rezimu Dakujem
    1 bod
  7. No co, plasty tvrdé jako ...to je základ
    1 bod
  8. Kup, Rogerer tady prodava za 250. Malo jetej necele 3 roky stary. [emoji1]
    1 bod
  9. nevím jaký je vliv režimů na spotřebu, ale Eco je nesmysl, to snad dává na neutrál. Comfort a Normal je stejný motorový režim, tak už jde jen o Sport. Stejně záleží jak na to šlapeš, bohužel ten zvuk motoru je super ve vysokých otáčkách a navíc je to dost návykové.
    1 bod
  10. dakujem velmi pekne, uz som si ich objednal skoda, ze si nenapisal skor, uz som si objednal 2 kusy z vyssie uvedeneho eshopu... to mi nenapadlo, rezervu mam... zrejme z rovnakeho dovodu ich sundal aj predchadzajuci majitel... no nic, uz su objednane, tak uvidime, prinajhorsom ich dam zase dole... vdaka vsetkym za odpovede
    1 bod
  11. Takže som už aj ja nadmieru spokojným užívateľom miklískovích super vzpier Odkedy ich mám, asi 10x častejšie chodím "kukať" do motorového priestoru - a ani neviem prečo
    1 bod
  12. ..to, že auto bylo servisované JEN ve škoda servisu není nic relevantního.. škoda sevis s tím neudělá nic víc než jiný mechanik.. ba naopak, seriozní garáž mechanik, který dělá svoji práci pořádně udělá servis mnohdy lepe než skoda servis..
    1 bod
  13. Good !!! Ten Battmobil je úžasnej...to se fakt někde vyrábí???
    1 bod
  14. Tak Octavečka je doma =) no proti fabii super svezeni. Vykonově i 1.2 TSI zcela postačuje. Zitra jdu do servisu zjistit jaky jsou tam rozvody. Podle VIN kodu by to mělo jit zjistit že? Když nebudou ty nové tak ji necham udělat nejnovějši rozvody a bude klidek =)
    1 bod
  15. Možno to u Rapida zmenili, ale nepredpokladám. Fabii II s motorom CBZB to má tak, že 3,6 litra oleja podľa manuálu a reálne 3,9 litra po horné označenie na ryske. Takže ak kupuješ olej, kúp 4 litre, najlepšie štyri litrové balenia a po výmene oleja ti v servise nechajú probližne 1 dcl v poslednej litrovke ktorý môžeš po čase prípadne doliať (ak by si motor napr. niečo vzal po nejakej ostrejšej jazde). Olej určite neprelievaj!
    1 bod
  16. A ta ryska jak je u ní stěrač splujezdce? Jak vysoko nad ní máte stěrač? Je to taková ta průhledná dlouhá 10mm a široká 2mm.
    1 bod
  17. Tak jsem se rozhodnul že si provedu výměnu olej sám. Připojuji několik pohledů na tuto akci a s čím jsem se setkal. Otevřít nalévací otvor oleje. Plastový dekl se trhnutím nahorů uvolní aby se umožnil přístup k vyšroubování plastového víčka filtru. Nebylo třeba celý kryt odstranit, stačilo jen mírně nadzvednout přední stranu. Je třeba zakrýt alternátor a tím zamezit jeho potřísnění olejem z vyndavaného filtru. Vyšrouboval jsem plastový uzávěr filtru, zprvu šel ztuha ale pak již zlehka. Vyndal jsem starý filtr a zjistil že z předchozí výměny v odborném servisu vypadá takto - viz obr.. Několik pohledů na filtr který byl původně dáván při předchozí výměně v servisu. Zda se takto zdeformoval během jízdy automobilu nedokáži posoudit. Vše jsem pečlivě vytřel od starého oleje a nasadil nový filtr a těsnění. Starý olej kapal po kapkách z motoru ještě po 1 hodině. Nový kroužek těsnění olejové vany mi byl doporučen hliníkový. Vše jsem utěsnil a dotáhnul a nalil 3 l oleje. Po ujetí pěti kilometrů jsem porovnal barvu oleje. V servisu zřejmě nedostatečně odstraňují starý olej a hned nalijí nový a nový po pěti km jízdy vypadá téměř jako ten starý. 20.6. - o dva dny později: Pakliže jsem "skoro ani nespal" že mi tam celou dobu filtr nefiltroval - navštívil jsem vedoucího servisu abych s ním probral celou záležitost. Závěr který jsem z jeho odpovědí získal je: „že jsem si mohl u servisů stát a hledět mechanikovi pod ruce“. Takže závěr si může udělat každý sám - tedy - pokud ale sám zjistí že má odfláknutý servis. 1.7. - Rozšířil jsem obrázek s ukázkou oleje a to po ujetí 1650 km. Další najeté kilometry přidám časem. Po této skušenosti nedokáži odhadnout po jakou dobu a na čem všem se na mně Odborný servis hojil a to ne zadarmo. Od tohoto momentu raději končím se servisováním v Odborném servise a přecházím na jiný systém. Servisní záruku mobility kterou mi servis nabízel řeším přechodem na vyšší Asistenci Pohoda SOS+ od pojišťovny = Havárie-Porucha - Odcizení /připlatím si svou pojistku o 600,- ročně - 50,- měs./. Co budu moci a na co stačím /jako za min.režimu/ si vyměním sám, pro každoroční servisní prohlídku vozu /dle výrobce/ navštívím doporučeného soukromníka který má taktéž kvalitní vybavení i VAG.
    1 bod
  18. Hlasoval som pre iné, pretože sa mi prejavovalo cukanie motoru vo vyšších otáčkach, príčina nezistená, po zmene benzinky (možno to s tým ale nesúviselo) a ďaľších 6000 km je to O.K.
    1 bod
  19. Na lepší benzin jezdit můžeš, jen jeho potenciál nevyužiješ na 100%.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...