Máš tam elektrické dochlazovací čerpadlo pro turbodmychadlo při klasickém režimu jízdy, elektronika si hlídá zátěž motoru, režim jízdy. Když to prostě přehřeješ, tak se motor nevypne... Já nejsem příznivcem S-S, umím si ho vypnout, ale na auto to nemá žádný zásadní vliv. A v budoucnu už nebude ani tlačítko na vypnutí...Je to jen o řidiči a jeho mozku. Znám několik řidičů, kteří si zvykli a je jim to už vlastně v tuto dobu jedno.... Třeba režim prudké akcelerace, V tuto dobu je mimo provoz klimakompresor, alternátor. A alternátor? To je takový lenoch. Pracuje jen někdy. Většinu času jezdí auto na akumulátor. Jen v určitý čas, při splnění podmínek, začne dobíjet baterii. Palivo se šetří, kde se dá....A kdo bude chtít v budoucnu šetřit při výměně akumulátoru za klasický, těžce narazí. To se týká spouštěče, alternátoru,atd..-.
Jak by se Ti líbilo, kdyby jsi bydlel u silnice a denně čichal emise typu Š120, TATRA 148, Atd??? Asi moc ne...Doba pokročila, vývoj šel dál a i emise se dají regulovat. Jde o to, jak to kdo dělá a jak je to kvalitní.... V budoucnu se už žádná nová auta bez S-S koupit nebudou dát. Automobilky to prostě tak dělat budou a nepřestanou...